Van zijn IMDB pagina:quote:Op maandag 3 juni 2013 20:54 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Wat speelde hij in Divorce precies? Weet ik helemaal niet meer!
Nee, ik ook totaaaaal niet! Moet wel een super klein rolletje zijn geweest.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Van zijn IMDB pagina:
"Divorce" (1 episode)
Episode #1.1 (16 December 2012) - Dick van Zoomeren
Ik kan het even niet plaatsen.
In de eerste episode gaat Boudewijn vreemd bij het voetbalveld met die buurvrouw van 'm. Hij zit echter ook telkens tegen zo'n andere vent te zeuren over geld/een vergadering maar die vent zegt telkens dat het zijn vrije dag is en hij nu geen zin heeft in werk en daarover te praten. Hij loopt in een soort van squash/tennisoutfit. Dat was de rol van Marc.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:51 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Nee, ik ook totaaaaal niet! Moet wel een super klein rolletje zijn geweest.
Suzan Visser verloor ook haar man.quote:
Susan Visser verloor haar man aan een hartstilstand. Lies verliest haar man aan zelfdoding. Zijn wel twee verschillende dingen, lijkt me. Qua Gooische Vrouwen en 'verlies van mannen'.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Suzan Visser verloor ook haar man.
Eln ik meen dat er linksom of rechtsom ook een link was met Hoes-Kamerling, maar dat ben ik even kwijt.
Ja jemig, ik chargeer wat.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:35 schreef Smallish het volgende:
[..]
Susan Visser verloor haar man aan een hartstilstand. Lies verliest haar man aan zelfdoding. Zijn wel twee verschillende dingen, lijkt me. Qua Gooische Vrouwen en 'verlies van mannen'.
Ja, lijkt mij ook absurd en er zit natuurlijk iets van 'daar zijn we weer' in. Vreselijk. Echt vreselijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja jemig, ik chargeer wat.
Twee 'Gooische Vrouwen' verliezen voortijdig hun man.
Zo extraordinaire is dat inderdaad niet. Maar ik begreep wel dat de gehele vaste crew weer bij een collega-vriendin op bezoek is en steun verleent.
Het is een hecht clubje en dan lijkt het me toch absurd om wéér bij je collega thuis te zijn om het vroegtijdig verlies van een echtgenoot te betreuren.
Als partner moet je zoiets toch zien aankomen als je al zolang samen bent?quote:Isa Hoes: Lies gaat door een hel na zelfmoord Van Uchelen
Isa Hoes weet als geen ander wat Lies Visschedijk nu doormaakt. Zondag werd bekend dat haar man Marc van Uchelen zelfmoord pleegde.'Iedere situatie is anders. En hoewel ik niet weet hoe Lies reageert, weet ik dat ze door een hel gaat', zegt Hoes in De Telegraaf.
In 2010 maakte de man van Hoes, Antonie Kamerling, ook een einde aan zijn leven. 'Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen verhaal. Ik heb die eerste dagen alleen maar klappertandend doorgebracht, wist met mezelf geen raad. Ik was ook meteen zo druk bezig met alles te regelen, terwijl het ongeloof, de wanhoop en het verdriet zo groot zijn.'
Het nieuws over de zelfmoord rijt oude wonden open bij Hoes. 'Ik ken de situatie van Marc en Lies niet goed. Lies en ik zijn alleen collega's, en Marc kende ik helemaal niet. Maar wat haar is overkomen, laat mij de pijn die zij nu moet hebben ook weer voelen.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rd-Van-Uchelen.dhtml
Aan zien komen: ja. Tegen kunnen houden: nee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Als partner moet je zoiets toch zien aankomen als je al zolang samen bent?
Lijkt me ook verschrikkelijk die machteloosheid.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Aan zien komen: ja. Tegen kunnen houden: nee.
Zelfs dit weten we niet toch, of is er naar buiten gebracht dat Marc niet depressief was oid? Het kan namelijk best dat ze hier niet mee naar buiten zijn getreden, maar dat het wel zo is..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me ook verschrikkelijk die machteloosheid.Al is het van die Marc wel compleet onverwachts terwijl Anonie al veel langer zwaar depressief was.
Ik heb wel gehoord dat hij het wel uitgesproken heeft dat hij er uit zou willen stappen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Zelfs dit weten we niet toch, of is er naar buiten gebracht dat Marc niet depressief was oid? Het kan namelijk best dat ze hier niet mee naar buiten zijn getreden, maar dat het wel zo is..
En aan zien komen hoeft ook niet altijdHet is verbazingwekkend hoe goed mensen dat soort dingen soms kunnen verbergen..
Hier staat wel dat hij al langere tijd aan depressies leed.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Zelfs dit weten we niet toch, of is er naar buiten gebracht dat Marc niet depressief was oid? Het kan namelijk best dat ze hier niet mee naar buiten zijn getreden, maar dat het wel zo is..
En aan zien komen hoeft ook niet altijdHet is verbazingwekkend hoe goed mensen dat soort dingen soms kunnen verbergen..
Depressie is een sluipmoordenaarquote:Regisseur en acteur Marc van Uchelen, waarvan gisteren bekend werd dat hij was overleden, blijkt zelf uit het leven gestapt te zijn. Een woordvoerder van de familie heeft dit laten weten aan Shownieuws. Marc zou al langere tijd aan depressies lijden.
Hij was gescheiden. Hence de titel.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Welke rol had hij in Divorce, eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |