Kardes, laat zitten. Jij bent slecht in discussieren en begint over rare dingen.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:03 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb je nergens schijnheilig genoemd.
Ze maakte mij net uit voor een AKP'er. Dus dit is niet zo bijzonderquote:Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat...??
Eerste keer in deze hele reeks dat ik wat over Alevieten post. (wat betrekking heeft op de rellen)
Deze denkwijze is oa. een oorzaak van de wrijving die er nu is in Turkije. Mensen in generaliseren, discrimineren.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:01 schreef Ambipur het volgende:
Je bent een echte AKPli en dus niet meer srs te nemen voor mij.
Ik geef antwoord op de vraag. Ik vind het een stuk complexer dan het vraagstuk over conservatisme. Spelen meer dingen. Waaronder spanningen over zijn stijl en de grote verbouwingen. Tevens zijn er ook marginale groepen actief.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:03 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Het is mijn mening of opvatting niet, het is een simpele vraag. Waarom je quote dat het simplistisch is, ontgaat mij.
Oke, duidelijk! Wat doet hij tegen de PKK?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:01 schreef expans het volgende:
[..]
Er word geprotesteerd tegen de autoritaire houding van Erdogan, tegen zijn beleid dat gevoerd word betreffende Syrië en de PKK, en ook deels door het conservatieve (wat word aangewakkerd door de seculiere oppositie). Verder zijn er nog enkele groeperingen actief die rellen om het rellen (links, communisten, pkk'ers etc)
Hey, reageer je weer op mij? Wat leukquote:Op maandag 3 juni 2013 17:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze denkwijze is oa. een oorzaak van de wrijving die er nu is in Turkije. Mensen in generaliseren, discrimineren.
Wat wel echt triest is.. het hypocriete. Anderen beschuldigen van dingen die je zelf doet..
Wat jij bent interesseert mij niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze maakte mij net uit voor een AKP'er.
Nee. Daar komt geen verbetering in. Of eigenlijk wel, want Erdogan zorgt ervoor dat hij de juiste personen op de juiste plek dumpt, waardoor er geen kritisch geluid meer is.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:07 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Oke, duidelijk! Wat doet hij tegen de PKK?![]()
Dat is iets van Koerdische personen, toch?
Ik las overigens dat er in Turkije soms personen worden opgepakt (o.a. journalisten) vanwege een afwijkende mening over o.a. religie (Islam). Ik mag toch hopen dat daar verbetering in komt ooit!
Weer zeg je ditquote:
Ik doelde niet op jou.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weer zeg je dit
nogmaals.. eerste keer dat ik wat zei over Alevieten. En het was niet discriminerend of beledigend.
Dus, hoezo denk jij dat ik wat tegen Alevi heb?
Ik ben ook niet tegen alevieten. Dus je reactie is ook een raadsel voor mij.quote:
Ah, daar is die weerquote:Op maandag 3 juni 2013 17:09 schreef polderturk het volgende:
Erdogan is een landverrader. Bekijk de volgende video voor het bewijs. Waarom negeren de Erdogan aanhangers dit?
Maar je quote mij?quote:
Kappen.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben ook niet tegen alevieten. Dus je reactie is ook een raadsel voor mij.
Maar zijn autoritaire stijl heeft uiteindelijk ook te maken met dat het land conservatiever wordt, lijkt mij.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op de vraag. Ik vind het een stuk complexer dan het vraagstuk over conservatisme. Spelen meer dingen. Waaronder spanningen over zijn stijl en de grote verbouwingen. Tevens zijn er ook marginale groepen actief.
Mwoah Turkije heeft juist jarenlang een "seculiere" autoritaire onderdrukking gehad. Dus ik denk niet dat het autoritair is ómdat het conservatief is.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:15 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Maar zijn autoritaire stijl heeft uiteindelijk ook te maken met dat het land conservatiever wordt, lijkt mij.
Ik hoop het wel voor de mensen. Het lijkt mij best vreselijk om niet alles te kunnen schrijven wat je wil en als journalist/blogger lijkt het mij juist leuk om kritisch naar zaken te kijken. Ik vind zelfs dat het moet.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Daar komt geen verbetering in. Of eigenlijk wel, want Erdogan zorgt ervoor dat hij de juiste personen op de juiste plek dumpt, waardoor er geen kritisch geluid meer is.
Hij plant zijn aanhangers neer als eigenaar van een tv-zender bijv.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:18 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor de mensen. Het lijkt mij best vreselijk om niet alles te kunnen schrijven wat je wil en als journalist/blogger lijkt het mij juist leuk om kritisch naar zaken te kijken. Ik vind zelfs dat het moet.![]()
Wat bedoel je met de juiste personen op de juiste plek?
Dreigen met geweld, bah wat is het ook een beest die Erdogan.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:14 schreef Triggershot het volgende:
Erdogan net op TV:
'Hebben jullie enig idee hoeveel mensen van mijn achterban ik gedwongen binnen moet houden, zodat het niet nog meer gaat escaleren?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |