Dat is alsof je een cocktail worst de treintunnel in gooit na wat jij en vogel allemaal hebben uitgespookt.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn kont met je worstje, ja?
Klinkt pijnlijk.
Wil ik ook graag zo houden. Ik hou wel van mijn eetlust.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daar weet jij helemaal niks van
je weet niet wat je mist.. Beekeeping rhaumcraft mystcraft foresteyquote:Op maandag 3 juni 2013 17:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, ben wel even klaar met ftb/tekkit en dergelijke.
Heb je mijn base op shaderon's ftb niet gezien op het einde, zat bijna alles in manquote:Op maandag 3 juni 2013 17:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist.. Beekeeping rhaumcraft mystcraft forestey
quote:
ja ook, maar zijn die ecbm ballistisch raketten schieters. 20 banden van 1.5mquote:Op maandag 3 juni 2013 17:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is dat code voor je moeder?
Jup, wheat + sugar cane en alles wordt eronder in barrels gestopt. Dat andere vak kun je koeienstront in maken.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Nog gelukt met de golems tom?
Dat stuk in het midden is voor pijpleidingen en een paar machines. Zo kan er het e.e.a geautomatiseerd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:25 schreef MineraalWater het volgende:
HypnotiserendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
begint je angel te prikkelenquote:
Blancoquote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef Timwonnacott het volgende:
Kleur wielen ligt natuurlijk aan je deck. Moet wel passen natuurlijk.
ik neem sws witte trucksquote:Op maandag 3 juni 2013 22:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan zou ik wit onderstel/blauwe wielen nemen.
Heb wel een chip in mn eckte </3quote:Op maandag 3 juni 2013 22:08 schreef SosuaCafe het volgende:
Jeesh ik dacht dat het over een normaal skateboard ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |