Ik vind die pooier/vrouw hypocriet als ik weet niet wat. En sowieso Arabieren.quote:
Ja, ff kortsluiting. Kan gebeuren toch? Alles is weer draaiende, geen zorgenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:54 schreef De_Guidance het volgende:
Aloulou, alles goed in die bovenkamer?
Daar bericht Women Under Siege al ruim een jaar over. Gebeurd vrijwel altijd in (burger)oorlogen maar Arabieren kunnen het altijd een stukje erger natuurlijk.quote:
Uiteraard, daarom trouwen ze ook, puur voor de religieuze waarde.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik vind die pooier/vrouw hypocriet als ik weet niet wat. En sowieso Arabieren.Natuurlijk zie je geen claims, maar je kunt er veilig vanuit gaan dat ze zich vrome Moslims noemen en dan alsnog zulke praktijken uithalen.
Zulke huwelijken zijn voor zover ik het weet niet Sharia-compatable. Zelfs 1 nachtje trouwen om te batsen en dan weer scheiden of 2 maanden.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:23 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom trouwen ze ook, puur voor de religieuze waarde.
Ach, ze maken het wel "sharia-compatible". Alles valt te buigen hoor, ook religie. Lekker veertienjarige meisjes shoppen in een Syrisch vluchtelingenkampje met je volgevreten vleesbuikie als 60-jarige khaliji.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:26 schreef rakotto het volgende:
Zulke huwelijken zijn voor zover ik het weet niet Sharia-compatable. Zelfs 1 nachtje trouwen om te batsen en dan weer scheiden of 2 maanden.
Het leek ook alsof ze Syrische dames wat beter achten dan andere exemplaren, maar dat kan ik mis hebben.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:33 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ach, ze maken het wel "sharia-compatible". Alles valt te buigen hoor, ook religie. Lekker veertienjarige meisjes shoppen in een Syrisch vluchtelingenkampje met je volgevreten vleesbuikie als 60-jarige khaliji.
Naar.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:33 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ach, ze maken het wel "sharia-compatible". Alles valt te buigen hoor, ook religie. Lekker veertienjarige meisjes shoppen in een Syrisch vluchtelingenkampje met je volgevreten vleesbuikie als 60-jarige khaliji.
ik meen dat het bij 1 rechsschool wel kan, maar bij de sjia is het sowieso gebruikelij, zover ik weet, ben geen sjia kennerquote:Op maandag 3 juni 2013 18:26 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zulke huwelijken zijn voor zover ik het weet niet Sharia-compatable. Zelfs 1 nachtje trouwen om te batsen en dan weer scheiden of 2 maanden.
Ach, die perfect geëpileerde wenkbrauwen zijn best sexy.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:39 schreef waht het volgende:
[..]
Het leek ook alsof ze Syrische dames wat beter achten dan andere exemplaren, maar dat kan ik mis hebben.
Voor zover ik het weet was het ooit toegestaan tijdens oorlog zodat de mannen (Strijders) niet buiten de huwelijk gingen batsen. Maar was later verboten tijdens de tijd dat de profeet nog leefde.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik meen dat het bij 1 rechsschool wel kan, maar bij de sjia is het sowieso gebruikelij, zover ik weet, ben geen sjia kenner
Sowieso niet op de manier zoals het in het kamp gaat.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik meen dat het bij 1 rechsschool wel kan, maar bij de sjia is het sowieso gebruikelij, zover ik weet, ben geen sjia kenner
NU.nlquote:'Russische raketten nog niet in Syrië'
Syrië beschikt nog niet over de geavanceerde luchtdoelraketten die de Syrische regering in Rusland heeft aangekocht.
De Israëlische minister van defensie Moshe Yaalon weet uit 'Russische gesprekken' dat de S-300's nog niet zijn geleverd, zei hij maandag.
De Syrische president Bashar Assad suggereerde donderdag dat de eerste zending met het moderne luchtafweersysteem al in zijn land is aangekomen. Israël en de Verenigde Staten hebben Rusland gevraagd de levering te annuleren, maar Rusland zegt dat de koop nu eenmaal gesloten is.
Het S-300-raketsysteem maakt de tot dusver nagenoeg onbedreigde Israëlische luchtmacht veel kwetsbaarder. Israël heeft gedreigd de raketten uit te schakelen zodra ze in het buurland arriveren. Ook buitenlands ingrijpen in de Syrische burgeroorlog wordt een stuk lastiger.
quote:Report: US to send Patriot battery, jets to Jordan
By JPOST.COM STAFF
06/03/2013 21:09
US Defense Secretary Chuck Hagel approved the deployment of a Patriot missile battery and F-16 fighter jet aircraft to Jordan as part of a planned military exercise, CNN reported.
According to the report, the weapons system may remain in the country after the exercise to help bolster Jordan's security against violence from the Syrian civil war.
The multinational training exercise called Eager Lion is taking place this month.
Ja al die duizenden kinderen die gemarteld zijn of hun ouders op gruwelijke wijze vermoord hebben zien worden zullen vast later hele fijne mensen worden die ook totaal niet vol haat zitten.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:07 schreef mr_jack het volgende:
hoezo voor niets geweest, de wereld is dan verlost van behoorlijk wat enthousiaste jihadi's en ander ongedierte
Na zijn dood had Omar het verboden. Dat is waarom niet iedereen het verbod erkent.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:01 schreef rakotto het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet was het ooit toegestaan tijdens oorlog zodat de mannen (Strijders) niet buiten de huwelijk gingen batsen. Maar was later verboten tijdens de tijd dat de profeet nog leefde.
My bad. Thanks.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Na zijn dood had Omar het verboden. Dat is waarom niet iedereen het verbod erkent.
Waar dat soort 'acties' primair op het conto van 'Al Qaida'='Vrienden-coalitie' geschreven kunnen worden, wordt het vooral tijd om ONS de vraag te stellen of WE niet druk doende zijn ONS eigen graf te graven.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ja al die duizenden kinderen die gemarteld zijn of hun ouders op gruwelijke wijze vermoord hebben zien worden zullen vast later hele fijne mensen worden die ook totaal niet vol haat zitten.
Ik denk dat deze oorlog juist voor gigantisch veel brandstof zorgt voor groepen als al-qaida.
Dat 'we' is net zo onzinnig als de rebellen op één hoop gooien.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Waar dat soort 'acties' primair op het conto van 'Al Qaida'='Vrienden-coalitie' geschreven kunnen worden, wordt het vooral tijd om ONS de vraag te stellen of WE niet druk doende zijn ONS eigen graf te graven.
Als dit akkefietje eindigt 'in tranen' voor de 'Vrienden-coalitie', zitten WE opgescheept met bijna louter boze buren, en zijn ONZE 'vrienden' van Al Qaida ook niet blij. Het mislukken van deze 'regime-change' operatie gaat vooral ONS 'kosten', ben ik bang. En met ONS bedoel ik dan: De 'Westerse Wereld'.
Onzinnig in welk opzicht?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:52 schreef waht het volgende:
Dat 'we' is net zo onzinnig als de rebellen op één hoop gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |