Oke, dat is waar. Maar bij deze man staat het in verband omdát hij dus autoritair is en het daardoor conservatiever wordt. Omdat hij dat nou eenmaal wil en opdringt. Tenminste, dat is mijn logica.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mwoah Turkije heeft juist jarenlang een "seculiere" autoritaire onderdrukking gehad. Dus ik denk niet dat het autoritair is ómdat het conservatief is.
Zo is president Gül conservatief maar totaal niet autoritair.
Erbakan was een Duitse pion, gelukkig ligt hij nu onder de zoden.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:17 schreef polderturk het volgende:
Bekijk deze video. Erbakan laat zien op wat voor manier Erdogan de boel bedriegt. Hij werkt voor een groter Israel.
Bullshit, hij wijst ze juist op de feiten, dat er niet sprake is van een heel land tegen hem. Maar goed je leest natuurlijk wat je wilt.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dreigen met geweld, bah wat is het ook een beest die Erdogan.
Waarom reageer je niet inhoudelijk? Erdogan zegt met zijn eigen woorden dat hij de mede voorzitter is van the Greater Middle East Project, en daarmee is hij een vijand van het Turkse volk. EN TOCH blijf jij ook Erdogan steunen. Daarmee ben jij ook een vijand van Turkije.quote:
Staatsrechtelijk gezien heeft Gül toch ook minder in de melk te brokkelen dan Erdogan? (binnen de AKP is Erdogan toch ook meer vooraanstaand dan Gül?)quote:Op maandag 3 juni 2013 17:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mwoah Turkije heeft juist jarenlang een "seculiere" autoritaire onderdrukking gehad. Dus ik denk niet dat het autoritair is ómdat het conservatief is.
Zo is president Gül conservatief maar totaal niet autoritair.
Ik denk dat jij leest wat jij wil..quote:Op maandag 3 juni 2013 17:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bullshit, hij wijst ze juist op de feiten, dat er niet sprake is van een heel land tegen hem. Maar goed je leest natuurlijk wat je wilt.
Ik ben to-taal geen fan of voorstander van Erdogan. Laat dat aub duidelijk zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet inhoudelijk? Erdogan zegt met zijn eigen woorden dat hij de mede voorzitter is van the Greater Middle East Project, en daarmee is hij een vijand van het Turkse volk. EN TOCH blijf jij ook Erdogan steunen. Daarmee ben jij ook een vijand van Turkije.
Als die ene agent niet wordt opgepakt en gestraft heb betekt dat dat het overheidsbeleid is.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zijn meer agenten die gewoon een blok vormen en niet aanvallen tenzij aangevallen, dan een enkeling die erop losslaat waarvan beelden de wereld overgaan. Als elke agent geweld had gebruikt zo het 10000x zo erger zijn dan nu het geval is/was.
Ik denk, ik denk, heb jij of de ander wel uberhaupt enig idee op welke vraag dat een antwoord was?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat jij leest wat jij wil..Zijn houding heeft alles veroorzaakt.
Je hebt dit al 600x gezegd.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet inhoudelijk? Erdogan zegt met zijn eigen woorden dat hij de mede voorzitter is van the Greater Middle East Project, en daarmee is hij een vijand van het Turkse volk. EN TOCH blijf jij ook Erdogan steunen. Daarmee ben jij ook een vijand van Turkije.
Dat zou wel mskien zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 17:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat jij leest wat jij wil..Zijn houding heeft alles veroorzaakt.
Alsof ze dat zo ff achterhalen wie dat geweest is.. en wie weet worden ze alsnog vervolgd.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:23 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Als die ene agent niet wordt opgepakt en gestraft heb betekt dat dat het overheidsbeleid is.
De reactie op criminele agenten zoals dat bepaalt of het land wel of niet staatsgeweld pleegt.
Dus jij vindt de wijze waarop hij reageert goed. Ok. Zou een approach a la Gul niet beter zijn geweestquote:Op maandag 3 juni 2013 17:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk, ik denk, heb jij of de ander wel uberhaupt enig idee op welke vraag dat een antwoord was?
Zijn houding zorgt er voor dat het land niet keldert in een groter chaos.
Klopt. Hij heeft echter wel wat essentiële dingen zoals vetorecht op wetten.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:21 schreef Capi het volgende:
[..]
Staatsrechtelijk gezien heeft Gül toch ook minder in de melk te brokkelen dan Erdogan? (binnen de AKP is Erdogan toch ook meer vooraanstaand dan Gül?)
Erdogan is niet alleen premier van het land, maar ook voorzitter van zijn partij en direct verantwoordelijk voor zijn achterbans acties, Gul staat boven alle partijen en moet evenredig afstand bewaren, derhalve zijn beide geluiden een prima evenwicht.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus jij vindt de wijze waarop hij reageert goed. Ok. Zou een approach a la Gul niet beter zijn geweest
?
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:25 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
haha zag je hem. dat was even schrikken voor die jongens.
Ach ja, in hoeverre heeft hij die tot nu toe gebruikt? Ik vind het wel vergelijkbaar met Rusland, daar heeft Medvedev als president (lees: pion van Putin) ook weinig te zeggen lijkt het.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt. Hij heeft echter wel wat essentiële dingen zoals vetorecht op wetten.
Maar Gül is toch een AKP-adept?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Erdogan is niet alleen premier van het land, maar ook voorzitter van zijn partij en direct verantwoordelijk voor zijn achterbans acties, Gul staat boven alle partijen en moet evenredig afstand bewaren, derhalve zijn beide geluiden een prima evenwicht.
Of een beetje zoals in Europa waar de landelijke politic niets te zeggen hebben en maar moeten doe wat ongekozen eurocraten uit brussel dicteren?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:27 schreef Capi het volgende:
[..]
Ach ja, in hoeverre heeft hij die tot nu toe gebruikt? Ik vind het wel vergelijkbaar met Rusland, daar heeft Medvedev als president (lees: pion van Putin) ook weinig te zeggen lijkt het.
Huh, juist andersom?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:27 schreef Capi het volgende:
[..]
Ach ja, in hoeverre heeft hij die tot nu toe gebruikt? Ik vind het wel vergelijkbaar met Rusland, daar heeft Medvedev als president (lees: pion van Putin) ook weinig te zeggen lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |