Die zoekt de volgende keer gewoon een fatsoenlijk gewassen exemplaar hoorquote:Op zondag 2 juni 2013 21:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat zal je hoer wel leren om d'r lompe waffel te houden in het vervolg.
Hoe kan je lul dan zo snel stinken?quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Haha, wat een afknapper!
Nou ja kinderen zijn tenminste wel eerlijk en durven zoiets ook gewoon in your face te zeggen.
Teveel gezeiktquote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef starla het volgende:
[..]
Hoe kan je lul dan zo snel stinken?
Ben je 14 ofzo en maak je 3 liter smegma aan per 24 uur?
Geen idee, beetje teveel geplast die dag misschien. Was ook de eerste keer dus is niet zo alsof ik dat dagelijks te horen krijg.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef starla het volgende:
[..]
Hoe kan je lul dan zo snel stinken?
Ben je 14 ofzo en maak je 3 liter smegma aan per 24 uur?
Oh, je bent zo man die tijdens het nadruppelen hem alweer terugstopt.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen idee, beetje teveel geplast die dag misschien. Was ook de eerste keer dus is niet zo alsof ik dat dagelijks te horen krijg.
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Haha, wat een afknapper!
Nou ja kinderen zijn tenminste wel eerlijk en durven zoiets ook gewoon in your face te zeggen.
Haha heel grappig en nu weer opzouten uit MIJN topic.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoax!! FOK! kers hebben geen vriendin en zeker geen knappe!
Verzonnen topic
Woef?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Haha heel grappig en nu weer opzouten uit MIJN topic.
misschien omdat je bijna nooit seks hebt?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Geen idee, beetje teveel geplast die dag misschien. Was ook de eerste keer dus is niet zo alsof ik dat dagelijks te horen krijg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |