Duitsland (Kaufland supermarkt)... Daar hebben ze soms echt toffe bakspullen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:25 schreef lady-wrb het volgende:
die is leuk zeg! waar heb je die vandaan?
potverdorie ik voel een onbedwingbare behoefte om naar duitsland te gaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Duitsland (Kaufland supermarkt)... Daar hebben ze soms echt toffe bakspullen.
Maar die taartbodem in deze vorm zie je toch nauwelijks terug? Ik zou juist iets doen wat je om moet/kan keren zodat de bloem aan de bovenkant zit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wat zouden jullie doen met dit bakblik? Heb hem al een tijdje, maar ik weet het nog steeds niet. Zit te denken aan aardbeienroom taartjes met zandtaart bodem. Maar misschien heeft iemand hier nog goede suggesties?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi hoor! ik zou hem kopenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:10 schreef EnemyRock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik val een beetje in herhaling maar misschien ben ik gewoon een beetje m'n lemoncurd taarten aan het perfectioneren zodat ik er misschien een paar kan verkopen aan m'n baas. Prima zandbodempje met lemoncurd, halve aardbeitjes en merengue toefjes, zoals je kunt zien kan ik nog wel wat oefening gebruiken met het hanteren van spuitzakken.
Deze ga ik zometeen maken denk ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:39 schreef Myraela het volgende:
Ontbijtmuffins
[ link | afbeelding ]
Ik vrees dat ik een beetje muffin-verslaafd ga worden. Het is zo achterlijk simpel dat ik het gewoon niet kan laten.Ik ben een lastige ontbijter, maar zo ga ik ontbijten wel leuk vinden.
Ik heb het niet geprobeerd, maar ik denk dat het wel kan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:35 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Deze ga ik zometeen maken denk ik.
Kan je ze invriezen?
Ik kwam een mooie site tegen met omrekentabellenquote:
Die is handig!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik kwam een mooie site tegen met omrekentabellen
http://www.culy.nl/inspir(...)ups-pints-en-ounces/
Vond ik ook welquote:
da's een fijne inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef msacras het volgende:
Dit vind ik trouwens echt een énorm leuke blog om te lezen! Zitten ook altijd mooie foto's bij, duidelijke, leuk geschreven tekst, helemaal leuk. Ze plaatst allerlei recepten, niet alleen maar cakes, koekjes, etc, maar toch wel een hele hoop! Misschien leuk om eens te lezen![]()
http://www.laurasbakery.nl/
Ik wel, en omdat ik geen zin had om dat steeds per recept om te rekenen, heb ik dus maar van die cupmaatjes gekocht. Heel fijn, als je met enige regelmaat bakt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:39 schreef kvd het volgende:
[..]
Vond ik ook wel
(en ook een eye opener...nooit bij nagedacht dat een cup bloem een ander gewicht heeft dan een cup suiker...logisch natuurlijk, maar kwam tot ik dit zag niet bij me op)
Zelfgemaakte Lions..quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef msacras het volgende:
Dit vind ik trouwens echt een énorm leuke blog om te lezen! Zitten ook altijd mooie foto's bij, duidelijke, leuk geschreven tekst, helemaal leuk. Ze plaatst allerlei recepten, niet alleen maar cakes, koekjes, etc, maar toch wel een hele hoop! Misschien leuk om eens te lezen![]()
http://www.laurasbakery.nl/
Hihihihiquote:
Uitstekend ideequote:en ook lepelmaatjes
Zeker lepelmaatjes zijn ook handig bij 'gewoon' koken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:44 schreef kvd het volgende:
Ik wil ook cup- en/of lepelmaatjes...maar ik mag niet te veel bakken van mezelf aangezien er al teveel pondjes door het mondje zijn gegaan de laatste 9 maanden. En dat icm met niet meer werken en stoppen met roken zorgen ervoor dat er iets te veel kvd aan het komen is.
En de keuken is al zo vol en ik heb al alles her en der door het kleine huisje verspreid liggen en dozen staan. Maar...als ik wil graag verhuizen dan ga ik zorgen voor een grote keuken en heel veel ruimte en heel veel spullen en een eigen kruiden/groentetuin en en en....
het huis (en keuken) heb ik al gevonden, alleen vriend-kvd nog mee zien te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |