Waarom zou de beste man Balkenendenorm moeten verdienen?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef arkkey het volgende:
Wat is nou eigenlijk weer het excuus dat dit kotskabinet weer iemand benoemt die op 2 a 3x balkenendenorm zit? "Anders krijgen we geen kwaliteit" ?
Ooit was mij verteld dat de V250 een supermodern reisinformatiesysteem had. Mijn vertrouwen in die uitspraak zakte toch wel aardig na die ervaring.quote:
Achja, OBIS heeft de laatste tijd ook enorm veel mankementen dusja..quote:Op maandag 3 juni 2013 21:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ooit was mij verteld dat de V250 een supermodern reisinformatiesysteem had. Mijn vertrouwen in die uitspraak zakte toch wel aardig na die ervaring.
En dan te bedenken dat het zo moeilijk niet hoeft te zijn. Een TomTom weet immers ook waar je je bevindt, hoe lang het nog gaat zijn naar je eerstvolgende tussenstop, en kan bij file ook je aankomsttijd mee aanpassen.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Achja, OBIS heeft de laatste tijd ook enorm veel mankementen dusja..
Omdat dat volgens mij een van de doelstellingen is van het kabinet, en aangezien dijsselbloem zelf de beste man benoemt lijkt het me aardig dat ie zich daar aan houdt. Bedoel leuk zo'n norm maar als je link en rechts bankiers en NS lui voor tonnen binnenhaalt maak dan niet zo'n regeerakkoord.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Waarom zou de beste man Balkenendenorm moeten verdienen?
Helaas is alles zo statisch als de pest, zo worden de borden door een ander systeem aangestuurd dan de AV en API van NS. En volgens mij wordt de GPS locatie niet gebruikt om ook maar iets mee te doen, behalve T&T.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het zo moeilijk niet hoeft te zijn. Een TomTom weet immers ook waar je je bevindt, hoe lang het nog gaat zijn naar je eerstvolgende tussenstop, en kan bij file ook je aankomsttijd mee aanpassen.
Dat zou kunnen, maar dat kost geld hequote:Met informatie uit het beveiligingssysteem (zoals de Movement Authority) zou je zelfs nog veel actuelere reisinformatie moeten kunnen samenstellen, tijdelijke snelheidsbeperkingen e.d. kun je namelijk er meteen in verwerken.
http://business.salary.com/why-do-ceos-make-the-big-bucks/quote:Op maandag 3 juni 2013 21:46 schreef arkkey het volgende:
[..]
Omdat dat volgens mij een van de doelstellingen is van het kabinet, en aangezien dijsselbloem zelf de beste man benoemt lijkt het me aardig dat ie zich daar aan houdt. Bedoel leuk zo'n norm maar als je link en rechts bankiers en NS lui voor tonnen binnenhaalt maak dan niet zo'n regeerakkoord.
En ja ik weet dat NS formeel niet onder overheid/semioverheid valt, maar da's natuurlijk erg slappe hap. Dan moet dijsselbloem zich ook niet met Fyra bemoeien als het zo strak zit.
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:47 schreef James1988 het volgende:
En dan is het nu tijd voor een bloedstollende nieuwe aflevering van...
[ afbeelding ]
Lekker nuttige reisinformatie inderdaad, het eerstvolgende of huidige station en de huidige snelheid.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Het zijn schermen met actuele reisinformatie, dus die tellen ook.
Nogmaals, maak dan geen regeerakkoord en zet gewoon overal graaiers neer voor een paar miljoen per hoofd. Wel zo transparant, en scheelt een hoop papier en rompslomp.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef b2py het volgende:
[..]
http://business.salary.com/why-do-ceos-make-the-big-bucks/
Leesvoer.
Ja, dat vond ik wel grappig, maar de SLT heeft na aflevering ook van die gekke roostertjes voor de typhoons gekregen, dus blijkbaar is V250 niet de enige trein met dat soort problemen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:01 schreef Igen het volgende:
[..]
En uiteraard ook een knopje dat niks doet. Voor de tyfoon bij winterse omstandigheden.
En zo zit dus het hele V250-contract in elkaar.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Het zijn schermen met actuele reisinformatie, dus die tellen ook.
[..]
Had je beter moeten definiëren wat je bedoeld.
Dan moeten de stuurstanden wel met de Traxxen kunnen babbelenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:07 schreef Bitlord het volgende:
Geweldig dit, zie je het al rijden in Nederland?
In eerste instantie alleen de (stuurstand)rijtuigen kopen. Die zullen sneller geleverd kunnen worden dan de locomotieven. Tot die geleverd kunnen worden, nog even de Traxxen gebruiken.
Fail, verschillende fabrikanten...quote:Op maandag 3 juni 2013 22:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan moeten de stuurstanden wel met de Traxxen kunnen babbelen
Ding stond er al vanaf 19:07, erg kansloos.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
een uur geleden stond er een IRM op Castricum met een rode lok ervoor. ik gok dat de IRM defect geraakt was. apart gezicht. helaas konden de overwegen daardoor niet meer open waardoor ik mijn bestemming niet kon bereiken.
Arriva heeft bij de GTW's de typhoons ingepakt in een doosjequote:Op maandag 3 juni 2013 22:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik wel grappig, maar de SLT heeft na aflevering ook van die gekke roostertjes voor de typhoons gekregen, dus blijkbaar is V250 niet de enige trein met dat soort problemen.
Als ze dat nou ook eens even deden bij die deurpiepjes en dan retour fabrikant..quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Arriva heeft bij de GTW's de typhoons ingepakt in een doosje
mja, regels zijn regels hequote:Op maandag 3 juni 2013 22:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Als ze dat nou ook eens even deden bij die deurpiepjes en dan retour fabrikant..
De M6-stuurstanden (Bombardier) kunnen praten met de T18-locomotieven (Siemens). Het kan dus wel hoorquote:
Typhoon = hoorn (claxon)?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Arriva heeft bij de GTW's de typhoons ingepakt in een doosje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |