Dat is alsof je een cocktail worst de treintunnel in gooit na wat jij en vogel allemaal hebben uitgespookt.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn kont met je worstje, ja?
Klinkt pijnlijk.
Wil ik ook graag zo houden. Ik hou wel van mijn eetlust.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daar weet jij helemaal niks van
je weet niet wat je mist.. Beekeeping rhaumcraft mystcraft foresteyquote:Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, ben wel even klaar met ftb/tekkit en dergelijke.
Heb je mijn base op shaderon's ftb niet gezien op het einde, zat bijna alles in manquote:Op maandag 3 juni 2013 17:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist.. Beekeeping rhaumcraft mystcraft forestey
quote:
ja ook, maar zijn die ecbm ballistisch raketten schieters. 20 banden van 1.5mquote:Op maandag 3 juni 2013 17:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is dat code voor je moeder?
Jup, wheat + sugar cane en alles wordt eronder in barrels gestopt. Dat andere vak kun je koeienstront in maken.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Nog gelukt met de golems tom?
Dat stuk in het midden is voor pijpleidingen en een paar machines. Zo kan er het e.e.a geautomatiseerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |