Zeer kunstzinnig tijdschrift.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef alors het volgende:
Maar ik vond wel dat ze gelijk had, Panorama is toch geen kunstvorm?
Dat bedoel ik dus... je begint over de raarste dingen te twijfelenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef alors het volgende:
De leefstijlen staan wel haaks op elkaar.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef Pedroso het volgende:
Een Calvinist kan toch ook Bourgondisch eten ?
Nee, alleen een instelling op je camera, nou goedquote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef alors het volgende:
Panorama schilderij?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef alors het volgende:
Yupquote:
Ja dat vond ik ook verwarrend. Caroline ging er ook helemaal niet op in.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef alors het volgende:
Ik vermoed dat dat ook bewust wordt gedaan om de vraag moeilijker te makenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook verwarrend. Caroline ging er ook helemaal niet op in.
Tatouage is toch ook geen kunstvorm? Ze hadden beter in de vraag kunnen zetten 'welk woord' ipv kunstvorm.
Moet je ook meedoen met de Postcode loterij om mee te mogen doen? Hoe werkt het selectieproces precies?quote:
Ja je moet lid zijn of lid worden als je mee wil doen. Eerst telefonisch drie vragen beantwoorden tijdens de uitzending als ze weer kandidaten zoeken, daarna een screening waarbij je 50 vragen krijgt en dan het echte werk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moet je ook meedoen met de Postcode loterij om mee te mogen doen? Hoe werkt het selectieproces precies?
Zijn die vragen een beetje op het niveau van wat je op tv ziet. De halve uitzending sta ik met de mond open van verbazing dat sommige mensen de meest simpele vragen fout beantwoorden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja je moet lid zijn of lid worden als je mee wil doen. Eerst telefonisch drie vragen beantwoorden tijdens de uitzending als ze weer kandidaten zoeken, daarna een screening waarbij je 50 vragen krijgt en dan het echte werk.
quote:Op zondag 9 juni 2013 09:57 schreef portie het volgende:
[..]
Zijn die vragen een beetje op het niveau van wat je op tv ziet. De halve uitzending sta ik met de mond open van verbazing dat sommige mensen de meest simpele vragen fout beantwoorden.
Zijn dezelfde soort vragen ja...quote:Op zondag 9 juni 2013 09:57 schreef portie het volgende:
[..]
Zijn die vragen een beetje op het niveau van wat je op tv ziet. De halve uitzending sta ik met de mond open van verbazing dat sommige mensen de meest simpele vragen fout beantwoorden.
Ah ik heb je gemist en wat stomquote:Op zondag 9 juni 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn dezelfde soort vragen ja...
Ik was trouwens net vol in beeld... ik had Hertz fout
Weet je meteen waar hij het vandaan heeftquote:Op zondag 9 juni 2013 21:29 schreef Piles het volgende:
Ik ken Pennywise alleen als user hier op FOK!
Ik wist hem ook niet, ik ken dat hele boek niet. Voor de rest weet ik meestal alle vragen wel.quote:
ik ben geen stephen King fan en heb it nog nooit gezienquote:Op zondag 9 juni 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is echt zoiets wat je weet als je Stephen King fan bent, anders dan weet je het niet.
Serieus?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn dezelfde soort vragen ja...
Ik was trouwens net vol in beeld... ik had Hertz fout
Mmm ik vergelijk het een beetje met iets over GTST, dat zou ik dus absoluut niet weten.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ik ben geen stephen King fan en heb it nog nooit gezien
Dit ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is echt zoiets wat je weet als je Stephen King fan bent, anders dan weet je het niet.
die sigaretten tasten je hersenen aanquote:Op zondag 9 juni 2013 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wist hem ook niet, ik ken dat hele boek niet. Voor de rest weet ik meestal alle vragen wel.
Jaquote:
Ik rook niet vriend.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
die sigaretten tasten je hersenen aan
Dat is jammerquote:
Hertz -> MegaHertz -> radio -> geluidsgolven -> trilling?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja
Ik snap echt de ballen van natuurkunde... It wist ik dan weer wel
6 seconden bedenktijd, dat was tekort voor die redenatiequote:Op zondag 9 juni 2013 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hertz -> MegaHertz -> radio -> geluidsgolven -> trilling?
Waarvan die 2e dan ook nog leuk isquote:Op zondag 9 juni 2013 21:33 schreef superniger het volgende:
per seconde wijzer en met het mes op tafel zijn de enige quiz in NLmet niveau
Ja dat kan natuurlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
6 seconden bedenktijd, dat was tekort voor die redenatie
De bestandsnaam zegt genoegquote:Op zondag 9 juni 2013 21:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die foto op wikipedia bij Australisch decollete.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een enge ballonnenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, ik kan nog wel een meloen klaarmakenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[ afbeelding ]
Het vorige blondje was anders wel de laatste die met het geld naar huis ging.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:37 schreef Pedroso het volgende:
Een blondje aan de desk ? Kan nooit goed gaan.
Dreadlock Holiday ? Was toch veel later ?quote:
Ik ook alleen maar omdat ik zeker weet dat het A en B niet zijnquote:
Donna misschien?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dreadlock Holiday ? Was toch veel later ?
Doe maar Bob Marleyquote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Bob Dylan & The Wailers klinkt wel eigenlijk
A kon ik wegstrepen... en B bleek bij Bob Marley te horenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook alleen maar omdat ik zeker weet dat het A en B niet zijn
Klopt, The Band is namelijk helemaal niet de officiele begeleiding van Dylan toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook alleen maar omdat ik zeker weet dat het A en B niet zijn
Daarom was ik in de war. Dat wist ik dus ook niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, The Band is namelijk helemaal niet de officiele begeleiding van Dylan toch?
The Band is een supergroup met folkzangers, daar heeft Dylan wel wat connecties mee. Maar geen complete begeleiding dacht ikquote:
Ik weet niet zo heel erg veel van Bob Dylan, maar het is niet zo dat je het in één adem noemtquote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, The Band is namelijk helemaal niet de officiele begeleiding van Dylan toch?
Nee preciesquote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet zo heel erg veel van Bob Dylan, maar het is niet zo dat je het in één adem noemt
Alsof het spel daar om gaatquote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Pedroso het volgende:
Altijd zonde als er zoveel wegvallen en je krijgt er niets voor.
Daar gaat het wel ja. Althans daar zou het mij om gaan. Liever een ton dan een schamele 10.000 euri.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof het spel daar om gaatJe mag blij zijn dat je uberhaupt het einde haalt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:44 schreef snellejelle het volgende:
Ze hebben griep gehad en een keer gebbqd
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef tochweerhenk het volgende:
HAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA ZE LIGT ERUIT HUIDSKLEUR IS BLOND TOEVAL NEE
ESCAPE KUT
Dat dacht ik toen ook op de tribunequote:
maak mij maar weer belachelijkquote:
Ik herhaalde haar alleen.quote:
Was toch ook met Chris Zegers?quote:
DAT DOE JE ZELF AL HAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHquote:
quote:
Ja plek 70 deze uitzendingquote:
Le Corbusierquote:Op zondag 9 juni 2013 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie was C? Ik heb niet op de antwoorden gelet![]()
is meestal zo met vrouwenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:49 schreef Pedroso het volgende:
Vanaf nu moet ze het op eigen kracht gaan doen. Zal niet lang duren dus.
Le Corbusier.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie was C? Ik heb niet op de antwoorden gelet![]()
Le Corbusier had wel een paar aardige ideëen, maar niet veel neequote:Op zondag 9 juni 2013 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Le Corbusier is bagger. Terwijl het vroeger de man was met z'n Bijlmer
Ja dat zei ik, en al die mislukte franse banlieusquote:Op zondag 9 juni 2013 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Le Corbusier is bagger. Terwijl het vroeger de man was met z'n Bijlmer
Aug Urkquote:
Ah, niet gezien.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zei ik, en al die mislukte franse banlieus
Zijn stedenbouwkundige ideeen zijn lachwekkend. Qua Architectuur heeft hij een paar leuke dingen, maar ook niet geweldig.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Le Corbusier had wel een paar aardige ideëen, maar niet veel nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |