Die zoekt de volgende keer gewoon een fatsoenlijk gewassen exemplaar hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 21:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat zal je hoer wel leren om d'r lompe waffel te houden in het vervolg.
Hoe kan je lul dan zo snel stinken?quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Haha, wat een afknapper!
Nou ja kinderen zijn tenminste wel eerlijk en durven zoiets ook gewoon in your face te zeggen.
Teveel gezeiktquote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef starla het volgende:
[..]
Hoe kan je lul dan zo snel stinken?
Ben je 14 ofzo en maak je 3 liter smegma aan per 24 uur?
Geen idee, beetje teveel geplast die dag misschien. Was ook de eerste keer dus is niet zo alsof ik dat dagelijks te horen krijg.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef starla het volgende:
[..]
Hoe kan je lul dan zo snel stinken?
Ben je 14 ofzo en maak je 3 liter smegma aan per 24 uur?
Oh, je bent zo man die tijdens het nadruppelen hem alweer terugstopt.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen idee, beetje teveel geplast die dag misschien. Was ook de eerste keer dus is niet zo alsof ik dat dagelijks te horen krijg.
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Haha, wat een afknapper!
Nou ja kinderen zijn tenminste wel eerlijk en durven zoiets ook gewoon in your face te zeggen.
Haha heel grappig en nu weer opzouten uit MIJN topic.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoax!! FOK! kers hebben geen vriendin en zeker geen knappe!
Verzonnen topic
Woef?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Haha heel grappig en nu weer opzouten uit MIJN topic.
misschien omdat je bijna nooit seks hebt?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen idee, beetje teveel geplast die dag misschien. Was ook de eerste keer dus is niet zo alsof ik dat dagelijks te horen krijg.
Prima tip. Onderwaterpijpen vind ik zelf wel prettig, of ja, als dat bij je gebeurt tenminste. Van tevoren moet je wel duidelijk zijn in de regels. Wat het echt spannend houdt, is als je afspreekt dat ze niet boven water mag komen om adem te halen voor je klaarkomt.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het allemaal wat burgerlijk overkomt, HSG. 'Al een paar dagen geen seks gehad', 'saaie week', dan 'frunniken op bed'. Kom op man, op bed? Het is allemaal zo gewoontjes.
Waarom doe je niet eens een keer lekker gek, even lekker uit de band springen als het ware. De vrouwtjes houden daar wel van.
Oh het vrouwtje houdt er sowieso wel van. Dat is het probleem niet zo, denk ik. Maar wel bedankt voor je tips. Beter dan die jaloerse vrouwen in dit topic die alleen maar wanhopig zijn omdat ze elke dag een stinkend friemeltje tegenkomen in bed.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het allemaal wat burgerlijk overkomt, HSG. 'Al een paar dagen geen seks gehad', 'saaie week', dan 'frunniken op bed'. Kom op man, op bed? Het is allemaal zo gewoontjes.
Waarom doe je niet eens een keer lekker gek, even lekker uit de band springen als het ware. De vrouwtjes houden daar wel van.
Mijn beeld over jou, wat doe je.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Prima tip. Onderwaterpijpen vind ik zelf wel prettig, of ja, als dat bij je gebeurt tenminste. Van tevoren moet je wel duidelijk zijn in de regels. Wat het echt spannend houdt, is als je afspreekt dat ze niet boven water mag komen om adem te halen voor je klaarkomt.
Je moet ze eens zien spartelen als je je net daarvoor nog hebt afgetrokken.
jawel je moet opstaan met je stibba naar de dous en dan moet je hem aanzetten en dan eronder staan en dan nat worden dan nat zijn dan insmeren ook tussen je tenen en dan ff pagga slaan dan nog je sperma wegspoelen dan in het putje pissen dan je lul schoonmaken je smegma wegschrapen je voorhuid vooruit en achter schuiven en dan moet je ook nog eens de douche uitzetten dna moet je de handdoek pakken jezelf afdrogen dan moet je nog droog worden dan droog zijn dan naar je hoer lopen en klaar.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Zoveel moeite is het toch niet om ff te douchen
Dit is wel een goeiie ook.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Prima tip. Onderwaterpijpen vind ik zelf wel prettig, of ja, als dat bij je gebeurt tenminste. Van tevoren moet je wel duidelijk zijn in de regels. Wat het echt spannend houdt, is als je afspreekt dat ze niet boven water mag komen om adem te halen voor je klaarkomt.
gvdquote:Op zondag 2 juni 2013 21:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kwaliteit is uiteraard belangrijker dan kwantiteit. Ik heb er voldoende vertrouwen in dat een situatie als deze zich in de nabije toekomst niet gauw meer voor zal doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Oh het vrouwtje houdt er sowieso wel van. Dat is het probleem niet zo, denk ik. Maar wel bedankt voor je tips. Beter dan die jaloerse vrouwen in dit topic die alleen maar wanhopig zijn omdat ze elke dag een stinkend friemeltje tegenkomen in bed.
Ik heb mezelf niet altijd juist getoond in jouw nabijheid. Je bent nog jong, daar hou ik rekening mee. Ik had je hier niet verwacht, sorry dat je dit moest lezen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn beeld over jou, wat doe je.
Nu ben je niet meer schattig
Wij moeten een stinklul in de bek nemen om vervolgens te horen krijgen dat we uit ons bek stinken als we weer face to face liggen met de gene die een stinklul had ?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:48 schreef Tropanzia het volgende:
Wat een egoïsme en asocialiteit er soms uit die vrouwen voort kan komen hè, niet normaal.
damnquote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Haha, wat een afknapper!
Gewoon vriendin meesleuren, even wassen, en dan meteen seks tijdens het douchen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
jawel je moet opstaan met je stibba naar de dous en dan moet je hem aanzetten en dan eronder staan en dan nat worden dan nat zijn dan insmeren ook tussen je tenen en dan ff pagga slaan dan nog je sperma wegspoelen dan in het putje pissen dan je lul schoonmaken je smegma wegschrapen je voorhuid vooruit en achter schuiven en dan moet je ook nog eens de douche uitzetten dna moet je de handdoek pakken jezelf afdrogen dan moet je nog droog worden dan droog zijn dan naar je hoer lopen en klaar.
best kutwerk
mijne is schoon als je wilt ga ik ff kijken heb eergister nog gedouched en maar 5 x geplast in die 2 dagen.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef AdoraBelle het volgende:
Terechte reactie van je vriendin.
Vieze piemels.
Ja, zo onschuldig ben ik welquote:Op zondag 2 juni 2013 21:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet altijd juist getoond in jouw nabijheid. Je bent nog jong, daar hou ik rekening mee. Ik had je hier niet verwacht, sorry dat je dit moest lezen.
Kan ook gewoon inderdaad maar wanneer moet je je dan aftrekken?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon vriendin meesleuren, even wassen, en dan meteen seks tijdens het douchen.
Na de seks.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Kan ook gewoon inderdaad maar wanneer moet je je dan aftrekken?
Daar is zijn vriendin toch voor, even trekken pijpen weet ik het.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Kan ook gewoon inderdaad maar wanneer moet je je dan aftrekken?
Kijk maar dan. En anders kijk ik ook nog wel even van tevoren hoe schoon je piemel is.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
mijne is schoon als je wilt ga ik ff kijken heb eergister nog gedouched en maar 5 x geplast in die 2 dagen.
is goed 1 momentjequote:Op zondag 2 juni 2013 21:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kijk maar dan. En anders kijk ik ook nog wel even van tevoren hoe schoon je piemel is.
Ik heb de mijne speciaal voor jou in de biotex gezet.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kijk maar dan. En anders kijk ik ook nog wel even van tevoren hoe schoon je piemel is.
Goedzoquote:Op zondag 2 juni 2013 22:06 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik heb de mijne speciaal voor jou in de biotex gezet.
Hahaha kkquote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Haha, wat een afknapper!
Tuurlijk. Wel zuinig doen ik ben gierigquote:Op zondag 2 juni 2013 22:10 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Dan mag ik zeker wel wat van jou lenen?
Ik dacht dat ik je favoriete bilspleet kruipertje wasquote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, is goed. Ik ben er over een kwartiertje.
Ben je ookquote:Op zondag 2 juni 2013 22:13 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je favoriete bilspleet kruipertje was
Vanaf dat de vrouwen zich ermee bemoeien gaat het bergafwaarts.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:17 schreef Rodawa het volgende:
Nou, de kwaliteit in dit topic is sinds de eerste pagina's wel drastisch gedaald.
Zo gaat het wel vaker helaas. Met name AdoraBelle (nofi) en haar hitsige neusje waarmee ze altijd op zoek is naar seks.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vanaf dat de vrouwen zich ermee bemoeien gaat het bergafwaarts.
Dat is lief van je. Dan ga ik vanavond ook niet mijn kontje verkopen achter het station.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben je ook.
Misschien kom ik wel gewoon niet naar het park.
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 2 juni 2013 22:21 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Dan ga ik vanavond ook niet mijn kontje verkopen achter het station.
Je broer heet Bomber?quote:
Stinklul bevat meer bacterieen, wat dus wil zeggen dat als je daar mee in en friskutje gaat je haar zo een blaasontsteking ramt!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:39 schreef erodome het volgende:
Ts, volgende keer gewoon eerst even neuken, piemel schoonsoppen in haar dus, dan proeft ze haar eigen vocht en dat is natuurlijk wel heerlijk
Nog maagdquote:Op zondag 2 juni 2013 21:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, zo onschuldig ben ik wel
Maar vergeven.
Dan hebben jullie een gemeenschappelijke deler. Leuk.quote:
Was jou voorquote:Op zondag 2 juni 2013 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan hebben jullie een gemeenschappelijke deler. Leuk.
Frank frank oh laat ook maar zittenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan hebben jullie een gemeenschappelijke deler. Leuk.
Overdreven gezeur, hij had toch niet al 3 dagen niet gedouched, maar gewoon dagelijks(alleen die dag/middag niet)?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Stinklul bevat meer bacterieen, wat dus wil zeggen dat als je daar mee in en friskutje gaat je haar zo een blaasontsteking ramt!
gewoon douche kopje laten spruien dussssss.
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Overdreven gezeur, hij had toch niet al 3 dagen niet gedouched, maar gewoon dagelijks(alleen die dag/middag niet)?
Gewoon even schoonsoppen en gaan, vooral zorgen dat zij het ook erg lekker vindt, want verse kutsapjes smaken heerlijk.
Bla bla bla. Pm je nummer nou maarquote:Op zondag 2 juni 2013 22:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag al blij zijn als je een uitgewoond hoer mag neuken.
Wat nou strak.
Als het stinkt, is het niet bepaald een goed teken... blijkbaar nestelen zich er dan bacterieen opquote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Overdreven gezeur, hij had toch niet al 3 dagen niet gedouched, maar gewoon dagelijks(alleen die dag/middag niet)?
Gewoon even schoonsoppen en gaan, vooral zorgen dat zij het ook erg lekker vindt, want verse kutsapjes smaken heerlijk.
Ik zou alleen nog maar seks hebben in een volledig latexpak als ik jou was...quote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als het stinkt, is het niet bepaald een goed teken... blijkbaar nestelen zich er dan bacterieen op
Als je een kut wil die in brand staat primaik heb geen zin om n week met een blaasontsteking te lopen.
Als jij de keuze had, dan had jij je echt niet laten besnijden hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef tetouaribo het volgende:
Gewoon besnijden.
En als dat mijn vrouw zou zijn, zou ik haar slaan en me lul schoon laten pijpen. Erodome is de enigste brave vrouw in dit topic tot nu toe. Valt me erg tegen.
Ach altijd nog beter dan een imaginaire vriendin fatty.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat zit je nou mijn topic te verpesten joh, zielig maagdje..
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zou alleen nog maar seks hebben in een volledig latexpak als ik jou was...
Gezien ja. Je bent zelf aan het klooien hier, wie zijn brilletjes brandt moet op de blaren zitten.quote:
Ja ja want het hebben van een vriendin is onmogelijk. Ga nou maar weer foksters lastig vallen in het fotoboek of je apenkop in US posten.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:55 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ach altijd nog beter dan een imaginaire vriendin fatty.
haa je zei brilletjes!!!!!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gezien ja. Je bent zelf aan het klooien hier, wie zijn brilletjes brandt moet op de blaren zitten.
lol whutquote:Op zondag 2 juni 2013 22:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als het stinkt, is het niet bepaald een goed teken... blijkbaar nestelen zich er dan bacterieen op
Als je een kut wil die in brand staat primaik heb geen zin om n week met een blaasontsteking te lopen.
Nou ja een fatty trol dan. Jij durft je lelijk kuttekop niet eens te posten.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja ja want het hebben van een vriendin is onmogelijk. Ga nou maar weer foksters lastig vallen in het fotoboek of je apenkop in US posten.
Wie ben jij dan? Ken je mij? Nee, je kent me niet. Retorish fraag.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij de keuze had, dan had jij je echt niet laten besnijden hoor.En vrouwen slaan doen we in dit land niet meer!
Tja, anders misschien wat aan je weerstand doen, want gelijk een blaasontsteking krijgen omdat iemand de avond ervoor of in de ochtend gedouched heeft spreekt niet echt van een gezond lichaam...quote:
Ik ben Sinterklaas. Mijn Zwarte Pieten zitten overal, op de uitkijk voor stoute Marokkaanse kindertjes! Dat schrijf ik dan allemaal in mijn boek. Met zo'n opmerking heb jij jezelf al laten plaatsen voor een pak rammel met de roe.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? Ken je mij? Nee, je kent me niet. Retorish fraag.
Zeer zwak vind ik dat inderdaad. Net als mensen die meteen een SOA krijgen of zwanger worden.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, anders misschien wat aan je weerstand doen, want gelijk een blaasontsteking krijgen omdat iemand de avond ervoor of in de ochtend gedouched heeft spreekt niet echt van een gezond lichaam...
idd gewoon zwanger worden van druppeltje sperma echt waarquote:Op zondag 2 juni 2013 23:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zeer zwak vind ik dat inderdaad. Net als mensen die meteen een SOA krijgen of zwanger worden._! Echt, groei wat weerstand, denk ik dan.
Zoiets zie je ook alleen bij vrouwen gebeuren, wij mannen raken daar niet zwanger van #ALPHARACEquote:Op zondag 2 juni 2013 23:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
idd gewoon zwanger worden van druppeltje sperma echt waar
Wat een kutwijf is Meloewa ook.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, anders misschien wat aan je weerstand doen, want gelijk een blaasontsteking krijgen omdat iemand de avond ervoor of in de ochtend gedouched heeft spreekt niet echt van een gezond lichaam...
Wat een pleuris gezeur zeg. Bangarang een eind op en kom nooit meer terug, prutser.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens dat jij als man op aarde gekomen bent. Klopt dat?
In tijden van hoge nood: Ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:05 schreef captainkraak het volgende:
Even wassen voor de seks, is dat nou zoveel gevraagd?
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zeer zwak vind ik dat inderdaad. Net als mensen die meteen een SOA krijgen of zwanger worden._! Echt, groei wat weerstand, denk ik dan.
Alsof dit een soa is of zwanger worden, dit is gewoon aan bacteriele ontsteking, weerstand is daar wel degelijk een stevige factor.quote:Verminderde weerstand
Bij mensen die om wat voor reden dan ook een verminderde weerstand hebben, ontstaan sneller blaasontstekingen. Het afweersysteem is niet in staat om binnendringende bacteriën adequaat te bestrijden. De weerstand kan onder andere verminderen door suikerziekte, bestraling en chemokuren (cytostaticumkuren).
Nou, vies maakt wel uit, maar we hebben het hier niet over ranzig, maar gewoon seks na een dagje.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat een kutwijf is Meloewa ook.
Jij bent echt geweldig, gewoon 24/7 neuken, maakt niet uit of het vies of schoon is, topwijf ben je ook
Kan ze skippy vast ook wel even helpen.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat een kutwijf is Meloewa ook.
Jij bent echt geweldig, gewoon 24/7 neuken, maakt niet uit of het vies of schoon is, topwijf ben je ook
Ben en blijf maagd,quote:Op zondag 2 juni 2013 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Kan ze skippy vast ook wel even helpen.
vrouwen hebben gewoon meer/sneller kans op een blaasontsteking daar is niks geks aan.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef erodome het volgende:
[..]
[..]
Alsof dit een soa is of zwanger worden, dit is gewoon aan bacteriele ontsteking, weerstand is daae wel degelijk een stevige factor.
quote:Ongeveer de helft van de vrouwen maakt ten minste eenmaal in haar leven een blaasontsteking door. Circa 20% van de vrouwen heeft er ten minste eenmaal per jaar last van, vooral tijdens hun seksueel meest actieve periode (25-29 jaar), of na de menopauze (samenhangend met oestrogeentekorten). Maar ook mannen (1,5 %) kunnen als gevolg van bijvoorbeeld prostaatproblemen last hebben van een blaasontsteking
Hoe oud ben jij eigelijk?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou, vies maakt wel uit, maar we hebben het hier niet over ranzig, maar gewoon seks na een dagje.
ik ben niet van steen gemaakt.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:06 schreef erodome het volgende:
[..]
[..]
Alsof dit een soa is of zwanger worden, dit is gewoon aan bacteriele ontsteking, weerstand is daar wel degelijk een stevige factor.
Als je dan al een blaasontsteking van zo iets als dit krijgt lijkt het mij handig eens te kijken naar je weerstand.
Lieverd, dat heeft toch geen fuck hier mee te maken, dat je niet zomaar van anaal naar vaginaal mag gaan en het het beste is gelijk na de seks te gaan plassen is allemaal hartstikke waar. Maar dit wat jij zegt is gewoon ronduit overdreven.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
vrouwen hebben gewoon meer/sneller kans op een blaasontsteking daar is niks geks aan.
[..]
Oud genoeg om te weten dat seks na een dagje geen enkel probleem oplevert.quote:
Alsof die vrouwelijke flamoes naar bloemetjes ruikt.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef AdoraBelle het volgende:
Terechte reactie van je vriendin.
Vieze piemels.
Dan moet ik je teleurstellen.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:10 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook maagd blijft. Er is al genoeg smeerlapperij op de wereld.
Serieus, ik wil weten. Bij de meeste users kan ik wel een schatting maken. Ik schat jou rond de 25 in.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Oud genoeg om te weten dat seks na een dagje geen enkel probleem oplevert.
Doe er maar 10 jaar bijquote:Op zondag 2 juni 2013 23:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Serieus, ik wil weten. Bij de meeste users kan ik wel een schatting maken. Ik schat jou rond de 25 in.
Check haar profiel dan ei.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Serieus, ik wil weten. Bij de meeste users kan ik wel een schatting maken. Ik schat jou rond de 25 in.
toevoeging : #stinklulquote:Op zondag 2 juni 2013 23:16 schreef Rodawa het volgende:
De laatste pagina's in tags:
#SOA #seks #douchen #zwanger #blaasontsteking #sperma #maagd #trots #maagdentrots
Beslis maar of je het terug wil lezen.
Maar meloewa jij was toch nog onschuldig zei je?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wij moeten een stinklul in de bek nemen om vervolgens te horen krijgen dat we uit ons bek stinken als we weer face to face liggen met de gene die een stinklul had ?
Mannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |