Het gaat er om dat veel mannen nogal wat eisen hebben, en over de angst dat ze hun vrouw inruilen voor een jonger/mooier/leuker model zodra ze de kans hebben.quote:
Ik denk dat dat een beetje achterhaald is. Tegenwoordig hebben vrouwen minstens zoveel eisen als mannen en verlaten ze hun man ook sneller wanneer er een beter exemplaar te vinden is.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het gaat er om dat veel mannen nogal wat eisen hebben, en over de angst dat ze hun vrouw inruilen voor een jonger/mooier/leuker model zodra ze de kans hebben.
Maar late reactie van mij, het gaat nu over lelijk zijn zie ik.
Maar is dat in de realiteit ook zo? Dat mannen zo veel eisen hebben?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het gaat er om dat veel mannen nogal wat eisen hebben, en over de angst dat ze hun vrouw inruilen voor een jonger/mooier/leuker model zodra ze de kans hebben.
Maar late reactie van mij, het gaat nu over lelijk zijn zie ik.
Sad storyquote:Op maandag 3 juni 2013 12:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een beetje achterhaald is. Tegenwoordig hebben vrouwen minstens zoveel eisen als mannen en verlaten ze hun man ook sneller wanneer er een beter exemplaar te vinden is.
Ik weet het niet hexje, heb toch het idee van wel als ik om me heen kijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar is dat in de realiteit ook zo? Dat mannen zo veel eisen hebben?
Hoe bedoel je dat? Mijn gedachten gaan nu alle kanten uit.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik weet het niet hexje, heb toch het idee van wel als ik om me heen kijk.
Heeft ook te maken dat vrouwen steeds onafhankelijker worden. Dus ik denk dat het aardig gelijk opgaat de laatste jaren. Daarnaast zal het overgrote deel natuurlijk wel met de juiste intenties aan een relatie beginnen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sad story
Maar het zal wel kloppen, ik weet het niet. Ik zie het natuurlijk van de andere kant.
En soms denk ik dat er met de yolo intentie aan een relatie wordt begonnen. Heb ook vrienden die niet alleen willen zijn. Ja dat gaat dan op een gegeven moment toch mis.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Heeft ook te maken dat vrouwen steeds onafhankelijker worden. Dus ik denk dat het aardig gelijk opgaat de laatste jaren. Daarnaast zal het overgrote deel natuurlijk wel met de juiste intenties aan een relatie beginnen.
Wat bedoel je met de yolo intentie? Iedereen begint toch aan een relatie omdat ze elkaar gewoon leuk vinden en verliefd zijn? Of het echt serieus is allemaal, daar kom je later pas achter. Of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:52 schreef hexje het volgende:
[..]
En soms denk ik dat er met de yolo intentie aan een relatie wordt begonnen. Heb ook vrienden die niet alleen willen zijn. Ja dat gaat dan op een gegeven moment toch mis.
Hm ja ik weet niet echt, als ik er zo over nadenk heb ik niet echt voorbeelden ookquote:Op maandag 3 juni 2013 12:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Mijn gedachten gaan nu alle kanten uit.
Oh dat geloof ik ook wel of bang zijn dat ze overblijven.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:52 schreef hexje het volgende:
[..]
En soms denk ik dat er met de yolo intentie aan een relatie wordt begonnen. Heb ook vrienden die niet alleen willen zijn. Ja dat gaat dan op een gegeven moment toch mis.
Ja daar heb ik ook een grafhekel aan, van die mensen die maar zo snel mogelijk de eerste de beste kerel meteen een vriendje noemen, of aan je blijven plakken met die intentie.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:52 schreef hexje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:15 schreef Tem het volgende:
Één Oboema voor deze topicje, de relatiedeskundige bij uitstek.
[ afbeelding ]
Ik blijf liever alleen dan in een halfbakken relatie, gaat toch nooit lang goed met al het gedoe van dien.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook een grafhekel aan, van die mensen die maar zo snel mogelijk de eerste de beste kerel meteen een vriendje noemen, of aan je blijven plakken met die intentie.
Wat me wel opvalt is dat men tegenwoordig best snel gaat samenwonen. Wacht daar even mee totdat je elkaar wat beter kent. Straks werkt het niet en kan 1 van twee weer oprotten en een ander huis gaan zoeken.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook een grafhekel aan, van die mensen die maar zo snel mogelijk de eerste de beste kerel meteen een vriendje noemen, of aan je blijven plakken met die intentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |