Als ik die beelden van hem zie weet ik precies waarom er nu zoveel mensen nog aan het demonstreren zijn. De man is een arrogante kwal.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als hij nou gewoon toegeeft zou dit wellicht makkelijk opgelost kunnen worden.
Ja maar soms moet je even boven jezelf uitstijgen en om de rust te bewaren even gewoon de toon veranderen. Zoals Gül doet. Dat kan hij gewoon niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef Che_ het volgende:
Normale reactie van Erdogan en ik geloof inderdaad dat er een boel voorstanders zijn die ook de straat op willen gaan om tegen de relschoppers te demonstreren.
Uit onderzoek blijkt dat Ozal niet vergiftigd is. Dit was een leugen van de AKP om de aandacht af te leiden. Erdogan is de grootste dief in de historie van Turkije. Hij is de mede voorzitter van de Greater Middle East Project (BOP). BOP beoogt de opsplitsing en herindeling van de landen in het midden oosten. Daar hoort Turkije ook bijquote:Op maandag 3 juni 2013 11:07 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens is de eerste leider die groter werd dan de CHP, Adnan Menderes, opgehangen door het leger.
Özal , die de hegemonie van het leger en de CHP & het leger in gevaar bracht is vergiftigd.
En nu krijgt Erdoğan dit voor zijn kiezen. Toch wel interessant...
Hurriyet, Milliyet, Vatan, Aksam, ( HaberTurk)quote:Op maandag 3 juni 2013 13:09 schreef Ambipur het volgende:
Welke kranten komen met kritische artikelen?
Enige die ik kon vinden is Hurriyet. Verder? Sabah lees ik al niet meer, te lachwekkend.
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat Ozal niet vergiftigd is.
En Menderes ook niet opgehangen. Allemaal AKP-leugens.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:17 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Uit het laatste onderzoek is juist gebleken van wel
HIer kun je over discussieren tot je een ons weegt. De exacte waarheid blijft een mysterie.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:17 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En Menderes ook niet opgehangen. Allemaal AKP-leugens.
Het is dan ook niet tegen de partij gericht, maar echt op de persoon. Erdoğan kon de afgelopen dagen beter niets zeggen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:25 schreef De_Guidance het volgende:
Veel positieve reacties op President Gül in de sociale media en de reacties bij de nieuwssites.
Erdoğan krijgt voornamelijk alleen heel boze reacties.
Grappig , van dezelfde partij.
Uit de laatste autopsie blijkt juist dat hij niet vergiftigd is. Dit is verklaard door artsen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:17 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
quote:Erdogan is de grootste dief in de historie van Turkije. Hij is de mede voorzitter van de Greater Middle East Project (BOP). BOP beoogt de opsplitsing en herindeling van de landen in het midden oosten. Daar hoort Turkije ook bij
Als een vertaling benodigd is, hoor ik dat graag van degene.quote:Etnik vurgu ile başlatılan proje, Habur'da adalet duygusunu kanatıp, kabul edilemez PKK şovlarına dönünce Türk Milletinin buna gösterdiği tepki ve nefret nedeniyle oyu azalacağı kaygısına kapılarak, Hükümet, ancak o zaman frene basıp vites değiştirmek zorunda kalmıştır.”
Ga ergens anders janken.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:33 schreef polderturk het volgende:
Erdogan is mede voorzitter van BOP (Buyuk Ortadogu Projesi) volgens zijn eigen woorden. Daarmee is hij de vijand van Turken en de gehele moslim wereld.
Ja, geef eens een link.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:31 schreef polderturk het volgende:
[..]
Uit de laatste autopsie blijkt juist dat hij niet vergiftigd is. Dit is verklaard door artsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |