Nu val ik toch door de mand. De website waar ik de foto van op geslagen had vermelde dat het de broer van Kim Jong-il is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Huh, die broer is van 1971.. klopt dit wel?
Ga door aubquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon aan het zuigen. Ik vind het niet tof dat ik de moeite neem om een heel aantal foto's te uploaden te posten en dat er dan zo op gereageerd wordt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:19 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Egypt protesters shine lasers-pointers at a military helicopter
Mooie collectie foto's zegquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:52 schreef Aether het volgende:
Vrijheidsbeeld constructie in Parijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, in elke 'rampenfilm' zie je dat ding naar de klote gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mooie collectie foto's zegZijn maar weinig standbeelden die iconischer en bekender zijn dan het Vrijheidsbeeld.
wow.. nu ben ik benieuwd hoe ze dat gevaarte dan hebben vervoerd (schip?) en dan overeind hebben gehesen..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:52 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Ghostbusters 2 ging ze aan de wandelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, in elke 'rampenfilm' zie je dat ding naar de klote gaan
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
wow.. nu ben ik benieuwd hoe ze dat gevaarte dan hebben vervoerd (schip?) en dan overeind hebben gehesen..
quote:Creating Miss Liberty
The Statue of Liberty, known officially as “Liberty Enlightening the World,” was designed by French sculptor Frederic Auguste Bartholdi and funded completely through donations from the French people.
After Bartholdi finalized the design in miniature, the statue itself was created using wooden molds, a copper shell, and an iron structure designed by Gustave Eiffel, who later built the Eiffel Tower.
On July 4, 1884, the 151-foot-tall, 225-ton Statue of Liberty was delivered to the American Ambassador in Paris. In order to transport Lady Liberty to New York, the statue was dismantled into 300 pieces and packed into 214 wooden crates.
Putting the Statue of Liberty on a Pedestal
Unfortunately, a lack of funds in the United States delayed the building of the pedestal. Fund-raising efforts stalled until Joseph Pulitzer, publisher of “The World” newspaper and noted for the Pulitzer Prize, decided to use his newspaper to push Americans to donate. The Statue was finally re-assembled on her new pedestal and dedicated on October 28, 1886.
http://manhattan.about.co(...)/statueofliberty.htm
Mooi om te zien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:52 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eeh ja. De hoeveelheid straling is zo hoog dat je daar meteen dood gaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je gaat dus dood aan de radioactiviteit?
Maar waaraan dan? Smelten je ingewanden, krijg je direct een enorme hoeveelheid tumorgroei, worden je hersenen gefrituurd?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eeh ja. De hoeveelheid straling is zo hoog dat je daar meteen dood gaat.
Waarom werd het daar gebouwd?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef SEMTEX het volgende:
Denk dat de meeste Amerikanen niet eens weten dat de Fransen hun vrijheidsbeeld hebben betaald.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ij_opklimmende_dosesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maar waaraan dan? Smelten je ingewanden, krijg je direct een enorme hoeveelheid tumorgroei, worden je hersenen gefrituurd?
Die hoeveelheid straling zorgt ervoor dat heel veel cellen in je lichaam onmiddellijk sterven. Dan sterf je dus zelf ook. Je wordt dus niet gefrituurdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maar waaraan dan? Smelten je ingewanden, krijg je direct een enorme hoeveelheid tumorgroei, worden je hersenen gefrituurd?
Aldus wikipediaquote:Ioniserende straling is straling die voldoende energetisch is om een elektron uit de buitenste schil van een atoom weg te slaan. Hierdoor krijgt het atoom in totaal een positieve lading in plaats van een neutrale lading, het atoom wordt geoniseerd, en wordt een ion. Deze straling kan men niet zien, horen, proeven, ruiken of voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |