Je bent echt een trol.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef ems. het volgende:
Huilen en klagen op internetforums en je daardoor voelen alsof je iets doet.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Laten we het maar ontopic houden en niet op de man spelen. Lijkt me veel beter. Niet?
Ja dat is veel nuttiger.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Laten we het maar ontopic houden en niet op de man spelen. Lijkt me veel beter. Niet?
Dat kun je vergeten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef .SP. het volgende:
[..]
Het lijkt erop, wacht al een tijdje op Lambiekje + sidekick Tribalwars op antwoord.
Helaas, maar er komt zo wel weer een linkdump om de aandacht af te leiden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kun je vergeten.
Beschuldigingen worden snel gemaakt, aannames gedaan, maar antwoorden en bewijzen komen er niet.
Er is geen goelag nodig. 'N grote organisatie kan gewoon mensen inhuren om de klokkenluider te achtervolgen,altijd in de gaat houden,leven moellijk maken en misschien 'n beetje electromagnetische/microwave/radio-frequentie straling erbij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
3. Ik heb geen idee. meestal worden klokkenluiders er eerder heen gestuurd. Of het valt in nederland gelukkige nog redelijk mee. In Amerika is het echter al volop aan de gang.
En wat doet die electromagnetische/microwave/radio-frequentie met de beste klokkeluider?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er is geen goelag nodig. 'N grote organisatie kan gewoon mensen inhuren om de klokkenluider te achtervolgen,altijd in de gaat houden,leven moellijk maken en misschien 'n beetje electromagnetische/microwave/radio-frequentie straling erbij.
Die klokkenluider kan wat zeggen over harassment maar wie gaat ie geloven en (nog moellijker)helpen.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |