Ik kreeg voor een KS-item ooit pas een mail nadat ik hem al binnen had... Het via china versturen heeft soms ook wel flinke nadelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:51 schreef shiznuts het volgende:
Verklaart nog altijd niet waarom mijne niet al opgestuurd is, geen mails heb gekregen en ook geen antwoord op m'n navraag heb, terwijl 'ie dus in Europa al verkrijgbaar gaat kunnen zijn.
Hmz; hij zou toch zeker (met gemak) boven de nexus moeten kunnen eindigen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef Aether het volgende:
Arstechnica: Ouya hardware impressions, aka Indie Game: The Console
It's low on horsepower but delivers plenty of cheap, interesting TV gaming
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn gedachte. Nexus7 draait op 1.2GHz en de Ouya op 1.7. Maar ja, wie weet wat voor optimalisaties ze nog kunnen en gaan doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hmz; hij zou toch zeker (met gemak) boven de nexus moeten kunnen eindigen.
Verschil in RAM, cache en optimalisaties.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hmz; hij zou toch zeker (met gemak) boven de nexus moeten kunnen eindigen.
Tja; maar de SOC is snel genoeg in principe. Aangezien hij hoger geklokt is zou hij toch wel bij de concurrentie van apparaten met de zelfde soc in de buurt kunnen komen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Het grote nadeel van dit soort projecten dat zag je bij de pandora ook, het is erg lastig om met de grote telefoon jongens mee te lopen/voor te blijven. Vooral omdat de telefoon jongen elk jaar een nieuw model kunnen introduceren!
Toen de pandora productie begon was hun cortex-A8 top of the bill, maar toen hij 2 jaar later van de band rolde was het alweer onder de nieuwste telefoon SoCs. Gelukkig had de pandora andere features die niemand bood, en daar zal de ouya het ook van moeten hebben.
Chache is ingebakken in de Tegra dacht ik? En aangezien dit de laatste versie van de Tegra 3 is zou dat bij deze het snelste moeten zijn? RAM zou wellicht trager kunnen zijn maar dat zou niet logisch/handig zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Verschil in RAM, cache en optimalisaties.
Volgens mij was er al eens een hardwarevergelijking gepost -- zal eens zoeken.
quote:
PostNL?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]![]()
Als PostNL opschiet kan het ooit nog eens waarheid worden
Wat is dat gezever met DHL dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:42 schreef shiznuts het volgende:
Ja, Piet Paulusma komt 'em niet brengen hoor.
Ze zijn min of meer overgestapt van DHL express naar DHL global mail. Als het met express kwam had ik hem al wel gehad. Nu heeft de Douane van PostNL hem (gaat me ook nog meer kosten ookquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is dat gezever met DHL dan?
Maar heb jij al een PostNL-code dan? Ik heb die DHL-code gehad en via https://www.globalmail.dhl.com/web/portal-asia/traceit?itemId=10***** zie ik dat mijn Ouya sinds 20 juni in het depot in Nederland ligt. Maar hoe nu verder? Ik weet het nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ze zijn min of meer overgestapt van DHL express naar DHL global mail. Als het met express kwam had ik hem al wel gehad. Nu heeft de Douane van PostNL hem (gaat me ook nog meer kosten ookomdat die 13 euro administratiekosten rekenen waar DHL dat niet doet).
morgen even bellen:quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar heb jij al een PostNL-code dan? Ik heb die DHL-code gehad en via https://www.globalmail.dhl.com/web/portal-asia/traceit?itemId=10***** zie ik dat mijn Ouya sinds 20 juni in het depot in Nederland ligt. Maar hoe nu verder? Ik weet het nietVolgende week ga ik DHL bellen als ik nog niets heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Zou moeten werken, die van mij is ook sinds de 20e bij de douane. Schiet niet erg opquote:
* Iemand91 is gedist en kruipt stilletjes in een hoekjequote:Op donderdag 27 juni 2013 01:07 schreef shiznuts het volgende:
Jij heb tenminste een mailtje gekregen. Ik heb sinds februari geen mailtje ontvangen. Dat is pas leuk....
Komt er een nieuwe controller?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:12 schreef shiznuts het volgende:
Misschien dat ik 'em nog voor m'n verjaardag in september eens heb...
We wachten het maar geduldig af zeker.
Mogen ze wel meteen de nieuwe upgraded controller erbij doen, als 'ie toch nog niet onderweg is.
quote:the latest controller(s) with the most up-to-date firmware (in English --> we’ve made some improvements to our controllers based on gamer feedback and you’ll have the latest version).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Kickstarter betaling: $ 119.00 Extra controller: $ 30.00 Dollarkoers: $ 1.2923 Betaling in Euro: ¤ 115,30 BTW / administratiekosten: ¤ 23,50 __________+ Totaal Kickstarter ¤ 138,80 Amazon.de prijs: ¤ 119,99 Amazon.de extra controller: ¤ 50,00 __________+ Totaal Amazon: ¤ 169,00 |
quote:
Oftewel heel Nederland (of i.i.g. gebied waaronder Nederland) wordt op dit moment verwerkt).quote:The item arrived at the International Logistics Center Frankfurt, Germany on Jun 27, 2013
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:52 schreef Iemand91 het volgende:
Een dergelijk klein bedrag pompt dat er niet zomaar even uit, en hoewel ik graag ongelijk krijg wat dit betreft denk ik dat (ook de backers) je nog wel geduld moeten hebben.
Voor de niet-backer (zoals ik) wordt het denk ik eerder een verjaardagscadeau vrees ik (eind juli).
Zou overigens wel zéér lullig zijn dat backers en/of pre-orders hun Ouya later zouden krijgen als mensen die 'm in Juni gewoon in de winkel bestellen. Lullig, maar niet ondenkbaar (denk maar aan de pre-orders van mobiele telefoons), denk ook aan de benodige verzendtijden.
Wou dat ik niet gelijk had...quote:Op maandag 15 april 2013 00:30 schreef Iemand91 het volgende:
Damn, dat wordt m'n gezeur nog waarheid ook; een verjaardagscadeau. Of voor volgend jaar verjaardagscadeau.
Nou ja, met een beetje geluk eind volgende week... maar waarschijnlijk de week erop.quote:Received & Dispatched
in Hong Kong on 26.06.2013 11:45 AM
Nice; vanaf de 26e een dag of 10 rekenen en dan hoe lang DE post er over doetquote:Op zondag 30 juni 2013 10:15 schreef shiznuts het volgende:
Houston, we've got something.
[..]
Nou ja, met een beetje geluk eind volgende week... maar waarschijnlijk de week erop.
Oh fijnquote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
De postbode kwam de mijne vrijdag brengen, net de dag dat ik zelf niet thuis was. Nu moet ik een half uur fietsen naar het postkantoor waar dat ding afgegeven is. Terwijl er 500m verderop ook een PostNL-punt zit
Dat ding is vervloekt...
Hij heeft alleen HDMI dus je moet iets vinden om je HDMI om te zetten naar de voor jou benodigde setupquote:Op zondag 30 juni 2013 21:17 schreef zatoichi het volgende:
Ik zit er ook sterk over te denken één aan te schaffen, maar eerst nog maar ff wachten totdat de distributie een beetje loopt; geen zin om mezelf op te vreten aan verwachtingen...
Welke mogelijkheden zijn er om dat ding anders aan te sluiten dan HDMI? Zelf game ik op een TFT met losstaand geluidssysteem, maar kan daar niet zoveel over vinden...
Net een paar mensen over de vloer en dus even gedaan; met 2 personen al leuk, denk dat het met 4 helemaal een feest isquote:
Ik ga een HDMI2VGA gebruiken om hem op me beeldscherm aan te sluiten. Heb me ouya nog niet dus ik weet niet of het goed gaat werken.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:17 schreef zatoichi het volgende:
Ik zit er ook sterk over te denken één aan te schaffen, maar eerst nog maar ff wachten totdat de distributie een beetje loopt; geen zin om mezelf op te vreten aan verwachtingen...
Welke mogelijkheden zijn er om dat ding anders aan te sluiten dan HDMI? Zelf game ik op een TFT met losstaand geluidssysteem, maar kan daar niet zoveel over vinden...
Zoals hierboven gezegd wordt; alleen HDMI. Misschien werken USB soundcards later ook nog wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:17 schreef zatoichi het volgende:
Hieruit begrijp ik dat jij wel álle controllers hebt gekregen?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef RobertNL het volgende:
Net een paar mensen over de vloer en dus even gedaan; met 2 personen al leuk en met 4 zeker.
Hebben ook wel even in een deuk gelegen om no brakes valet![]()
Leuke party-console-games. Vanaf morgen eens wat serieuzere games proberen
Dat kon goedkoper.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:39 schreef Avast het volgende:
Ik ga een HDMI2VGA gebruiken om hem op me beeldscherm aan te sluiten. Heb me ouya nog niet dus ik weet niet of het goed gaat werken.
http://dx.com/p/hdmi-fema(...)nverter-white-150706
Hubs zou ook geen overbodige luxe zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zoals hierboven gezegd wordt; alleen HDMI. Misschien werken USB soundcards later ook nog wel.
Jup; de ene is perfect. De andere connect heel slecht; direct een mail gestuurd kijken wat ze er mee gaan doen. Maar hardware issues zijn overal wel eensquote:[..]
Hieruit begrijp ik dat jij wel álle controllers hebt gekregen?
quote:
Die ellende geldt voor alle internetbestellingen. Volgende keer plak ik een briefje op de bus met de mededeling dat ze hem daar na de eerste dag heen mogen brengen als ik het echt verwacht, als levertijd onduidelijk is dan heb ik alsnog pech.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
De postbode kwam de mijne vrijdag brengen, net de dag dat ik zelf niet thuis was. Nu moet ik een half uur fietsen naar het postkantoor waar dat ding afgegeven is. Terwijl er 500m verderop ook een PostNL-punt zit
Dat ding is vervloekt...
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef draadstalig het volgende:
Ouya hier inmiddels binnen.. anderhalve week geleden besteld en gister ontvangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |