Die zoekt de volgende keer gewoon een fatsoenlijk gewassen exemplaar hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 21:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat zal je hoer wel leren om d'r lompe waffel te houden in het vervolg.
Hoe kan je lul dan zo snel stinken?quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Haha, wat een afknapper!
Nou ja kinderen zijn tenminste wel eerlijk en durven zoiets ook gewoon in your face te zeggen.
Teveel gezeiktquote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef starla het volgende:
[..]
Hoe kan je lul dan zo snel stinken?
Ben je 14 ofzo en maak je 3 liter smegma aan per 24 uur?
Geen idee, beetje teveel geplast die dag misschien. Was ook de eerste keer dus is niet zo alsof ik dat dagelijks te horen krijg.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef starla het volgende:
[..]
Hoe kan je lul dan zo snel stinken?
Ben je 14 ofzo en maak je 3 liter smegma aan per 24 uur?
Oh, je bent zo man die tijdens het nadruppelen hem alweer terugstopt.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen idee, beetje teveel geplast die dag misschien. Was ook de eerste keer dus is niet zo alsof ik dat dagelijks te horen krijg.
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Haha, wat een afknapper!
Nou ja kinderen zijn tenminste wel eerlijk en durven zoiets ook gewoon in your face te zeggen.
Haha heel grappig en nu weer opzouten uit MIJN topic.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoax!! FOK! kers hebben geen vriendin en zeker geen knappe!
Verzonnen topic
Woef?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Haha heel grappig en nu weer opzouten uit MIJN topic.
misschien omdat je bijna nooit seks hebt?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen idee, beetje teveel geplast die dag misschien. Was ook de eerste keer dus is niet zo alsof ik dat dagelijks te horen krijg.
Prima tip. Onderwaterpijpen vind ik zelf wel prettig, of ja, als dat bij je gebeurt tenminste. Van tevoren moet je wel duidelijk zijn in de regels. Wat het echt spannend houdt, is als je afspreekt dat ze niet boven water mag komen om adem te halen voor je klaarkomt.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het allemaal wat burgerlijk overkomt, HSG. 'Al een paar dagen geen seks gehad', 'saaie week', dan 'frunniken op bed'. Kom op man, op bed? Het is allemaal zo gewoontjes.
Waarom doe je niet eens een keer lekker gek, even lekker uit de band springen als het ware. De vrouwtjes houden daar wel van.
Oh het vrouwtje houdt er sowieso wel van. Dat is het probleem niet zo, denk ik. Maar wel bedankt voor je tips. Beter dan die jaloerse vrouwen in dit topic die alleen maar wanhopig zijn omdat ze elke dag een stinkend friemeltje tegenkomen in bed.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het allemaal wat burgerlijk overkomt, HSG. 'Al een paar dagen geen seks gehad', 'saaie week', dan 'frunniken op bed'. Kom op man, op bed? Het is allemaal zo gewoontjes.
Waarom doe je niet eens een keer lekker gek, even lekker uit de band springen als het ware. De vrouwtjes houden daar wel van.
Mijn beeld over jou, wat doe je.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Prima tip. Onderwaterpijpen vind ik zelf wel prettig, of ja, als dat bij je gebeurt tenminste. Van tevoren moet je wel duidelijk zijn in de regels. Wat het echt spannend houdt, is als je afspreekt dat ze niet boven water mag komen om adem te halen voor je klaarkomt.
Je moet ze eens zien spartelen als je je net daarvoor nog hebt afgetrokken.
jawel je moet opstaan met je stibba naar de dous en dan moet je hem aanzetten en dan eronder staan en dan nat worden dan nat zijn dan insmeren ook tussen je tenen en dan ff pagga slaan dan nog je sperma wegspoelen dan in het putje pissen dan je lul schoonmaken je smegma wegschrapen je voorhuid vooruit en achter schuiven en dan moet je ook nog eens de douche uitzetten dna moet je de handdoek pakken jezelf afdrogen dan moet je nog droog worden dan droog zijn dan naar je hoer lopen en klaar.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Zoveel moeite is het toch niet om ff te douchen
Dit is wel een goeiie ook.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Prima tip. Onderwaterpijpen vind ik zelf wel prettig, of ja, als dat bij je gebeurt tenminste. Van tevoren moet je wel duidelijk zijn in de regels. Wat het echt spannend houdt, is als je afspreekt dat ze niet boven water mag komen om adem te halen voor je klaarkomt.
gvdquote:Op zondag 2 juni 2013 21:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kwaliteit is uiteraard belangrijker dan kwantiteit. Ik heb er voldoende vertrouwen in dat een situatie als deze zich in de nabije toekomst niet gauw meer voor zal doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Oh het vrouwtje houdt er sowieso wel van. Dat is het probleem niet zo, denk ik. Maar wel bedankt voor je tips. Beter dan die jaloerse vrouwen in dit topic die alleen maar wanhopig zijn omdat ze elke dag een stinkend friemeltje tegenkomen in bed.
Ik heb mezelf niet altijd juist getoond in jouw nabijheid. Je bent nog jong, daar hou ik rekening mee. Ik had je hier niet verwacht, sorry dat je dit moest lezen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn beeld over jou, wat doe je.
Nu ben je niet meer schattig
Wij moeten een stinklul in de bek nemen om vervolgens te horen krijgen dat we uit ons bek stinken als we weer face to face liggen met de gene die een stinklul had ?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:48 schreef Tropanzia het volgende:
Wat een egoïsme en asocialiteit er soms uit die vrouwen voort kan komen hè, niet normaal.
damnquote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Haha, wat een afknapper!
Gewoon vriendin meesleuren, even wassen, en dan meteen seks tijdens het douchen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jawel je moet opstaan met je stibba naar de dous en dan moet je hem aanzetten en dan eronder staan en dan nat worden dan nat zijn dan insmeren ook tussen je tenen en dan ff pagga slaan dan nog je sperma wegspoelen dan in het putje pissen dan je lul schoonmaken je smegma wegschrapen je voorhuid vooruit en achter schuiven en dan moet je ook nog eens de douche uitzetten dna moet je de handdoek pakken jezelf afdrogen dan moet je nog droog worden dan droog zijn dan naar je hoer lopen en klaar.
best kutwerk
mijne is schoon als je wilt ga ik ff kijken heb eergister nog gedouched en maar 5 x geplast in die 2 dagen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef AdoraBelle het volgende:
Terechte reactie van je vriendin.
Vieze piemels.
Ja, zo onschuldig ben ik welquote:Op zondag 2 juni 2013 21:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet altijd juist getoond in jouw nabijheid. Je bent nog jong, daar hou ik rekening mee. Ik had je hier niet verwacht, sorry dat je dit moest lezen.
Kan ook gewoon inderdaad maar wanneer moet je je dan aftrekken?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon vriendin meesleuren, even wassen, en dan meteen seks tijdens het douchen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |