ja , uh geef maar een vertaling want ik begrrijp het nietquote:Op maandag 3 juni 2013 13:32 schreef Ambipur het volgende:
zarGon, tijdens het lezen van deze tekst, moest ik aan jou denken.
[..]
Als een vertaling benodigd is, hoor ik dat graag van degene.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/14397095.asp
las dat dat over de afgelopen 3 dagen was(bron aljazeera)quote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef superworm het volgende:
Maar ik lees net dat er vannacht weer bijna duizend man is opgepakt?
Jouw held is een vijand van de Turken. Zie ook de recente deal met de PKK. Dit dien je in het licht te zien van Erdogan's rol in The Greater Middle East Project.quote:
Wat lul je kneus. Voor het eerst in 40 jaar zijn er vredesonderhandelingen verricht en begint de pkk zich eindelijk terug te trekken uit Turkije.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jouw held is een vijand van de Turken. Zie ook de recente deal met de PKK. Dit dien je in het licht te zien van Erdogan's rol in The Greater Middle East Project.
Dat is gewoon het tegenspreken van recent onderzoek dat die wel vergiftigd was.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef polderturk het volgende:
[..]
http://m.haber7.com/haberDetay.php?id=961811
Of de staatsomroep van Qatar nou zo'n betrouwbaar medium is in deze......quote:
Is dit ook BNW? Erdogan zegt in zijn eigen woorden dat hij mede voorzitter is van BOP. Dit is een feit. Daarmee geeft hij dus aan dat hij een vijand van de Turken is.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:54 schreef Dibble het volgende:
[..]
Wat lul je kneus. Voor het eerst in 40 jaar zijn er vredesonderhandelingen verricht en begint de pkk zich eindelijk terug te trekken uit Turkije.
Kom niet met bullshit theorieën. BNW is die kant op ---->
Betrouwbaarder dan Turkse media hequote:Op maandag 3 juni 2013 14:05 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Of de staatsomroep van Qatar nou zo'n betrouwbaar medium is in deze......
Een deal sluiten met de PKK om terug te trekken is iets slechts voor Turkije?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jouw held is een vijand van de Turken. Zie ook de recente deal met de PKK. Dit dien je in het licht te zien van Erdogan's rol in The Greater Middle East Project.
Lastig.. zoiets:quote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja , uh geef maar een vertaling want ik begrrijp het niet
Ik had een map gezien van Turkije rond de tijd van Atatürk waarbij Turkije reikte van half griekenland tot een stuk in Iran, Syrië, Irak en Armenië. Ik weet niet meer welke het was. Maar goed, past wel leuk bij de conspiracy theorieën over Erdoganquote:Op maandag 3 juni 2013 14:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Haha nee. In Lausanne werd Turkije gedecimeerd tot een klein stukje in Anatolië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |