Wat ik heb begrepen is dat je je bandje met je facebook-profiel kunt koppelen. Het zou zo moeten werken dat als bij de entree je bandje wordt gescand, er een update naar facebook wordt gestuurd.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Holy balls, de hele tijd bezig zijn met statussen delen met je 'vrienden' op facebook in plaats van doen waarvoor je komt.![]()
Sowieso een smartphone met facebook meenemen naar een festival.
Waarom zou je dat in godsnaam willen. Niemand in je vriendenlijst die zit te wachten op jouw locatie.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat je je bandje met je facebook-profiel kunt koppelen. Het zou zo moeten werken dat als bij de entree je bandje wordt gescand, er een update naar facebook wordt gestuurd.
Geen idee. Vind het wel grappig op zichquote:Op maandag 3 juni 2013 11:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen. Niemand in je vriendenlijst die zit te wachten op jouw locatie.
Jij niet sommigen wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam willen. Niemand in je vriendenlijst die zit te wachten op jouw locatie.
Je kan met je bandje "inchecken" bij een podium. Dan komt er op Facebook te staan dat je bij die en die band bent. Vooral nuttig om het thuisfront jaloers te krijgen, mijn inziens.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat je je bandje met je facebook-profiel kunt koppelen. Het zou zo moeten werken dat als bij de entree je bandje wordt gescand, er een update naar facebook wordt gestuurd.
quote:Rock Werchter krijgt vierde podium in 2014
Het muziekfestival Rock Werchter krijgt in 2014 een vierde podium. Dat heeft organisator Herman Schueremans maandagavond aangekondigd op Studio Brussel.
De plannen voor een vierde podium in Rock Werchter zijn niet nieuw. Schueremans heeft in 2011 al aangegeven dat hij wilde uitbreiden, maar dat het huidige festivalterrein daarvoor te beperkt was. Dat leidde toen nog tot geruchten over een eventuele verhuizing van het festival naar Brustem.
Tijdens de vorige editie van Rock Werchter introduceerde Rock Werchter een derde podium worden ingezet, dat door Schueremans ‘The Barn’ (Engels voor ‘de schuur’) werd gedoopt.
KluB Cquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Plattegrond is ook bekend![]()
[ afbeelding ]
Het enige wat veranderd is, is die tent volgens mij. En paaltjes met smilies erop. Grappig dat ze die Marquee-palen met lichtjes nog wel gebruiken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Ze tekenen nu ook 6 palen in de alpha tent vorig jaar was deze met maar 5 palen opgezet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:34 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Het enige wat veranderd is, is die tent volgens mij. En paaltjes met smilies erop. Grappig dat ze die Marquee-palen met lichtjes nog wel gebruiken.
De alpha-tent wordt dit jaar vergroot naar 15.000 manquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze tekenen nu ook 6 palen in de alpha tent vorig jaar was deze met maar 5 palen opgezet.![]()
Maar goed plaatjes en daadwerkelijke plaatsingen kunnen nog wel eens wat verschillen.
Zijn die smileypalen die locaties waar je je festivalbandje tegenaan kunt houden, zodat hij op facebook post?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:34 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Het enige wat veranderd is, is die tent volgens mij. En paaltjes met smilies erop. Grappig dat ze die Marquee-palen met lichtjes nog wel gebruiken.
Dat zijn de incheck-palen inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:43 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zijn die smileypalen die locaties waar je je festivalbandje tegenaan kunt houden, zodat hij op facebook post?
Bedoel je de alhpa op het LL terrein of deze die ze the barn noemen op werchterquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De alpha-tent wordt dit jaar vergroot naar 15.000 man
The Barnquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bedoel je de alhpa op het LL terrein of deze die ze the barn noemen op werchter
Onder die biertafels, toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef lolcat8811 het volgende:
Weer geen Shelter dus, hopelijk wordt het geen 40°C
Grotere versie van de plattegrond: http://mail.live-store.co(...)Werchter2013_map.jpg
Dat 2e was een gokje van mijn kant vanwege de kleur van de nieuwe tentquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:03 schreef Tourniquet het volgende:
The Barn en KluB C zijn dus gewoon de Alpha en Grolsch van LL als ik het goed begrijp? (ben 9 jaar niet op Werchter geweest, maar wel op LL)
Die wapperende flap die heeft er toch maar 1 of 2 jaar gestaan. Het zal wel niet meer door de veiligheidseisen die waarschijnlijk aangescherpt zijn na het pukkelpop debacle komen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef lolcat8811 het volgende:
Weer geen Shelter dus, hopelijk wordt het geen 40°C
Grotere versie van de plattegrond: http://mail.live-store.co(...)Werchter2013_map.jpg
Que? Als je die al niet kan vindenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:57 schreef bremmie het volgende:
Die Joe Piler bar is wel ver weg gestopt vind ik. Was vaak een mooi feestje!
Het gaat niet om het vinden, maar ik weet nog van eerdere edities dat het wat meer 'op het terrein' was zeg maar. Nu lijkt ie me zo weggestopt in het hoekje van het terrein.quote:
The Van Jets gaan waarschijnlijk vervangen. Wel jammerquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:29 schreef Tchock het volgende:
Modes Mouse heeft zojuist de gehele tour gecancelled. Nog geen officieel bericht van of over Werchter maar reken er niet op dat ze komen. Erg jammer.
Er zijn van die oplaadpunten op het terrein en naast de ingang van haast alle campings. Er zijn geen losse stopcontacten op het terrein en de camping te vinden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:42 schreef wc-eend het volgende:
Hoe zit het met opladen van mobiele telefoons? Is er een speciaal oplaadpunt op het terrein of zijn er stopcontacten bij de wasruimtes/tenten?
Nee je moet een chinese verloopstekker mee nemen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:56 schreef wc-eend het volgende:
Ohh dan komt het wel goed... gebruiken die Belgen dezelfde soort stopcontacten als in Nederland
Er zijn oplaadpunten. Kun je lekker een paar uur verspillen aan wachten bij zo'n ding tot je je broodnodige facebook-update weer kunt doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:42 schreef wc-eend het volgende:
Hoe zit het met opladen van mobiele telefoons? Is er een speciaal oplaadpunt op het terrein of zijn er stopcontacten bij de wasruimtes/tenten?
Verwacht niet dat ik er lang hoef te zitten, maar vind het fijn dat ik er wel terecht kan eventueel en weet dat het er is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn oplaadpunten. Kun je lekker een paar uur verspillen aan wachten bij zo'n ding tot je je broodnodige facebook-update weer kunt doen.
10 jaar geleden had je ook geen mobiel nodig om een festival te overleven, waarom tegenwoordig wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:03 schreef wc-eend het volgende:
Je weet het maar nooit met die Belgen en wil wel een beetje voorbereid gaan.. tis mijn eerste festival in tien jaar tijd... veel veranderd in die tijd
Waarom anders geen snel lader van een eurootje of 15 kopen? Werkt ook prima.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:56 schreef wc-eend het volgende:
Ohh dan komt het wel goed... gebruiken die Belgen dezelfde soort stopcontacten als in Nederland
Inderdaad. Ik laat hem gewoon thuis.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
10 jaar geleden had je ook geen mobiel nodig om een festival te overleven, waarom tegenwoordig wel.
Tien jaar geleden had ik je groot gelijk gegevenquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
10 jaar geleden had je ook geen mobiel nodig om een festival te overleven, waarom tegenwoordig wel.
En nu dus ook officieel bevestigt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
The Van Jets gaan waarschijnlijk vervangen. Wel jammer
quote:Modest Mouse niet, The Van Jets wel op Rock Werchter!
donderdag 6 juni 2013
Geen Modest Mouse op Rock Werchter. De groep wil intens verder werken aan hun komende album dat in 2014 zal verschijnen en heeft daarom beslist alle geplande Europese data te schrappen. De Amerikanen zouden op zaterdag de Main Stage openen. Modest Mouse wordt vervangen door straffe de Oostendenaars The Van Jets.
http://www.rockwerchter.b(...)wel-op-rock-werchter
Ben niet teleurgesteld. Modest Mouse is geweldig, maar vooral als producer. Zijn eigen albums zijn wel festival-geschikt, maar niet mainstage-geschikt. Al is The Moon & Antarctica een topalbumquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En nu dus ook officieel bevestigt.
[..]
KluB Cquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
snel lader? enlighten mequote:Op donderdag 6 juni 2013 12:30 schreef Beul het volgende:
[..]
Waarom anders geen snel lader van een eurootje of 15 kopen? Werkt ook prima.
Google even zou ik zeggen, er zijn verschillende types snelladers... Je laadt zo'n ding op via je pc via usb. Dan kun je de kabel er uit halen en meenemen waar je ook naar toe gaat. Werkt prima. Lege telefoon is in een uurtje opgeladen. En de lader is meerdere keren te gebruiken.quote:
Zo`n power skin bedoel je?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:27 schreef Beul het volgende:
[..]
Google even zou ik zeggen, er zijn verschillende types snelladers... Je laadt zo'n ding op via je pc via usb. Dan kun je de kabel er uit halen en meenemen waar je ook naar toe gaat. Werkt prima. Lege telefoon is in een uurtje opgeladen. En de lader is meerdere keren te gebruiken.
Zelf heb ik zoiets http://www.duracell.nl/nl(...)mobiele-oplader.jspxquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:32 schreef bremmie het volgende:
Mooi moment is altijd als je dan richting festivalterrein gaat en vanaf dat bruggetje over die lange stoet mensen heen kijkt.....dan weet je:"Yes, het is weer begonnen!!!"
quote:Richard Hawley turns down 'meaningless' Glastonbury Festival slot Richard Hawley.
The singer says corporate festivals are 'nasty and not what I'm about'
http://www.nme.com/news/richard-hawley/70778#xlPWVL4kXvAipial.99
Precies!! Prachtig beeld!!quote:
Ik snap netsky en bloody tegelijkertijd ook niet...quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Zo, even het blokkenschema uitgeprint en de leuke bands gemarkeerd.
Ik moet zeggen dat de zaterdag voor mij toch een wat mindere dag is... Django Django, Stereophonics, Volbeat en Rammstein zijn tof, maar de rest boeit me toch wat minder.
Donderdag, Netsky tegelijk met Bloody Beetroots
Waarschijnlijk om de mensen te verdelen over twee podia?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:39 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik snap netsky en bloody tegelijkertijd ook niet...
Dus als ik `t goed begrijp (#technoobquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:27 schreef Beul het volgende:
[..]
Zelf heb ik zoiets http://www.duracell.nl/nl(...)mobiele-oplader.jspx
Goed begrepenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dus als ik `t goed begrijp (#technoob) laad je dat ding thuis op en als ie vol is kun je `m meenemen en dan de gsm er mee opladen waar je ook bent? :$
Ik heb deze besteld, aangezien hij een stuk meer mAh heeft. Ben ook van plan om komend jaar te gaan backpacken. Lijkt me dan een ideaal ding om mijn telefoon en GoPro mee op te laden!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:27 schreef Beul het volgende:
[..]
Zelf heb ik zoiets http://www.duracell.nl/nl(...)mobiele-oplader.jspx
Voor mij alvast geen moeilijke keuzequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:39 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik snap netsky en bloody tegelijkertijd ook niet...
Dan heb ik er al een dag op zittenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:41 schreef Beul het volgende:
Nog 3 weken, zitten de 1e biertjes er al weer in
Verschil moet er zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dan heb ik er al een dag op zitten
Ik denk dat we dan misschien net in de auto zitten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:41 schreef Beul het volgende:
Nog 3 weken, zitten de 1e biertjes er al weer in
Netsky blijft zeker tof. Ik heb hem inclusief livecrew vorig jaar nog in de Melkweg gezien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:51 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Voor mij alvast geen moeilijke keuze![]()
Camping waar wij al jaren naar toe gaan (C7) is altijd pas op donderdag open. Rijden altijd rond 07.30 - 08.00 uur aan, zijn we mooi op tijd daar. En tijd genoeg om alvast wat in te drinken (en eten) voor we naar het festivalterrein lopen. En dan ligt er aan wat er komt op donderdag hoe laat we aan lopen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan misschien net in de auto zitten.![]()
We missen bijna altijd de eerst 1 a 2 acts op donderdag.
De c3 is ook altijd pas op donderdag open, maar aangezien er 1 persoon uit de groep pas om 8.30 s'ochtends met de boot uit engeland aan komt, vervolgens eerst nog iemand in rotterdam moet ophalen, we dan pas in tilburg verzamelen dan lukt het niet om zo vroeg te vertrekken. Verder stoppen we meestal onderweg in belgie nog voor een lekkere maaltijd. Altijd een soort van minivakantie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:04 schreef Beul het volgende:
[..]
Camping waar wij al jaren naar toe gaan (C7) is altijd pas op donderdag open. Rijden altijd rond 07.30 - 08.00 uur aan, zijn we mooi op tijd daar. En tijd genoeg om alvast wat in te drinken (en eten) voor we naar het festivalterrein lopen. En dan ligt er aan wat er komt op donderdag hoe laat we aan lopen.
Thanksquote:
Bloody Beetroots was 2 jaar geleden echt geniaal op Pinkpopquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Netsky blijft zeker tof. Ik heb hem inclusief livecrew vorig jaar nog in de Melkweg gezien.![]()
Maar een feestje als dit ziet er ook niet verkeerd uit:
quote:
Ik heb de twee persoons versie. Tyfus wat een plek, kan er wel een hele Vietnamese schoolklas in kwijt. Een nadeel: het opvouwen gaat niet helemaal wauwquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn er hier mensen met een 2 seconds tentje van Quechua? Ik wil er eentje kopen, maar ik weet niet of het verstandig is om er een voor één of twee personen te kopen.
Heb je in de eenpersoonsvariant nog genoeg ruimte om een backpack/koffer naast je te droppen?
Is dat niet een kwestie van twee of drie keer gedaan hebben?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:34 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Ik heb de twee persoons versie. Tyfus wat een plek, kan er wel een hele Vietnamese schoolklas in kwijt. Een nadeel: het opvouwen gaat niet helemaal wauw
Lekker op tijd man.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:28 schreef Degodvader het volgende:
OP de valreep toch nog een kaartje aangeschaft. XL ticket en een auto vol met plezier, op naar werchter!
Ja alleen de XL campings, en de rest nog niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lekker op tijd man.![]()
Heeft iemand overigens enig idee welke campings er 's woensdags al open zijn?
En dat zijn alleen A3-A4 voor de duidelijkheidquote:Op maandag 17 juni 2013 08:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja alleen de XL campings, en de rest nog niet.
Beter, mooi dichtbij. Zit er nog veel verschil tussen de campings bij Werchter? Vond het bij andere festivallen vaak wel meevallen.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En dat zijn alleen A3-A4 voor de duidelijkheid
Ach, kon via via nog kaarten krijgen, kon pas laat vrij krijgen!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lekker op tijd man.![]()
Heeft iemand overigens enig idee welke campings er 's woensdags al open zijn?
En A2quote:Op maandag 17 juni 2013 08:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En dat zijn alleen A3-A4 voor de duidelijkheid
Wij zitten al jaren op C2 of C3. Het is inderdaad een eindje lopen van de parkeerplaats naar de camping. Zeker zo'n tien tot vijftien minuten en met een hoop spul is dat best een end.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:27 schreef Exterminator het volgende:
Dit jaar voor de eerste keer Rock Werchter:
Wat is nu eigenlijk de beste/fijnste camping?
Ik zie hier regelmatig C langskomen, maar naar mijn inziens is dat best ver lopen vanaf de parkeerplaats? Dit is namelijk onhandig voor ons aangezien we nogal wat spul mee sjouwen (en meestal 2x moeten lopen op andere festivals) Camping A2, A3, A4 lijkt het meest ideaal qua parkeren/loopafstand tot camping, maar zitten deze snel vol aangezien de mensen met Camping XL tickets er al eerder op kunnen? We verwachten overigens wel vrij vroeg aan te komen in Werchter 08.00/08.30uur.
Tips/ideeën zijn welkom
Ik ben steeds al op woensdag gegaan en heb altijd voor A3/A4 gekozen. Prima campings. Erg massaal, weinig douches, maar dat zal overal een probleem zijn. Lekker dichtbij en veel echte liefhebbers van het festival. Zorg wel dat je niet te dicht bij de sloot zit, dat wil nog wel eens stinken op warme dagenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:27 schreef Exterminator het volgende:
Dit jaar voor de eerste keer Rock Werchter:
Wat is nu eigenlijk de beste/fijnste camping?
Ik zie hier regelmatig C langskomen, maar naar mijn inziens is dat best ver lopen vanaf de parkeerplaats? Dit is namelijk onhandig voor ons aangezien we nogal wat spul mee sjouwen (en meestal 2x moeten lopen op andere festivals) Camping A2, A3, A4 lijkt het meest ideaal qua parkeren/loopafstand tot camping, maar zitten deze snel vol aangezien de mensen met Camping XL tickets er al eerder op kunnen? We verwachten overigens wel vrij vroeg aan te komen in Werchter 08.00/08.30uur.
Tips/ideeën zijn welkom
Niet doen. Gewoon een simpel katoenen tentje kopen. Binnen 5-10 minuten opgezet, meer ruimte, steviger en je brandt je tent niet uit 's ochtends.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn er hier mensen met een 2 seconds tentje van Quechua? Ik wil er eentje kopen, maar ik weet niet of het verstandig is om er een voor één of twee personen te kopen.
Heb je in de eenpersoonsvariant nog genoeg ruimte om een backpack/koffer naast je te droppen?
Klopt. Ik zat vorig jaar ook 100 meter van die tent af. Ideaal om een broodje, koffie, hamburger of gewoon bier te halen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb altijd op A1 gestaan. Lekker dichtbij het festivalterrein en de naastgelegen parking is, als je de sluiproute kent, fileloos bereikbaar met de auto.
Op het achterste terrein van A1 kun je 's ochtends overigens koffie en omeletten krijgen, erg fijn voor de kater.
Én op A1 heb je het befaamde Dog House... Goed voor de afterparty.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:16 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat vorig jaar ook 100 meter van die tent af. Ideaal om een broodje, koffie, hamburger of gewoon bier te halen!
Npoe, eigen podium van Muse.quote:
Ziet er inderdaad erg goed uit!quote:
Vond bij Fortarock het podium ook al klein.. heel apartquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:41 schreef wc-eend het volgende:
Ligt het aan mij of is het een 'klein' podium?
Het lijkt klein, maar dit is het grootste podium in zijn soortquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:41 schreef wc-eend het volgende:
Loop eens 200 meter naar voren en dan lijkt het opeens niet meer zo klein.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:41 schreef wc-eend het volgende:
Kan je verzekeren dat dit groter is dan het podium van Muse.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:41 schreef wc-eend het volgende:
twitter:MartijnKonings twitterde op woensdag 19-06-2013 om 19:30:31Mensen! Ik heb 1 (evt 2) combitickets + camping voor Rock Werchter over! Normale prijs. Iemand? RT = lief #RW13 reageer retweet
Normale prijs hoort ook. Jammer dat de overheid daar niet streng tegen op treedtquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef GuitarJJ het volgende:
Netjes dat mensen hem voor een normale prijs doorverkopen. Er zijn zat mensen die er nog een winst op zouden willen pakken.
Yep, heb het zelf een paar jaar geleden ook met concertkaarten gedaan. Ik was al blij dat ik er iemand anders gelukkig mee kon maken!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Normale prijs hoort ook. Jammer dat de overheid daar niet streng tegen op treedt
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:47 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Yep, heb het zelf een paar jaar geleden ook met concertkaarten gedaan. Ik was al blij dat ik er iemand anders gelukkig mee kon maken!
Opzich is het niet zo gek met de officiele omruilkassa als concurrent. Mensen zijn gek als ze hun kaarten voor meer geld op internet te zetten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef GuitarJJ het volgende:
Netjes dat mensen hem voor een normale prijs doorverkopen. Er zijn zat mensen die er nog een winst op zouden willen pakken.
Besteld bij?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:42 schreef GuitarJJ het volgende:
Anker E4 oplader is binnen. Je schijnt tot 5 keer je smartphone te volledig te kunnen opladen!
Ik heb speciaal voor festivals de Nokia 100 aangeschaft, heeft 20 dagen standby tijd!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:13 schreef Moody het volgende:
Wat doen jullie met jullie de hele dag met jullie gsm's zonder de mogelijkheid om te bellen en te sms-en?Een leuke camera meenemen is belangrijker dan je gsm volgens mij.....
Ebayquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Besteld bij?
De verdeling is gemaakt mbt. hoe we `t gaan doen met vervoer van 22 man + bagage.
Op donderdag om 05.30uur hier vertrekken. Zin in![]()
Alleen voor Belgenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:56 schreef Pino112 het volgende:
Zal er ook een stream zijn om optredens te volgen?
De livestream van Belgacom/Skynet was de afgelopen twee jaar ook in Nederland gewoon te volgen. Er zal vast nog wat bekend gemaakt worden op de website.quote:
Oh nicequote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:16 schreef F_JD het volgende:
[..]
De livestream van Belgacom/Skynet was de afgelopen twee jaar ook in Nederland gewoon te volgen. Er zal vast nog wat bekend gemaakt worden op de website.
wat een geldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ebay
http://www.ebay.com/itm/A(...)axy-S4-/321114780026
Geen idee, maar deze heeft 5 keer meer capaciteitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat een geld
kun je misschien nog beter die van Duracel bestellen. Of zijn die ook zo duur?
Welke camping van A?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:08 schreef Exterminator het volgende:
Las hier 'n paar posts terug dat camping A over weinig douches beschikt.
Aangezien ik me toch wel af en toe wil opfrissen met eventueel een douch, welke camping beschikt wel over voldoende douches?
A1 had inderdaad weinig douches. Maar als je een keer op een wat minder gewoon tijdstip komt (bijvoorbeeld 's middags als er een wat mindere band speelt) is meestal genoeg plek vrij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:08 schreef Exterminator het volgende:
Las hier 'n paar posts terug dat camping A over weinig douches beschikt.
Aangezien ik me toch wel af en toe wil opfrissen met eventueel een douch, welke camping beschikt wel over voldoende douches?
quote:De prijzen zullen volgens de keten dezelfde zijn als in een klassiek winkelpunt.
http://www.retaildetail.b(...)kel-op-rock-werchter
Mijn maag begint nu al bijna te klotsen bij de gedachte van zo'n vet ontbijt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lekker een rookworst als ontbijt
Mijn post was dan ook sarcastischquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een onzin, en je bent goed gek als je zo'n kleffe rookworst gaat vreten terwijl er overal standjes zijn met heerlijke Belgische Hamburgers, stoofvlees, frietjes, spiesjes etc.
Nou ja, ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Waar verkopen ze die megaburger voor zoveel geld op werchter ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:37 schreef wc-eend het volgende:
Hamburger voor 10 euro of HEMA rookworst voor 2 euro, keuze snel gemaakt
Ergens tussen A3/4 en het terreinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar verkopen ze die megaburger voor zoveel geld op werchter ?
Volgens mij is 10 euro tegenwoordig de gemiddelde prijs voor de meeste burgers dit festivalseizoen dus verwacht dat dat doortrekt naar Werchter...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar verkopen ze die megaburger voor zoveel geld op werchter ?
In mijn subjectieve en door alcohol vertekende belevenis viel het altijd wel mee met de voedselprijzen op werchter.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Volgens mij is 10 euro tegenwoordig de gemiddelde prijs voor de meeste burgers dit festivalseizoen dus verwacht dat dat doortrekt naar Werchter...
Het nummer onder de streepjescode anders even mailen met dat emailadres wat er bij staatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:07 schreef Impect het volgende:
Ik wilde zojuist mijn ticket registreren op de site van RW, maar welk nummer van het kaartje moet ingevuld worden? Ik krijg steeds een foutmelding.
Heb er zin in!!
Bedankt!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het nummer onder de streepjescode anders even mailen met dat emailadres wat er bij staatHad er ook problemen mee
Ligt er aan waar je eet. Als je op het terrein gaat met die voedselbonnen is het volgens mij best duur. Wij eten altijd buiten het terrein bij de verenigingen en kraampjes. Normale prijzen en bier voor 1,60.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In mijn subjectieve en door alcohol vertekende belevenis viel het altijd wel mee met de voedselprijzen op werchter.
Geen probleemquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:57 schreef Spinifex het volgende:
Wat een weer!
Mijn festivalbuddy komt een stuk later aan dan ik (donderdag 21:00 uur), kan ik 's ochtends gewoon een campingbandje voor haar regelen als ik haar campingticket meeneem?
En de neerslagvoorspelling ziet er ook goed uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nog net wat te ver weg voor een zinnige verwachting, maar de meest recente "pluim"verwachting voor Zuid-Nederland gaat ook de goede kant op:
[ afbeelding ]
Ik ben al te geindoctrineerd door de hoge prijzen in de horeca in NL en vind zelfs de 2.50 per biertje al normaal. Bier voor 1.60 vind ik al spotgoedkoop.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je eet. Als je op het terrein gaat met die voedselbonnen is het volgens mij best duur. Wij eten altijd buiten het terrein bij de verenigingen en kraampjes. Normale prijzen en bier voor 1,60.
Een bonnetje op Werchter kost nog steeds 2,50 euro. Voor een hamburger (en meeste andere snacks) betaal je met 2 bonnetjes, dus 5 euro.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Volgens mij is 10 euro tegenwoordig de gemiddelde prijs voor de meeste burgers dit festivalseizoen dus verwacht dat dat doortrekt naar Werchter...
Ik herinner me nog dat we zaten te puffen in de Shelter bij 36°C! Dan is de fun er toch ook wel af...quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Met Werchter komt het altijd goed qua weer. Kom er al voor de 16e keer of zo en kan me niet herinneren ooit een echt slecht weekend gehad te hebben. Wel veel hele hete, en daar houd ik van!
+ Trash Talk & Frank Ocean.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hopelijk zegt Odd Future ook af. Was een package deal met Sweatshirt
Te druk? Dan moet je juist gaan, ff ontspannen en dan er weer fris tegen aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:18 schreef Andromache het volgende:
ik ga het cancelen. ik heb het te druk. wie mijn combiticket + camping XL-ticket wil overnemen, graag PM/DM
Naai iedereen op bij die Xl camping dat ze dan tenminste ook gaan doen, dan hoef ik op donderdag niet in de rij te staan voor mijn bandje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Mensen die woensdag op de camping staan kunnen woensdagavond het festivalbandje ophalen en donderdag gebruik maken van een fast-lane. Goede vooruitgang
Alleen als ze jouw bandje direct afhalen (weet niet of dat kan/mag?)quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe zit het met de campingbandjes? Verschillen die nog onderling? Mijn 2 vrienden gaan namelijk op woensdag heen en ik een dag later omdat ik donderdagochtend nog een tentamen heb. Zij nemen al mijn shit mee, kan ik dan nog wel normaal op A2/A3 komen?
Hmm oke, zal dus even moeten nagaan of ze mijn kaart meteen kunnen gebruiken en dat bandje te regelen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Alleen als ze jouw bandje direct afhalen (weet niet of dat kan/mag?)
Elke camping heeft een ander kleur bandje, dus als je later gaat en dan pas je bandje ophaalt, zal A2/A3 vol zijn.
Zal flink kut zijn om op een andere camping te moeten staan ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:43 schreef wc-eend het volgende:
Goede vraag, mijn vrienden gaan woensdagochtend en ik kom pas in het begin van de avond met andere vrienden op de woensdag... Hun plaatsen mijn tent alvast... zal ze even vragen dit in de gaten te houden
Mwha... Mijn tent staat er al dus heel moeilijk zullen ze niet gaan doen vermoed ik... maarja... ff in de gaten houden...quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hmm oke, zal dus even moeten nagaan of ze mijn kaart meteen kunnen gebruiken en dat bandje te regelen.
[..]
Zal flink kut zijn om op een andere camping te moeten staan ja.
Ja heb precies hetzelfde, alleen kom ik de volgende dag pas rond een uur of 4 aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Mwha... Mijn tent staat er al dus heel moeilijk zullen ze niet gaan doen vermoed ik... maarja... ff in de gaten houden...
De bandjes van de camping zijn ook verschillend.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe zit het met de campingbandjes? Verschillen die nog onderling? Mijn 2 vrienden gaan namelijk op woensdag heen en ik een dag later omdat ik donderdagochtend nog een tentamen heb. Zij nemen al mijn shit mee, kan ik dan nog wel normaal op A2/A3 komen?
Capaciteit van The Barn is dit jaar inderdaad verhoogdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef Tourniquet het volgende:
The Barn: http://instagram.com/p/bGNrnnDtzE/#
12 "torentjes", dus net zo groot als de LL Alpha?
Zou men eigenlijk nog meer tussen stukken hebben voor die tent dat deze nog groter zou kunnen worden?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef Tourniquet het volgende:
The Barn: http://instagram.com/p/bGNrnnDtzE/#
12 "torentjes", dus net zo groot als de LL Alpha?
Dat is een goed idee! Baal altijd van het binnenkomen op de eerste dag, hopelijk gaat dat wat makkelijker nu.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Mensen die woensdag op de camping staan kunnen woensdagavond het festivalbandje ophalen en donderdag gebruik maken van een fast-lane. Goede vooruitgang
12 masten maximaal volgens de brochurequote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zou men eigenlijk nog meer tussen stukken hebben voor die tent dat deze nog groter zou kunnen worden?
Leuke folderquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
12 masten maximaal volgens de brochure
Moet je een offerte opvragen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Leuke folder![]()
Hoeveel zou de boer nu vragen voor zo'n tent om deze een week lang op je grasveld te zetten.
Heb ik gisteravond ook gehaald, v/d week even testen. Stond een jongen naast ons die had um vorig jaar ook gebruikt op Appelhof, ideaal zei hij.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Net weer even een kookstelletje bij de Action gehaald, 11 euro dacht ik. Vorig jaar veel gebruik van gemaakt (ochtendkoffie, knakworsten, noodles, ...)![]()
[ afbeelding ]
Die gasbussen gaan ook enorm lang mee! Vorig jaar was de eerste bus na 4 dagen nog steeds niet leegquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:00 schreef Impect het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond ook gehaald, v/d week even testen. Stond een jongen naast ons die had um vorig jaar ook gebruikt op Appelhof, ideaal zei hij.
Wij hebben 4 bussen gehaald voor de zekerheidquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Die gasbussen gaan ook enorm lang mee! Vorig jaar was de eerste bus na 4 dagen nog steeds niet leeg
controlle valt reuze mee, als die er al is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:41 schreef Exterminator het volgende:
Wij willen rond 07:00uur wegrijden (vanuit Maastricht), wat zou betekenen dat we normaal rond 08:00 (excl files) arriveren in Werchter.
Maar hoe zit het nu met de files? Is alles zwaar ontregelt door de ochtendspits (in België) of valt dit allemaal mee? Wat is de eventuele extra reistijd? Welke campings zijn het beste bereikbaar rond 08:00uur/zijn aan te raden? Het liefst niet zo ver lopen van parkeerplaats naar camping
Wordt overigens streng gecontroleerd op het aantal blikken bier dat je mee naar binnen neemt?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hopelijk zegt Odd Future ook af. Was een package deal met Sweatshirt
twitter:RockWerchter twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 20:46:59EARL SWEATSHIRT canceled his July shows, including #rw13. ODD FUTURE plays the entire line-up spot (15:45 - 17:05) at The Barn on Saturday. reageer retweet
Is het wel mogelijk om bv mensen voor de "poort" af te droppen met wat spullen om vervolgens naar de parkeerplaats te rijden met de overige spullen en die later op te halen? Of mag er niet gestopt worden in de buurt van de ingang. Is er rond die tijd wel nog voldoende plek op de camping(s) of is 't proppen tussen andere tentjes in, we zijn namelijk met n redelijke groep?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:10 schreef bremmie het volgende:
In de afgelopen 12 jaar dat ik ga ben ik nog nooit gecontroleerd.
Vaak zijn wij ook rond die tijd in Werchter en hebben we van de ochtendspits geen last. Bij binnenkomst is het vaak even aanschuiven, maar dat is nooit langer dan 10 min.
Wat bereikbaarheid betreft heb ik alleen ervaring met camping C2 en C3. Parkeren doen we dan op de parkeerplaats in de buurt van die rotonde. Dan is het zo'n 10 minuutjes sjouwen met je spullen.
Allebei de genoemde campings vond ik prima. Prima plekken in de schaduw (vooral 's morgens aan te raden anders drijf je je tent uit), prima ontbijt, 10 minuten van het festivalterrein en relaxte sfeer.
Anderen zweren bij de A-campings, dat is volgens hen de place to be.
Op woensdag mag dat gelukkig wel!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:19 schreef Xummon het volgende:
nee je kan volgens mij geen mensen voor de poort droppen en daarna je auto parkeren.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:13 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Is het wel mogelijk om bv mensen voor de "poort" af te droppen met wat spullen om vervolgens naar de parkeerplaats te rijden met de overige spullen en die later op te halen? Of mag er niet gestopt worden in de buurt van de ingang. Is er rond die tijd wel nog voldoende plek op de camping(s) of is 't proppen tussen andere tentjes in, we zijn namelijk met n redelijke groep?
Klopt, je komt niet met je auto in de buurt van de camping. Wat wij wel eens doen (en waar niet iedereen blij van wordt want je houdt de boel soms aardig opquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:19 schreef Xummon het volgende:
nee je kan volgens mij geen mensen voor de poort droppen en daarna je auto parkeren.
Ik stem voor weeronlinequote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:57 schreef Tourniquet het volgende:
Weeronline:
[ afbeelding ]
Weerplaza:
[ afbeelding ]
Buienradar:
[ afbeelding ]
Als de waarheid ergens in het midden ligt... prima!
Nee, nee en nee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:02 schreef Monsieursander het volgende:
Ik heb zo'n zin in Rammstein, Airbourne en The Bloody Beetroots
Op de woensdag?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:35 schreef Exterminator het volgende:
Vanaf welk tijdstip begint de drukte toe te nemen op de campings (C)?
'n Vriend van me heeft namelijk 'n redelijk grote tent mee en die heeft dus nogal wat ruimte nodig, in totaal zijn we met 'n groep van 6 en willen uiteraard (gezellig) bij elkaar liggen... We zullen rond 20.00uur in Werchter aankomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn er ook vaak rond die tijd en hebben nog altijd prima bij elkaar kunnen liggen (man of 10/12).quote:Op zondag 30 juni 2013 13:35 schreef Exterminator het volgende:
Vanaf welk tijdstip begint de drukte toe te nemen op de campings (C)?
'n Vriend van me heeft namelijk 'n redelijk grote tent mee en die heeft dus nogal wat ruimte nodig, in totaal zijn we met 'n groep van 6 en willen uiteraard (gezellig) bij elkaar liggen... We zullen rond 08.00uur in Werchter aankomen op donderdag
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Compleet nieuw podium als Main Stage
Waaw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze hebben mij gehoordquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:40 schreef lolcat8811 het volgende:
Het hoofdpodium van Rock Werchter mag inderdaad wel eens wat 'gemoderniseerd' worden. Het is al decennia hetzelfde.
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Compleet nieuw podium als Main Stage
Vet! Echt veel zin in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt Ankertjes drinken om het vochtgehalte op peil te houden
![]()
Ankertjes? Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vet! Echt veel zin in!
[ afbeelding ]
Dat wordt Ankertjes drinken om het vochtgehalte op peil te houden
Geen idee. Wordt mijn eerst keer Werchter dit jaar. Kreeg deze foto van een vriend.quote:Op maandag 1 juli 2013 03:41 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Nooooit van gehoord... Verkrijgbaar bij stands langs de weg ofzo?
Klopt! Lekkere Juupkes drinken dit weekend!!quote:Op maandag 1 juli 2013 09:18 schreef Beul het volgende:
Ander jaren is het gewoon Jupiler op het terrein zelf en in het verleden was het nog Stella Artois als ik me niet vergis.
Precies!!!quote:
Vaak op het terrein en in de mensenmassa smartphones en portemennee's jatten.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
En wat doen die gasten dan? Komen ze op het festivalterrein, of op de campings of zo?
Als je leest van graspop dat ze 100 meldingen per dag binnen hebben. Een gemiddelde smartphone doet 2e hands 200 euro. Dan maakt een groepje van 4 a 5 mensen toch een omzet van 20.000 euro per dag. Daar kan de investering van hun voor 4 a 5 kaartjes wel uit. (ik verwacht niet dat die criminele groep groter is als 4 a 5 personen)quote:Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Dus dan betalen ze wel eerst grof geld voor een kaartje? Maar ja, dat zullen ze er dan wel weer uit halen met het jatten.
Behalve als je ze reset.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:19 schreef lolcat8811 het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe zinvol het is om smartphones te stelen aangezien deze toch allemaal uitgerust zijn met toegangscode + software waardoor ze tot op de meter te traceren zijn?
Waarschijnlijk wel. Verder zullen ze meteen wel de toestellen uitzetten dus is er zo ook niet meer te bekijken waar ze rondslingeren.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:26 schreef lolcat8811 het volgende:
Dus alle beveiliging is nutteloos met zo'n reset?
Hoe werkt het dan als ze die telefoon naar roemenie of zo meenemen is deze daar dan ook niet meer bruikbaar?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat wel handig is om te weten als je *#06# op je telefoon intoetst, krijg je het serienummer. Als je dit na diefstal doorgeeft aan je provider, is je telefoon niet meer geschikt voor gebruik. Je hebt hem er niet mee terug, maar iemand anders kan er ook niks meer mee. Als iedereen dat zou doen zou diefstal niet meer rendabel zijn.
Dus als ik het goed begrijp: ze stelen je iphone, resetten even en ze kunnen hem gebruiken zoals de eigenaar (met evt andere simkaart)!?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Verder zullen ze meteen wel de toestellen uitzetten dus is er zo ook niet meer te bekijken waar ze rondslingeren.
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
En wat doen die gasten dan? Komen ze op het festivalterrein, of op de campings of zo?
quote:Dirk Claes, de burgemeester van Rotselaar, vraagt de muziekliefhebbers die naar Rock Werchter komen om niet te veel geld mee te nemen. Dat staat te lezen op deredactie.be.
"Wij roepen de festivalgangers op om geen waardevolle dingen achter te laten in de tent en om niet te veel geld mee te brengen", zegt Claes op de site van de VRT. "Wij hebben aan de campinguitbaters ook gevraagd om goed uit te kijken, en we zullen tevens anonieme politieagenten inzetten."
Op Graspop in Dessel zijn afgelopen weekend meer dan 200 diefstallen aangegeven. De politie vermoedt dat georganiseerde dievenbendes op het metalfestival hun doelwitten 's nachts verdoofden en vervolgens in hun tent bestalen. Dat stond te lezen in Het Nieuwsblad op Zondag. De politie raadde toen al aan zo weinig mogelijk dure spullen mee te brengen en een kluisje te huren.
Klinkt behoorlijk heftig.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:00 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dus! Maar als je onderstaande leest, word je ook niet vrolijk...
[..]
Wat er met vooral iPhones tegenwoordig vaak gebeurt is dat de toegangscodes omzeild kunnen worden met de juiste software en dan bellen de dieven met de gestolen telefoon uren naar een Roemeens betaalnummer waar ze zelf eigenaar van zijn. Tegen de tijd dat de telefoon geblokkeerd wordt is de schade al aangericht; zij vangen duizenden euro's en de schade komt voor rekening van eigenaren, providers of verzekeraars.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:19 schreef lolcat8811 het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe zinvol het is om smartphones te stelen aangezien deze toch allemaal uitgerust zijn met toegangscode + software waardoor ze tot op de meter te traceren zijn?
quote:Our XXL Roof is based on the XL Tower system and was first designed and used for Madonna's MDNA 2012 Tour, which required a roofing system that was able to offer superior weight loading capabilities across wide spans.
With a clearance of up to 17m and a roof capacity of 90 tonnes spread equally, 60 tonnes in the central area and 15 tonnes per PA wing, the XXL Roof can carry significant state-of-the-art moving video and LED technology whilst maintaining clear visual spans.
Using our hydraulic lifting system, the XXL Roof is built from the ground up significantly improving safety and efficiency. The curvature of the XXL Roof design also features a flat roof, which minimises wind loading pressures applied to the stage through reducing its horizontal surface areas and pressurized air cushion roof panels create an angled roof for water to run off and move away from the stage.
Een loktentje neerzetten met een badje zwarte verf, heb je hem gevangen, duwtje en rits je de tent dicht.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef Xummon het volgende:
gewoon elke verdachte oost-europees uitziend persoon direct in elkaar timmeren
Dat lijkt me de beste methode. Preventie!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef Xummon het volgende:
gewoon elke verdachte oost-europees uitziend persoon direct in elkaar timmeren
Ik heb m ook al uit de kast getrokken, moet alleen nog n nieuwe batterij zien te fixen...quote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef lolcat8811 het volgende:
Met een Nokia 3310 kan je natuurlijk niet Instagrammen vanop de wei
Ziet er goed uitquote:Op maandag 1 juli 2013 20:09 schreef lolcat8811 het volgende:
Wat meer info over de nieuwe mainstage: het gaat om (een versie van) het XXL Roof-podium van StageCo.
[..]
[ afbeelding ]
In actie:
Hip zeg! Ik neem een Nokia 6700 ofzo meequote:Op maandag 1 juli 2013 21:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik doe gewoon 4 dagen zonder telefoon, heerlijk toch?
http://www.microsim-adapter.nl/quote:Op maandag 1 juli 2013 23:24 schreef Xummon het volgende:
Kut micosimkaart, kan ik niet in min oude nokia stoppen
Ik neem ook geen telefoon mee!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Mooi! Wij vertrekken donderdag al tussen 6:00 - 7:00quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Sinds de XL kaarten waardoor iets van 20.000 man al op woensdag komen is er op donderdag vrijwel niets meer aan de hand. En maandag gaat het inderdaad ook heel geleidelijk (en heel veel mensen zijn zondagavond al weg), dus ook geen probleem.
Vorig jaar op donderdag om 10.30 vertrokken in de buurt van Eindhoven, om 12.00 uur bezig tentje op zetten.
Dan mis je All Time Low!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:24 schreef Basp1 het volgende:
Wat vertrekken jullie allemaal vroeg, ik ben blij als we om 12.00 uur in tilburg weg rijden. Dan zullen we onderweg nog wel ergens een goede lunch nemen en pas rond 14.30 of zo gaan aankomen.
Zijn er zoveel XL-kaarten? Hoe zit het dan met de XL-campings, staan die op woensdag al zo goed als vol of kunnen we daar op donderdagochtend rond 9:30 nog makkelijk bij? Paar jaar geleden stonden we op A2 en het plan was daar weer te gaan staan maar misschien moeten we dan maar uitwijken naar het C-gebied.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Sinds de XL kaarten waardoor iets van 20.000 man al op woensdag komen is er op donderdag vrijwel niets meer aan de hand. En maandag gaat het inderdaad ook heel geleidelijk (en heel veel mensen zijn zondagavond al weg), dus ook geen probleem.
Vorig jaar op donderdag om 10.30 vertrokken in de buurt van Eindhoven, om 12.00 uur bezig tentje op zetten.
Die campings zijn zo groot, dat kan er nog makkelijk bij.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zijn er zoveel XL-kaarten? Hoe zit het dan met de XL-campings, staan die op woensdag al zo goed als vol of kunnen we daar op donderdagochtend rond 9:30 nog makkelijk bij? Paar jaar geleden stonden we op A2 en het plan was daar weer te gaan staan maar misschien moeten we dan maar uitwijken naar het C-gebied.
campingquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:09 schreef kreuk050 het volgende:
gaan helaas alleen zondag. Maar na editors kunnen we zeker nooit meer met de trein in gouda komen....nig tips behalve auto?
De eerste trein naar huis nemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:09 schreef kreuk050 het volgende:
Wij gaan helaas alleen zondag. Maar na editors kunnen we zeker nooit meer met de trein in gouda komen....nig tips behalve auto?
twitter:RockWerchter twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 15:19:17If you can’t be at #rw13, be sure to watch the live stream, thanks to @BGCSkynet! Depeche Mode is already confirmed! http://t.co/PrW7uO7at7 reageer retweet
Over brabant open airquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik krijg toch wel echt de kriebels nu hoor, zeker met dat mooie weer! Verder luister ik de hele dag tijdens het werken naar Studio Brussel. 3 x raden waar het de hele tijd over gaat?
Zal wel een disclaimer zijn voor als ze een keer ene hele rits kaartjes opnieuw uit moeten geven. Ik zag ook geen verschil in codes en het lijkt me ook niet dat die codes gaan variëren enkel omdat je 'm opnieuw downloadt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:00 schreef theodoor9 het volgende:
Vraagje he: Op de e-tickets staat dat alleen de laatst gedownloade e-ticket geldig is. Maar ik heb ze een paar maanden geleden bij het bestellen meteen opgeslagen op mijn pc, als ik nu naar mij proximus account ga zijn alle nummers van de etickets gelijk aan die van toen. Dat zou toch niet moeten kunnen?
Heb ik ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vandaag maar een Nokia 100 gehaald bij de Mediamarkt, na een tip in dit topic.
Dit.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |