Niet echt geloofwaardig scenario.quote:Op maandag 3 juni 2013 07:58 schreef ilker77 het volgende:
Scenario: Fethullah Gulen,Abdullah Gul, Bulent Arinc versus Recep Tayyip Erdogan
Zullen we Amerika hier buiten laten?quote:Op maandag 3 juni 2013 08:06 schreef ilker77 het volgende:
Amerika wil de wereld overnemen. Amerika denkt alleen maar aan zichzelf!!
Misschien kan ie gaan hokken met Ben Ali.quote:Op maandag 3 juni 2013 07:49 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Misschien dat hij wat verstandig advies van de koning van Marokko kan aannemen, die is de enige is blijven zitten na het "lente" offensief.
Psst. Er bestaat een edit knop. Kan je al je brabbels in een enkele post kwijt in plaats van 10 posts onder elkaar te plaatsen.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:14 schreef ilker77 het volgende:
Plannen Erdogan;
2015
President: Tayyip erdogan
Premier: Numan Kurtulus
Islamitische stichting: Fethullah Gulen
Iemand? Het was die quote die Erdogan afgelopen weekend maakte, dat-ie een volgende rol heeft en in dienst staat van het volk. Het is voor de Quote Van De Dag op mijn werk, vandaarquote:Op maandag 3 juni 2013 08:14 schreef superworm het volgende:
Hoi allemaal! Ik zoek die foto die gisteren langskwam met een vrouw erop met een bordje, waarop in het Engels een citaat van Erdogan staat en dan daaronder "ARE YOU A MAN OF YOUR WORD?" oid.
deze,post van De_Guidance?quote:Op maandag 3 juni 2013 08:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Iemand? Het was die quote die Erdogan afgelopen weekend maakte, dat-ie een volgende rol heeft en in dienst staat van het volk. Het is voor de Quote Van De Dag op mijn werk, vandaar
quote:
ik weet welke je bedoelt..er staat " i am not a king....but your servant"quote:Op maandag 3 juni 2013 08:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Iemand? Het was die quote die Erdogan afgelopen weekend maakte, dat-ie een volgende rol heeft en in dienst staat van het volk. Het is voor de Quote Van De Dag op mijn werk, vandaar
Niet doen, kijk eens boven jouw post?quote:Op maandag 3 juni 2013 08:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik weet welke je bedoelt..er staat " i am not a king....but your servant"
je moet ff de vorige delen doorspitten.
Dat heb ik gedaan maar i kkon het niet meer vinden.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik weet welke je bedoelt..er staat " i am not a king....but your servant"
je moet ff de vorige delen doorspitten.
aw, oke, nog zoeken dusquote:Op maandag 3 juni 2013 08:34 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan maar i kkon het niet meer vinden.
En die foto van Flow3r is het goede bordje, maar niet de goede foto. In de vorige topics was er 1 foto waar ze tussen een menigte stond.
Ik vermoed dat het op die Tumblr stond waar ook de prachtige Anonymousmasker-foto's vandaan geplukt werden. Helaas werkt die link niet op de Internet Explorer 1.0 (oid) op mijn werk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |