Het grappige is dat hij het gewoon niet heeft gezegd.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ataturk is toch ook overleden aan levercirrose ten gevolge van te veel alcohol? Die ander ken ik niet. Maar ja, alcohol is niet slecht, als je met mate drinkt. Dat lijkt Erdogan niet te begrijpen.
Maar het komt wel mooi uit. Hij is altijd het land uit als er wat gebeurt.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Onzin.
Stond allang gepland dat die naar het buitenland zou gaan.
Ja, hij zit zeker zelf achter de protesten net voordat ie naar het buitenland kan gaan zodat ie kan zeggen ik was in het buitenland toen het gebeurde.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar het komt wel mooi uit. Hij is altijd het land uit als er wat gebeurt.
Dus daar gingen die zakenmensen naar toe. Dit is vlak achter mequote:Op maandag 3 juni 2013 11:57 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]twitter:fulyacandas twitterde op maandag 03-06-2013 om 11:56:25Meanwhile the protests infront of Doğuş Power Center continue against NTV http://t.co/esOHTqf8Yf #occupygezi reageer retweet
Staan inderdaad wel wat "zakenmensen" tussen.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus daar gingen die zakenmensen naar toe. Dit is vlak achter me
Verstandige man.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:09 schreef aerdt het volgende:
President Gul geeft nu een speech:
- Democratie is niet alleen verkiezingen. Het is meer dan alleen de meerderheid behalen
- Burgers moeten het recht hebben om te verzamelen en vreedzame demonstraties te houden. Daar zijn we trots op, zolang de wet niet word overtreden
- In tegenstelling tot sommige arabische landen burgers moeten het recht hebben om hun mening te uiten. Onze democratie word op dit moment getest
- De boodschap van de burgers is duidelijk
De meesten zijn hier casual gekeed hoor. Met dit weer ga je niet in pak als dat niet nodig is.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Staan inderdaad wel wat "zakenmensen" tussen.
https://vine.co/v/b31PE5LHMYT
Ik had zakenmensen al tussen quotes gezet, mensen kan je niet beoordelen op hun uiterlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De meesten zijn hier casual gekeed hoor. Met dit weer ga je niet in pak als dat niet nodig is.
Hij komt er een beetje laat mee he...quote:Op maandag 3 juni 2013 12:15 schreef Dance99Vv het volgende:
Heeft het enige zin wat die president Gul zegt ?
Jezus Christus, doe niet zo irritant. Kruip in je schuilkelder.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:18 schreef ilker77 het volgende:
MIDDEN OOSTEN PROJECT!
[ afbeelding ]
http://img338.imageshack.us/img338/8853/harita2qz7te2.jpg (copy/paste deze link)
[ http://img338.imageshack.us/img338/8853/harita2qz7te2.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
Maar goed dat iedereen hier de Turkse taal beheerst... oh nee wacht...quote:Op maandag 3 juni 2013 12:20 schreef ilker77 het volgende:
[ http://img338.imageshack.us/img338/8853/harita2qz7te2.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
Dat hij Erdoğan durft tegen te spreken. De rekel!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Gül. Die heb ik altijd de verstandigere van de twee gevonden.
President Gül.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:09 schreef aerdt het volgende:
- Democratie is niet alleen verkiezingen. Het is meer dan alleen de meerderheid behalen
- Burgers moeten het recht hebben om te verzamelen en vreedzame demonstraties te houden. Daar zijn we trots op, zolang de wet niet word overtreden
- In tegenstelling tot sommige arabische landen burgers moeten het recht hebben om hun mening te uiten. Onze democratie word op dit moment getest
Erdogan het land uit, Gül mag de hete kastanjes uit het vuur halen. Gaat het goed dan is het goed voor Erdogan, gaat het slecht dan was het omdat hij het land uit is.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:09 schreef aerdt het volgende:
Edit: Sorry guidance, missed your post...
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, hij zit zeker zelf achter de protesten net voordat ie naar het buitenland kan gaan zodat ie kan zeggen ik was in het buitenland toen het gebeurde.
Jahaha.
Goh.. Had ik zo niet door.quote:VICE: Hoe heeft de AKP zo machtig kunnen worden?
Emrah:Toen de partij in 2001 werd opgericht, zijn er allerlei grote beloften gemaakt.Turkije zou een welvarende, sociale en sterke democratie worden. De meeste beloften zijn nooit uitgekomen. Alleen economisch doet Turkije het goed, en daarom sluiten veel mensen hun ogen voor wat er allemaal mis is met dit land.
In dit gebouw, waaronder een winkelcentrum (quote:Op maandag 3 juni 2013 12:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is dit? Is dat in het gebouw waar ze nu demonstreren?
Dat mensen op zo'n wijze demonstrereren tegen "media". Prachtig.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In dit gebouw, waaronder een winkelcentrum (), is ook NTV gevestigd. Op een steenworpafstand van waar ik nu ben.
En dat doen ze `even´ tijdens de middagpauze. Strak georganiseerdquote:Op maandag 3 juni 2013 12:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat mensen op zo'n wijze demonstrereren tegen "media". Prachtig.
Korte vertaling?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:56 schreef Ambipur het volgende:
Hoe deze "leider" reageert op de journaliste....
Zie beschrijving, dat vertelt al iets.quote:
Als hij nou gewoon toegeeft zou dit wellicht makkelijk opgelost kunnen worden.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zie beschrijving, dat vertelt al iets.
Laat ik het zo stellen, zij is erg kritisch richting hem en hij reageert op een bepaalde manier.. Wederom dat zinnetje: ik hou mijn "supporters" (weet even de correcte benaming niet), 50% van de bevolking met moeite thuis.![]()
Hij blijft er bij dat dit een ideologisch iets is ipv een tegengeluid van de Turkse bevolking.
Arrogante bal.
Als ik die beelden van hem zie weet ik precies waarom er nu zoveel mensen nog aan het demonstreren zijn. De man is een arrogante kwal.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als hij nou gewoon toegeeft zou dit wellicht makkelijk opgelost kunnen worden.
Ja maar soms moet je even boven jezelf uitstijgen en om de rust te bewaren even gewoon de toon veranderen. Zoals Gül doet. Dat kan hij gewoon niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Che_ het volgende:
Normale reactie van Erdogan en ik geloof inderdaad dat er een boel voorstanders zijn die ook de straat op willen gaan om tegen de relschoppers te demonstreren.
Uit onderzoek blijkt dat Ozal niet vergiftigd is. Dit was een leugen van de AKP om de aandacht af te leiden. Erdogan is de grootste dief in de historie van Turkije. Hij is de mede voorzitter van de Greater Middle East Project (BOP). BOP beoogt de opsplitsing en herindeling van de landen in het midden oosten. Daar hoort Turkije ook bijquote:Op maandag 3 juni 2013 11:07 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens is de eerste leider die groter werd dan de CHP, Adnan Menderes, opgehangen door het leger.
Özal , die de hegemonie van het leger en de CHP & het leger in gevaar bracht is vergiftigd.
En nu krijgt Erdoğan dit voor zijn kiezen. Toch wel interessant...
Hurriyet, Milliyet, Vatan, Aksam, ( HaberTurk)quote:Op maandag 3 juni 2013 13:09 schreef Ambipur het volgende:
Welke kranten komen met kritische artikelen?
Enige die ik kon vinden is Hurriyet. Verder? Sabah lees ik al niet meer, te lachwekkend.
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat Ozal niet vergiftigd is.
En Menderes ook niet opgehangen. Allemaal AKP-leugens.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:17 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Uit het laatste onderzoek is juist gebleken van wel
HIer kun je over discussieren tot je een ons weegt. De exacte waarheid blijft een mysterie.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:17 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En Menderes ook niet opgehangen. Allemaal AKP-leugens.
Het is dan ook niet tegen de partij gericht, maar echt op de persoon. Erdoğan kon de afgelopen dagen beter niets zeggen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:25 schreef De_Guidance het volgende:
Veel positieve reacties op President Gül in de sociale media en de reacties bij de nieuwssites.
Erdoğan krijgt voornamelijk alleen heel boze reacties.
Grappig , van dezelfde partij.
Uit de laatste autopsie blijkt juist dat hij niet vergiftigd is. Dit is verklaard door artsen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:17 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
quote:Erdogan is de grootste dief in de historie van Turkije. Hij is de mede voorzitter van de Greater Middle East Project (BOP). BOP beoogt de opsplitsing en herindeling van de landen in het midden oosten. Daar hoort Turkije ook bij
Als een vertaling benodigd is, hoor ik dat graag van degene.quote:Etnik vurgu ile başlatılan proje, Habur'da adalet duygusunu kanatıp, kabul edilemez PKK şovlarına dönünce Türk Milletinin buna gösterdiği tepki ve nefret nedeniyle oyu azalacağı kaygısına kapılarak, Hükümet, ancak o zaman frene basıp vites değiştirmek zorunda kalmıştır.”
Ga ergens anders janken.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:33 schreef polderturk het volgende:
Erdogan is mede voorzitter van BOP (Buyuk Ortadogu Projesi) volgens zijn eigen woorden. Daarmee is hij de vijand van Turken en de gehele moslim wereld.
Ja, geef eens een link.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:31 schreef polderturk het volgende:
[..]
Uit de laatste autopsie blijkt juist dat hij niet vergiftigd is. Dit is verklaard door artsen.
ja , uh geef maar een vertaling want ik begrrijp het nietquote:Op maandag 3 juni 2013 13:32 schreef Ambipur het volgende:
zarGon, tijdens het lezen van deze tekst, moest ik aan jou denken.
[..]
Als een vertaling benodigd is, hoor ik dat graag van degene.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/14397095.asp
las dat dat over de afgelopen 3 dagen was(bron aljazeera)quote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef superworm het volgende:
Maar ik lees net dat er vannacht weer bijna duizend man is opgepakt?
Jouw held is een vijand van de Turken. Zie ook de recente deal met de PKK. Dit dien je in het licht te zien van Erdogan's rol in The Greater Middle East Project.quote:
Wat lul je kneus. Voor het eerst in 40 jaar zijn er vredesonderhandelingen verricht en begint de pkk zich eindelijk terug te trekken uit Turkije.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jouw held is een vijand van de Turken. Zie ook de recente deal met de PKK. Dit dien je in het licht te zien van Erdogan's rol in The Greater Middle East Project.
Dat is gewoon het tegenspreken van recent onderzoek dat die wel vergiftigd was.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef polderturk het volgende:
[..]
http://m.haber7.com/haberDetay.php?id=961811
Of de staatsomroep van Qatar nou zo'n betrouwbaar medium is in deze......quote:
Is dit ook BNW? Erdogan zegt in zijn eigen woorden dat hij mede voorzitter is van BOP. Dit is een feit. Daarmee geeft hij dus aan dat hij een vijand van de Turken is.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:54 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wat lul je kneus. Voor het eerst in 40 jaar zijn er vredesonderhandelingen verricht en begint de pkk zich eindelijk terug te trekken uit Turkije.
Kom niet met bullshit theorieën. BNW is die kant op ---->
Betrouwbaarder dan Turkse media hequote:Op maandag 3 juni 2013 14:05 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Of de staatsomroep van Qatar nou zo'n betrouwbaar medium is in deze......
Een deal sluiten met de PKK om terug te trekken is iets slechts voor Turkije?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jouw held is een vijand van de Turken. Zie ook de recente deal met de PKK. Dit dien je in het licht te zien van Erdogan's rol in The Greater Middle East Project.
Lastig.. zoiets:quote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja , uh geef maar een vertaling want ik begrrijp het niet
Ik had een map gezien van Turkije rond de tijd van Atatürk waarbij Turkije reikte van half griekenland tot een stuk in Iran, Syrië, Irak en Armenië. Ik weet niet meer welke het was. Maar goed, past wel leuk bij de conspiracy theorieën over Erdoganquote:Op maandag 3 juni 2013 14:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Haha nee. In Lausanne werd Turkije gedecimeerd tot een klein stukje in Anatolië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |