Dit werkt niet in de OP, is dat een test om te bepalen of ik ook een slaaf ben?quote:[Vergroot of verklein de lettergrootte door op een cijfer hiernaast te klikken] 0 1 2 3
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dit werkt niet in de OP, is dat een test om te bepalen of ik ook een slaaf ben?
Is geen test is een artikel.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dit werkt niet in de OP, is dat een test om te bepalen of ik ook een slaaf ben?
Maar waarom staat het er als het niet werkt?! Ik bedoel dat is toch raar?!?!?!?quote:
Dat weet ik.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:27 schreef theguyver het volgende:
vrijheden kan je op verschillende manieren opvatten, en elk land heeft een andere vorm van vrijheden, er is een mogelijkheid om er uit te stappen, dat weet je?
Waarom staan er random nummertjes dan?quote:
Belasting betalen en boetes heeft naar mijn inziens helemaal niks met vrijheid en/of slavenij te maken. Als je dit onder beperking van vrijheid en slavenij ziet, dan zijn wij inderdaad slaven en zullen we dat ook altijd blijven (gelukkig maar).quote:U betaalt belasting en boetes omdat u denkt dat dat zo hoort. Zo hoort het dus echter niet. Zoals ik reeds aangaf, een contract vereist de instemming van twee partijen. Dat contract heb ik nooit ondertekend en dat contract heeft u nooit ondertekend, maar als u handelt alsof er geen contract bestaat, dan kan dat zeer ernstige gevolgen voor uw gezondheid hebben. Daarbij kunt vluchten naar een ander land waar dit opgelegde contract u niet achtervolgt, om er daar helaas achter te komen dat er weer precies hetzelfde qua registratie gebeurt.
Ik voel me geen slaaf hoor, zeker niet in dit land.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Wij zijn mensen we houden ervan om slaaf te zijn.
Wij horen vrij te zijn en niet te leven als een moderne slaaf.
Belasting betalen en boetes hebben niet met slaaf zijn te maken. Het heeft te maken dat de staat je als persoon ziet en niet als een mens. En dat je wordt gezien als een product dat moet werken voor de staat.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Belasting betalen en boetes heeft naar mijn inziens helemaal niks met vrijheid en/of slavenij te maken. Als je dit onder beperking van vrijheid en slavenij ziet, dan zijn wij inderdaad slaven en zullen we dat ook altijd blijven (gelukkig maar).
Ik voel me ook geen slaaf.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik voel me geen slaaf hoor, zeker niet in dit land.
en als je er uit wil stappen ... dat kan.
Heeft dat een bewuste oorsprong? neequote:Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom hebben BNW-topics altijd zo'n ellenlange OP, waardoor ik gelijk al geen zin meer heb?
Kan dat nou niet gewoon eens met een korte samenvatting, eventueel de enorme lap tekst achter een spoiler voor geïnteresseerden?
Zijn we een slaaf van de maatschappij? Ja.
Heeft dat een bewuste oorsprong? Nee.
Is dat gewoon zo gegroeid? Ja.
De staat ziet je als een persoon en niet als een mens? Dat moet je mij even uitleggen...quote:Op maandag 3 juni 2013 16:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Belasting betalen en boetes hebben niet met slaaf zijn te maken. Het heeft te maken dat de staat je als persoon ziet en niet als een mens. En dat je wordt gezien als een product dat moet werken voor de staat.
Misschien kunnen ze beter wat schrijven over hoe westerse bedrijven zijn bezig in Afrika.e .a.quote:
De staat ziet je als persoon en niet als mens. de staat ziet de persoon als een product/slaaf. Waar veel geld mee te verdienen valt.quote:
Wij zijn heel goed betaalde slaven dan en wel met wat vrijheid ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De staat ziet je als een persoon en niet als een mens? Dat moet je mij even uitleggen...
We zijn ook een 'product', maar is dat erg? Is het erg dat wij moderne slaven zijn? De voorwaarden die daartegenover staan (rijkdom, welvaart, gezondheid) compenseren dit ruim.
zie het zo...quote:Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik voel me ook geen slaaf.
Al hoewel dit artikel wel aangeeft dat ik ook slaaf ben.
Ja je hebt best veel vrijheid als je een brave burger bent. Belasting betaald en je boetes betaald.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wij zijn heel goed betaalde slaven dan en wel met wat vrijheid ook.
99% procent voelt zich vrij. Dus al zijn we in de ogen van de overheid een product/slaaf, zolang de mensen dat niet zo voelen zie ik geen probleem en vind ik het allemaal prima.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De staat ziet je als persoon en niet als mens. de staat ziet de persoon als een product/slaaf. Waar veel geld mee te verdienen valt.
Het is niet erg om slaaf te zijn als je best veel welvaar hebt. Maar eigelijk is dit toch wel triest als mens hoor je vrij te leven en niet als slaaf.
Daarmee heb je een punt. Heb er ook geen problemen mee.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
99% procent voelt zich vrij. Dus al zijn we in de ogen van de overheid een product/slaaf, zolang de mensen dat niet zo voelen zie ik geen probleem en vind ik het allemaal prima.
In de ogen van tribalwars een punt hebben. Dat zie ik als een groot compliment.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:44 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daarmee heb je een punt. Heb er ook geen problemen mee.
maar als mensen moeten we dit niet pikken.
omdat het kan?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In de ogen van tribalwars een punt hebben. Dat zie ik als een groot compliment.
Waarom moeten we het niet pikken als het totaal geen probleem is?
Omdat mensen niet geboren worden om hun heel leven slaaf te zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In de ogen van tribalwars een punt hebben. Dat zie ik als een groot compliment.
Waarom moeten we het niet pikken als het totaal geen probleem is?
Je zegt net zelf dat je je geen slaaf voelt.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat mensen niet geboren worden om hun heel leven slaaf te zijn.
De mens verdient het niet om zijn heel leven slaaf te zijn maar om vrij te leven anders konden we net zo goed geboren worden als koe of schaap.
Ik zeg dat ik het niet erg vind het leven nu ook al ben ik een slaaf. maar ik vind dat we als mensheid beter moeten willen dan slaaf zijn voor de elite.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat je je geen slaaf voelt.
Een koe of schaap zijn pas slavenBeetje voor melk, kaas, vlees zorgen en opgesloten zitten in een hok.
quote:Dus aangeven betreft het aangeven van een diefstal - wat duidelijk wijst naar een product - en het aangeven van een geboorte. Inderdaad, de “geboorte” van een product.
Iedereen gelijkwaardig? Onhaalbaar. Wij mensen hebben een groep/iemand nodig die ons leidt.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het niet erg vind het leven nu ook al ben ik een slaaf. maar ik vind dat we als mensheid beter moeten willen dan slaaf zijn voor de elite.
is onhaalbaar, inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen gelijkwaardig? Onhaalbaar. Wij mensen hebben een groep/iemand nodig die ons leidt.
maar die iemand moet dan wel een goede wil hebben. die moet vooral niet aan zijn eigen ego werken maar aan ons de mensheid.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen gelijkwaardig? Onhaalbaar. Wij mensen hebben een groep/iemand nodig die ons leidt.
Helemaal mee eens. Dat is ook het grootste verschil tussen het Midden Oosten / Afrika en Europa. Daar denken ze inderdaad aan zichzelf, kijk het verschil maar in rijkdom, regels etc.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar die iemand moet dan wel een goede wil hebben. die moet vooral niet aan zijn eigen ego werken maar aan ons de mensheid.
Of je gaat zelf iets doen natuurlijk in plaats van afwachten en klagen op mensen die dat wel doen. Niemand is mijn baas of heeft de verantwoordelijkheid om mij te verzorgen.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar die iemand moet dan wel een goede wil hebben. die moet vooral niet aan zijn eigen ego werken maar aan ons de mensheid.
Maar ik vind ons leiders het ook niet bepaald goed doen. Die denk ook meer aan hun eigen ego. De mensen moeten hun kinderen anders opvoeden ze moeten hun kinderen tonen dat het leven niet draait om wie het meest bezit wie het best bezit.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat is ook het grootste verschil tussen het Midden Oosten / Afrika en Europa. Daar denken ze inderdaad aan zichzelf, kijk het verschil maar in rijkdom, regels etc.
Hier in Europa gelden voor iedereen dezelfde regels en zorgt het belastingstelsel juist voor een zo goed mogelijke verdeling qua rijkdom (mensen die meer verdienen, betalen meer belasting).
Hey! Die elite voorziet er wel in dat er snelwegen zijn zodat ik lekker naar Zwitsterland kan karren (in mijn leasebak) wanneer ik er zin in heb he.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het niet erg vind het leven nu ook al ben ik een slaaf. maar ik vind dat we als mensheid beter moeten willen dan slaaf zijn voor de elite.
Leg dit even uit. Voorbeelden etc.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar ik vind ons leiders het ook niet bepaald goed doen. Die denk ook meer aan hun eigen ego. De mensen moeten hun kinderen anders opvoeden ze moeten hun kinderen tonen dat het leven niet draait om wie het meest bezit wie het best bezit.
Bijvoorbeeld rutte die bezuigt alleen maar. Terwijl het toch al geen zin meer heeft nederland heeft alleen een groot schuld. Ik vind dat rutte ook een heel onaardig over komt hij heeft altijd zo'n duivelse lachje. Net of hij zegt ik geef geen fuck om jullie burgers alleen om mij zelf.quote:
Wie bezuigt hij?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld rutte die bezuigt alleen maar. Terwijl het toch al geen zin meer heeft nederland heeft alleen een groot schuld.
Nee dat denk ik niet. Waarom heb je uberhoudt nog vertrouwen in de regering als ik vragen Mag?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie bezuigt hij?![]()
![]()
Bezuinigt neem ik aan.Maar klopt. Moet hij dan maar lekker doorgaan met schulden maken? Dus als jij ooit rood komt te staan denk je: 'Ach, het heeft toch geen zin meer, ik ga lekker zo door'?
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Waarom heb je uberhoudt nog vertrouwen in de regering als ik vragen Mag?
Je kan nog beter op de kat van de buren stemmen die brengt nog meer in.
Ik vind dat hij moet ingrijpen maar ik zie dit nooit gebeuren. Want natuurlijk denk rutte alleen aan zich zelf en voert de opdrachten uit van de multinationals. Hij maar een loop jongen van de illuminati. Ik zie heb als een ego/verrader.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Vind je dat Rutte lekker moet doorgaan met schulden maken of vind je dat hij moet ingrijpen?
En denk je dat hij met het bezuinigen aan zijn eigen ego denkt? Ik denk het niet. Als hij echt aan z'n eigen ego denkt zal hij juist alle Nederlanders 1000 euro geven zodat hij herkozen wordt.
Oke.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik vind dat hij moet ingrijpen maar ik zie dit nooit gebeuren. Want natuurlijk denk rutte alleen aan zich zelf en voert de opdrachten uit van de multinationals. Hij maar een loop jongen van de illuminati. Ik zie heb als een ego/verrader.
Central Afrika is veel erger.....daar heb je echt moderne slavernij van westerse bedrijven /multinationals.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, kijk eens naar het Midden Oosten/Afrika zou ik zeggen: Tunesië, Egypte, Libië en Jemen. Dat zijn pas slaven, en zoals je kunt zien pikken zij het inderdaad niet. Maar bij ons zie ik geen reden waarom we ons ertegen moeten verzetten.
Stem niet op hem of stel jezelf verkiesbaar.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik vind dat hij moet ingrijpen maar ik zie dit nooit gebeuren.
Dan lijkt politicus me een opmerkelijke beroepskeuze. De man kan met zijn kennis genoeg andere baantjes vervullen die een stuk meer centjes opleveren.quote:Want natuurlijk denk rutte alleen aan zich zelf
Multinationals zijn dan ook gewoon mensen met belangen. Net als jijzelf.quote:en voert de opdrachten uit van de multinationals.
Je bent zelf een loopjongen van de illuminati. Dat weet ik gewoonquote:Hij maar een loop jongen van de illuminati. Ik zie heb als een ego/verrader.
Klopt.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Central Afrika is veel erger.....daar heb je echt moderne slavernij van westerse bedrijven /multinationals.
denk in Azie zelfs nog stukkie erger is.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Central Afrika is veel erger.....daar heb je echt moderne slavernij van westerse bedrijven /multinationals.
ems. hij is 17 mag nog geeneens stemmen.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Stem niet op hem of stel jezelf verkiesbaar.
[..]
Dan lijkt politicus me een opmerkelijke beroepskeuze. De man kan met zijn kennis genoeg andere baantjes vervullen die een stuk meer centjes opleveren.
[..]
Multinationals zijn dan ook gewoon mensen met belangen. Net als jijzelf.
[..]
Je bent zelf een loopjongen van de illuminati. Dat weet ik gewoon
Geef de keizer wat des keizers is.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet meer uit deze crisis komen. De euro gaat vallen.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
denk in Azie zelfs nog stukkie erger is.
En dat van Rutte valt wel mee, op zich.. kerel gaf aan te gaan bezuinigen en dat is ook wat we aan doen zijn.
Geef niet hem op de flikker maar degene die op hem gestemd hebben.
Dat wil je waarschijnlijk ook, of niet?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet meer uit deze crisis komen. De euro gaat vallen.
Daarna komt de NWO.
Ik wil niet in de NWO leven. Zo als het nu is het al bijna perfect allen moet die illuminatie nog weg.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat wil je waarschijnlijk ook, of niet?
En je huidige leven, wat voor gevoel geeft dat je?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef tribalwars het volgende:
Dat elke premier van Nederland naar bilderberg bijeenkomsten gaat geeft me ook geen goed gevoel.
redelijk goed. Maar ik vind het alleen niet prettig om in een land te leven waarin het rechtsysteem corrupt is er hoge pieten zijn die pedo zijn de overal mee weg komen. En dan ook nog over E-stoffen in ons eten en die chemtrails. Het is leven is nu redelijk maar het kan nu nog veel beter. Ik wil niet in een systeem leven dat draait om de 1 %. maar een systeem dat goed is voor mens en voor de planeet.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En je huidige leven, wat voor gevoel geeft dat je?
Maak je maar niet druk. Dat al niet gebeuren. Leef lekker je leventje.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik wil niet in de NWO leven. Zo als het nu is het al bijna perfect allen moet die illuminatie nog weg.
Ja als we ons stem niet laten horen dan is die NWO zo een feit. Ik ontspan ook nog wel eens dus maak je niet druk.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk. Dat al niet gebeuren. Leef lekker je leventje.
Wat dacht je ervan om jezelf in te spannen voor mensen die het veel slechter hebben dan wij(dat zijn er veel) ipv nog meer verbeteringen voor jezelf te willen.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:19 schreef tribalwars het volgende:
[..]
redelijk goed. Maar ik vind het alleen niet prettig om in een land te leven waarin het rechtsysteem corrupt is er hoge pieten zijn die pedo zijn de overal mee weg komen. En dan ook nog over E-stoffen in ons eten en die chemtrails. Het is leven is nu redelijk maar het kan nu nog veel beter. Ik wil niet in een systeem leven dat draait om de 1 %. maar een systeem dat goed is voor mens en voor de planeet.
maar de mensen in afrika en midden oosten zijn armer door het systeem wil dat veranderen dan moet het systeem veranderen.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om jezelf in te spannen voor mensen die het veel slechter hebben dan wij(dat zijn er veel) ipv nog meer verbeteringen voor jezelf te willen.
Je wil dus eigenlijk 1 systeem voor heel de wereld? Een NWO zeg maar...quote:Op maandag 3 juni 2013 21:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar de mensen in afrika en midden oosten zijn armer door het systeem wil dat veranderen dan moet het systeem veranderen.
Dat zeg ik niet ik wil dat het huidig systeem valt en er een systeem komt dat niet gebaseerd is op alleen maar winst maken.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je wil dus eigenlijk 1 systeem voor heel de wereld? Een NWO zeg maar...
Een NWO dus. Maar dan zoals jij het graag zou zien.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet ik wil dat het huidig systeem valt en er een systeem komt dat niet gebaseerd is op alleen maar winst maken.
Nee dat maak jij ervan jij vindt elke nieuwe stysteem de NWO.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Een NWO dus. Maar dan zoals jij het graag zou zien.
Tja het verschil tussen EEN nieuwe wereld orde en DE nieuwe wereld orde.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee dat maak jij ervan jij vindt elke nieuwe stysteem de NWO.
Als het zo bekijkt wil ik een NWO die goed is voor de mensheid en de planeet.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:46 schreef jogy het volgende:
En trouwens, als je om je heen kijkt is de NWO al lang en breed van kracht en kan je het beter de status quo noemen, er wordt wel tijd voor een nieuwe wereldorde.
Ik wil jouw NWO niet, dan voel ik me een slaaf.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Als het zo bekijkt wil ik een NWO die goed is voor de mensheid en de planeet.
Ben je toch al maar in Die NWO ben je geen slaaf.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:52 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik wil jouw NWO niet, dan voel ik me een slaaf.
Jouw normen en waarden zijn de mijne niet, dus opzouten met je NWO.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:53 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ben je toch al maar in Die NWO ben je geen slaaf.
Had het niet beter kunnen zeggen. Nu hopen dat het kwartje valt.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:54 schreef .SP. het volgende:
[..]
Jouw normen en waarden zijn de mijne niet, dus opzouten met je NWO.
Ik hoor zijn hersenen hier kraken, ben benieuwdquote:Op maandag 3 juni 2013 21:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Had het niet beter kunnen zeggen. Nu hopen dat het kwartje valt.
iedereen bepaalt wat zijn normen en waarden zijn. jouw waarden en normen vind ik ook niks dus je hebt een punt.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:54 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel te kraken hoor. Wees maar niet bang.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik hoor zijn hersenen hier kraken, ben benieuwd
Maar je ziet ook in dat je een ietsiepietsie hypokriet bezig bent door te ageren tegen "de NWO", maar een NWO wat jouw goedkeuring kan wegdragen een beste ontwikkeling vindt?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel te kraken hoor. Wees maar niet bang.
Geen probleem hoor, daar heeft die nieuwe wereldorde gewoon hele mooie heropvoedingskampen voor.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:52 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik wil jouw NWO niet, dan voel ik me een slaaf.
Dat zeg ik niet maar dat maakt blaadjes ervan die denkt alleen maar in NWO's. Ik wil een goede maatschapij/stysteem dat goed is voor de mensen en de planeet. waar het niet draait om winst maar om de welzijn van de mensen en de aarde.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:03 schreef .SP. het volgende:
[..]
Maar je ziet ook in dat je een ietsiepietsie hypokriet bezig bent door te ageren tegen "de NWO", maar een NWO wat jouw goedkeuring kan wegdragen een beste ontwikkeling vindt?
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar dat maakt blaadjes ervan die denkt alleen maar in NWO's. Ik wil een goede maatschapij/stysteem dat goed is voor de mensen en de planeet. waar het niet draait om winst maar om de welzijn van de mensen en de aarde.
Staat toch echt dat je een NWO wil die aan jouw eisen voldoet.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Als het zo bekijkt wil ik een NWO die goed is voor de mensheid en de planeet.
je weet niet eens wat er besproken word ... het is allemaal maar gis werkquote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef tribalwars het volgende:
Dat elke premier van Nederland naar bilderberg bijeenkomsten gaat geeft me ook geen goed gevoel.
Ik denk helemaal niet in NWO's. Het probleem is dat jij een NWO als een organisatie ziet maar een NWO is een systeem.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar dat maakt blaadjes ervan die denkt alleen maar in NWO's. Ik wil een goede maatschapij/stysteem dat goed is voor de mensen en de planeet. waar het niet draait om winst maar om de welzijn van de mensen en de aarde.
Ja dat klopt eentje die goed is voor de mens en planeet kan toch geen kwaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:09 schreef .SP. het volgende:
[..]
[..]
Staat toch echt dat je een NWO wil die aan jouw eisen voldoet.
Oke maar noem het dan systeem met NWO denk ik aan een hele duistere wereld waar als draait om winst.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet in NWO's. Het probleem is dat jij een NWO als een organisatie ziet maar een NWO is een systeem.
Nee, nogmaals, ik wil jouw NWO niet, ze gaan recht tegen mijn normen en waarden in en zal met verzetten door het opzetten van vage websites met verzonnen verhaaltje gebaseerd op half gelezen feiten.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja dat klopt eentje die goed is voor de mens en planeet kan toch geen kwaad.
Oke dat moet jij weten dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:12 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee, nogmaals, ik wil jouw NWO niet, ze gaan recht tegen mijn normen en waarden in en zal met verzetten door het opzetten van vage websites met verzonnen verhaaltje gebaseerd op half gelezen feiten.
dit dus..quote:Op maandag 3 juni 2013 22:12 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee, nogmaals, ik wil jouw NWO niet, ze gaan recht tegen mijn normen en waarden in en zal met verzetten door het opzetten van vage websites met verzonnen verhaaltje gebaseerd op half gelezen feiten.
Dat komt omdat jullie teveel vetrouwen op de oude media/MSM. oke al zeggen jullie van niet. Jullie bekijken het van twee kanten. Maar je wordt waarschijnlijk nog teveel gemanipuleerd door de MSM. Je vind het wel goed zo. maar je moet over 5 jaar niet opkijken dat je niks meer mag en dat we dan in een politiestaat leven. Dus steek je kop maar in het zand.quote:
Krijgen we dat weer.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie teveel vetrouwen op de oude media/MSM. oke al zeggen jullie van niet. Jullie bekijken het van twee kanten. Maar je wordt waarschijnlijk nog teveel gemanipuleerd door de MSM. Je vind het wel goed zo. maar je moet over 5 jaar niet opkijken dat je niks meer mag en dat we dan in een politiestaat leven. Dus steek je kop maar in het zand.
Daar gaat wel over het gaat over in wat voor soort media jullie kijken. Even serieus hoe vaak in de week kijk je het NOS journaal?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer.![]()
Daar ging het toch helemaal niet over.
Nooitquote:Op maandag 3 juni 2013 22:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daar gaat wel over het gaat over in wat voor soort media jullie kijken. Even serieus hoe vaak in de week kijk je het NOS journaal?
Voel je niet meteen zo aangevallen.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:23 schreef tribalwars het volgende:
Nee alleen maar omdat ik mij ideeën aan mensen bloot leg. Wat is daar fout aan?
Mag dat niet tegenwoordig?
mag je niet denken of zo?
Wat doe ik dan fout volgens Jouw?
Komt door hun spelen een beetje op de man. Omdat ze het niet aankunnen dat mensen buiten het boekje kunnen denken.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voel je niet meteen zo aangevallen.Niemand zegt dat je dat niet mag vinden/denken.
Denk er gewoon eens rustig over na.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Komt door hun spelen een beetje op de man. Omdat ze het niet aankunnen dat mensen buiten het boekje kunnen denken.
Op de man?? Ja daag. We tonen alleen maar aan dat je zelf ook een NWO nastreeft. Misschien moet je de afkorting NWO eens vertalen.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Komt door hun spelen een beetje op de man. Omdat ze het niet aankunnen dat mensen buiten het boekje kunnen denken.
Valt allemaal best mee. Jouw manier van denken is anders dan een heleboel anderen, dus dan is het logisch dat ze (ik ook) vragen/opmerkingen hebben toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja is goed je hebt weer een punt.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Valt allemaal best mee. Jouw manier van denken is anders dan een heleboel anderen, dus dan is het logisch dat ze (ik ook) vragen/opmerkingen hebben toch?![]()
Blijf lekker denken hoe je wilt, niemand verbiedt het.
nou nou, hij is jong en beetje makkelijk beinvloedbaar.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef ludovico het volgende:
Er is moeite in gestoken en de maker ervan is niet geheel dom, maar het blijft nogal een subjectief begrip dat vrijheid.
Eigenlijk vind ik het hele artikel daarom gewoon enorm kansloos, die gozer heeft een psychiater nodig.
Hoezo omdat het niet in je straatje past. Omdat je het wordt slaaf niet wilt horen kunt. Maar dat is de harde waarheid. Omdat ik anders denk beeld heb dan de meeste Nederlands heb ik een psychiater nodig. Wat een onzin ik heb ook recht op vrijheid van meningsuiting. Of mag dat volgens jouw niet meer?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef ludovico het volgende:
Er is moeite in gestoken en de maker ervan is niet geheel dom, maar het blijft nogal een subjectief begrip dat vrijheid.
Eigenlijk vind ik het hele artikel daarom gewoon enorm kansloos, die gozer heeft een psychiater nodig.
http://ikclaimmijnnaam.nl/quote:Op maandag 3 juni 2013 16:27 schreef theguyver het volgende:
vrijheden kan je op verschillende manieren opvatten, en elk land heeft een andere vorm van vrijheden, er is een mogelijkheid om er uit te stappen, dat weet je?
Dus jij vind dat er goede zaken mee gedaan wordt? Je bent niet wijs!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Belasting betalen en boetes heeft naar mijn inziens helemaal niks met vrijheid en/of slavenij te maken. Als je dit onder beperking van vrijheid en slavenij ziet, dan zijn wij inderdaad slaven en zullen we dat ook altijd blijven (gelukkig maar).
Zoals ik al zei je kan er uitstappen, als het je niet bevalt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus jij vind dat er goede zaken mee gedaan wordt? Je bent niet wijs!
Mark Rutte is een Bilderberger ! Hij behoort tot kinderverkracht clanquote:Op maandag 3 juni 2013 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
Vind je dat Rutte lekker moet doorgaan met schulden maken of vind je dat hij moet ingrijpen?
En denk je dat hij met het bezuinigen aan zijn eigen ego denkt? Ik denk het niet. Als hij echt aan z'n eigen ego denkt zal hij juist alle Nederlanders 1000 euro geven zodat hij herkozen wordt.
Hoe in vredesnaam kom je er bij dat het gebaseerd is goedaardige principes!? Voel eens aan je hoofd.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:45 schreef jogy het volgende:
NWO is new world order en dat in zichzelf is niet slecht. Als er een wereldregering komt op basis van goedaardige principes en persoonlijke vrijheid waardoor niemand te kort komt en kan doen en laten wat hij of zij wil is dat niet slecht.
Dat er volgens sommige een NWO is of dreigt te komen op basis van de wet van de sterkste en onderdrukking van de zwakkere massa doet daar niets aan af.
Misschien niet de jouwe maar wel van zieke Eurofiele klootzakken als Rutte, Rompuy en Fuhrer Merkel.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:54 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nog een leuk artikel over merkel. Volgens dit artikel kan ze wel eens de dochter of familie van Hitler zijn.http://martinvrijland.com/2013/06/03/wie-is-angela-merkel/ zie de gelijkenissen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Misschien niet de jouwe maar wel van zieke Eurofiele klootzakken als Rutte, Rompuy en Fuhrer Merkel.
Nee klopt, voor wijsheid hebben we jou natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus jij vind dat er goede zaken mee gedaan wordt? Je bent niet wijs!
Lezen is moeilijk hè? een nieuwe wereld orde hoeft niet per se slecht te zijn. En als er dus een wereldwijde afspraak tot stand komt dat we gezellig samen moeten werken op basis van persoonlijke vrijheid allemaal goeie dingen, geheel transparant dan is het niet erg.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe in vredesnaam kom je er bij dat het gebaseerd is goedaardige principes!? Voel eens aan je hoofd.
i knowquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nog een leuk artikel over merkel. Volgens dit artikel kan ze wel eens de dochter of familie van Hitler zijn.http://martinvrijland.com/2013/06/03/wie-is-angela-merkel/ zie de gelijkenissen.
onderwijs hebben we daar iig niet voor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee klopt, voor wijsheid hebben we jou natuurlijk.
Met scherp kijken kun je nog steeds patronen missen hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk hè? een nieuwe wereld orde hoeft niet per se slecht te zijn. En als er dus een wereldwijde afspraak tot stand komt dat we gezellig samen moeten werken op basis van persoonlijke vrijheid allemaal goeie dingen, geheel transparant dan is het niet erg.
Ik ga er niet van uit dat de welbekende NWO zoals deze bekend is in BNW gebaseerd is op goedaardige principe's
En als laatste: http://www.hansanders.nl/informatie/158-oogmeting/
Democratisch gekozen alle 3.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Misschien niet de jouwe maar wel van zieke Eurofiele klootzakken als Rutte, Rompuy en Fuhrer Merkel.
NEE!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Mark Rutte is een Bilderberger ! Hij behoort tot kinderverkracht clan
Nee, klopt. Onderwijs, Zorg, het is allemaal bagger. Jammer dat degene die het allemaal snapt een beetje op FOK! rondhangt in plaats van iets nuttigs te gaan doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
onderwijs hebben we daar iig niet voor.
Democratisch ?! Plutocratisch zul je bedoelenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Democratisch gekozen alle 3.
Dus zijn we allemaal zelf voor verantwoordelijk
Klopt, wat wil je ermee zeggen? Zoals het nu is zal ik het nooit eens worden met welke vorm van NWO dan ook, neemt niet weg dat er in de toekomst een NWO tot stand kan komen die wel gebaseerd is op menswaardigheid.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Met scherp kijken kun je nog steeds patronen missen hoor
[ afbeelding ]
vlak A en B zijn gelijk!
Schatje, het ging even over het principe niet de daadwerkelijke invulling van Tribalwars ideale, op maat gemaakte, NWO.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
juist. Nederland is gewoon een grote corrupte pokke zooi!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Democratisch ?! Plutocratisch zul je bedoelen
Het volk van Europa heeft niet gestemt voor europa of voor rompuy maar voor hun eigen regering om hun te vertegenwoordigen .quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Democratisch gekozen alle 3.
Dus zijn we allemaal zelf voor verantwoordelijk
Daarom stem ik op een partij die niet blij is met europa .quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Het volk van Europa heeft niet gestemt voor europa of voor rompuy maar voor hun eigen regering om hun te vertegenwoordigen .
ook gij kunt verkassen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:03 schreef new_moon het volgende:
Ik vind "Europa" op het moment de grootste bedreiging voor mijn persoonlijke vrijheid
Zeg dan niet dat ze democratisch zijn gekozen , alle regeringen hebben hun volk de EU door hun strot geduwd , hoe kom je er bij dat je nog iets te kiezen had of hebt als bijna alle regeringen dat achter de rug om hebben gedaan van het volk . Je stemt voortaan wie de loopjongen word van de EU die alles bepaald .quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarom stem ik op een partij die niet blij is met europa .
Als iedereen dat nou had gedaan zeten we er niet bij
Wantquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
ook gij kunt verkassen.
schijnt er lekker weer te zijn in Noord Korea
De regering is gekozen door het volk.. we zijn er zelf voor verantwoordelijk geweest.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat ze democratisch zijn gekozen , alle regeringen hebben hun volk de EU door hun strot geduwd , hoe kom je er bij dat je nog iets te kiezen had of hebt als bijna alle regeringen dat achter de rug om hebben gedaan van het volk . Je stemt voortaan wie de loopjongen word van de EU die alles bepaald .
als je het niet bevalt hier..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Wantje moet maar accepteren als er iets door je strot word gedouwd ? Een beetje de omgekeerde wereld , ga wat illegaal is maar terugdraaien . De aarde is van iedereen , hoezo verkassen
De EU is niet gekozen door het volk en zal nooit geaccepteerd worden .quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
De regering is gekozen door het volk.. we zijn er zelf voor verantwoordelijk geweest.
Gelul, de eerste en enige keer dat de Nederlanders er indirect een keuze in hadden werd de uistlag gewoon genegeerd dus tja. Het is wel zo dat een regering alleen kan heersen met de goedkeuring of in ieder geval het dan wel niet morrend toelating van het volkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als iedereen dat nou had gedaan zaten we er niet bij
Onze regering heeft besloten dat we mee doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:12 schreef Summers het volgende:
[..]
De EU is niet gekozen door het volk en zal nooit geaccepteerd worden .
Dat was voor de europese grondwet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Gelul, de eerste en enige keer dat de Nederlanders er indirect een keuze in hadden werd de uistlag gewoon genegeerd dus tja. Het is wel zo dat een regering alleen kan heersen met de goedkeuring of in ieder geval het dan wel niet morrend toelating van het volk.
Ik zeg ook; indirectquote:
Jup en dat is ook de enige reden dat overheden en corporaties doen wat ze doen, omdat iedereen het toelaat. We zitten al generaties lang in een traditie van autoriteit die van boven naar beneden gaat. en persoonlijke machteloosheid. En geef toe, de grote meerderheid van ons land in ieder geval heeft het gewoon te goed om alles te riskeren. Ingenieus in elkaar geflanst hoor, geef iedereen met kennis, potentiële macht en vrijheid (relatief) genoeg luxe zodat ze bang zijn het te verliezen en voor de rest laat je de domme werkende massa met 1 euro per maand zich gewoon zodanig zorgen maken hoe ze het volgende bakje rijst kunnen bemachtigen dat ze ook niet te hard tegenstribbelen.quote:Ipv van dat wij als volk er wat aan deden. soort van opstand.. nee we zaten en keken toe.
drom, ben je het er gewoon zwaar mee oneens.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zeg ook; indirect
[..]
Jup en dat is ook de enige reden dat overheden en corporaties doen wat ze doen, omdat iedereen het toelaat. We zitten al generaties lang in een traditie van autoriteit die van boven naar beneden gaat. en persoonlijke machteloosheid. En geef toe, de grote meerderheid van ons land in ieder geval heeft het gewoon te goed om alles te riskeren. Ingenieus in elkaar geflanst hoor, geef iedereen met kennis, potentiële macht en vrijheid (relatief) genoeg luxe zodat ze bang zijn het te verliezen en voor de rest laat je de domme werkende massa met 1 euro per maand zich gewoon zodanig zorgen maken hoe ze het volgende bakje rijst kunnen bemachtigen dat ze ook niet te hard tegenstribbelen.
Ze zijn gekozen en worden betaald om het volk te vertegenwoordigen , de macht overdragen buiten Nederland is niet de afspraak en heeft niemand voor gekozen . Dit is niet iets wat over gaat waaien door er een acceptabele label aan te hangen . Het is op geen enkele wijze goed te praten . Er zal alleen maar meer chaos komen hoe langer dit in stand blijft .quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Onze regering heeft besloten dat we mee doen.
Ze hadden ook nee kunnen zeggen.
zie mijn vorige post... daar staat de oplossing.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:45 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze zijn gekozen en worden betaald om het volk te vertegenwoordigen , de macht overdragen buiten Nederland is niet de afspraak en heeft niemand voor gekozen . Dit is niet iets wat over gaat waaien door er een acceptabele label aan te hangen . Het is op geen enkele wijze goed te praten . Er zal alleen maar meer chaos komen hoe langer dit in stand blijft .
Ik geloof niet meer in de huidige ouderwetse politieke constructie dus daar ga ik niet aan meedoen .quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
zie mijn vorige post... daar staat de oplossing.
dus... je loopt er op te bitchen maar je gaat er niks tegen doen..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik geloof niet meer in de huidige ouderwetse politieke constructie dus daar ga ik niet aan meedoen .
De regering is niet gekozen. Ken je staatsrecht.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
De regering is gekozen door het volk.. we zijn er zelf voor verantwoordelijk geweest.
maar we zijn genept want we hebben hard nee gezegd.... maar die pikomhoog Balkenende doet toch.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als iedereen dat nou had gedaan zeten we er niet bij
Nee alleen de frontman marrionet kiezen we voor. De echte bestuurder, manager, uitvoerder of expert blijft onveranderd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:17 schreef theguyver het volgende:
De regering in Nederland is belast met het bestuur ofwel de uitvoerende macht. De regering wordt gevormd door de Koning en de ministers, zo bepaalt art. 42 lid 1 Grondwet.
De ministers vormen tezamen de ministerraad (regering zonder de Koning), voorgezeten door een bij Koninklijk Besluit (Elk besluit van de regering heet Koninklijk Besluit) benoemde minister-president.
op de koning na stemmen wij op een partij en de partij beslist wie er op de funktie komt.
Jij loopt te bitchen en als het je niet bevalt ga jij maar verkassen .quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
dus... je loopt er op te bitchen maar je gaat er niks tegen doen..
als je niks er tegen wil doen.. dan moet je het maar accepteren.. of verkassen
ik heb het over het land waar in je woont, als je het niet bevalt..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij loopt te bitchen en als het je niet bevalt ga jij maar verkassen .
Je hoeft mij het staatsrecht niet leren kennen hoor, het is m'n vakquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:17 schreef theguyver het volgende:
De regering in Nederland is belast met het bestuur ofwel de uitvoerende macht. De regering wordt gevormd door de Koning en de ministers, zo bepaalt art. 42 lid 1 Grondwet.
De ministers vormen tezamen de ministerraad (regering zonder de Koning), voorgezeten door een bij Koninklijk Besluit (Elk besluit van de regering heet Koninklijk Besluit) benoemde minister-president.
op de koning na stemmen wij op een partij en de partij beslist wie er op de funktie komt.
like what?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:25 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Je hoeft mij het staatsrecht niet leren kennen hoor, het is m'n vak. De regering wordt nu eenmaal niet gekozen. Ik kan nu overigens wel vervallen in waarom deze post van jou niet helemaal correct is, maar dat lijkt me niet echt bijdragen aan de discussie.
Meer ontopic:
Nuance is kracht, ook wat betreft standpunten over de EU en EMU. Er is veel kritiek mogelijk op het [constitutionele] Europese recht, maar een hetze zoals die hier gevoerd wordt is ongenuanceerd en kort door de bocht. Ik ben persoonlijk ook geen fan van de meer federale elementen van de EU [De commissie en het Europees Parlement bijvoorbeeld], maar niet alles wat EU is, is slecht.
Oke, ben niet de expert hier in.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:25 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Je hoeft mij het staatsrecht niet leren kennen hoor, het is m'n vak. De regering wordt nu eenmaal niet gekozen. Ik kan nu overigens wel vervallen in waarom deze post van jou niet helemaal correct is, maar dat lijkt me niet echt bijdragen aan de discussie.
Meer ontopic:
Nuance is kracht, ook wat betreft standpunten over de EU en EMU. Er is veel kritiek mogelijk op het [constitutionele] Europese recht, maar een hetze zoals die hier gevoerd wordt is ongenuanceerd en kort door de bocht. Ik ben persoonlijk ook geen fan van de meer federale elementen van de EU [De commissie en het Europees Parlement bijvoorbeeld], maar niet alles wat EU is, is slecht.
Misschien is het in Noord Korea wel beter gesteld dan wij denken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
ook gij kunt verkassen.
Ja je wel moeten allemaal dezelfde richting om denken in Nederland. Maar daar heb ik geen zin in ik denk zelf na.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Wantje moet maar accepteren als er iets door je strot word gedouwd ? Een beetje de omgekeerde wereld , ga wat illegaal is maar terugdraaien . De aarde is van iedereen , hoezo verkassen
Dat zegt ze helemaal niet. Als we iets willen veranderen moeten we massaal demonstratie houden en we laten ons niet wegjagen door de politie.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
dus... je loopt er op te bitchen maar je gaat er niks tegen doen..
als je niks er tegen wil doen.. dan moet je het maar accepteren.. of verkassen
De aarde is mijn land .quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik heb het over het land waar in je woont, als je het niet bevalt..
ga ne naar ander land wat beter is.,. ik ziet hier goed hoor
of je komt daadwerkelijk in opstand zoals in turkije van hey KUT regering dat was niet de afspraak!!
Doe dat dan... bedoel jij lambiekje summers misschien wel meer mensen op de been..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat zegt ze helemaal niet. Als we iets willen veranderen moeten we massaal demonstratie houden en we laten ons niet wegjagen door de politie.
Met 6 mensen schiet je nog niet zoveel mee op. Dat doe ik waarschijnlijk nog wel is nog te vroeg te weinig mensen zijn wakker.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Doe dat dan... bedoel jij lambiekje summers misschien wel meer mensen op de been..
wat let jullie?
In feite hebben we het allemaal misschien dan toch nog niet zo slecht als we denken...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oke, ben niet de expert hier in.
Ik geef alleen aan dat wij gewoon een lui volk szijn en dat we over ons heen laten lopen.
bedoel als we het echt zo verrekte slecht hadden dan waren we ook massaal de straat op gegaan ipv een Forum vol spammen dat het allemaal zo slecht is..
zolang maar 6 man je mening delen schiet het niet op.. je moet ze ook niet bij elkaar vegen op dit forum maar daar voor moet je in het politiek topic wezenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Met 6 mensen schiet je nog niet zoveel mee op. Dat doe ik waarschijnlijk nog wel is nog te vroeg te weinig mensen zijn wakker.
gaat waarschijnlijk wel gebeuren als ze te ver gaan ga ik zeker demonstreren.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:35 schreef ems. het volgende:
Gaat nooit gebeuren. Het blijft bij (na)praten op internet.
dat zeg ik..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:36 schreef Degodvader het volgende:
[..]
In feite hebben we het allemaal misschien dan toch nog niet zo slecht als we denken...
succes, vertel me ff waar en wanneer ik zal jullie wel aanmoedigen met een spandoek..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
gaat waarschijnlijk wel gebeuren als ze te ver gaan ga ik zeker demonstreren.
Als ik ook maar de helft mag geloven van alles wat jij post is het al lang te ver gegaan. Maar blijkbaar vind je het gevaar van de NWO dus toch wel meevallen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Als ik ook maar de helft mag geloven van alles wat jij post is het al lang te ver gegaan. Maar blijkbaar vind je het gevaar van de NWO dus toch wel meevallen.
Ik neem aan dat je mobieltje hebt een PC dure telefoon een spelcomputer en misschien wel een tv.quote:
Ach, laten we maar gewoon hopen dat het niet zover hoeft te komen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat zeg ik..
we lopen wel hard te bitchen.
maar we kunnen ons nog steeds een auto dure electronica tv duur eten drinken etc veroorloven.
misschien als dat allemaal weg is.
Ja dus wat wil dat zeggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mobieltje hebt een PC dure telefoon een spelcomputer en misschien wel een tv.
klopt dat?
In afrika heeft een jongen zoals jou een schaap en is aan het werk..quote:
En wanneer gaan ze volgens jouw optiek 'te ver' dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Altijd alleen we er weer arme zielig mensen uit afrika vandaan dat komt door ons systeem als je dat wil veranderen moet ons huidig systeem kapot snap dat nou.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
In afrika heeft een jongen zoals jou een schaap en is aan het werk..
in Azie heeft een jongen zoals jou een bak rijst en is aan het werk.
in zuid amerika heeft een jongen zoals voetbal en is aan het werk.
Er zullen wel wat uitschieters zijn maar denk er aan dat je het hier helemaal zo slecht nog niet hebt.
en was je geboren in een ander land dan waren jou eerste gedachten eerder je eigen levensbehoefte ipv ik ga op mijn dure mobiel op een forum mijn ongenoegen uiten.
Los van de vraag of dit al dan niet waar is, het is in ieder geval niet relevant voor het punt wat hij poogt te maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Altijd alleen we er weer arme zielig mensen uit afrika vandaan dat komt door ons systeem als je dat wil veranderen moet ons huidig systeem kapot snap dat nou.
inderdaad ALS!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Altijd alleen we er weer arme zielig mensen uit afrika vandaan dat komt door ons systeem als je dat wil veranderen moet ons huidig systeem kapot snap dat nou.
Er bestaat geen reden waarom iemand geen kritiek zou mogen hebben en er bestaat geen reden waarom je alles voor zoete koek zou moeten slikken ongeacht waar je woont .quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er zullen wel wat uitschieters zijn maar denk er aan dat je het hier helemaal zo slecht nog niet hebt.
en was je geboren in een ander land dan waren jou eerste gedachten eerder je eigen levensbehoefte ipv ik ga op mijn dure mobiel op een forum mijn ongenoegen uiten.
quote:
1. Je moet overal je ID laten zien. Overal op straat staat politie om je in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:47 schreef Degodvader het volgende:
[..]
En wanneer gaan ze volgens jouw optiek 'te ver' dan?
iediereen mag dat, daarvoor heb je een mening.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Er bestaat geen reden waarom iemand geen kritiek zou mogen hebben en er bestaat geen reden waarom je alles voor zoete koek zou moeten slikken ongeacht waar je woont .
Ook een arm afrikaans kind heeft een mobieltje. Wel mobieltjes maar geen water en/of toilet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oooh, gelukkig maar. Ik was al bang dat je morgen op het Malieveld zou staan. Gelukkig is de situatie zoals jij deze opsomt niet de huidige, en hij lijkt voor de nabije toekomst ook absoluut niet reëel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
1. Je moet overal je ID laten zien. Overal op straat staat politie om je in de gaten te houden.
2. Het nieuw geld is een chip in je hand waar mee je altijd in de gaten gehouden kan worden.
3. Je mag niet anders denken dan de MSM of je wordt opgepakt.
4. Internet is beperkt en van de overheid.
5. je mag geen moestuin meer hebben want grond is van de overheid.
6. water wordt commerciele goedje.
7. Je kunt elke moment van de dag opgepakt worden. Omdat iedereen verdacht is. Als je anders denkt dan de MSM ben je een terrorist volgens de staat en ga je meteen de cel in.
een paar van deze punten dreigen al te gebeuren dit jaar. Dus het is wel reeël.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:53 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Oooh, gelukkig maar. Ik was al bang dat je morgen op het Malieveld zou staan. Gelukkig is de situatie zoals hij deze opsomt niet de huidige, en hij lijkt voor de nabije toekomst ook absoluut niet reëel.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
1. Je moet overal je ID laten zien. Overal op straat staat politie om je in de gaten te houden. ( nee hoor ik kom uit de achterhoek daar hebben ze 3 patroeile wagens op de 100.000 mensen )
2. Het nieuw geld is een chip in je hand waar mee je altijd in de gaten gehouden kan worden. ( nou mooi en wat doen ze met die info.. geen hol)
3. Je mag niet anders denken dan de MSM of je wordt opgepakt. ( jij bent er nog lambiekje is er nog)
4. Internet is beperkt en van de overheid. ( TPB kan ik nog steeds op)
5. je mag geen moestuin meer hebben want grond is van de overheid. ( ik beslis zelf wat ik plant)
6. water wordt commerciele goedje. ( is het al.. is niet gratis)
7. Je kunt elke moment van de dag opgepakt worden. Omdat iedereen verdacht is. Als je anders denkt dan de MSM ben je een terrorist volgens de staat en ga je meteen de cel in. ( en terrecht als jij een gevaar bent voor de medemens)
Verras me.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
een paar van deze punten dreigen al te gebeuren dit jaar. Dus het is wel reeël.
dan horen we dat via de MSMquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
een paar van deze punten dreigen al te gebeuren dit jaar. Dus het is wel reeël.
Punt 6, 3,1quote:
Nee dat krijg je niet te horen van hun of wel maar dan klopt het verhaal niet.quote:
we hoeven net nog geen davidster op.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
1. Je moet overal je ID laten zien. Overal op straat staat politie om je in de gaten te houden.
vandaar ook het pushen van betalen met mobiel.quote:2. Het nieuw geld is een chip in je hand waar mee je altijd in de gaten gehouden kan worden.
is van grote ondernemingen die tevens weer de overheid in hun zak hebben.quote:3. Je mag niet anders denken dan de MSM of je wordt opgepakt.
Nee de rede is je kunt kruiden planten waarmee je kwaaltjes en allergien en ziektes kan voorkomen en je al gehele gezondheid op peil te houden. Het is dus kortweg strafbaar om je eigen gezondheid in de hand te hebben. Zover gaat de terreur van BadPharma.quote:5. je mag geen moestuin meer hebben want grond is van de overheid.
Wonderlijk dat het nog niet eerder was.quote:6. water wordt commerciele goedje.
zonder rechter.quote:7. Je kunt elke moment van de dag opgepakt worden. Omdat iedereen verdacht is. Als je anders denkt dan de MSM ben je een terrorist volgens de staat en ga je meteen de cel in.
Vanwaar toch die boze angst? Of angstige boosheid.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:51 schreef tribalwars het volgende:
Oh? Ik moet echt nooit mijn ID te laten zien. En als ik politie op straat tegenkom, wat niet al te vaak gebeurt, groeten ze me net zo aardig als ik hen.
2. Het nieuw geld is een chip in je hand waar mee je altijd in de gaten gehouden kan worden.
Is dat er inmiddels al of blijft dat vooralsnog angstdenken?
3. Je mag niet anders denken dan de MSM of je wordt opgepakt.
Ik denk over veel dingen heel anders dan de MSM. Ben nog nooit opgepakt.
In China inderdaad, hier kun je er bijna alles op vinden. Liever ga ik echter niet op zoek naar kinderporno.
5. je mag geen moestuin meer hebben want grond is van de overheid.
Ik zal het mijn buurvrouw vertellen, met haar moestuin. En de buurman ernaast, met zijn volkstuintje.
6. water wordt commerciele goedje.
Wederom: angstdenken gebaseerd op verkeerde informatie. Lees je in.
7. Je kunt elke moment van de dag opgepakt worden. Omdat iedereen verdacht is. Als je anders denkt dan de MSM ben je een terrorist volgens de staat en ga je meteen de cel in.
Wederom: nog nooit opgepakt en ik ken ook niemand die zomaar werd opgepakt om bovenstaande redenen.
Wettelijk gezien is men daar toe bevoegd. Dat er misschien te weinig mankracht voor is is een andere issue.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef Degodvader het volgende:
1. Je moet overal je ID laten zien. Overal op straat staat politie om je in de gaten te houden. => Het laten zien van je ID is best strict gereguleerd. "Zomaar" een ID MOETEN laten zien is niet aan de orde. Ik weet overigens niet of je op de hoogte bent, maar de politie komt ZEER veel mankracht tekort. "Overal op straat" lijkt me dan ook niet echt een opportune stelling.
3. Je mag niet anders denken dan de MSM of je wordt opgepakt. Ik weet niet zeker of ik hier aandacht aan moet besteden. Complete kolder. Sowieso is 'denken' niet gereguleerd, dus als je deze stelling zou willen verdedigen zou je het moeten hebben over: "handelen niet conform de richtlijnen uit de MSM" of zoiets dergelijks. Ik ken ook geen strafbare feiten die stellen dat je wordt opgepakt als je niet naar RTL of NOS kijkt. Het feit dat er nog zeer veel kritische blikken en uitlatingen zijn over de MSM en de inhoud daarvan ontkracht in feite jouw stelling. Je loopt zelf ook nog vrij rond, is het niet?
ofterwijl genoeg medicijnen, nanoparticles en fluoride in zit? Commercie is er dus ABSOLUUT niet voor controle. Het gaat voor geld. En als daar verontreinigd water uit je kraan stroomt so be it.quote:6. water wordt commerciele goedje. Ons drinkwater [ik neem aan dat je het over drinkwater en niet over oppervlaktewater of bodemwater hebt?] is sterk gereguleerd om kwaliteit te garanderen.
quote:Hiervoor betalen lijkt me nou niet echt een probleem. Bovendien is de prijs van water aardig laag, en zijn commerciële belangen minimaal.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wettelijk gezien is men daar toe bevoegd. Dat er misschien te weinig mankracht voor is is een andere issue.
Ik zeg net, het tonen van een ID is sterk gereguleerd. Het KAN inderdaad zo zijn dat iemand bevoegd is je identiteit te vorderen. Het is echter niet zo dat het op ieder moment voor elke reden zomaar gevorderd mag worden. Prima situatie lijkt me zo. Laat het recht alsjeblieft over aan juristen.
[..]
ofterwijl genoeg medicijnen, nanoparticles en fluoride in zit? Commercie is er dus ABSOLUUT niet voor controle. Het gaat voor geld. En als daar verontreinigd water uit je kraan stroomt so be it.
Ik stel ook niet dat commercie er voor de controle is. Ik raad je aan m'n post zorgvuldig te lezen. Ik stel dat er sterke controle is op ons drinkwater om de kwaliteit te garanderen. In ons drinkwater zitten dan ook geen medicatie, nanoparticles en fluoride [Ben je überhaupt bekend met het Fluoride arrest [HR-22-06-1973-NJ-1973-386] of de daadwerkelijke praktijk van drinkwatervoorziening en de controles daarop? Ik weet dat het ondoenlijk is om met jou een discussie te voeren dus ik wil het dan ook hierbij laten. Prima dat jij er anders over denkt, maar ik kan me er niet in vinden.
Precies , we zijn vergeten voor ons zelf te denken en voor ons zelf op te komen en voor onze medemensen . NO MORE , dat idee zie je groeien onder de wereldbevolkingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja je wel moeten allemaal dezelfde richting om denken in Nederland. Maar daar heb ik geen zin in ik denk zelf na.
Jij denkt voor jezelf, dat blijkt. Maar in hoeverre help je daar andere mensen mee. Of beter gezegd; hoe kún je andere mensen daarmee helpen. Gedachtes alleen werken niet. Toch?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Precies , we zijn vergeten voor ons zelf te denken en voor ons zelf op te komen en voor onze medemensen . NO MORE , dat idee zie je groeien onder de wereldbevolking
Bewustwording/making kan werken. Maar het zal de eerste stap zijn en het kan op efficiëntere manieren dan op een forum je mening verkondigen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij denkt voor jezelf, dat blijkt. Maar in hoeverre help je daar andere mensen mee. Of beter gezegd; hoe kún je andere mensen daarmee helpen. Gedachtes alleen werken niet. Toch?
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:33 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Bewustwording/making kan werken. Maar het zal de eerste stap zijn en het kan op efficiëntere manieren dan op een forum je mening verkondigen.
Absoluut niet , jouw steen is net zo waardevol als ieder anderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:36 schreef Copycat het volgende:
Ik denk ook nog steeds voor mezelf. Bekijk dingen op mijn manier en geef er mijn invulling en betekenis aan. Probeer waar ik kan mijn medemens te helpen. Alleen doe ik dat over het algemeen niet vanuit dezelfde ideeën als anderen hier. Maakt dat mijn steentje dan minder waard?
Lijkt mij niet. Ik probeer beroepsmatig bestuursorganen pootje te lichten [al moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat ik ook regelmatig aan de kant van het bestuursorgaan opereer] en zo 'de overheid' proberen te temmen. Toch als ik hier zeg dat ik in de advocatuur zit, zullen lambiekje en consorten massaal over me heen vallen [Zou niet de eerste keer zijn tenslotte].quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:36 schreef Copycat het volgende:
Ik denk ook nog steeds voor mezelf. Bekijk dingen op mijn manier en geef er mijn invulling en betekenis aan. Probeer waar ik kan mijn medemens te helpen. Alleen doe ik dat over het algemeen niet vanuit dezelfde ideeën als anderen hier. Maakt dat mijn steentje dan minder waard?
VN waarschuwt voor sociale onrust in heel Europaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:16 schreef Lambiekje het volgende:
http://xandernieuws.punt.(...)nrust-in-heel-Europa
muiterij !
Dan komen ze natuurlijk gelijk met het plan om de onrust aan te maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
VN waarschuwt voor sociale onrust in heel Europa
waarschijnlijk wordt je in Noord Korea hoppakee naar Europa gestuurd als je een mening blijkt te hebben. Soort uitwisselingsprogramma. zegmaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
ook gij kunt verkassen.
of je gaat gelijk op kampquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:35 schreef new_moon het volgende:
[..]
waarschijnlijk wordt je in Noord Korea hoppakee naar Europa gestuurd als je een mening blijkt te hebben. Soort uitwisselingsprogramma. zegmaar.
Sjongejonge jongejonge,.
Het woord slaaf, leuk hoor? Maar ik denk dat het merendeel zich toch echt niet gedwongen voelt om werk te verrichten voor een ander.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hoezo omdat het niet in je straatje past. Omdat je het wordt slaaf niet wilt horen kunt. Maar dat is de harde waarheid. Omdat ik anders denk beeld heb dan de meeste Nederlands heb ik een psychiater nodig. Wat een onzin ik heb ook recht op vrijheid van meningsuiting. Of mag dat volgens jouw niet meer?
1. Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het woord slaaf, leuk hoor? Maar ik denk dat het merendeel zich toch echt niet gedwongen voelt om werk te verrichten voor een ander.
Nee het is pure subjectiviteit... Zoiets als ''De wereld is kut''
Dat kan je best vinden, maar als je jezelf wilt omleggen dan blijf ik bij mijn mening dat je een psych moet opzoeken.
Gezegd*quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
1. Je hebt een punt.
2. Dat heb ik nooit gezegt.
Wel een raar voorbeeld.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gezegd*
Maar dat was mijn punt niet, het was een voorbeeld.
Die hebben Nederland en Amerika ook.quote:
Nederland? Wat voor kamp en waar?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Die hebben Nederland en Amerika ook.
Die kampen liggen buiten Nederland. Je gaat er heen als terrorist wordt beschouwd door de overheid.quote:
Bron?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Die kampen liggen buiten Nederland. Je gaat er heen als terrorist wordt beschouwd door de overheid.
Er is geen proces je wordt meteen zo'n kamp in gegooid.
http://www.anarchiel.com/(...)d_ii_de_wereldgoelagquote:
Hoe verzin je het toch allemaalquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Die kampen liggen buiten Nederland. Je gaat er heen als terrorist wordt beschouwd door de overheid.
Kijk de bronnen maar.quote:
Hoezo zou je dat klakkeloos geloven terwijl je zelf altijd kankert op media?quote:
Lees eerst de bronnen maar voordat je kritiek op mij hebt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat klakkeloos geloven terwijl je zelf altijd kankert op media?
Hoezo zou ik die bronnen klakkeloos geloven?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Lees eerst de bronnen maar voordat je kritiek op mij hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zou ik die bronnen klakkeloos geloven?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan geloof je ze niet doe waar je blij van wordt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind jou tamelijk hypocriet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan geloof je ze niet doe waar je blij van wordt.
Dit maak jij ervan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind jou tamelijk hypocriet.
Mensen betichten van schapengedrag maar zelf het grootste schaap van de "underground internetmedia" (geloof je het zelf, objectieve media op het internet) zijn.
Nee het is jouw aannamen.quote:
ja... leuk de linken die in de bronnen staan werken niet.quote:
ja dan naar die site toe en zoek dan op geheime kampen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja... leuk de linken die in de bronnen staan werken niet.
Dat doe ik toch... lees boven nog eens goed oor.. was aan bijwerken..quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja dan naar die site toe en zoek dan op geheime kampen.
Amerika heeft de meeste kampen kampen denk eigenlijk eerder dan nederland Amerika daarin steunt door zelf een paar kampen te hebben in het buitenland.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja... leuk de linken die in de bronnen staan werken niet.
dit is een mooi verhaal maar klopt geen snars van, en ze dikken dingen behoorlijk aan wat er geschreven staat, zo lijkt het alsof nederland 139 kampen heeft zoals guantanamo ... en de enige bron is deze webiste.... right.. wikileaks geeft ook niks daarop terwijl er staat dat deze informatie daaruit wegkomt.
Ja, dat dénk je, maar dat weet je helemaal niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Amerika heeft de meeste kampen kampen denk eigenlijk eerder dan nederland Amerika daarin steunt door zelf een paar kampen te hebben in het buitenland.
Nee ik weet niet zeker of nederland kampen heeft en hoeveel ik weet wel zeker dat Amerika kampen heeft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat dénk je, maar dat weet je helemaal niet.
Kijk, dat is al een heel verschil met je eerdere post. Je kunt zoiets niet zomaar neerplempen. Altijd eerst checken of het wel klopt. We hebben helemaal geen kampen in Nederland. Gelukkig niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee ik weet niet zeker of nederland kampen heeft en hoeveel ik weet wel zeker dat Amerika kampen heeft.
Ben er nooit geweest hoef er ook niet heen.quote:
Dan weet je het niet zeker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest hoef er ook niet heen.
Als nederland kampen heeft liggen ze in heb buitenland.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk, dat is al een heel verschil met je eerdere post. Je kunt zoiets niet zomaar neerplempen. Altijd eerst checken of het wel klopt. We hebben helemaal geen kampen in Nederland. Gelukkig niet.
Wat we wel hadden was Glen Mills, en dat is al een poosje gesloten. Maar dat was meer een opvoedingsgesticht voor ontspoorde jongeren.
Als in zo'n kamp komt kom je er niet zomaar uit vergelijk het maar met statsi/concentratie gevangenissen.quote:
Denk je dat nu echt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:53 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Als nederland kampen heeft liggen ze in heb buitenland.
Het zo mij niks verbazen maar zeker weten doe je het nooit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk je dat nu echt?
Geloof er niet in hoor
Waar reageer je nou op?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Als in zo'n kamp komt kom je er niet zomaar uit vergelijk het maar met statsi/concentratie gevangenissen.
Dat lijkt me niet. Over uitleveren doen ze (terecht) al heel moeilijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het zo mij niks verbazen maar zeker weten doe je het nooit.
Ze kunnen je ook gewoon naar Amerika's kampen toe sturen.
Op jouw post.quote:
Ik denk het niet. Lees het nog eens. Ik vroeg helemaal niet hoe zo'n kamp eruit ziet of in z'n werk gaatquote:
Gelezen, en hier mijn kritiek.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Lees eerst de bronnen maar voordat je kritiek op mij hebt.
Of dat brengen ze zo in de media. niemand weten hoeveel mensen er uitgelevert worden aan America is top geheim.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Over uitleveren doen ze (terecht) al heel moeilijk.
zo zit er in Bredevoort ook een inrichting voor jongeren die het spoor bijster zijn .quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk, dat is al een heel verschil met je eerdere post. Je kunt zoiets niet zomaar neerplempen. Altijd eerst checken of het wel klopt. We hebben helemaal geen kampen in Nederland. Gelukkig niet.
Wat we wel hadden was Glen Mills, en dat is al een poosje gesloten. Maar dat was meer een opvoedingsgesticht voor ontspoorde jongeren.
ja het artikel is niet in alles duidelijk. Maar het is toch logisch dat geheime kampen niet zo snel bekend worden of bijna niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gelezen, en hier mijn kritiek.
1. 139 kampen zijn er veel.. als ik aan een kamp denk denk ik aan hekjes wacht torentjes militairen die spul bewaken
2. nergens maar dan ook nergens anders is dit bekend behalve op deze website
3. 139 kampen betekend gokje 10 bewakers per kamp... MINSTENS aangezien dit nederlandse kampen zijn moeten ze uit nederland komen dus 13900 bewakers
4 mocht het uitbesteed zijn aan andere landen zijn het GEEN Nederlandse kampen.
5. Nderland vrijheid van menings uiting ik heb nog nooit ieamdn gehoord over een dergelijk kamp laat staan 139
6. bronnen op de websites verwijzen naar niks.. niks is niet bestaand dus houd het al op.
7 deze informatie komt uit wikileaks. hmmm wikileaks ik heb hier een backup van wikileaks op mijn pc staan en jaar of wat geleden in mijn vakantie als vervanging van boek even heerlijk door lopen bladeren vooral het Nederlandse gedeelte ( hierover staat geen woord over in)
8. betrouwbaar deze bron nee voor geen kant, boeiend ja het onderste stukje over werk kampen in indonesie maar dat was al 80 jaar bekend
9 er word verwezen naar de bilderberg meeting.. media weet er niks van wat daar zich afspeelt dus dat is al mooi uit de duim gezogen.
10 als jij een website vind waar dit alles bevestigd word niet zon onbetrouwebare stite als deze maar een site die we allemaal kennen dan. wil ik me verder in verdiepen.
leuk verhaaltje maar die van weswiladvies is betrouwbaarder dan dit!
Alleen op Niburu weten ze datquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Of dat brengen ze zo in de media. niemand weten hoeveel mensen er uitgelevert worden aan America is top geheim.
Dat denk ik niet hoor misschien weten ze het op wikileaks.quote:
dat soort dingen worden breed uitgemeten in de media.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Of dat brengen ze zo in de media. niemand weten hoeveel mensen er uitgelevert worden aan America is top geheim.
lees verdomme mijn post..quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor misschien weten ze het op wikileaks.
misschien staat het nog niet in wikileaks maar ligt het in Den Haag onder het vakje top secret.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
lees verdomme mijn post..
wat TYP IK ER NET OVER WIKILEAKS.
zelf ook lezen flapdrol!
"misschien" ligt het nu onder jouw elleboog en probeer je Den Haag de schuld in de schoenen te drijven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
misschien staat het nog niet in wikileaks maar ligt het in Den Haag onder het vakje top secret.
het staat in je bron dat van wikileaks weg komt...quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
misschien staat het nog niet in wikileaks maar ligt het in Den Haag onder het vakje top secret.
Weet niet hoe je aan deze aannamen komt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef ems. het volgende:
[..]
"misschien" ligt het nu onder jouw elleboog en probeer je Den Haag de schuld in de schoenen te drijven.
een aantal ambtsberichten van de Amerikaanse ambassade te Den Haag, verzameld door Wikileaks.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Weet niet hoe je aan deze aannamen komt.
Dat kan zo zijn hiermee heb je een punt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
het staat in je bron dat van wikileaks weg komt...
nee hiermee, is jou bron gelijk de prullenbak in!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn hiermee heb je een punt.
Een dude die wat dingen schreef op een willekeurige website. Het lijkt mij heel aannemelijk en dus is het waarquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Weet niet hoe je aan deze aannamen komt.
Vindt ik van niet oke misschien zijn er niet 139 Nederlands kampen in het buitenland. Nederland kan ok America en andere landen steunen met Geheime kampen. Ik ben van Mening dat Het mij niks zal verbazen dat Nederland zelf ook een paar geheime kampen heeft en Natuurlijk krijgt de burger hier zo min mogelijk van te weten is al bijzonder dat het in wikileaks staat. Daarom raadt ik je aan om de bron wat serieus er te nemen al hoewel dit moet je zelf weten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee hiermee, is jou bron gelijk de prullenbak in!
Niks op dit moment. Alles je aan de regels houdt ben je vrij. Als je als slaaf/product van de staat werkt voor de staat en ze verdienen geld aan je is er niks aan de hand. Maar als je dat niet doet heb je totaal geen vrijheid.quote:
Alleen de laatste alinea!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Vindt ik van niet oke misschien zijn er niet 139 Nederlands kampen in het buitenland. Nederland kan ok America en andere landen steunen met Geheime kampen. Ik ben van Mening dat Het mij niks zal verbazen dat Nederland zelf ook een paar geheime kampen heeft en Natuurlijk krijgt de burger hier zo min mogelijk van te weten is al bijzonder dat het in wikileaks staat. Daarom raadt ik je aan om de bron wat serieus er te nemen al hoewel dit moet je zelf weten.
Wat is er mis met de rest volgens jouw?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alleen de laatste alinea!
En dat Nederland Uhmerica steunt in de oorlog tegen terrorisme klopt ook.
en haak nou niet van je standpunten af! zoals je nu alweer doet!
Ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niks op dit moment. Alles je aan de regels houdt ben je vrij. Als je als slaaf/product van de staat werkt voor de staat en ze verdienen geld aan je is er niks aan de hand. Maar als je dat niet doet heb je totaal geen vrijheid.
Ja maar er komen wel mensen al je spullen af pakken als je belasting niet betaalt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:22 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Bij het overtreden van bepaalde regels raak je niet meteen je vrijheid kwijt. Ook niet als je een zwerver/uitkeringstrekker bent.
Hoe dan ook wel leuk topic :d
Er zijn inderdaad consequenties voor bepaalde overtredingen maar neemt dat je vrijheid af? Als je auto rijbewijs word afgepakt miss wel maar in een hoop gevallen gewoon niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar er komen wel mensen al je spullen af pakken als je belasting niet betaalt.
en Op een gegeven moment pakken ze je huis en zo pakken ze bijna alles van je. Je eindigt waarschijnlijk als zwever.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:29 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad consequenties voor bepaalde overtredingen maar neemt dat je vrijheid af? Als je auto rijbewijs word afgepakt miss wel maar in een hoop gevallen gewoon niet.
Ja want je gaat volgens mij de cel in als je geen belasting betaald. Dan noem ik niet bepaald een vorm van vrijheid hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:29 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad consequenties voor bepaalde overtredingen maar neemt dat je vrijheid af? Als je auto rijbewijs word afgepakt miss wel maar in een hoop gevallen gewoon niet.
tja.. als je echte vrijheid wil, en geen belasting..quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:24 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar er komen wel mensen al je spullen af pakken als je belasting niet betaalt.
en Op een gegeven moment pakken ze je huis en zo pakken ze bijna alles van je. Je eindigt waarschijnlijk als zwever.
Je hoeft geen belasting te betalen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Ja want je gaat volgens mij de cel in als je geen belasting betaald. Dan noem ik niet bepaald een vorm van vrijheid hebben.
Vindt het niet erg om belasting te betalen maar vind het erg dat het naar zware misdadigers gaat die een NWO willen. Als we goede leiders hadden die niet aan zich zelf denken maar voor het land vind ik het niet er.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
tja.. als je echte vrijheid wil, en geen belasting..
[ afbeelding ]
tja... als je goeie leider hebt gaat die inderdaad dingen aanpassen en dan krijg je NLOquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Vindt het niet erg om belasting te betalen maar vind het erg dat het naar zware misdadigers gaat die een NWO willen. Als we goede leiders hadden die niet aan zich zelf denken maar voor het land vind ik het niet er.
Gaat er nooit komen. Een perfecte samenleving bestaat niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef tribalwars het volgende:
Als we goede leiders hadden die niet aan zich zelf denken maar voor het land vind ik het niet er.
Ja als mensen niet alleen maar aan hun ego denken dan kunnen we een hele goede maatschappij maken .quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn ze ook!
maar dat moet je ook zijn( neutraal)
Het is nou eenmaal zo. Altijd zo geweest, en het zal altijd zo blijvenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja als mensen niet alleen maar aan hun ego denken dan kunnen we een hele goede maatschappij maken .
Maar dat wordt ons aangeleerd dat zit in ons opvoeding. Een mens is van nature niet hebzuchtige.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo. Altijd zo geweest, en het zal altijd zo blijven
Ben het wel met je eens dat het allemaal eerlijker zal verlopen.
Het is een gevolg van rijkdom en welvaart.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar dat wordt ons aangeleerd dat zit in ons opvoeding. Een mens is van nature niet hebzuchtige.
Maar rijkdom kan eeuwig blijven toenemen zoals men denkt in deze maatschappij en zoals de elite denkt. Wat overig niet kan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is een gevolg van rijkdom en welvaart.
Nee idd. We leven niet in Utopia.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat er nooit komen. Een perfecte samenleving bestaat niet.
Klopt. Daarom is 'leven zonder egoisme' niet haalbaar denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar rijkdom kan eeuwig blijven toenemen zoals men denkt in deze maatschappij en zoals de elite denkt.
Een beetje ego mag wel maar meer ook niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Daarom is 'leven zonder egoisme' niet haalbaar denk ik.
Dat verander je niet zomaar. Eigenlijk helemaal niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Een beetje ego mag wel maar meer ook niet.
Er moet een hele mentaliteitsverandering komen voor mensen hun ego niet op de hoogste plaats zetten.
Dat kunnen mensen eigenlijk alleen maar zelf dat hoort ook bij wakker worden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat verander je niet zomaar. Eigenlijk helemaal niet.
Of gewoon accepteren dat we niet allemaal het zelfde zijn (niet even knap, niet even slim, niet hetzelfde inkomen).quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen eigenlijk alleen maar zelf dat hoort ook bij wakker worden.
Dat kan ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Of gewoon accepteren dat we niet allemaal het zelfde zijn (niet even knap, niet even slim, niet hetzelfde inkomen).
Noem eens iemand die daar in gezeten heeft of daar nu zit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is staatsgeheim .quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
Noem eens iemand die daar in gezeten heeft of daar nu zit.
Kom nou zeg, je bronnen te over die "aantonen" dat strafkampen bestaan, maar om dan een slachtoffer te identificeren is plotsklaps onmogelijk?quote:
Dat is top secret daar kom je als burger niet bij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef .SP. het volgende:
[..]
Kom nou zeg, je bronnen te over die "aantonen" dat strafkampen bestaan, maar om dan een slachtoffer te identificeren is plotsklaps onmogelijk?
Dus dat we weten dat strafkampen bestaan vindt de overheid prima, maar wie er naar toe gaan/zijn geweest is opeens staatsgeheim?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is top secret daar kom je als burger niet bij.
Daar kom je niet zomaar uit. Veel mensen plegen waarschijnlijk ook zelfmoord.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dus dat we weten dat strafkampen bestaan vindt de overheid prima, maar wie er naar toe gaan/zijn geweest is opeens staatsgeheim?
Och ja natuurlijk, en de rest wordt gehersenspoeld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daar kom je niet zomaar uit. Veel mensen plegen waarschijnlijk ook zelfmoord.
Dat weet ik niet ik weet niet hoe dat precies verloopt maar je komt zelf al met een goed mogelijk verloop.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef .SP. het volgende:
[..]
Och ja natuurlijk, en de rest wordt gehersenspoeld.
Dus niemand die een familielid mist en vermoed dat deze naar de KaaskoppenGoelag is gebracht......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |