Zeer kunstzinnig tijdschrift.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef alors het volgende:
Maar ik vond wel dat ze gelijk had, Panorama is toch geen kunstvorm?
Dat bedoel ik dus... je begint over de raarste dingen te twijfelenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef alors het volgende:
De leefstijlen staan wel haaks op elkaar.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef Pedroso het volgende:
Een Calvinist kan toch ook Bourgondisch eten ?
Nee, alleen een instelling op je camera, nou goedquote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef alors het volgende:
Panorama schilderij?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef alors het volgende:
Yupquote:
Ja dat vond ik ook verwarrend. Caroline ging er ook helemaal niet op in.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef alors het volgende:
Ik vermoed dat dat ook bewust wordt gedaan om de vraag moeilijker te makenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook verwarrend. Caroline ging er ook helemaal niet op in.
Tatouage is toch ook geen kunstvorm? Ze hadden beter in de vraag kunnen zetten 'welk woord' ipv kunstvorm.
Moet je ook meedoen met de Postcode loterij om mee te mogen doen? Hoe werkt het selectieproces precies?quote:
Ja je moet lid zijn of lid worden als je mee wil doen. Eerst telefonisch drie vragen beantwoorden tijdens de uitzending als ze weer kandidaten zoeken, daarna een screening waarbij je 50 vragen krijgt en dan het echte werk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moet je ook meedoen met de Postcode loterij om mee te mogen doen? Hoe werkt het selectieproces precies?
Zijn die vragen een beetje op het niveau van wat je op tv ziet. De halve uitzending sta ik met de mond open van verbazing dat sommige mensen de meest simpele vragen fout beantwoorden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja je moet lid zijn of lid worden als je mee wil doen. Eerst telefonisch drie vragen beantwoorden tijdens de uitzending als ze weer kandidaten zoeken, daarna een screening waarbij je 50 vragen krijgt en dan het echte werk.
quote:Op zondag 9 juni 2013 09:57 schreef portie het volgende:
[..]
Zijn die vragen een beetje op het niveau van wat je op tv ziet. De halve uitzending sta ik met de mond open van verbazing dat sommige mensen de meest simpele vragen fout beantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |