abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juni 2013 @ 16:24:17 #1
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127363898
geef dit onderstaande artikel aan dat we eigenlijk moderne slaven zijn?

[Vergroot of verklein de lettergrootte door op een cijfer hiernaast te klikken] 0 1 2 3
Waarom u absoluut niet vrij bent

Je Maintiendrai?originele datum: 2009-01-24 18:11

In onze westerse samenleving hoor je regelmatig statements als “we leven in een vrij land” en “je bent een vrij mens omdat je kunt kiezen hoe je je leven inricht.” In eerste instantie lijken dit soort statements behoorlijk valide maar dat geldt slechts zolang je niet dieper de materie induikt. Dan blijkt vrijheid namelijk een gefabriceerde illusie met als enig doel een verhoging van de productiviteit van een individu. Hier kom ik later nog op terug nadat ik ingegaan ben op waarom de gedachte van vrijheid mijns inziens niet klopt.

Op deze wereld gelden grofweg twee typen wetgeving, te weten de “Civil Law” (bij ons ook bekend als ‘Code Civil’ of ‘Code Napoléon’ genoemd) en de zogenaamde “Admiralty Law” (Maritieme wetgeving). De eerste wordt soms ook wel “de wet van het land” genoemd en de tweede, niet verrassend, “de wet van het water”. Admiralty law is de wet van de “private entiteiten” of wat simpeler en veralgemeniseerd gezegd, de wet van de bedrijven. Het wordt ook wel eens de “wet van de bankiers” genoemd, wat ik later nog zal toelichten. Nu zou u misschien denken dat u als mens onder de Civil Law zou vallen aangezien u zich toch echt met beide voeten op het land bevindt maar hier stappen de eerste rare zaken in het voetlicht.

De Admiralty law stelt namelijk dat u onder die wetgeving, die van het water dus, valt. De hiernavolgende informatie zal menigeen waanzinnig in de oren klinken maar toch is het de gedachtengang die al vele eeuwen gehanteerd wordt, zonder dat veel mensen daarvan op de hoogte zijn. Volgens de Admiralty law bent u namelijk een “maritiem product”. U bent aangevoerd via het geboortekanaal van uw moeder, en doordat u uit uw moeders “water” voortgekomen bent, bent u dus een maritiem product. Een product waarvoor door de havenmeester een document getekend zal moeten worden waarmee kenbaar gemaakt wordt dat er een nieuw waardevol product aan de economie is toegevoegd. In iets minder krankzinnig klinkend Nederlands hebben we het dan over het geboortecertificaat.

Zodra uw ouders u aangeven, geven zij niet u als mens aan maar geven zij slechts aan dat er een nieuw product gearriveerd is, waaraan door de overheid van het desbetreffende land (veel) waarde toegekend wordt. Het woord “aangeven” zou trouwens al een klein belletje moeten doen rinkelen. Zie de vertaling van de van Dale:

Aangeven:
bekendmaken aan de overheid: een diefstal ~; een geboorte ~

Dus aangeven betreft het aangeven van een diefstal - wat duidelijk wijst naar een product - en het aangeven van een geboorte. Inderdaad, de “geboorte” van een product.

Waarom zou u nou precies als product aangegeven worden? Wat is daar de gedachte achter? Dat zit als volgt: zodra u aangegeven bent als product, bent u van grote waarde voor de overheid van het desbetreffende land. U bent dan namelijk een onderpand voor toekomstig te ontvangen inkomen in de vorm van onder andere belasting en accijnzen. Met dat onderpand kan die overheid vervolgens leningen verrichten. Hier komt de link naar “de wet van de bankiers” naar voren. Doordat overheden moeten lenen van die bankiers wordt u botweg gezegd het eigendom van de bankiers.

Waarschijnlijk is voorgaande nogal moeilijk te verteren en daarom zal ik het nog wat verder toelichten. De vergelijking met producten gaat namelijk nog wat dieper. Omdat u als product niet slechts een levenloos object bent maar acties kan ondernemen in een economie en daarmee zowel positieve als negatieve zaken voor deze economie kunt verrichten, is het wenselijk dat u niet slechts als product gezien wordt, maar ook als eerder genoemde “private entiteit”. Daaraan zijn namelijk rechten en plichten - daarover zometeen meer - toe te kennen.

Om u als mens te verbinden aan deze “private entiteit” is er in de wetgeving het woord “persoon” uitgevonden. Dit betekent in algemeen gangbaar taalgebruik meestal iets als mens maar in juridische zin is het weldegelijk wat anders. Zie wederom de Vandale:

Persoon:
(jur) mens of organisatie met rechten en plichten: er zijn natuurlijke personen (mensen) en rechtspersonen

Hier ziet u trouwens meteen een mooi staaltje van wat ik “juridische woordverneukerij” noem: een persoon komt in twee vormen, een natuurlijk persoon en een rechtspersoon. U ziet het, in de definitie van “persoon” wordt het woord “persoon” zelf gebruikt om tot de definitie te komen. Ook dat zou een belletje moeten doen rinkelen. Dat terzijde, “rechten en plichten” impliceren een door beide partijen aangegaan contract. En hoe kunt u op het moment dat uw ouders u aangaven zelf toestemming geven voor het aangaan van dit contract? Inderdaad, dat kunt u niet en daarom valt u niet onder het juridisch begrip “persoon”. U wordt onder valse voorwendselen voorgehouden dat u onder bepaalde wetgeving valt terwijl dit niet het geval is.

Om dit nog verder toe te lichten: uw entiteit, product, persoon of hoe u het ook wilt noemen, heeft een serienummer nodig. In Nederland heet dat tegenwoordig het Burger Service Nummer - waarbij het woord service mij nog steeds erg vreemd gekozen overkomt, maar dat terzijde - maar het komt in alle landen op onze wereld in een bepaalde vorm terug. Het Burger Service Nummer wordt dus gekoppeld aan uw persoon, niet aan u als mens, waarna de registratie volledig is.

Vanaf dit moment valt u dus onder Admiralty Law. Althans, dat wordt u de rest van uw leven voorgehouden. En u houdt dit ook voornamelijk zelf in stand door eraan mee te doen. U betaalt waarschijnlijk braaf belasting en zodra u een boete voor te hard rijden krijgt, betaalt u die zonder al teveel morren. Terwijl zowel die belastingaangifte en boete niet aan u als mens gericht zijn, maar aan uw persoon. Hierbij komt nog een ander interessant principe om de hoek kijken, namelijk hoe men ervoor kiest om uw naam te schrijven.

Bijna iedereen zal zijn of haar naam schrijven in de vorm van Voornaam Achternaam. Het lijkt misschien een mierenneukerige nuance, maar zodra u met zaken als belasting of boetes te maken krijgt, zult u merken dat u aangesproken wordt in de vorm van VOORNAAM ACHTERNAAM.of slechts u voorletter en achternaam maar wel beide in hoofdlettervorm. Dit zal niet al teveel mensen opvallen maar het is wel iets om rekening mee te houden. Zodra u materiaal ontvangt dat aan uw naam in hoofdletters gericht is, dan is het wederom bedoeld voor uw persoon en niet voor u als mens. De hoofdlettervorm is voor het bedrijf, de entiteit, die uw naam in hoofdletters draagt en waarmee u zich onwetend uw hele leven al mee verbonden heeft.

Een interessant zijweggetje is de totstandkoming van die naam in hoofdletters. Dat gaat echt eeuwen terug en komt uiteindelijk uit bij, hoe verrassend, slavernij. Ik zal niet te ver afdwalen maar bij het schrijven van namen werden vroeger drie manieren gehanteerd. Dit vangt men onder de naam Capitis Diminutio, waarbij er dus drie varianten zijn, de Minor, Media en Maxima. Ik licht alleen de Capitis Diminutio Maxima toe, aangezien dit betekent dat een naam in hoofdletters geschreven wordt. Volgens Blacks Law dictionary betekent dit het volgende:

Capitis Diminutio Maxima (het maximale verlies van status door gebruik van hoofdletters):
Het grootst mogelijke verlies van status. Dit kwam voor wanneer de status van een mens veranderd werd van vrijheid naar horigheid of knechtschap, waarbij de mens dus volledig tot slaaf werd gemaakt. Hierbij werden alle burger- en familierechten van deze mens weggenomen.?

Ik hoef hopelijk niet verder uit te leggen waarom deze vondst mij persoonlijk een behoorlijk naar gevoel gaf. Het verklaart in ieder geval volledig waarom de overheid je naam in hoofdletters gebruikt bij onder andere belasting en boetes: je hebt niks te kiezen, je moet je slaafs en willoos opstellen en doen wat je gezegd wordt en je kunt je daarbij op geen enkel recht beroepen.En daar stem jij mee in door jezelf aan je persoon te koppelen.

We zijn aangekomen waarom vrijheid mijns inziens een illusie is. Eigenlijk zou voorgaande al genoeg moeten zijn om u in te laten zien dat dat inderdaad het geval is maar om de opmerking “ik merk toch echt heel weinig van vrijheidsbeperkende zaken” voor te zijn: u wordt inderdaad in de waan gehouden dat u vrij bent maar het is en blijft een illusie. Draagt u gewoon maar een jaartje geen belasting meer af of laat die boetes voortaan liggen en u zult heel snel zien dat uw vrijheid ernstig beperkt wordt. Als u door blijft gaan met uw echte vrijheid verdedigen, eindigt u hoogstwaarschijnlijk in niet ademende vorm.

U betaalt belasting en boetes omdat u denkt dat dat zo hoort. Zo hoort het dus echter niet. Zoals ik reeds aangaf, een contract vereist de instemming van twee partijen. Dat contract heb ik nooit ondertekend en dat contract heeft u nooit ondertekend, maar als u handelt alsof er geen contract bestaat, dan kan dat zeer ernstige gevolgen voor uw gezondheid hebben. Daarbij kunt vluchten naar een ander land waar dit opgelegde contract u niet achtervolgt, om er daar helaas achter te komen dat er weer precies hetzelfde qua registratie gebeurt.

Landen zijn namelijk niets meer dan grote boerderijen waarbij het vee het zware werk verricht. En inderdaad, dat vee bent u. Met uw BSN nummer als oormerk mag u zich binnen de grenzen van uw boerderij begeven en zolang u dat doet, geniet u “bescherming” van uw boer. Ook wel de overheid genoemd. U produceert voor uw boer en in ruil daarvoor krijgt u wat zaken terug die u het idee van bescherming of veiligheid moeten geven. Maar zoals vee geen vrijheid heeft op een boerderij, zo heeft u geen echte vrijheid in het land waar u woont. Vlucht u naar een andere boerderij, dan zal niemand daar moeilijk over doen. De andere boer zet u daar gewoon weer aan het werk en we praten nergens meer over.

Om nog even terug te komen op de illusie van vrijheid en waarom wij allemaal denken dat we het zo goed hebben. De boeren willen namelijk heel graag dat hun vee tevreden is. Ook dat is enorm simpel te demonstreren: sluit koeien op in veel te kleine hokken op en zorg ervoor dat ze de hele dag continu onder extreme stress staan en hun productiviteit neemt ernstig af. Zet ze in een omgeving waarin ze zich lekkerder voelen en hun productiviteit neemt zienderogen toe. Trek dit door naar uw eigen situatie: als u in hokjes gestopt zou worden en allerlei andere bewegingsbeperkende maatregelen opgelegd zou krijgen, dan zou uw productiviteit ook ernstig afnemen. Dus is het veel wenselijker om de illusie van vrijheid te ventileren: dat levert veel productiever vee op. Dus krijgt u zaken als “stemrecht” (wat natuurlijk hilarisch is gezien de context van de boerderij) en kunt u uw leven enigszins vrij inrichten. En daar hebt u het mee te doen.

En daarmee ben ik aan het eind van mijn epistel gekomen. Ik hoop dat u na het lezen ervan inziet dat vrijheid een flinterdunne illusie is die bestaat bij het blijven ophouden van die illusie door de burgers van deze aardkloot zelf. U bent niet vrij. U bent nog net niet de batterij die we uit de Matrix kennen maar heel ver ervandaan zit het helaas niet. En zolang we dat niet met zijn allen beseffen, zal echte vrijheid altijd een illusie blijven.

Vervolgartikel dat bepaalde aspecten verder toelicht

Reacties op externe sites

De discussie op Ekudos
De discussie op Zaplog
De discussie op Nujij
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_127363960
Tuurlijk zijn wij slaven, alleen krijgen wij ervoor betaald. Want dankzij jouw werkzaamheden wordt er iemand anders erg rijk van. Als ie het goed doet dan.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_127364001
TL;DR
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_127364031
quote:
[Vergroot of verklein de lettergrootte door op een cijfer hiernaast te klikken] 0 1 2 3
Dit werkt niet in de OP, is dat een test om te bepalen of ik ook een slaaf ben?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 3 juni 2013 @ 16:27:51 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127364053
vrijheden kan je op verschillende manieren opvatten, en elk land heeft een andere vorm van vrijheden, er is een mogelijkheid om er uit te stappen, dat weet je?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 3 juni 2013 @ 16:29:43 #6
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127364151
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Is geen test is een artikel.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 16:30:04 #7
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_127364168
Waarom hebben BNW-topics altijd zo'n ellenlange OP, waardoor ik gelijk al geen zin meer heb?

Kan dat nou niet gewoon eens met een korte samenvatting, eventueel de enorme lap tekst achter een spoiler voor geïnteresseerden?

Zijn we een slaaf van de maatschappij? Ja.
Heeft dat een bewuste oorsprong? Nee.
Is dat gewoon zo gegroeid? Ja.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_127364174
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:29 schreef tribalwars het volgende:

[..]

[..]

Maar waarom staat het er als het niet werkt?! Ik bedoel dat is toch raar?!?!?!?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 3 juni 2013 @ 16:30:27 #9
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127364190
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:27 schreef theguyver het volgende:
vrijheden kan je op verschillende manieren opvatten, en elk land heeft een andere vorm van vrijheden, er is een mogelijkheid om er uit te stappen, dat weet je?
Dat weet ik.
Wij zijn mensen we houden ervan om slaaf te zijn.
Wij horen vrij te zijn en niet te leven als een moderne slaaf.
pi_127364194
quote:

Waarom staan er random nummertjes dan?
Of heb je de OP zomaar gecopypast zonder zelf er iets over of van te vinden?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_127364195
quote:
U betaalt belasting en boetes omdat u denkt dat dat zo hoort. Zo hoort het dus echter niet. Zoals ik reeds aangaf, een contract vereist de instemming van twee partijen. Dat contract heb ik nooit ondertekend en dat contract heeft u nooit ondertekend, maar als u handelt alsof er geen contract bestaat, dan kan dat zeer ernstige gevolgen voor uw gezondheid hebben. Daarbij kunt vluchten naar een ander land waar dit opgelegde contract u niet achtervolgt, om er daar helaas achter te komen dat er weer precies hetzelfde qua registratie gebeurt.
Belasting betalen en boetes heeft naar mijn inziens helemaal niks met vrijheid en/of slavenij te maken. Als je dit onder beperking van vrijheid en slavenij ziet, dan zijn wij inderdaad slaven en zullen we dat ook altijd blijven (gelukkig maar). :)
★★★
  maandag 3 juni 2013 @ 16:32:17 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127364275
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat weet ik.
Wij zijn mensen we houden ervan om slaaf te zijn.
Wij horen vrij te zijn en niet te leven als een moderne slaaf.
Ik voel me geen slaaf hoor, zeker niet in dit land.
en als je er uit wil stappen ... dat kan.
  maandag 3 juni 2013 @ 16:32:51 #13
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127364302
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Belasting betalen en boetes heeft naar mijn inziens helemaal niks met vrijheid en/of slavenij te maken. Als je dit onder beperking van vrijheid en slavenij ziet, dan zijn wij inderdaad slaven en zullen we dat ook altijd blijven (gelukkig maar). :)
Belasting betalen en boetes hebben niet met slaaf zijn te maken. Het heeft te maken dat de staat je als persoon ziet en niet als een mens. En dat je wordt gezien als een product dat moet werken voor de staat.
  maandag 3 juni 2013 @ 16:33:33 #14
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127364338
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik voel me geen slaaf hoor, zeker niet in dit land.
en als je er uit wil stappen ... dat kan.
Ik voel me ook geen slaaf.
Al hoewel dit artikel wel aangeeft dat ik ook slaaf ben.
pi_127364408
quote:
9s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom hebben BNW-topics altijd zo'n ellenlange OP, waardoor ik gelijk al geen zin meer heb?

Kan dat nou niet gewoon eens met een korte samenvatting, eventueel de enorme lap tekst achter een spoiler voor geïnteresseerden?

Zijn we een slaaf van de maatschappij? Ja.
Heeft dat een bewuste oorsprong? Nee.
Is dat gewoon zo gegroeid? Ja.
Heeft dat een bewuste oorsprong? nee
Is dat zo gegroeid? .. dat is nog maar de vraag.

Je kan het wel onder de noemer plaatsen dat bepaalde figuren door de geschiedenis heen het zoveel mogelijk gestimuleerd heeft.
pi_127364523
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:32 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Belasting betalen en boetes hebben niet met slaaf zijn te maken. Het heeft te maken dat de staat je als persoon ziet en niet als een mens. En dat je wordt gezien als een product dat moet werken voor de staat.
De staat ziet je als een persoon en niet als een mens? Dat moet je mij even uitleggen...

We zijn ook een 'product', maar is dat erg? Is het erg dat wij moderne slaven zijn? De voorwaarden die daartegenover staan (rijkdom, welvaart, gezondheid) compenseren dit ruim.
★★★
pi_127364633
quote:

[..]

[..]

Misschien kunnen ze beter wat schrijven over hoe westerse bedrijven zijn bezig in Afrika.e .a.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 3 juni 2013 @ 16:41:20 #18
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127364676
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
n
De staat ziet je als persoon en niet als mens. de staat ziet de persoon als een product/slaaf. Waar veel geld mee te verdienen valt.
Het is niet erg om slaaf te zijn als je best veel welvaar hebt. Maar eigelijk is dit toch wel triest als mens hoor je vrij te leven en niet als slaaf.
pi_127364704
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

De staat ziet je als een persoon en niet als een mens? Dat moet je mij even uitleggen...

We zijn ook een 'product', maar is dat erg? Is het erg dat wij moderne slaven zijn? De voorwaarden die daartegenover staan (rijkdom, welvaart, gezondheid) compenseren dit ruim.
Wij zijn heel goed betaalde slaven dan en wel met wat vrijheid ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 3 juni 2013 @ 16:42:50 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127364745
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:33 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik voel me ook geen slaaf.
Al hoewel dit artikel wel aangeeft dat ik ook slaaf ben.
zie het zo...
  maandag 3 juni 2013 @ 16:43:29 #21
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127364776
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wij zijn heel goed betaalde slaven dan en wel met wat vrijheid ook.
Ja je hebt best veel vrijheid als je een brave burger bent. Belasting betaald en je boetes betaald.
pi_127364782
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef tribalwars het volgende:

[..]

De staat ziet je als persoon en niet als mens. de staat ziet de persoon als een product/slaaf. Waar veel geld mee te verdienen valt.
Het is niet erg om slaaf te zijn als je best veel welvaar hebt. Maar eigelijk is dit toch wel triest als mens hoor je vrij te leven en niet als slaaf.
99% procent voelt zich vrij. Dus al zijn we in de ogen van de overheid een product/slaaf, zolang de mensen dat niet zo voelen zie ik geen probleem en vind ik het allemaal prima. ;)
★★★
  maandag 3 juni 2013 @ 16:44:45 #23
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127364842
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

99% procent voelt zich vrij. Dus al zijn we in de ogen van de overheid een product/slaaf, zolang de mensen dat niet zo voelen zie ik geen probleem en vind ik het allemaal prima. ;)
Daarmee heb je een punt. Heb er ook geen problemen mee.
maar als mensen moeten we dit niet pikken.
pi_127364885
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:44 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Daarmee heb je een punt. Heb er ook geen problemen mee.
maar als mensen moeten we dit niet pikken.
In de ogen van tribalwars een punt hebben. Dat zie ik als een groot compliment. *;

Waarom moeten we het niet pikken als het totaal geen probleem is? :{
★★★
  maandag 3 juni 2013 @ 16:49:53 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127365075
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

In de ogen van tribalwars een punt hebben. Dat zie ik als een groot compliment. *;

omdat het kan?
pi_127365137
Ohja, kijk eens naar het Midden Oosten/Afrika zou ik zeggen: Tunesië, Egypte, Libië en Jemen. Dat zijn pas slaven, en zoals je kunt zien pikken zij het inderdaad niet. Maar bij ons zie ik geen reden waarom we ons ertegen moeten verzetten.
★★★
  maandag 3 juni 2013 @ 16:52:20 #27
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127365178
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Omdat mensen niet geboren worden om hun heel leven slaaf te zijn.
De mens verdient het niet om zijn heel leven slaaf te zijn maar om vrij te leven anders konden we net zo goed geboren worden als koe of schaap.
pi_127365274
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Omdat mensen niet geboren worden om hun heel leven slaaf te zijn.
De mens verdient het niet om zijn heel leven slaaf te zijn maar om vrij te leven anders konden we net zo goed geboren worden als koe of schaap.
Je zegt net zelf dat je je geen slaaf voelt.

Een koe of schaap zijn pas slaven :') Beetje voor melk, kaas, vlees zorgen en opgesloten zitten in een hok. :')
★★★
  maandag 3 juni 2013 @ 16:55:13 #29
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127365324
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:54 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Je zegt net zelf dat je je geen slaaf voelt.

Een koe of schaap zijn pas slaven :') Beetje voor melk, kaas, vlees zorgen en opgesloten zitten in een hok. :')
Ik zeg dat ik het niet erg vind het leven nu ook al ben ik een slaaf. maar ik vind dat we als mensheid beter moeten willen dan slaaf zijn voor de elite.
pi_127365326
quote:
Dus aangeven betreft het aangeven van een diefstal - wat duidelijk wijst naar een product - en het aangeven van een geboorte. Inderdaad, de “geboorte” van een product.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') x ∞
pi_127365649
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik het niet erg vind het leven nu ook al ben ik een slaaf. maar ik vind dat we als mensheid beter moeten willen dan slaaf zijn voor de elite.
Iedereen gelijkwaardig? Onhaalbaar. Wij mensen hebben een groep/iemand nodig die ons leidt.
★★★
  maandag 3 juni 2013 @ 17:04:30 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127365730
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Iedereen gelijkwaardig? Onhaalbaar. Wij mensen hebben een groep/iemand nodig die ons leidt.
is onhaalbaar, inderdaad.
zou maar 1 mens overblijven, zelfs een tweeling kan niet.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:04:48 #33
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127365736
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

maar die iemand moet dan wel een goede wil hebben. die moet vooral niet aan zijn eigen ego werken maar aan ons de mensheid.
pi_127365957
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:04 schreef tribalwars het volgende:

[..]

maar die iemand moet dan wel een goede wil hebben. die moet vooral niet aan zijn eigen ego werken maar aan ons de mensheid.
Helemaal mee eens. Dat is ook het grootste verschil tussen het Midden Oosten / Afrika en Europa. Daar denken ze inderdaad aan zichzelf, kijk het verschil maar in rijkdom, regels etc.
Hier in Europa gelden voor iedereen dezelfde regels en zorgt het belastingstelsel juist voor een zo goed mogelijke verdeling qua rijkdom (mensen die meer verdienen, betalen meer belasting).
★★★
pi_127366037
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:04 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Of je gaat zelf iets doen natuurlijk in plaats van afwachten en klagen op mensen die dat wel doen. Niemand is mijn baas of heeft de verantwoordelijkheid om mij te verzorgen.
Conscience do cost.
pi_127366141
Geef eens een voorbeeld waarvan Tribalwars zich in tegengehouden voelt.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:26:20 #37
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127366553
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Dat is ook het grootste verschil tussen het Midden Oosten / Afrika en Europa. Daar denken ze inderdaad aan zichzelf, kijk het verschil maar in rijkdom, regels etc.
Hier in Europa gelden voor iedereen dezelfde regels en zorgt het belastingstelsel juist voor een zo goed mogelijke verdeling qua rijkdom (mensen die meer verdienen, betalen meer belasting).
Maar ik vind ons leiders het ook niet bepaald goed doen. Die denk ook meer aan hun eigen ego. De mensen moeten hun kinderen anders opvoeden ze moeten hun kinderen tonen dat het leven niet draait om wie het meest bezit wie het best bezit.
pi_127366937
quote:

[..]

Hey! Die elite voorziet er wel in dat er snelwegen zijn zodat ik lekker naar Zwitsterland kan karren (in mijn leasebak) wanneer ik er zin in heb he.

Ik zie mezelf niet 2 maanden lopen daarheen... met ski's... en schoenen... en de rest.

Common good. Woorden waar ik van walg, maar zodra het me uitkomt ben ik best bereid er belasting voor te betalen hoor.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_127367967
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:26 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Maar ik vind ons leiders het ook niet bepaald goed doen. Die denk ook meer aan hun eigen ego. De mensen moeten hun kinderen anders opvoeden ze moeten hun kinderen tonen dat het leven niet draait om wie het meest bezit wie het best bezit.
Leg dit even uit. Voorbeelden etc.
★★★
  maandag 3 juni 2013 @ 18:05:59 #40
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127368016
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Leg dit even uit. Voorbeelden etc.
Bijvoorbeeld rutte die bezuigt alleen maar. Terwijl het toch al geen zin meer heeft nederland heeft alleen een groot schuld. Ik vind dat rutte ook een heel onaardig over komt hij heeft altijd zo'n duivelse lachje. Net of hij zegt ik geef geen fuck om jullie burgers alleen om mij zelf.
pi_127368099
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:05 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld rutte die bezuigt alleen maar. Terwijl het toch al geen zin meer heeft nederland heeft alleen een groot schuld.
Wie bezuigt hij? :') :D

Bezuinigt neem ik aan. ;) Maar klopt. Moet hij dan maar lekker doorgaan met schulden maken? Dus als jij ooit rood komt te staan denk je: 'Ach, het heeft toch geen zin meer, ik ga lekker zo door'? :P
★★★
  maandag 3 juni 2013 @ 18:09:43 #42
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127368136
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wie bezuigt hij? :') :D

Bezuinigt neem ik aan. ;) Maar klopt. Moet hij dan maar lekker doorgaan met schulden maken? Dus als jij ooit rood komt te staan denk je: 'Ach, het heeft toch geen zin meer, ik ga lekker zo door'? :P
Nee dat denk ik niet. Waarom heb je uberhoudt nog vertrouwen in de regering als ik vragen Mag?
Je kan nog beter op de kat van de buren stemmen die brengt nog meer in.
pi_127368300
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:09 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet. Waarom heb je uberhoudt nog vertrouwen in de regering als ik vragen Mag?
Je kan nog beter op de kat van de buren stemmen die brengt nog meer in.
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Vind je dat Rutte lekker moet doorgaan met schulden maken of vind je dat hij moet ingrijpen?

En denk je dat hij met het bezuinigen aan zijn eigen ego denkt? Ik denk het niet. Als hij echt aan z'n eigen ego denkt zal hij juist alle Nederlanders 1000 euro geven zodat hij herkozen wordt.
★★★
  maandag 3 juni 2013 @ 18:15:54 #44
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127368378
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Vind je dat Rutte lekker moet doorgaan met schulden maken of vind je dat hij moet ingrijpen?

En denk je dat hij met het bezuinigen aan zijn eigen ego denkt? Ik denk het niet. Als hij echt aan z'n eigen ego denkt zal hij juist alle Nederlanders 1000 euro geven zodat hij herkozen wordt.
Ik vind dat hij moet ingrijpen maar ik zie dit nooit gebeuren. Want natuurlijk denk rutte alleen aan zich zelf en voert de opdrachten uit van de multinationals. Hij maar een loop jongen van de illuminati. Ik zie heb als een ego/verrader.
pi_127368648
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik vind dat hij moet ingrijpen maar ik zie dit nooit gebeuren. Want natuurlijk denk rutte alleen aan zich zelf en voert de opdrachten uit van de multinationals. Hij maar een loop jongen van de illuminati. Ik zie heb als een ego/verrader.
Oke.
★★★
pi_127368990
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, kijk eens naar het Midden Oosten/Afrika zou ik zeggen: Tunesië, Egypte, Libië en Jemen. Dat zijn pas slaven, en zoals je kunt zien pikken zij het inderdaad niet. Maar bij ons zie ik geen reden waarom we ons ertegen moeten verzetten.
Central Afrika is veel erger.....daar heb je echt moderne slavernij van westerse bedrijven /multinationals.
pi_127369013
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik vind dat hij moet ingrijpen maar ik zie dit nooit gebeuren.
Stem niet op hem of stel jezelf verkiesbaar.
quote:
Want natuurlijk denk rutte alleen aan zich zelf
Dan lijkt politicus me een opmerkelijke beroepskeuze. De man kan met zijn kennis genoeg andere baantjes vervullen die een stuk meer centjes opleveren.
quote:
en voert de opdrachten uit van de multinationals.
Multinationals zijn dan ook gewoon mensen met belangen. Net als jijzelf.
quote:
Hij maar een loop jongen van de illuminati. Ik zie heb als een ego/verrader.
Je bent zelf een loopjongen van de illuminati. Dat weet ik gewoon 8-)
Conscience do cost.
pi_127369038
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Central Afrika is veel erger.....daar heb je echt moderne slavernij van westerse bedrijven /multinationals.
Klopt. :)
★★★
  maandag 3 juni 2013 @ 19:40:46 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127371721
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

denk in Azie zelfs nog stukkie erger is.

En dat van Rutte valt wel mee, op zich.. kerel gaf aan te gaan bezuinigen en dat is ook wat we aan doen zijn.
Geef niet hem op de flikker maar degene die op hem gestemd hebben.
  maandag 3 juni 2013 @ 19:41:37 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127371766
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Stem niet op hem of stel jezelf verkiesbaar.

[..]

Dan lijkt politicus me een opmerkelijke beroepskeuze. De man kan met zijn kennis genoeg andere baantjes vervullen die een stuk meer centjes opleveren.

[..]

Multinationals zijn dan ook gewoon mensen met belangen. Net als jijzelf.

[..]

Je bent zelf een loopjongen van de illuminati. Dat weet ik gewoon 8-)
ems. hij is 17 mag nog geeneens stemmen.
en hij heeft me al in ander topic belooft dat hij niet gaat stemmen.
pi_127372709
quote:

[..]

Geef de keizer wat des keizers is.
Ich hock in meinem Bonker
pi_127373457
Oh dat is dat geleuter over de menselijke boerderij en de zg. moderne slavernij. Er wordt mbv. een kromme manier van redeneren ons wijsgemaakt dat we slaven zijn omdat we idd. niet alles te zeggen hebben over ons leven. Maar wat de oplossing dan wel is, wordt niet duidelijk.
Althans niet in dit filmpje: Wat is het alternatief dan dat hij voorstelt? Gewoon stoppen met belasting betalen en je bevrijden van de druk van je familie en vrienden? En dan? Onder de hoede van die man en dat is dan geen slavernij? Niet intuinen hoor, TS :P
  maandag 3 juni 2013 @ 21:13:17 #53
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127376747
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

denk in Azie zelfs nog stukkie erger is.

En dat van Rutte valt wel mee, op zich.. kerel gaf aan te gaan bezuinigen en dat is ook wat we aan doen zijn.
Geef niet hem op de flikker maar degene die op hem gestemd hebben.
Ik denk dat we niet meer uit deze crisis komen. De euro gaat vallen.
Daarna komt de NWO.
pi_127376860
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:13 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik denk dat we niet meer uit deze crisis komen. De euro gaat vallen.
Daarna komt de NWO.
Dat wil je waarschijnlijk ook, of niet?
★★★
  maandag 3 juni 2013 @ 21:15:16 #55
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127376870
Dat elke premier van Nederland naar bilderberg bijeenkomsten gaat geeft me ook geen goed gevoel.
  maandag 3 juni 2013 @ 21:16:12 #56
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127376931
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat wil je waarschijnlijk ook, of niet?
Ik wil niet in de NWO leven. Zo als het nu is het al bijna perfect allen moet die illuminatie nog weg.
pi_127376948
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef tribalwars het volgende:
Dat elke premier van Nederland naar bilderberg bijeenkomsten gaat geeft me ook geen goed gevoel.
En je huidige leven, wat voor gevoel geeft dat je?
  maandag 3 juni 2013 @ 21:19:25 #58
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127377146
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:16 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

En je huidige leven, wat voor gevoel geeft dat je?
redelijk goed. Maar ik vind het alleen niet prettig om in een land te leven waarin het rechtsysteem corrupt is er hoge pieten zijn die pedo zijn de overal mee weg komen. En dan ook nog over E-stoffen in ons eten en die chemtrails. Het is leven is nu redelijk maar het kan nu nog veel beter. Ik wil niet in een systeem leven dat draait om de 1 %. maar een systeem dat goed is voor mens en voor de planeet.
pi_127377282
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:16 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik wil niet in de NWO leven
. Zo als het nu is het al bijna perfect allen moet die illuminatie nog weg.
Maak je maar niet druk. Dat al niet gebeuren. Leef lekker je leventje. ;)
★★★
  maandag 3 juni 2013 @ 21:23:18 #60
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127377442
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:21 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Maak je maar niet druk. Dat al niet gebeuren. Leef lekker je leventje. ;)
Ja als we ons stem niet laten horen dan is die NWO zo een feit. Ik ontspan ook nog wel eens dus maak je niet druk.
pi_127377909
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:19 schreef tribalwars het volgende:

[..]

redelijk goed. Maar ik vind het alleen niet prettig om in een land te leven waarin het rechtsysteem corrupt is er hoge pieten zijn die pedo zijn de overal mee weg komen. En dan ook nog over E-stoffen in ons eten en die chemtrails. Het is leven is nu redelijk maar het kan nu nog veel beter. Ik wil niet in een systeem leven dat draait om de 1 %. maar een systeem dat goed is voor mens en voor de planeet.
Wat dacht je ervan om jezelf in te spannen voor mensen die het veel slechter hebben dan wij(dat zijn er veel) ipv nog meer verbeteringen voor jezelf te willen.
  maandag 3 juni 2013 @ 21:31:31 #62
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127378029
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan om jezelf in te spannen voor mensen die het veel slechter hebben dan wij(dat zijn er veel) ipv nog meer verbeteringen voor jezelf te willen.
maar de mensen in afrika en midden oosten zijn armer door het systeem wil dat veranderen dan moet het systeem veranderen.
pi_127378224
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:31 schreef tribalwars het volgende:

[..]

maar de mensen in afrika en midden oosten zijn armer door het systeem wil dat veranderen dan moet het systeem veranderen.
Je wil dus eigenlijk 1 systeem voor heel de wereld? Een NWO zeg maar...
  maandag 3 juni 2013 @ 21:34:42 #64
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127378287
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:34 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Je wil dus eigenlijk 1 systeem voor heel de wereld? Een NWO zeg maar...
Dat zeg ik niet ik wil dat het huidig systeem valt en er een systeem komt dat niet gebaseerd is op alleen maar winst maken.
pi_127378647
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet ik wil dat het huidig systeem valt en er een systeem komt dat niet gebaseerd is op alleen maar winst maken.
Een NWO dus. Maar dan zoals jij het graag zou zien.
  maandag 3 juni 2013 @ 21:41:50 #66
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127378868
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Een NWO dus. Maar dan zoals jij het graag zou zien.
Nee dat maak jij ervan jij vindt elke nieuwe stysteem de NWO.
  maandag 3 juni 2013 @ 21:45:26 #67
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127379149
NWO is new world order en dat in zichzelf is niet slecht. Als er een wereldregering komt op basis van goedaardige principes en persoonlijke vrijheid waardoor niemand te kort komt en kan doen en laten wat hij of zij wil is dat niet slecht.

Dat er volgens sommige een NWO is of dreigt te komen op basis van de wet van de sterkste en onderdrukking van de zwakkere massa doet daar niets aan af.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_127379178
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:41 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Nee dat maak jij ervan jij vindt elke nieuwe stysteem de NWO.
Tja het verschil tussen EEN nieuwe wereld orde en DE nieuwe wereld orde.
  maandag 3 juni 2013 @ 21:46:54 #69
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127379245
En trouwens, als je om je heen kijkt is de NWO al lang en breed van kracht en kan je het beter de status quo noemen, er wordt wel tijd voor een nieuwe wereldorde.
Vrijheid
  maandag 3 juni 2013 @ 21:49:26 #70
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127379424
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:46 schreef jogy het volgende:
En trouwens, als je om je heen kijkt is de NWO al lang en breed van kracht en kan je het beter de status quo noemen, er wordt wel tijd voor een nieuwe wereldorde.
Als het zo bekijkt wil ik een NWO die goed is voor de mensheid en de planeet.
pi_127379645
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik wil jouw NWO niet, dan voel ik me een slaaf.
  maandag 3 juni 2013 @ 21:53:27 #72
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127379687
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:52 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ben je toch al maar in Die NWO ben je geen slaaf.
pi_127379793
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:53 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ben je toch al maar in Die NWO ben je geen slaaf.
Jouw normen en waarden zijn de mijne niet, dus opzouten met je NWO.
pi_127379918
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:54 schreef .SP. het volgende:

[..]

Had het niet beter kunnen zeggen. Nu hopen dat het kwartje valt.
pi_127380194
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:57 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Had het niet beter kunnen zeggen. Nu hopen dat het kwartje valt.
Ik hoor zijn hersenen hier kraken, ben benieuwd :)
  maandag 3 juni 2013 @ 22:01:13 #76
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127380206
quote:

[..]

iedereen bepaalt wat zijn normen en waarden zijn. jouw waarden en normen vind ik ook niks dus je hebt een punt.
  maandag 3 juni 2013 @ 22:01:45 #77
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127380237
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik hoor zijn hersenen hier kraken, ben benieuwd :)
Ik ben niet zo snel te kraken hoor. Wees maar niet bang.
pi_127380401
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:01 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik ben niet zo snel te kraken hoor. Wees maar niet bang.
Maar je ziet ook in dat je een ietsiepietsie hypokriet bezig bent door te ageren tegen "de NWO", maar een NWO wat jouw goedkeuring kan wegdragen een beste ontwikkeling vindt?
  maandag 3 juni 2013 @ 22:05:30 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127380513
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:52 schreef .SP. het volgende:

[..]

Geen probleem hoor, daar heeft die nieuwe wereldorde gewoon hele mooie heropvoedingskampen voor.
Vrijheid
  maandag 3 juni 2013 @ 22:05:39 #80
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127380523
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:03 schreef .SP. het volgende:

[..]

Maar je ziet ook in dat je een ietsiepietsie hypokriet bezig bent door te ageren tegen "de NWO", maar een NWO wat jouw goedkeuring kan wegdragen een beste ontwikkeling vindt?
Dat zeg ik niet maar dat maakt blaadjes ervan die denkt alleen maar in NWO's. Ik wil een goede maatschapij/stysteem dat goed is voor de mensen en de planeet. waar het niet draait om winst maar om de welzijn van de mensen en de aarde.
pi_127380770
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet maar dat maakt blaadjes ervan die denkt alleen maar in NWO's. Ik wil een goede maatschapij/stysteem dat goed is voor de mensen en de planeet. waar het niet draait om winst maar om de welzijn van de mensen en de aarde.
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Staat toch echt dat je een NWO wil die aan jouw eisen voldoet.
  maandag 3 juni 2013 @ 22:09:53 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127380813
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef tribalwars het volgende:
je weet niet eens wat er besproken word ... het is allemaal maar gis werk
pi_127380837
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik denk helemaal niet in NWO's. Het probleem is dat jij een NWO als een organisatie ziet maar een NWO is een systeem.
  maandag 3 juni 2013 @ 22:10:42 #84
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127380859
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:09 schreef .SP. het volgende:

[..]

[..]

Staat toch echt dat je een NWO wil die aan jouw eisen voldoet.
Ja dat klopt eentje die goed is voor de mens en planeet kan toch geen kwaad.
  maandag 3 juni 2013 @ 22:11:38 #85
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127380915
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik denk helemaal niet in NWO's. Het probleem is dat jij een NWO als een organisatie ziet maar een NWO is een systeem.
Oke maar noem het dan systeem met NWO denk ik aan een hele duistere wereld waar als draait om winst.
pi_127380993
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja dat klopt eentje die goed is voor de mens en planeet kan toch geen kwaad.
Nee, nogmaals, ik wil jouw NWO niet, ze gaan recht tegen mijn normen en waarden in en zal met verzetten door het opzetten van vage websites met verzonnen verhaaltje gebaseerd op half gelezen feiten.
  maandag 3 juni 2013 @ 22:13:33 #87
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127381060
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:12 schreef .SP. het volgende:

[..]

Nee, nogmaals, ik wil jouw NWO niet, ze gaan recht tegen mijn normen en waarden in en zal met verzetten door het opzetten van vage websites met verzonnen verhaaltje gebaseerd op half gelezen feiten.
Oke dat moet jij weten dan.
  maandag 3 juni 2013 @ 22:13:50 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127381083
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:12 schreef .SP. het volgende:

[..]

dit dus.. :Y
pi_127381109
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Oke dat moet jij weten dan.
kwartje valt nog immer niet.....
  maandag 3 juni 2013 @ 22:16:37 #90
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127381277
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

dit dus.. :Y
Dat komt omdat jullie teveel vetrouwen op de oude media/MSM. oke al zeggen jullie van niet. Jullie bekijken het van twee kanten. Maar je wordt waarschijnlijk nog teveel gemanipuleerd door de MSM. Je vind het wel goed zo. maar je moet over 5 jaar niet opkijken dat je niks meer mag en dat we dan in een politiestaat leven. Dus steek je kop maar in het zand.
pi_127381477
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:16 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat komt omdat jullie teveel vetrouwen op de oude media/MSM. oke al zeggen jullie van niet. Jullie bekijken het van twee kanten. Maar je wordt waarschijnlijk nog teveel gemanipuleerd door de MSM. Je vind het wel goed zo. maar je moet over 5 jaar niet opkijken dat je niks meer mag en dat we dan in een politiestaat leven. Dus steek je kop maar in het zand.
Krijgen we dat weer. :N

Daar ging het toch helemaal niet over.
  maandag 3 juni 2013 @ 22:20:35 #92
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127381542
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:19 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer. :N

Daar ging het toch helemaal niet over.
Daar gaat wel over het gaat over in wat voor soort media jullie kijken. Even serieus hoe vaak in de week kijk je het NOS journaal?
pi_127381685
quote:
6s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:20 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Daar gaat wel over het gaat over in wat voor soort media jullie kijken. Even serieus hoe vaak in de week kijk je het NOS journaal?
Nooit

Maar even terugkomen op de NWO. Zie je niet in dat jij net zo fout bent als de NWO waar je zo tegen bent?
  maandag 3 juni 2013 @ 22:23:52 #94
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127381771
Nee alleen maar omdat ik mij ideeën aan mensen bloot leg. Wat is daar fout aan?
Mag dat niet tegenwoordig?
mag je niet denken of zo?
Wat doe ik dan fout volgens Jouw?
pi_127381839
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:23 schreef tribalwars het volgende:
Nee alleen maar omdat ik mij ideeën aan mensen bloot leg. Wat is daar fout aan?
Mag dat niet tegenwoordig?
mag je niet denken of zo?
Wat doe ik dan fout volgens Jouw?
Voel je niet meteen zo aangevallen. :) Niemand zegt dat je dat niet mag vinden/denken.
★★★
  maandag 3 juni 2013 @ 22:25:59 #96
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127381897
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Voel je niet meteen zo aangevallen. :) Niemand zegt dat je dat niet mag vinden/denken.
Komt door hun spelen een beetje op de man. Omdat ze het niet aankunnen dat mensen buiten het boekje kunnen denken.
pi_127382052
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Komt door hun spelen een beetje op de man. Omdat ze het niet aankunnen dat mensen buiten het boekje kunnen denken.
Denk er gewoon eens rustig over na.
pi_127382212
quote:

[..]

Op de man?? Ja daag. We tonen alleen maar aan dat je zelf ook een NWO nastreeft. Misschien moet je de afkorting NWO eens vertalen.

En over dat NOS journaal. gem. 4 keer denk ik. Ben ik nu niet meer in staat zelf te denken?
Hoe vaak kijk jij Niburu per week?
pi_127382218
quote:

[..]

Valt allemaal best mee. Jouw manier van denken is anders dan een heleboel anderen, dus dan is het logisch dat ze (ik ook) vragen/opmerkingen hebben toch? :)

Blijf lekker denken hoe je wilt, niemand verbiedt het.
★★★
  maandag 3 juni 2013 @ 22:32:26 #100
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127382247
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Valt allemaal best mee. Jouw manier van denken is anders dan een heleboel anderen, dus dan is het logisch dat ze (ik ook) vragen/opmerkingen hebben toch? :)

Blijf lekker denken hoe je wilt, niemand verbiedt het.
Ja is goed je hebt weer een punt.
pi_127382577
Er is moeite in gestoken en de maker ervan is niet geheel dom, maar het blijft nogal een subjectief begrip dat vrijheid.

Eigenlijk vind ik het hele artikel daarom gewoon enorm kansloos, die gozer heeft een psychiater nodig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:57:11 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127388613
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef ludovico het volgende:
Er is moeite in gestoken en de maker ervan is niet geheel dom, maar het blijft nogal een subjectief begrip dat vrijheid.

Eigenlijk vind ik het hele artikel daarom gewoon enorm kansloos, die gozer heeft een psychiater nodig.
nou nou, hij is jong en beetje makkelijk beinvloedbaar.
thats all!
kijk een lambiekje... das een ander verhaal.. :P
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:31:56 #103
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127390807
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef ludovico het volgende:

Hoezo omdat het niet in je straatje past. Omdat je het wordt slaaf niet wilt horen kunt. Maar dat is de harde waarheid. Omdat ik anders denk beeld heb dan de meeste Nederlands heb ik een psychiater nodig. Wat een onzin ik heb ook recht op vrijheid van meningsuiting. Of mag dat volgens jouw niet meer?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:43:58 #104
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127390965
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:27 schreef theguyver het volgende:
http://ikclaimmijnnaam.nl/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:44:55 #105
52357 Lambiekje
pi_127390981
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dus jij vind dat er goede zaken mee gedaan wordt? Je bent niet wijs!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:49:46 #106
52357 Lambiekje
pi_127391051
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:49:53 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127391056
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zoals ik al zei je kan er uitstappen, als het je niet bevalt.
en ja dat zijn goeie zaken, er zijn gewoon normen waarden en regels om je aan te houden.
zodat je geen gevaar vormt voor jezelf en anderen ;)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:58:04 #108
52357 Lambiekje
pi_127391207
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Mark Rutte is een Bilderberger ! Hij behoort tot kinderverkracht clan
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:00:29 #109
52357 Lambiekje
pi_127391249
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:45 schreef jogy het volgende:
NWO is new world order en dat in zichzelf is niet slecht. Als er een wereldregering komt op basis van goedaardige principes en persoonlijke vrijheid waardoor niemand te kort komt en kan doen en laten wat hij of zij wil is dat niet slecht.

Dat er volgens sommige een NWO is of dreigt te komen op basis van de wet van de sterkste en onderdrukking van de zwakkere massa doet daar niets aan af.
Hoe in vredesnaam kom je er bij dat het gebaseerd is goedaardige principes!? Voel eens aan je hoofd.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:01:34 #110
52357 Lambiekje
pi_127391269
quote:

[..]

Misschien niet de jouwe maar wel van zieke Eurofiele klootzakken als Rutte, Rompuy en Fuhrer Merkel.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:05:06 #111
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127391344
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Misschien niet de jouwe maar wel van zieke Eurofiele klootzakken als Rutte, Rompuy en Fuhrer Merkel.
Nog een leuk artikel over merkel. Volgens dit artikel kan ze wel eens de dochter of familie van Hitler zijn.http://martinvrijland.com/2013/06/03/wie-is-angela-merkel/ zie de gelijkenissen.
pi_127391461
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee klopt, voor wijsheid hebben we jou natuurlijk.
★★★
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:19:12 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127391616
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe in vredesnaam kom je er bij dat het gebaseerd is goedaardige principes!? Voel eens aan je hoofd.
Lezen is moeilijk hè? een nieuwe wereld orde hoeft niet per se slecht te zijn. En als er dus een wereldwijde afspraak tot stand komt dat we gezellig samen moeten werken op basis van persoonlijke vrijheid allemaal goeie dingen, geheel transparant dan is het niet erg.

Ik ga er niet van uit dat de welbekende NWO zoals deze bekend is in BNW gebaseerd is op goedaardige principe's

En als laatste: http://www.hansanders.nl/informatie/158-oogmeting/
Vrijheid
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:21:58 #114
52357 Lambiekje
pi_127391661
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:05 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Nog een leuk artikel over merkel. Volgens dit artikel kan ze wel eens de dochter of familie van Hitler zijn.http://martinvrijland.com/2013/06/03/wie-is-angela-merkel/ zie de gelijkenissen.
i know :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:22:31 #115
52357 Lambiekje
pi_127391667
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:10 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nee klopt, voor wijsheid hebben we jou natuurlijk.
onderwijs hebben we daar iig niet voor.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:24:51 #116
52357 Lambiekje
pi_127391717
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Lezen is moeilijk hè? een nieuwe wereld orde hoeft niet per se slecht te zijn. En als er dus een wereldwijde afspraak tot stand komt dat we gezellig samen moeten werken op basis van persoonlijke vrijheid allemaal goeie dingen, geheel transparant dan is het niet erg.

Ik ga er niet van uit dat de welbekende NWO zoals deze bekend is in BNW gebaseerd is op goedaardige principe's

En als laatste: http://www.hansanders.nl/informatie/158-oogmeting/
Met scherp kijken kun je nog steeds patronen missen hoor

vlak A en B zijn gelijk!
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:24:56 #117
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127391719
quote:

[..]

Democratisch gekozen alle 3.
Dus zijn we allemaal zelf voor verantwoordelijk ;)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:25:16 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127391728
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mark Rutte is een Bilderberger ! Hij behoort tot kinderverkracht clan
NEE! :N
pi_127391780
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

onderwijs hebben we daar iig niet voor.
Nee, klopt. Onderwijs, Zorg, het is allemaal bagger. Jammer dat degene die het allemaal snapt een beetje op FOK! rondhangt in plaats van iets nuttigs te gaan doen.
★★★
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:28:58 #120
52357 Lambiekje
pi_127391799
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Democratisch ?! Plutocratisch zul je bedoelen
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:31:11 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127391838
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Met scherp kijken kun je nog steeds patronen missen hoor

[ afbeelding ]
vlak A en B zijn gelijk!
Klopt, wat wil je ermee zeggen? Zoals het nu is zal ik het nooit eens worden met welke vorm van NWO dan ook, neemt niet weg dat er in de toekomst een NWO tot stand kan komen die wel gebaseerd is op menswaardigheid.
Vrijheid
pi_127392679
quote:

[..]

Schatje, het ging even over het principe niet de daadwerkelijke invulling van Tribalwars ideale, op maat gemaakte, NWO.
pi_127392707
Wauw. De OP staat werkelijk vol met juridische onzin en juridisch-historische onjuistheden. Maargoed, als jurist zal ik ook wel in het complot zitten non?
pi_127393584
Rutte zou er verstandig aan doen het zooitje het zootje te laten. Net als iedereen overigens.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:34:08 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127393610
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Democratisch ?! Plutocratisch zul je bedoelen
juist. Nederland is gewoon een grote corrupte pokke zooi!
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:55:53 #126
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127394316
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het volk van Europa heeft niet gestemt voor europa of voor rompuy maar voor hun eigen regering om hun te vertegenwoordigen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:57:51 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127394384
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Het volk van Europa heeft niet gestemt voor europa of voor rompuy maar voor hun eigen regering om hun te vertegenwoordigen .
Daarom stem ik op een partij die niet blij is met europa .
Als iedereen dat nou had gedaan zeten we er niet bij ;)
pi_127394582
Ik vind "Europa" op het moment de grootste bedreiging voor mijn persoonlijke vrijheid
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:07:55 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127394720
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:03 schreef new_moon het volgende:
Ik vind "Europa" op het moment de grootste bedreiging voor mijn persoonlijke vrijheid
ook gij kunt verkassen.
schijnt er lekker weer te zijn in Noord Korea ;)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:09:19 #130
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127394755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zeg dan niet dat ze democratisch zijn gekozen , alle regeringen hebben hun volk de EU door hun strot geduwd , hoe kom je er bij dat je nog iets te kiezen had of hebt als bijna alle regeringen dat achter de rug om hebben gedaan van het volk . Je stemt voortaan wie de loopjongen word van de EU die alles bepaald .
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:10:59 #131
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127394815
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

ook gij kunt verkassen.
Want :? je moet maar accepteren als er iets door je strot word gedouwd ? Een beetje de omgekeerde wereld , ga wat illegaal is maar terugdraaien . De aarde is van iedereen , hoezo verkassen :?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:11:14 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127394827
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Zeg dan niet dat ze democratisch zijn gekozen , alle regeringen hebben hun volk de EU door hun strot geduwd , hoe kom je er bij dat je nog iets te kiezen had of hebt als bijna alle regeringen dat achter de rug om hebben gedaan van het volk . Je stemt voortaan wie de loopjongen word van de EU die alles bepaald .
De regering is gekozen door het volk.. we zijn er zelf voor verantwoordelijk geweest.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:12:05 #133
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127394864
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Want :? je moet maar accepteren als er iets door je strot word gedouwd ? Een beetje de omgekeerde wereld , ga wat illegaal is maar terugdraaien . De aarde is van iedereen , hoezo verkassen :?
als je het niet bevalt hier..
dan ga je toch weg.. of maak je eigen politieke partij.
zullen denk wel aardig wat mensen met je eens zijn.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:12:58 #134
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127394889
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

De regering is gekozen door het volk.. we zijn er zelf voor verantwoordelijk geweest.
De EU is niet gekozen door het volk en zal nooit geaccepteerd worden .
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:14:45 #135
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127394945
quote:

[..]

Als iedereen dat nou had gedaan zaten we er niet bij ;)
Gelul, de eerste en enige keer dat de Nederlanders er indirect een keuze in hadden werd de uistlag gewoon genegeerd dus tja. Het is wel zo dat een regering alleen kan heersen met de goedkeuring of in ieder geval het dan wel niet morrend toelating van het volk :P.
Vrijheid
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:14:56 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127394951
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:12 schreef Summers het volgende:

[..]

De EU is niet gekozen door het volk en zal nooit geaccepteerd worden .
Onze regering heeft besloten dat we mee doen.
Ze hadden ook nee kunnen zeggen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:16:07 #137
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127394993
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Gelul, de eerste en enige keer dat de Nederlanders er indirect een keuze in hadden werd de uistlag gewoon genegeerd dus tja. Het is wel zo dat een regering alleen kan heersen met de goedkeuring of in ieder geval het dan wel niet morrend toelating van het volk :P.
Dat was voor de europese grondwet.
Ipv van dat wij als volk er wat aan deden. soort van opstand.. nee we zaten en keken toe.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:27:15 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127395348
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat was voor de europese grondwet.
Ik zeg ook; indirect ;)
quote:
Ipv van dat wij als volk er wat aan deden. soort van opstand.. nee we zaten en keken toe.
Jup en dat is ook de enige reden dat overheden en corporaties doen wat ze doen, omdat iedereen het toelaat. We zitten al generaties lang in een traditie van autoriteit die van boven naar beneden gaat. en persoonlijke machteloosheid. En geef toe, de grote meerderheid van ons land in ieder geval heeft het gewoon te goed om alles te riskeren. Ingenieus in elkaar geflanst hoor, geef iedereen met kennis, potentiële macht en vrijheid (relatief) genoeg luxe zodat ze bang zijn het te verliezen en voor de rest laat je de domme werkende massa met 1 euro per maand zich gewoon zodanig zorgen maken hoe ze het volgende bakje rijst kunnen bemachtigen dat ze ook niet te hard tegenstribbelen.
Vrijheid
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:36:28 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127395651
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik zeg ook; indirect ;)

[..]

Jup en dat is ook de enige reden dat overheden en corporaties doen wat ze doen, omdat iedereen het toelaat. We zitten al generaties lang in een traditie van autoriteit die van boven naar beneden gaat. en persoonlijke machteloosheid. En geef toe, de grote meerderheid van ons land in ieder geval heeft het gewoon te goed om alles te riskeren. Ingenieus in elkaar geflanst hoor, geef iedereen met kennis, potentiële macht en vrijheid (relatief) genoeg luxe zodat ze bang zijn het te verliezen en voor de rest laat je de domme werkende massa met 1 euro per maand zich gewoon zodanig zorgen maken hoe ze het volgende bakje rijst kunnen bemachtigen dat ze ook niet te hard tegenstribbelen.
drom, ben je het er gewoon zwaar mee oneens.
niet op een forum lopen schgreeuwe. maar daadwerkelijk wat aan doen.
richt een partij op onderneem een stakings aktie..
doe iets, ipv je opgekropte frustraties uiten op een forum.
er zijn er genoeg die er helemaal mee klaar zijn.

vroeger in de jaren 80 werd er nog goed gestaakt, in turkije zijn ze ook aan protesteren, als veel het mee eens is kan het hier gewoon ook.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:45:18 #140
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127395974
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Onze regering heeft besloten dat we mee doen.
Ze hadden ook nee kunnen zeggen.
Ze zijn gekozen en worden betaald om het volk te vertegenwoordigen , de macht overdragen buiten Nederland is niet de afspraak en heeft niemand voor gekozen . Dit is niet iets wat over gaat waaien door er een acceptabele label aan te hangen . Het is op geen enkele wijze goed te praten . Er zal alleen maar meer chaos komen hoe langer dit in stand blijft .
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:47:20 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127396046
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze zijn gekozen en worden betaald om het volk te vertegenwoordigen , de macht overdragen buiten Nederland is niet de afspraak en heeft niemand voor gekozen . Dit is niet iets wat over gaat waaien door er een acceptabele label aan te hangen . Het is op geen enkele wijze goed te praten . Er zal alleen maar meer chaos komen hoe langer dit in stand blijft .
zie mijn vorige post... daar staat de oplossing.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:05:31 #142
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127396564
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

zie mijn vorige post... daar staat de oplossing.
Ik geloof niet meer in de huidige ouderwetse politieke constructie dus daar ga ik niet aan meedoen .
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:11:49 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127396731
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik geloof niet meer in de huidige ouderwetse politieke constructie dus daar ga ik niet aan meedoen .
dus... je loopt er op te bitchen maar je gaat er niks tegen doen..

als je niks er tegen wil doen.. dan moet je het maar accepteren.. of verkassen ;)
pi_127396750
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

De regering is niet gekozen. Ken je staatsrecht.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:17:22 #145
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127396861
De regering in Nederland is belast met het bestuur ofwel de uitvoerende macht. De regering wordt gevormd door de Koning en de ministers, zo bepaalt art. 42 lid 1 Grondwet.

De ministers vormen tezamen de ministerraad (regering zonder de Koning), voorgezeten door een bij Koninklijk Besluit (Elk besluit van de regering heet Koninklijk Besluit) benoemde minister-president.

op de koning na stemmen wij op een partij en de partij beslist wie er op de funktie komt.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:19:33 #146
52357 Lambiekje
pi_127396903
quote:

[..]

maar we zijn genept want we hebben hard nee gezegd.... maar die pikomhoog Balkenende doet toch.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:20:57 #147
52357 Lambiekje
pi_127396935
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:17 schreef theguyver het volgende:
De regering in Nederland is belast met het bestuur ofwel de uitvoerende macht. De regering wordt gevormd door de Koning en de ministers, zo bepaalt art. 42 lid 1 Grondwet.

De ministers vormen tezamen de ministerraad (regering zonder de Koning), voorgezeten door een bij Koninklijk Besluit (Elk besluit van de regering heet Koninklijk Besluit) benoemde minister-president.

op de koning na stemmen wij op een partij en de partij beslist wie er op de funktie komt.
Nee alleen de frontman marrionet kiezen we voor. De echte bestuurder, manager, uitvoerder of expert blijft onveranderd.
Verkiezingen is een nutteloze exercitie.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:21:09 #148
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127396941
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

als je niks er tegen wil doen.. dan moet je het maar accepteren.. of verkassen ;)
Jij loopt te bitchen en als het je niet bevalt ga jij maar verkassen . ;)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:22:57 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127396988
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij loopt te bitchen en als het je niet bevalt ga jij maar verkassen . ;)
ik heb het over het land waar in je woont, als je het niet bevalt..
ga ne naar ander land wat beter is.,. ik ziet hier goed hoor ;)

of je komt daadwerkelijk in opstand zoals in turkije van hey KUT regering dat was niet de afspraak!!
pi_127397057
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:17 schreef theguyver het volgende:

Je hoeft mij het staatsrecht niet leren kennen hoor, het is m'n vak ;) . De regering wordt nu eenmaal niet gekozen. Ik kan nu overigens wel vervallen in waarom deze post van jou niet helemaal correct is, maar dat lijkt me niet echt bijdragen aan de discussie.

Meer ontopic:

Nuance is kracht, ook wat betreft standpunten over de EU en EMU. Er is veel kritiek mogelijk op het [constitutionele] Europese recht, maar een hetze zoals die hier gevoerd wordt is ongenuanceerd en kort door de bocht. Ik ben persoonlijk ook geen fan van de meer federale elementen van de EU [De commissie en het Europees Parlement bijvoorbeeld], maar niet alles wat EU is, is slecht.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:27:26 #151
52357 Lambiekje
pi_127397129
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:25 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Je hoeft mij het staatsrecht niet leren kennen hoor, het is m'n vak ;) . De regering wordt nu eenmaal niet gekozen. Ik kan nu overigens wel vervallen in waarom deze post van jou niet helemaal correct is, maar dat lijkt me niet echt bijdragen aan de discussie.

Meer ontopic:

Nuance is kracht, ook wat betreft standpunten over de EU en EMU. Er is veel kritiek mogelijk op het [constitutionele] Europese recht, maar een hetze zoals die hier gevoerd wordt is ongenuanceerd en kort door de bocht. Ik ben persoonlijk ook geen fan van de meer federale elementen van de EU [De commissie en het Europees Parlement bijvoorbeeld], maar niet alles wat EU is, is slecht.
like what?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:27:31 #152
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127397132
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:25 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Meer ontopic:

Oke, ben niet de expert hier in.
Ik geef alleen aan dat wij gewoon een lui volk szijn en dat we over ons heen laten lopen.
bedoel als we het echt zo verrekte slecht hadden dan waren we ook massaal de straat op gegaan ipv een Forum vol spammen dat het allemaal zo slecht is..
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:29:18 #153
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127397177
quote:

[..]

ook gij kunt verkassen.
Misschien is het in Noord Korea wel beter gesteld dan wij denken.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:30:21 #154
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127397208
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 11:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Ja je wel moeten allemaal dezelfde richting om denken in Nederland. Maar daar heb ik geen zin in ik denk zelf na.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:32:29 #155
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127397278
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat zegt ze helemaal niet. Als we iets willen veranderen moeten we massaal demonstratie houden en we laten ons niet wegjagen door de politie.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:32:46 #156
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127397286
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik heb het over het land waar in je woont, als je het niet bevalt..
ga ne naar ander land wat beter is.,. ik ziet hier goed hoor ;)

of je komt daadwerkelijk in opstand zoals in turkije van hey KUT regering dat was niet de afspraak!!

De aarde is mijn land .
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:33:23 #157
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127397307
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:32 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat zegt ze helemaal niet. Als we iets willen veranderen moeten we massaal demonstratie houden en we laten ons niet wegjagen door de politie.
Doe dat dan... bedoel jij lambiekje summers misschien wel meer mensen op de been..
wat let jullie?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:33:53 #158
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127397320
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:32 schreef Summers het volgende:

[..]

De aarde is mijn land .
oke, maar deze regio deze regels
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:35:00 #159
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127397347
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Doe dat dan... bedoel jij lambiekje summers misschien wel meer mensen op de been..
wat let jullie?
Met 6 mensen schiet je nog niet zoveel mee op. Dat doe ik waarschijnlijk nog wel is nog te vroeg te weinig mensen zijn wakker.
pi_127397373
Gaat nooit gebeuren. Het blijft bij (na)praten op internet.
Conscience do cost.
pi_127397390
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oke, ben niet de expert hier in.
Ik geef alleen aan dat wij gewoon een lui volk szijn en dat we over ons heen laten lopen.
bedoel als we het echt zo verrekte slecht hadden dan waren we ook massaal de straat op gegaan ipv een Forum vol spammen dat het allemaal zo slecht is..
In feite hebben we het allemaal misschien dan toch nog niet zo slecht als we denken...
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:36:33 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127397395
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:35 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Met 6 mensen schiet je nog niet zoveel mee op. Dat doe ik waarschijnlijk nog wel is nog te vroeg te weinig mensen zijn wakker.
zolang maar 6 man je mening delen schiet het niet op.. je moet ze ook niet bij elkaar vegen op dit forum maar daar voor moet je in het politiek topic wezen
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:37:29 #163
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127397426
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:35 schreef ems. het volgende:
Gaat nooit gebeuren. Het blijft bij (na)praten op internet.
gaat waarschijnlijk wel gebeuren als ze te ver gaan ga ik zeker demonstreren.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:37:34 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127397430
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:36 schreef Degodvader het volgende:

[..]

In feite hebben we het allemaal misschien dan toch nog niet zo slecht als we denken...
dat zeg ik..
we lopen wel hard te bitchen.
maar we kunnen ons nog steeds een auto dure electronica tv duur eten drinken etc veroorloven.
misschien als dat allemaal weg is.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:38:23 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127397449
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:37 schreef tribalwars het volgende:

[..]

succes, vertel me ff waar en wanneer ik zal jullie wel aanmoedigen met een spandoek..
doe niet mee maar ben wel goeie supporter :)
*O*
pi_127397468
quote:

[..]

Als ik ook maar de helft mag geloven van alles wat jij post is het al lang te ver gegaan. Maar blijkbaar vind je het gevaar van de NWO dus toch wel meevallen.
Conscience do cost.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:39:41 #167
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127397484
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:38 schreef ems. het volgende:

[..]

Als ik ook maar de helft mag geloven van alles wat jij post is het al lang te ver gegaan. Maar blijkbaar vind je het gevaar van de NWO dus toch wel meevallen.
dat maak jij ervan.
pi_127397493
Dat is zo, anders was je al de straat op gegaan. Dat zeg je net zelf, immers.
Conscience do cost.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:40:11 #169
52357 Lambiekje
pi_127397496
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:41:46 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127397538
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:39 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dat maak jij ervan.
Ik neem aan dat je mobieltje hebt een PC dure telefoon een spelcomputer en misschien wel een tv.
klopt dat?
pi_127397539
Ik heb de eerste 3 alinea's gelezen en ben toen gestopt. Wat een gezwets.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2013 12:42:10 ]
pi_127397542
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

dat zeg ik..
we lopen wel hard te bitchen.
maar we kunnen ons nog steeds een auto dure electronica tv duur eten drinken etc veroorloven.
misschien als dat allemaal weg is.
Ach, laten we maar gewoon hopen dat het niet zover hoeft te komen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:42:04 #173
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127397545
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je mobieltje hebt een PC dure telefoon een spelcomputer en misschien wel een tv.
klopt dat?
Ja dus wat wil dat zeggen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:46:03 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127397687
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:42 schreef tribalwars het volgende:

[..]

In afrika heeft een jongen zoals jou een schaap en is aan het werk..
in Azie heeft een jongen zoals jou een bak rijst en is aan het werk.
in zuid amerika heeft een jongen zoals voetbal en is aan het werk.
Er zullen wel wat uitschieters zijn maar denk er aan dat je het hier helemaal zo slecht nog niet hebt.

en was je geboren in een ander land dan waren jou eerste gedachten eerder je eigen levensbehoefte ipv ik ga op mijn dure mobiel op een forum mijn ongenoegen uiten.
pi_127397730
quote:

[..]

En wanneer gaan ze volgens jouw optiek 'te ver' dan?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:47:32 #176
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127397732
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er zullen wel wat uitschieters zijn maar denk er aan dat je het hier helemaal zo slecht nog niet hebt.

en was je geboren in een ander land dan waren jou eerste gedachten eerder je eigen levensbehoefte ipv ik ga op mijn dure mobiel op een forum mijn ongenoegen uiten.
Altijd alleen we er weer arme zielig mensen uit afrika vandaan dat komt door ons systeem als je dat wil veranderen moet ons huidig systeem kapot snap dat nou.
pi_127397795
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:47 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Altijd alleen we er weer arme zielig mensen uit afrika vandaan dat komt door ons systeem als je dat wil veranderen moet ons huidig systeem kapot snap dat nou.
Los van de vraag of dit al dan niet waar is, het is in ieder geval niet relevant voor het punt wat hij poogt te maken.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:49:30 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127397799
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:47 schreef tribalwars het volgende:

[..]

inderdaad ALS!
ik zit goed hoor :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:49:49 #179
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127397809
quote:

[..]

Er bestaat geen reden waarom iemand geen kritiek zou mogen hebben en er bestaat geen reden waarom je alles voor zoete koek zou moeten slikken ongeacht waar je woont .
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:50:26 #180
52357 Lambiekje
pi_127397832
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:42 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Microsoft kent je huis.

Reken maar dat M$ het door stuurt een cloud-server
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:51:16 #181
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127397858
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:47 schreef Degodvader het volgende:

[..]

En wanneer gaan ze volgens jouw optiek 'te ver' dan?
1. Je moet overal je ID laten zien. Overal op straat staat politie om je in de gaten te houden.
2. Het nieuw geld is een chip in je hand waar mee je altijd in de gaten gehouden kan worden.
3. Je mag niet anders denken dan de MSM of je wordt opgepakt.
4. Internet is beperkt en van de overheid.
5. je mag geen moestuin meer hebben want grond is van de overheid.
6. water wordt commerciele goedje.
7. Je kunt elke moment van de dag opgepakt worden. Omdat iedereen verdacht is. Als je anders denkt dan de MSM ben je een terrorist volgens de staat en ga je meteen de cel in.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:51:19 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127397860
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Er bestaat geen reden waarom iemand geen kritiek zou mogen hebben en er bestaat geen reden waarom je alles voor zoete koek zou moeten slikken ongeacht waar je woont .
iediereen mag dat, daarvoor heb je een mening.
maar als jij de mening met heeeeel veeel mensen deelt kan je er wat aan doen.
en weer geef ik als voorbeeld even de Arabische Lente ;)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:51:51 #183
52357 Lambiekje
pi_127397875
quote:

[..]

Ook een arm afrikaans kind heeft een mobieltje. Wel mobieltjes maar geen water en/of toilet.
pi_127397909
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:51 schreef tribalwars het volgende:

[..]

1. Je moet overal je ID laten zien. Overal op straat staat politie om je in de gaten te houden.
2. Het nieuw geld is een chip in je hand waar mee je altijd in de gaten gehouden kan worden.
7. Je kunt elke moment van de dag opgepakt worden. Omdat iedereen verdacht is. Als je anders denkt dan de MSM ben je een terrorist volgens de staat en ga je meteen de cel in.
Oooh, gelukkig maar. Ik was al bang dat je morgen op het Malieveld zou staan. Gelukkig is de situatie zoals jij deze opsomt niet de huidige, en hij lijkt voor de nabije toekomst ook absoluut niet reëel.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:54:03 #185
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127397935
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:53 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Oooh, gelukkig maar. Ik was al bang dat je morgen op het Malieveld zou staan. Gelukkig is de situatie zoals hij deze opsomt niet de huidige, en hij lijkt voor de nabije toekomst ook absoluut niet reëel.
een paar van deze punten dreigen al te gebeuren dit jaar. Dus het is wel reeël.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:54:14 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127397942
quote:

[..]

1. Je moet overal je ID laten zien. Overal op straat staat politie om je in de gaten te houden. ( nee hoor ik kom uit de achterhoek daar hebben ze 3 patroeile wagens op de 100.000 mensen )
2. Het nieuw geld is een chip in je hand waar mee je altijd in de gaten gehouden kan worden. ( nou mooi en wat doen ze met die info.. geen hol)
3. Je mag niet anders denken dan de MSM of je wordt opgepakt. ( jij bent er nog lambiekje is er nog)
4. Internet is beperkt en van de overheid. ( TPB kan ik nog steeds op)
5. je mag geen moestuin meer hebben want grond is van de overheid. ( ik beslis zelf wat ik plant)
6. water wordt commerciele goedje. ( is het al.. is niet gratis)
7. Je kunt elke moment van de dag opgepakt worden. Omdat iedereen verdacht is. Als je anders denkt dan de MSM ben je een terrorist volgens de staat en ga je meteen de cel in. ( en terrecht als jij een gevaar bent voor de medemens)
pi_127397968
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:54 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Verras me.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:55:36 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127397987
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:54 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dan horen we dat via de MSM :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:55:53 #189
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127397998
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:54 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Verras me.
Punt 6, 3,1
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:56:17 #190
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127398012
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

dan horen we dat via de MSM :)
Nee dat krijg je niet te horen van hun of wel maar dan klopt het verhaal niet.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 12:58:33 #191
52357 Lambiekje
pi_127398074
quote:

[..]

we hoeven net nog geen davidster op.
quote:
vandaar ook het pushen van betalen met mobiel.
quote:
is van grote ondernemingen die tevens weer de overheid in hun zak hebben.
quote:
Nee de rede is je kunt kruiden planten waarmee je kwaaltjes en allergien en ziektes kan voorkomen en je al gehele gezondheid op peil te houden. Het is dus kortweg strafbaar om je eigen gezondheid in de hand te hebben. Zover gaat de terreur van BadPharma.

quote:
Wonderlijk dat het nog niet eerder was.
quote:
zonder rechter.
pi_127398165
1. Je moet overal je ID laten zien. Overal op straat staat politie om je in de gaten te houden. => Het laten zien van je ID is best strict gereguleerd. "Zomaar" een ID MOETEN laten zien is niet aan de orde. Ik weet overigens niet of je op de hoogte bent, maar de politie komt ZEER veel mankracht tekort. "Overal op straat" lijkt me dan ook niet echt een opportune stelling.

3. Je mag niet anders denken dan de MSM of je wordt opgepakt. Ik weet niet zeker of ik hier aandacht aan moet besteden. Complete kolder. Sowieso is 'denken' niet gereguleerd, dus als je deze stelling zou willen verdedigen zou je het moeten hebben over: "handelen niet conform de richtlijnen uit de MSM" of zoiets dergelijks. Ik ken ook geen strafbare feiten die stellen dat je wordt opgepakt als je niet naar RTL of NOS kijkt. Het feit dat er nog zeer veel kritische blikken en uitlatingen zijn over de MSM en de inhoud daarvan ontkracht in feite jouw stelling. Je loopt zelf ook nog vrij rond, is het niet?

6. water wordt commerciele goedje. Ons drinkwater [ik neem aan dat je het over drinkwater en niet over oppervlaktewater of bodemwater hebt?] is sterk gereguleerd om kwaliteit te garanderen. Hiervoor betalen lijkt me nou niet echt een probleem. Bovendien is de prijs van water aardig laag, en zijn commerciële belangen minimaal.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:06:11 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127398294
quote:

Oh? Ik moet echt nooit mijn ID te laten zien. En als ik politie op straat tegenkom, wat niet al te vaak gebeurt, groeten ze me net zo aardig als ik hen.

Is dat er inmiddels al of blijft dat vooralsnog angstdenken?

Ik denk over veel dingen heel anders dan de MSM. Ben nog nooit opgepakt.

In China inderdaad, hier kun je er bijna alles op vinden. Liever ga ik echter niet op zoek naar kinderporno.

Ik zal het mijn buurvrouw vertellen, met haar moestuin. En de buurman ernaast, met zijn volkstuintje.

Wederom: angstdenken gebaseerd op verkeerde informatie. Lees je in.

Wederom: nog nooit opgepakt en ik ken ook niemand die zomaar werd opgepakt om bovenstaande redenen.

Vanwaar toch die boze angst? Of angstige boosheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:08:38 #194
52357 Lambiekje
pi_127398378
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:02 schreef Degodvader het volgende:
1. Je moet overal je ID laten zien. Overal op straat staat politie om je in de gaten te houden. => Het laten zien van je ID is best strict gereguleerd. "Zomaar" een ID MOETEN laten zien is niet aan de orde. Ik weet overigens niet of je op de hoogte bent, maar de politie komt ZEER veel mankracht tekort. "Overal op straat" lijkt me dan ook niet echt een opportune stelling.

3. Je mag niet anders denken dan de MSM of je wordt opgepakt. Ik weet niet zeker of ik hier aandacht aan moet besteden. Complete kolder. Sowieso is 'denken' niet gereguleerd, dus als je deze stelling zou willen verdedigen zou je het moeten hebben over: "handelen niet conform de richtlijnen uit de MSM" of zoiets dergelijks. Ik ken ook geen strafbare feiten die stellen dat je wordt opgepakt als je niet naar RTL of NOS kijkt. Het feit dat er nog zeer veel kritische blikken en uitlatingen zijn over de MSM en de inhoud daarvan ontkracht in feite jouw stelling. Je loopt zelf ook nog vrij rond, is het niet?
Wettelijk gezien is men daar toe bevoegd. Dat er misschien te weinig mankracht voor is is een andere issue.

quote:
6. water wordt commerciele goedje. Ons drinkwater [ik neem aan dat je het over drinkwater en niet over oppervlaktewater of bodemwater hebt?] is sterk gereguleerd om kwaliteit te garanderen.
ofterwijl genoeg medicijnen, nanoparticles en fluoride in zit? Commercie is er dus ABSOLUUT niet voor controle. Het gaat voor geld. En als daar verontreinigd water uit je kraan stroomt so be it.

quote:
Hiervoor betalen lijkt me nou niet echt een probleem. Bovendien is de prijs van water aardig laag, en zijn commerciële belangen minimaal.
pi_127398608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wettelijk gezien is men daar toe bevoegd. Dat er misschien te weinig mankracht voor is is een andere issue.

Ik zeg net, het tonen van een ID is sterk gereguleerd. Het KAN inderdaad zo zijn dat iemand bevoegd is je identiteit te vorderen. Het is echter niet zo dat het op ieder moment voor elke reden zomaar gevorderd mag worden. Prima situatie lijkt me zo. Laat het recht alsjeblieft over aan juristen.

[..]

ofterwijl genoeg medicijnen, nanoparticles en fluoride in zit? Commercie is er dus ABSOLUUT niet voor controle. Het gaat voor geld. En als daar verontreinigd water uit je kraan stroomt so be it.

Ik stel ook niet dat commercie er voor de controle is. Ik raad je aan m'n post zorgvuldig te lezen. Ik stel dat er sterke controle is op ons drinkwater om de kwaliteit te garanderen. In ons drinkwater zitten dan ook geen medicatie, nanoparticles en fluoride [Ben je überhaupt bekend met het Fluoride arrest [HR-22-06-1973-NJ-1973-386] of de daadwerkelijke praktijk van drinkwatervoorziening en de controles daarop? Ik weet dat het ondoenlijk is om met jou een discussie te voeren dus ik wil het dan ook hierbij laten. Prima dat jij er anders over denkt, maar ik kan me er niet in vinden.

pi_127398637
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:15 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Edit: Oke, die post ging even mis, maar ik denk dat de essentie duidelijk is.
pi_127398723
Serieus. Water als commerciële cashcow? Is er iemand die zich überhaupt verdiept heeft in de achterlijk lage prijs van water in Nederland? Ik schaam me gewoon als ik zie hoe goedkoop water is. Een kennis vult zijn complete zwembad een paar keer per jaar opnieuw voor een paar euro, omdat dat goedkoper is dan een zuiveringspomp....
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:22:06 #198
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127398823
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 12:30 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja je wel moeten allemaal dezelfde richting om denken in Nederland. Maar daar heb ik geen zin in ik denk zelf na.
Precies , we zijn vergeten voor ons zelf te denken en voor ons zelf op te komen en voor onze medemensen . NO MORE , dat idee zie je groeien onder de wereldbevolking *O*
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 13:29:07 #199
249559 crew  Lavenderr
pi_127399083
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Precies , we zijn vergeten voor ons zelf te denken en voor ons zelf op te komen en voor onze medemensen . NO MORE , dat idee zie je groeien onder de wereldbevolking *O*
Jij denkt voor jezelf, dat blijkt. Maar in hoeverre help je daar andere mensen mee. Of beter gezegd; hoe kún je andere mensen daarmee helpen. Gedachtes alleen werken niet. Toch?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:29:17 #200
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127399088
pi_127399227
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij denkt voor jezelf, dat blijkt. Maar in hoeverre help je daar andere mensen mee. Of beter gezegd; hoe kún je andere mensen daarmee helpen. Gedachtes alleen werken niet. Toch?
Bewustwording/making kan werken. Maar het zal de eerste stap zijn en het kan op efficiëntere manieren dan op een forum je mening verkondigen.
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 13:35:51 #202
249559 crew  Lavenderr
pi_127399350
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:33 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Bewustwording/making kan werken. Maar het zal de eerste stap zijn en het kan op efficiëntere manieren dan op een forum je mening verkondigen.
Dat bedoel ik.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:36:13 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_127399366
Ik denk ook nog steeds voor mezelf. Bekijk dingen op mijn manier en geef er mijn invulling en betekenis aan. Probeer waar ik kan mijn medemens te helpen. Alleen doe ik dat over het algemeen niet vanuit dezelfde ideeën als anderen hier. Maakt dat mijn steentje dan minder waard?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 13:43:57 #204
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_127399635
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:36 schreef Copycat het volgende:
Ik denk ook nog steeds voor mezelf. Bekijk dingen op mijn manier en geef er mijn invulling en betekenis aan. Probeer waar ik kan mijn medemens te helpen. Alleen doe ik dat over het algemeen niet vanuit dezelfde ideeën als anderen hier. Maakt dat mijn steentje dan minder waard?
Absoluut niet , jouw steen is net zo waardevol als ieder ander ^O^
pi_127399643
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:36 schreef Copycat het volgende:
Lijkt mij niet. Ik probeer beroepsmatig bestuursorganen pootje te lichten [al moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat ik ook regelmatig aan de kant van het bestuursorgaan opereer] en zo 'de overheid' proberen te temmen. Toch als ik hier zeg dat ik in de advocatuur zit, zullen lambiekje en consorten massaal over me heen vallen [Zou niet de eerste keer zijn tenslotte].

[ Bericht 2% gewijzigd door Degodvader op 04-06-2013 14:00:35 ]
  dinsdag 4 juni 2013 @ 16:16:09 #206
52357 Lambiekje
pi_127405557
  dinsdag 4 juni 2013 @ 16:21:11 #207
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_127405751
Zie ook dit topic..sluit hier weer mooi op aan: BNW / De wereldwijde slavernij
  dinsdag 4 juni 2013 @ 16:49:14 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127406832
quote:
VN waarschuwt voor sociale onrust in heel Europa
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:09:57 #209
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127407666
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

VN waarschuwt voor sociale onrust in heel Europa
Dan komen ze natuurlijk gelijk met het plan om de onrust aan te maken.
ze maken problemen en komen met oplossingen.
pi_127410288
quote:

[..]

ook gij kunt verkassen.
waarschijnlijk wordt je in Noord Korea hoppakee naar Europa gestuurd als je een mening blijkt te hebben. Soort uitwisselingsprogramma. zegmaar.

Sjongejonge jongejonge,. -O-
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  dinsdag 4 juni 2013 @ 19:04:55 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127411308
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:35 schreef new_moon het volgende:

[..]

waarschijnlijk wordt je in Noord Korea hoppakee naar Europa gestuurd als je een mening blijkt te hebben. Soort uitwisselingsprogramma. zegmaar.

Sjongejonge jongejonge,. -O-
of je gaat gelijk op kamp :P
pi_127419752
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:31 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Hoezo omdat het niet in je straatje past. Omdat je het wordt slaaf niet wilt horen kunt. Maar dat is de harde waarheid. Omdat ik anders denk beeld heb dan de meeste Nederlands heb ik een psychiater nodig. Wat een onzin ik heb ook recht op vrijheid van meningsuiting. Of mag dat volgens jouw niet meer?
Het woord slaaf, leuk hoor? Maar ik denk dat het merendeel zich toch echt niet gedwongen voelt om werk te verrichten voor een ander.

Nee het is pure subjectiviteit... Zoiets als ''De wereld is kut''
Dat kan je best vinden, maar als je jezelf wilt omleggen dan blijf ik bij mijn mening dat je een psych moet opzoeken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 4 juni 2013 @ 22:00:34 #213
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127419838
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het woord slaaf, leuk hoor? Maar ik denk dat het merendeel zich toch echt niet gedwongen voelt om werk te verrichten voor een ander.

Nee het is pure subjectiviteit... Zoiets als ''De wereld is kut''
Dat kan je best vinden, maar als je jezelf wilt omleggen dan blijf ik bij mijn mening dat je een psych moet opzoeken.
1. Je hebt een punt.
2. Dat heb ik nooit gezegt.
pi_127419899
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 22:00 schreef tribalwars het volgende:

[..]

1. Je hebt een punt.
2. Dat heb ik nooit gezegt.
Gezegd*

Maar dat was mijn punt niet, het was een voorbeeld. ;)
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:23:44 #215
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127447923
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 22:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gezegd*

Maar dat was mijn punt niet, het was een voorbeeld. ;)
Wel een raar voorbeeld.
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:24:26 #216
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127447958
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 19:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

of je gaat gelijk op kamp :P
Die hebben Nederland en Amerika ook.
pi_127448204
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:24 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Die hebben Nederland en Amerika ook.
Nederland? Wat voor kamp en waar?
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:34:12 #218
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127448374
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:29 schreef .SP. het volgende:

[..]

Nederland? Wat voor kamp en waar?
Die kampen liggen buiten Nederland. Je gaat er heen als terrorist wordt beschouwd door de overheid.
Er is geen proces je wordt meteen zo'n kamp in gegooid.
pi_127448399
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Die kampen liggen buiten Nederland. Je gaat er heen als terrorist wordt beschouwd door de overheid.
Bron?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:38:52 #220
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127448524
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 17:39:47 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_127448557
quote:

[..]

Hoe verzin je het toch allemaal :o
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:41:15 #222
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127448629
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe verzin je het toch allemaal :o
Kijk de bronnen maar.
pi_127448653
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:42:31 #224
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127448686
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Hoezo zou je dat klakkeloos geloven terwijl je zelf altijd kankert op media? :D
Lees eerst de bronnen maar voordat je kritiek op mij hebt.
pi_127448699
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Hoezo zou ik die bronnen klakkeloos geloven?
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:43:36 #226
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127448721
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

Dan geloof je ze niet doe waar je blij van wordt.
pi_127448748
Die kampen bestaan niet.

(bovenstaande is de bron)
Conscience do cost.
pi_127448774
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef tribalwars het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dan geloof je ze niet doe waar je blij van wordt.
Ik vind jou tamelijk hypocriet.
Mensen betichten van schapengedrag maar zelf het grootste schaap van de "underground internetmedia" (geloof je het zelf, objectieve media op het internet) zijn.
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:46:01 #229
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127448807
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik vind jou tamelijk hypocriet.
Mensen betichten van schapengedrag maar zelf het grootste schaap van de "underground internetmedia" (geloof je het zelf, objectieve media op het internet) zijn.
Dit maak jij ervan.
pi_127448811
quote:
13s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:46 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dit maak jij ervan.
Feit.
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:47:03 #231
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127448836
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Feit.
Nee het is jouw aannamen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:41:52 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127450977
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:41 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Kijk de bronnen maar.
ja... leuk de linken die in de bronnen staan werken niet.
dit is een mooi verhaal maar klopt geen snars van, en ze dikken dingen behoorlijk aan wat er geschreven staat, zo lijkt het alsof nederland 139 kampen heeft zoals guantanamo ... en de enige bron is deze webiste.... right.. wikileaks geeft ook niks daarop terwijl er staat dat deze informatie daaruit wegkomt.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:43:45 #233
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127451043
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

ja dan naar die site toe en zoek dan op geheime kampen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:44:50 #234
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127451089
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:43 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ja dan naar die site toe en zoek dan op geheime kampen.
Dat doe ik toch... lees boven nog eens goed oor.. was aan bijwerken..
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:47:29 #235
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127451199
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

dit is een mooi verhaal maar klopt geen snars van, en ze dikken dingen behoorlijk aan wat er geschreven staat, zo lijkt het alsof nederland 139 kampen heeft zoals guantanamo ... en de enige bron is deze webiste.... right.. wikileaks geeft ook niks daarop terwijl er staat dat deze informatie daaruit wegkomt.
Amerika heeft de meeste kampen kampen denk eigenlijk eerder dan nederland Amerika daarin steunt door zelf een paar kampen te hebben in het buitenland.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 18:48:40 #236
249559 crew  Lavenderr
pi_127451245
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Amerika heeft de meeste kampen kampen denk eigenlijk eerder dan nederland Amerika daarin steunt door zelf een paar kampen te hebben in het buitenland.
Ja, dat dénk je, maar dat weet je helemaal niet.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:49:20 #237
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127451262
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat dénk je, maar dat weet je helemaal niet.
Nee ik weet niet zeker of nederland kampen heeft en hoeveel ik weet wel zeker dat Amerika kampen heeft.
pi_127451316
Wanneer was je bezoek aan de US?
Conscience do cost.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 18:52:12 #239
249559 crew  Lavenderr
pi_127451360
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:49 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Nee ik weet niet zeker of nederland kampen heeft en hoeveel ik weet wel zeker dat Amerika kampen heeft.
Kijk, dat is al een heel verschil met je eerdere post. Je kunt zoiets niet zomaar neerplempen. Altijd eerst checken of het wel klopt. We hebben helemaal geen kampen in Nederland. Gelukkig niet.
Wat we wel hadden was Glen Mills, en dat is al een poosje gesloten. Maar dat was meer een opvoedingsgesticht voor ontspoorde jongeren.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:52:48 #240
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127451381
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:51 schreef ems. het volgende:
Wanneer was je bezoek aan de US?
Ben er nooit geweest hoef er ook niet heen.
pi_127451395
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:52 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ben er nooit geweest hoef er ook niet heen.
Dan weet je het niet zeker.
Conscience do cost.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:53:24 #242
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127451402
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kijk, dat is al een heel verschil met je eerdere post. Je kunt zoiets niet zomaar neerplempen. Altijd eerst checken of het wel klopt. We hebben helemaal geen kampen in Nederland. Gelukkig niet.
Wat we wel hadden was Glen Mills, en dat is al een poosje gesloten. Maar dat was meer een opvoedingsgesticht voor ontspoorde jongeren.
Als nederland kampen heeft liggen ze in heb buitenland.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:54:47 #243
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127451455
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:53 schreef ems. het volgende:

[..]

Dan weet je het niet zeker.
Als in zo'n kamp komt kom je er niet zomaar uit vergelijk het maar met statsi/concentratie gevangenissen.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 18:55:10 #244
249559 crew  Lavenderr
pi_127451475
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:53 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Als nederland kampen heeft liggen ze in heb buitenland.
Denk je dat nu echt?
Geloof er niet in hoor :N
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:55:58 #245
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127451511
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk je dat nu echt?
Geloof er niet in hoor :N
Het zo mij niks verbazen maar zeker weten doe je het nooit.
Ze kunnen je ook gewoon naar Amerika's kampen toe sturen.
pi_127451525
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:54 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Als in zo'n kamp komt kom je er niet zomaar uit vergelijk het maar met statsi/concentratie gevangenissen.
Waar reageer je nou op?
Conscience do cost.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 18:56:30 #247
249559 crew  Lavenderr
pi_127451526
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Het zo mij niks verbazen maar zeker weten doe je het nooit.
Ze kunnen je ook gewoon naar Amerika's kampen toe sturen.
Dat lijkt me niet. Over uitleveren doen ze (terecht) al heel moeilijk.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:57:05 #248
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127451553
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Waar reageer je nou op?
Op jouw post.
pi_127451580
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:57 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Op jouw post.
Ik denk het niet. Lees het nog eens. Ik vroeg helemaal niet hoe zo'n kamp eruit ziet of in z'n werk gaat :P
Conscience do cost.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:58:20 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127451606
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 17:42 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Gelezen, en hier mijn kritiek.
1. 139 kampen zijn er veel.. als ik aan een kamp denk denk ik aan hekjes wacht torentjes militairen die spul bewaken
2. nergens maar dan ook nergens anders is dit bekend behalve op deze website
3. 139 kampen betekend gokje 10 bewakers per kamp... MINSTENS aangezien dit nederlandse kampen zijn moeten ze uit nederland komen dus 13900 bewakers
4 mocht het uitbesteed zijn aan andere landen zijn het GEEN Nederlandse kampen.
5. Nderland vrijheid van menings uiting ik heb nog nooit ieamdn gehoord over een dergelijk kamp laat staan 139
6. bronnen op de websites verwijzen naar niks.. niks is niet bestaand dus houd het al op.
7 deze informatie komt uit wikileaks. hmmm wikileaks ik heb hier een backup van wikileaks op mijn pc staan en jaar of wat geleden in mijn vakantie als vervanging van boek even heerlijk door lopen bladeren vooral het Nederlandse gedeelte ( hierover staat geen woord over in)
8. betrouwbaar deze bron nee voor geen kant, boeiend ja het onderste stukje over werk kampen in indonesie maar dat was al 80 jaar bekend
9 er word verwezen naar de bilderberg meeting.. media weet er niks van wat daar zich afspeelt dus dat is al mooi uit de duim gezogen.
10 als jij een website vind waar dit alles bevestigd word niet zon onbetrouwebare stite als deze maar een site die we allemaal kennen dan. wil ik me verder in verdiepen.

leuk verhaaltje maar die van weswiladvies is betrouwbaarder dan dit!
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:58:28 #251
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127451610
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet. Over uitleveren doen ze (terecht) al heel moeilijk.
Of dat brengen ze zo in de media. niemand weten hoeveel mensen er uitgelevert worden aan America is top geheim.
  woensdag 5 juni 2013 @ 18:59:56 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127451660
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

zo zit er in Bredevoort ook een inrichting voor jongeren die het spoor bijster zijn .
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:00:21 #253
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127451678
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Gelezen, en hier mijn kritiek.
1. 139 kampen zijn er veel.. als ik aan een kamp denk denk ik aan hekjes wacht torentjes militairen die spul bewaken
2. nergens maar dan ook nergens anders is dit bekend behalve op deze website
3. 139 kampen betekend gokje 10 bewakers per kamp... MINSTENS aangezien dit nederlandse kampen zijn moeten ze uit nederland komen dus 13900 bewakers
4 mocht het uitbesteed zijn aan andere landen zijn het GEEN Nederlandse kampen.
5. Nderland vrijheid van menings uiting ik heb nog nooit ieamdn gehoord over een dergelijk kamp laat staan 139
6. bronnen op de websites verwijzen naar niks.. niks is niet bestaand dus houd het al op.
7 deze informatie komt uit wikileaks. hmmm wikileaks ik heb hier een backup van wikileaks op mijn pc staan en jaar of wat geleden in mijn vakantie als vervanging van boek even heerlijk door lopen bladeren vooral het Nederlandse gedeelte ( hierover staat geen woord over in)
8. betrouwbaar deze bron nee voor geen kant, boeiend ja het onderste stukje over werk kampen in indonesie maar dat was al 80 jaar bekend
9 er word verwezen naar de bilderberg meeting.. media weet er niks van wat daar zich afspeelt dus dat is al mooi uit de duim gezogen.
10 als jij een website vind waar dit alles bevestigd word niet zon onbetrouwebare stite als deze maar een site die we allemaal kennen dan. wil ik me verder in verdiepen.

leuk verhaaltje maar die van weswiladvies is betrouwbaarder dan dit!
ja het artikel is niet in alles duidelijk. Maar het is toch logisch dat geheime kampen niet zo snel bekend worden of bijna niet.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 19:00:23 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_127451681
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Of dat brengen ze zo in de media. niemand weten hoeveel mensen er uitgelevert worden aan America is top geheim.
Alleen op Niburu weten ze dat :')
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:00:58 #255
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127451710
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alleen op Niburu weten ze dat :')
Dat denk ik niet hoor misschien weten ze het op wikileaks.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:01:33 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127451738
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dat soort dingen worden breed uitgemeten in de media.
amerika zelf levert niet uit, je mag wel mensen overdragen aan amerika.
verassend genoeg hebben ze pas wel hun eigen regel gebroken en iemand aan een ander land uitgeleverd was ook in het nieuws
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:02:26 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127451783
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat denk ik niet hoor misschien weten ze het op wikileaks.
lees verdomme mijn post..
wat TYP IK ER NET OVER WIKILEAKS.

zelf ook lezen flapdrol!
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:04:31 #258
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127451881
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

lees verdomme mijn post..
wat TYP IK ER NET OVER WIKILEAKS.

zelf ook lezen flapdrol!
misschien staat het nog niet in wikileaks maar ligt het in Den Haag onder het vakje top secret.
pi_127451928
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef tribalwars het volgende:

[..]

misschien staat het nog niet in wikileaks maar ligt het in Den Haag onder het vakje top secret.
"misschien" ligt het nu onder jouw elleboog en probeer je Den Haag de schuld in de schoenen te drijven.
Conscience do cost.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:05:33 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127451936
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef tribalwars het volgende:

[..]

het staat in je bron dat van wikileaks weg komt...
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:05:55 #261
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127451947
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef ems. het volgende:

[..]

"misschien" ligt het nu onder jouw elleboog en probeer je Den Haag de schuld in de schoenen te drijven.
Weet niet hoe je aan deze aannamen komt.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:06:22 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127451975
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef tribalwars het volgende:

[..]

een aantal ambtsberichten van de Amerikaanse ambassade te Den Haag, verzameld door Wikileaks.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:06:47 #263
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127451995
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

het staat in je bron dat van wikileaks weg komt...
Dat kan zo zijn hiermee heb je een punt.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:07:41 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127452038
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat kan zo zijn hiermee heb je een punt.
nee hiermee, is jou bron gelijk de prullenbak in!
pi_127452082
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:05 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Een dude die wat dingen schreef op een willekeurige website. Het lijkt mij heel aannemelijk en dus is het waar B-)
Conscience do cost.
pi_127452113
Wat mis je dan qua vrijheden?
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:11:18 #267
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127452193
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

nee hiermee, is jou bron gelijk de prullenbak in!
Vindt ik van niet oke misschien zijn er niet 139 Nederlands kampen in het buitenland. Nederland kan ok America en andere landen steunen met Geheime kampen. Ik ben van Mening dat Het mij niks zal verbazen dat Nederland zelf ook een paar geheime kampen heeft en Natuurlijk krijgt de burger hier zo min mogelijk van te weten is al bijzonder dat het in wikileaks staat. Daarom raadt ik je aan om de bron wat serieus er te nemen al hoewel dit moet je zelf weten.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:13:02 #268
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127452276
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef CornflakesXL het volgende:
Wat mis je dan qua vrijheden?
Niks op dit moment. Alles je aan de regels houdt ben je vrij. Als je als slaaf/product van de staat werkt voor de staat en ze verdienen geld aan je is er niks aan de hand. Maar als je dat niet doet heb je totaal geen vrijheid.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:13:29 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127452295
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:11 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Vindt ik van niet oke misschien zijn er niet 139 Nederlands kampen in het buitenland. Nederland kan ok America en andere landen steunen met Geheime kampen. Ik ben van Mening dat Het mij niks zal verbazen dat Nederland zelf ook een paar geheime kampen heeft en Natuurlijk krijgt de burger hier zo min mogelijk van te weten is al bijzonder dat het in wikileaks staat. Daarom raadt ik je aan om de bron wat serieus er te nemen al hoewel dit moet je zelf weten.
Alleen de laatste alinea!
En dat Nederland Uhmerica steunt in de oorlog tegen terrorisme klopt ook.
en haak nou niet van je standpunten af! zoals je nu alweer doet!
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:14:51 #270
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127452367
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Alleen de laatste alinea!
En dat Nederland Uhmerica steunt in de oorlog tegen terrorisme klopt ook.
en haak nou niet van je standpunten af! zoals je nu alweer doet!
Wat is er mis met de rest volgens jouw?
pi_127452713
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:13 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Niks op dit moment. Alles je aan de regels houdt ben je vrij. Als je als slaaf/product van de staat werkt voor de staat en ze verdienen geld aan je is er niks aan de hand. Maar als je dat niet doet heb je totaal geen vrijheid.
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Bij het overtreden van bepaalde regels raak je niet meteen je vrijheid kwijt. Ook niet als je een zwerver/uitkeringstrekker bent (dus geen geld in het laatje brengt).

Hoe dan ook wel leuk topic :d
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:24:11 #272
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127452792
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:22 schreef CornflakesXL het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens.
Bij het overtreden van bepaalde regels raak je niet meteen je vrijheid kwijt. Ook niet als je een zwerver/uitkeringstrekker bent.

Hoe dan ook wel leuk topic :d
Ja maar er komen wel mensen al je spullen af pakken als je belasting niet betaalt.
en Op een gegeven moment pakken ze je huis en zo pakken ze bijna alles van je. Je eindigt waarschijnlijk als zwever.
pi_127453015
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:24 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja maar er komen wel mensen al je spullen af pakken als je belasting niet betaalt.
en Op een gegeven moment pakken ze je huis en zo pakken ze bijna alles van je. Je eindigt waarschijnlijk als zwever.
Er zijn inderdaad consequenties voor bepaalde overtredingen maar neemt dat je vrijheid af? Als je auto rijbewijs word afgepakt miss wel maar in een hoop gevallen gewoon niet.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:31:07 #274
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127453054
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:29 schreef CornflakesXL het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad consequenties voor bepaalde overtredingen maar neemt dat je vrijheid af? Als je auto rijbewijs word afgepakt miss wel maar in een hoop gevallen gewoon niet.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:29 schreef CornflakesXL het volgende:

[..]

Ja want je gaat volgens mij de cel in als je geen belasting betaald. Dan noem ik niet bepaald een vorm van vrijheid hebben.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:32:12 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127453104
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:24 schreef tribalwars het volgende:

[..]

tja.. als je echte vrijheid wil, en geen belasting..
pi_127453135
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:31 schreef tribalwars het volgende:

[..]

[..]

Ja want je gaat volgens mij de cel in als je geen belasting betaald. Dan noem ik niet bepaald een vorm van vrijheid hebben.
Je hoeft geen belasting te betalen.
Naar Engeland emigreren bijvoorbeeld en onder de 11k per jaar verdienen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:34:42 #277
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127453197
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

tja.. als je echte vrijheid wil, en geen belasting..
[ afbeelding ]
Vindt het niet erg om belasting te betalen maar vind het erg dat het naar zware misdadigers gaat die een NWO willen. Als we goede leiders hadden die niet aan zich zelf denken maar voor het land vind ik het niet er.
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:38:13 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127453312
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Vindt het niet erg om belasting te betalen maar vind het erg dat het naar zware misdadigers gaat die een NWO willen. Als we goede leiders hadden die niet aan zich zelf denken maar voor het land vind ik het niet er.
tja... als je goeie leider hebt gaat die inderdaad dingen aanpassen en dan krijg je NLO
new land order, en die gaan geen beslissingen nemen voor de rest van de planeet wel nederland ( in europa)
pi_127453340
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:34 schreef tribalwars het volgende:
Als we goede leiders hadden die niet aan zich zelf denken maar voor het land vind ik het niet er.
Gaat er nooit komen. Een perfecte samenleving bestaat niet.
pi_127453376
verkeerd
  woensdag 5 juni 2013 @ 19:42:30 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127453474
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
verkeerd
Zijn ze ook!
maar dat moet je ook zijn( neutraal)
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:57:40 #282
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127457352
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zijn ze ook!
maar dat moet je ook zijn( neutraal)
Ja als mensen niet alleen maar aan hun ego denken dan kunnen we een hele goede maatschappij maken .
pi_127457445
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja als mensen niet alleen maar aan hun ego denken dan kunnen we een hele goede maatschappij maken .
Het is nou eenmaal zo. Altijd zo geweest, en het zal altijd zo blijven ;)

Ben het wel met je eens dat het allemaal eerlijker zal verlopen.
★★★
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:00:18 #284
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127457533
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Het is nou eenmaal zo. Altijd zo geweest, en het zal altijd zo blijven ;)

Ben het wel met je eens dat het allemaal eerlijker zal verlopen.
Maar dat wordt ons aangeleerd dat zit in ons opvoeding. Een mens is van nature niet hebzuchtige.
pi_127457599
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:00 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Maar dat wordt ons aangeleerd dat zit in ons opvoeding. Een mens is van nature niet hebzuchtige.
Het is een gevolg van rijkdom en welvaart. :)
★★★
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:03:24 #286
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127457717
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Het is een gevolg van rijkdom en welvaart. :)
Maar rijkdom kan eeuwig blijven toenemen zoals men denkt in deze maatschappij en zoals de elite denkt. Wat overig niet kan.
  Moderator woensdag 5 juni 2013 @ 21:03:37 #287
249559 crew  Lavenderr
pi_127457732
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Gaat er nooit komen. Een perfecte samenleving bestaat niet.
Nee idd. We leven niet in Utopia.
pi_127457800
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:03 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Maar rijkdom kan eeuwig blijven toenemen zoals men denkt in deze maatschappij en zoals de elite denkt.
Klopt. Daarom is 'leven zonder egoisme' niet haalbaar denk ik.
★★★
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:07:07 #289
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127457945
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Klopt. Daarom is 'leven zonder egoisme' niet haalbaar denk ik.
Een beetje ego mag wel maar meer ook niet.
Er moet een hele mentaliteitsverandering komen voor mensen hun ego niet op de hoogste plaats zetten.
pi_127458074
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:07 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Een beetje ego mag wel maar meer ook niet.
Er moet een hele mentaliteitsverandering komen voor mensen hun ego niet op de hoogste plaats zetten.
Dat verander je niet zomaar. Eigenlijk helemaal niet.
★★★
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:10:08 #291
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127458119
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat verander je niet zomaar. Eigenlijk helemaal niet.
Dat kunnen mensen eigenlijk alleen maar zelf dat hoort ook bij wakker worden.
pi_127458297
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:10 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat kunnen mensen eigenlijk alleen maar zelf dat hoort ook bij wakker worden.
Of gewoon accepteren dat we niet allemaal het zelfde zijn (niet even knap, niet even slim, niet hetzelfde inkomen). ;)
★★★
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:14:31 #293
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127458411
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Of gewoon accepteren dat we niet allemaal het zelfde zijn (niet even knap, niet even slim, niet hetzelfde inkomen). ;)
Dat kan ook. :) Is maar de vraag of mensen dat willen of kunnen.
pi_127459376
quote:

[..]

Noem eens iemand die daar in gezeten heeft of daar nu zit.
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:40:32 #295
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127459955
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef .SP. het volgende:

[..]

Noem eens iemand die daar in gezeten heeft of daar nu zit.
Dat is staatsgeheim .
pi_127460139
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:40 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat is staatsgeheim .
Kom nou zeg, je bronnen te over die "aantonen" dat strafkampen bestaan, maar om dan een slachtoffer te identificeren is plotsklaps onmogelijk?
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:45:49 #297
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127460263
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

Kom nou zeg, je bronnen te over die "aantonen" dat strafkampen bestaan, maar om dan een slachtoffer te identificeren is plotsklaps onmogelijk?
Dat is top secret daar kom je als burger niet bij.
pi_127460442
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat is top secret daar kom je als burger niet bij.
Dus dat we weten dat strafkampen bestaan vindt de overheid prima, maar wie er naar toe gaan/zijn geweest is opeens staatsgeheim?
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:51:33 #299
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127460596
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dus dat we weten dat strafkampen bestaan vindt de overheid prima, maar wie er naar toe gaan/zijn geweest is opeens staatsgeheim?
Daar kom je niet zomaar uit. Veel mensen plegen waarschijnlijk ook zelfmoord.
pi_127460812
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Daar kom je niet zomaar uit. Veel mensen plegen waarschijnlijk ook zelfmoord.
Och ja natuurlijk, en de rest wordt gehersenspoeld.

Dus niemand die een familielid mist en vermoed dat deze naar de KaaskoppenGoelag is gebracht......
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:56:53 #301
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127460931
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef .SP. het volgende:

[..]

Och ja natuurlijk, en de rest wordt gehersenspoeld.

Dus niemand die een familielid mist en vermoed dat deze naar de KaaskoppenGoelag is gebracht......
Dat weet ik niet ik weet niet hoe dat precies verloopt maar je komt zelf al met een goed mogelijk verloop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')