abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juni 2013 @ 21:27:20 #1
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127335358
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_127335914
Is niet desastreus hoor Maraca :* elke beweging is goed :Y
Fietsend naar de sportschool is sowieso beter ^O^

Als je cardio een RPM of bodypump/-combat is dan helpt het explosieve vermogen ook, nadeel is dan wanneer je te ver gaat met KT erna je ook spiervolume gaat gebruiken om de energie te leveren.
Doe ik ook met HIIT na m'n KT maar daarom probeer ik te zorgen dat ik de juiste stoffen binnenkrijg om het herstel te faciliteren.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 2 juni 2013 @ 21:44:52 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127336306
Bodypump is toch eerder KT dan cardio? :o
pi_127336676
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:44 schreef Maraca het volgende:
Bodypump is toch eerder KT dan cardio? :o
Geen flauw idee :@ nog nooit pump gedaan... Beetje van beide is mijn gok, spierversterkend en cardio tegelijk...
Is afhankelijk van welke weerstand je doet lijkt me.

Fietsen op lvl16 is voor mij cardio, voor de meeste anderen is het beetje KT want zwaar.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_127337030
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:37 schreef V1z0R het volgende:
Is niet desastreus hoor Maraca :* elke beweging is goed :Y
Fietsend naar de sportschool is sowieso beter ^O^

Als je cardio een RPM of bodypump/-combat is dan helpt het explosieve vermogen ook, nadeel is dan wanneer je te ver gaat met KT erna je ook spiervolume gaat gebruiken om de energie te leveren.
Doe ik ook met HIIT na m'n KT maar daarom probeer ik te zorgen dat ik de juiste stoffen binnenkrijg om het herstel te faciliteren.
Hee ik had je post gelezen over het avond eten.
Ik kan totaal niet koken. En ik eet avond eten al niet mee op ma / woe / vrij .

Maar voor de rest vond ik je post behoorlijk lastig
Wat kan ik nu het beste doen? En wat bedoelde je met dat je geluk kan hebben met spieren oid?
pi_127337272
Mn knipperlichtje voor is kwijt. :+ Is dat iets dat garages wel op voorraad hebben van elk merk?
pi_127337305
Pump ligt eraan hoe je het doet; voor mij is het meer KT (merk ik ook echt aan mijn spieren), voor een gast die 25 kilo per kant squat tijdens de pump is het meer cardio.
pi_127337366
Ik heb geen zinnn meer. Ik heb mijn onderzoek volgens mij helemaal niet goed opgezet. (Veranderen kan niet meer) Misschien maak ik mij wel te druk hoor.................. Maar denk het niet.
Worry is a misuse of imagination
  zondag 2 juni 2013 @ 22:11:23 #9
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127337937
Ik kap maar eens met studeren :O Goed slapen is ook belangrijk :z Welterusten!
pi_127338002
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:57 schreef WeCanDoIt het volgende:

[..]

Hee ik had je post gelezen over het avond eten.
Ik kan totaal niet koken. En ik eet avond eten al niet mee op ma / woe / vrij .

Maar voor de rest vond ik je post behoorlijk lastig
Wat kan ik nu het beste doen? En wat bedoelde je met dat je geluk kan hebben met spieren oid?
Niet iedereen heeft dezelfde verbranding/genen, is een verschil in...
Het dunne kereltje kan heel makkelijk een six-pack maken want die legt maar moeilijk een vetvoorraad aan maar spiervolume gaat moeizamer.
Het sportieve type kan spiervolume vrij goed aanleggen en enigszins vet zodra die niks doet, beetje beste van beide werelden.
Het logge type kan makkelijk beersterk worden maar daar komt ook een vetlaag bij te kijken, daarom zie je ook dat de echte gewichtheffers nooit 'dun' zijn.

Vaak zit je ergens tussenin waardoor je er je voedingspatroon er op moet aanpassen afhankelijk van wat je wilt. Dat eerste type zie je dus nooit bij een 'de sterkste man' competitie want die kan dat gewoon niet.

En is tijd dat je leert koken lijkt me :P
pi_127338225
Hmm kan een ei bakken, spaghetti en nog wat haha!
Hoe weet je wat voor type je bent?
Ik maak volgens mij best snel spieren
pi_127338505
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:02 schreef Probability het volgende:
Ik heb geen zinnn meer. Ik heb mijn onderzoek volgens mij helemaal niet goed opgezet. (Veranderen kan niet meer) Misschien maak ik mij wel te druk hoor.................. Maar denk het niet.
Misschien iemand anders naar laten kijken? Zeker met een langdurig project zie je door de bomen het bos niet meer. Ik spreek uit ervaring. :D

Ik heb ook geen zin meer, maar over anderhalf uur een deadline voor het concept. En ik ben er bijna.... bijna... bijna... :+
pi_127338523
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hmm kan een ei bakken, spaghetti en nog wat haha!
Hoe weet je wat voor type je bent?
Ik maak volgens mij best snel spieren
Nu nog eten? ga voor alleen ei!

Je beweegt veel toch? Ben je altijd al aan de zware kant geweest? Zo ja, dan neig je naar het laatste, zo nee dan meer naar het midden. Was je de eerste dan had je geen overgewicht ;)

Als je dan toch snel spieren maakt zou ik aanraden om zwaar te gaan trainen, die 35kg moet dan namelijk geen punt voor je wezen. Hele dag slepen met het dubbele kan je dan ook makkelijk.
pi_127338762
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nu nog eten? ga voor alleen ei!

Je beweegt veel toch? Ben je altijd al aan de zware kant geweest? Zo ja, dan neig je naar het laatste, zo nee dan meer naar het midden. Was je de eerste dan had je geen overgewicht ;)

Als je dan toch snel spieren maakt zou ik aanraden om zwaar te gaan trainen, die 35kg moet dan namelijk geen punt voor je wezen. Hele dag slepen met het dubbele kan je dan ook makkelijk.
Nee ik eet nu niks meer haha!
Ben eigenlijk altijd wel zwaar geweest ja, afgelopen jaar redelijk wat afgevallen .

Vorige week kon ik 35kg amper oppakken en moest ik het in 2 delen doen, en nu doe ik het bijna zonder probleem.
Ik weet niet hoe zwaar 60x60 tegels zijn, maar 4 dozen = 100 kg.
Zodra ik er 3 tegelijk kan tillen kan ik eens aan krachttraining gaan denken
pi_127339496
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:26 schreef WeCanDoIt het volgende:

[..]

Nee ik eet nu niks meer haha!
Ben eigenlijk altijd wel zwaar geweest ja, afgelopen jaar redelijk wat afgevallen .

Vorige week kon ik 35kg amper oppakken en moest ik het in 2 delen doen, en nu doe ik het bijna zonder probleem.
Ik weet niet hoe zwaar 60x60 tegels zijn, maar 4 dozen = 100 kg.
Zodra ik er 3 tegelijk kan tillen kan ik eens aan krachttraining gaan denken
Jij neigt naar het laatste, zware werkzaamheden, dus blijven doen wat je doet en rustig aan met eten na avond drinken.
pi_127339504
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:22 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Misschien iemand anders naar laten kijken? Zeker met een langdurig project zie je door de bomen het bos niet meer. Ik spreek uit ervaring. :D

Ik heb ook geen zin meer, maar over anderhalf uur een deadline voor het concept. En ik ben er bijna.... bijna... bijna... :+
Ja ga ik doen!

Jij succes!!
pi_127339608
Thnx!
pi_127339616
Go Muf, Prob en kwak! ^O^
Maraca ook trouwens! Bedacht ik me net :@ ken je alleen minder goed.

Brahms is veel beter btw :P ;)

[ Bericht 19% gewijzigd door V1z0R op 02-06-2013 22:49:19 ]
pi_127339712
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jij neigt naar het laatste, zware werkzaamheden, dus blijven doen wat je doet en rustig aan met eten na avond drinken.
Maar hoe kan ik dan beter wat afvallen?
pi_127339953
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:44 schreef WeCanDoIt het volgende:

[..]

Maar hoe kan ik dan beter wat afvallen?
Alles wat geel/bruinig van kleur is wat minder nemen.
pi_127340009
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Alles wat geel/bruinig van kleur is wat minder nemen.
Werkt cardio niet? Dan was ik liever van die andere soort
pi_127340251
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:49 schreef WeCanDoIt het volgende:

[..]

Werkt cardio niet? Dan was ik liever van die andere soort
Jawel, maar met 2x 25min kom je er niet, niet als je inderdaad van de laatste categorie bent. 2x 50 min schiet meer op.
Pas na 20min beweging komen de vetverbrandende stofjes (ze verbranden geen vet, maar zorgen dat de vetcellen worden aangesproken) los, daar maak je dan maar 5min gebruik van. Half uurtje er gebruik van maken haalt meer uit.
pi_127340304
Dan doe ik 2x 50 min!
Bedankt voor je hulp
pi_127340367
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:54 schreef WeCanDoIt het volgende:
Dan doe ik 2x 50 min!
Bedankt voor je hulp
^O^

En npnp...
pi_127340546
Kunt het trouwens ook op z'n Nallies/unieks doen en dat ding voor de TV neerzetten, bewegen en series kijken :Y O+
pi_127340785
Npnp?
Ik zet gewoon mijn koptelefoon op en ga gwn rustig bewegen ( dat is toch het beste??)
pi_127341251
No problem no problem...

Yup!

De hepies enthousiasmeren voor dansjes is maar lastig. :{
  zondag 2 juni 2013 @ 23:32:06 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127342087
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:12 schreef V1z0R het volgende:
No problem no problem...

Yup!

De hepies enthousiasmeren voor dansjes is maar lastig. :{
*zweetbandje om doet* tijd voor Hepies dansjes-training? :7

Bedtijd! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? zondag 2 juni 2013 @ 23:33:50 #29
70532 loveli
N
pi_127342182
Succdes @ deadline van muf!
crap in = crap out
  zondag 2 juni 2013 @ 23:36:48 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127342314
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:33 schreef loveli het volgende:
Succdes @ deadline van muf!
En dat! *O*

Met een Mufasa-gifje :7 In spoiler want hij is wel kort :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127342993
@Maria O+

Thnx V1z, loveli en Maria! :D

12 minuten voor de deadline. Nu naast lief gaan liggen, ben alles behalve gezellig de afgelopen tijd. -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 juni 2013 @ 23:55:29 #32
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_127343199
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:42 schreef V1z0R het volgende:
Go Muf, Prob en kwak! ^O^
Maraca ook trouwens! Bedacht ik me net :@ ken je alleen minder goed.

Brahms is veel beter btw :P ;)
Thanks Vaiz, ik ben al even opgehouden, heb er een essay uitgepoept en toen was ik leeg qua herseninhoud. Essay was ook 2000 ipv 750 woorden geworden. Oeps. Gelukkig geen maximum aan hoor, maar dat verklaart wel dat t veel tijd kostte. Heb er maanden tegenaangehikt en dan schrijf je t in een middagje :')

Nu moet ik nog twee lesplananalyses en verdedigingen doen, en een uitgebreide lesanalyse voor een ander vak, en dan terugkijken op 3 van de docentrollen met bewijsmateriaal erbij, en ehh... ohja, mijn scriptie. maar goed, die moet maar 3000-5000 woorden worden ;) dus op zich kan dat in een dag of twee. Morgen lekker veel toetsen op school, dus ik kan artikelen lezen tijdens de lessen!

*Gaap*

Ik studeer btw vaak met Brahms, Rachmaninoff en Mahler, maar Bach moet ik instuderen voor een project... hoop dat t ongemerkt blijft hangen ofzo...
Kwak
pi_127343364
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*zweetbandje om doet* tijd voor Hepies dansjes-training? :7

Bedtijd! *O*
Jamiroquai is de juiste mindset voor nodig gok ik, het feit dat de garnalen op waren hielp ook niet. :{
pi_127344357
Wie wist er niet wat hipsters waren :+?
pi_127344774
Care :{w wij doen dansjes, hoef je geen hipster voor te zijn... Dansjes O+
pi_127344854
Kut lama...
pi_127345235
Er moet iets zijn waarop we kunnen pissen, toch?!
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 00:49:31 #38
70532 loveli
N
pi_127345398
Wat is er mis met gewoon tegen een boom?
crap in = crap out
pi_127345495
Te mainstream...
  maandag 3 juni 2013 @ 07:14:28 #40
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127347907
Ik ben al drie kwartier aan het snoozen :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127348127
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 07:14 schreef _Dido_ het volgende:
Ik ben al drie kwartier aan het snoozen :')
Ik heb zo geen zin om te gaan werken.... en mijn bed ligt ook veel te lekker!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_127348167
Zo ik ga aan de slag. Moet nu knallen. Dan inleveren.
  maandag 3 juni 2013 @ 08:04:58 #43
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127348233
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 07:54 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb zo geen zin om te gaan werken.... en mijn bed ligt ook veel te lekker!
ik heb al weken geen zin :{ maar ja, nog minder dan vijf weken en ik zit in de Eeuwige Stad! Die gedachte helpt ;) vanavond even jurkjes kopen op Zalando! :9
And eternity in an hour.
pi_127348244
Morgen weer beginnen met gezond eten! En vanavond weer sporten.. de afgelopen weken heb ik er met de pet naar gegooid!

Vandaag nog even genieten van taart en dergelijke, wqnt ik ben een kwartje geworden vandaag.... ik voel me oud!
pi_127348256
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 08:04 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ik heb al weken geen zin :{ maar ja, nog minder dan vijf weken en ik zit in de Eeuwige Stad! Die gedachte helpt ;) vanavond even jurkjes kopen op Zalando! :9
Dat is een leuk vooruitzicht ja!
  maandag 3 juni 2013 @ 08:09:06 #46
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127348271
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 08:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Morgen weer beginnen met gezond eten! En vanavond weer sporten.. de afgelopen weken heb ik er met de pet naar gegooid!

Vandaag nog even genieten van taart en dergelijke, wqnt ik ben een kwartje geworden vandaag.... ik voel me oud!
ik doe met je mee, maar dan vandaag! Heb helemaal de smoor in over mezelf :{w ruggengraat, waar ben je?

En gefeliciteerd :* je bent helemaal niet oud!
And eternity in an hour.
pi_127348315
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 08:09 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ik doe met je mee, maar dan vandaag! Heb helemaal de smoor in over mezelf :{w ruggengraat, waar ben je?

En gefeliciteerd :* je bent helemaal niet oud!
Dank je wel :)

Ik moet zo op het werk een ouder aanspreken die een klacht heeft over mij..Haar dochter wilt niet naar het KDV door mij. Ik heb geen idee waarom niet.
pi_127348392
Omdat je zo oud bent :P
pi_127348467
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 08:19 schreef Probability het volgende:
Omdat je zo oud bent :P
Zou dat het zijn :P

Nee ff zonder gekheid, zon klacht raakt je wel dus zie er best tegen op.. Maar goed zal het gesprek denk ik toch moeten voeren. Moeder heeft ook prive contact met collega, meisje komt daar over de vloer. Dus ben bang dat dat er ook mee te maken heeft..
pi_127348788
Gefeliciteerd Joycie!

Planning:
O: 2 enorme zuurdesembth,1x pindakaas en 1x jam
T: appel en cappuccino
L: salade met groenten enzo
T: 200 gr kwark met jam, chia en lijnzaad
D: 3 viskoekjes met ketchup en restje groentenchili
T: thee met laatste zelfgemaakte koekie. Vriendje vond ze ook lekker dus die waren snel op!

S: 40 minuten fietsen en uurtje bootcamp
pi_127348862
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 08:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik moet zo op het werk een ouder aanspreken die een klacht heeft over mij..Haar dochter wilt niet naar het KDV door mij. Ik heb geen idee waarom niet.
o, das wel rot om te horen... :{

Gaf ze echt aan dat ze een reden had? Of meer: ja ze wil niet en dat was t?
Succes!

Wij hebben een wespennestje in de schuur

Haal m vanavond zelf weg. Vanavond omdat ze dan rustiger schijnen te zijn en ook binnen, dus dan is de kans groter dat ze ook echt dood en weg zijn allemaal. O, en omdat ik dan niet alleen thuis ben :')
compact en kleverig.
pi_127348919
Lijstje gisteren:

O: snee brood met pindakaas en een met appel-, kersenstroop.
T: kersen, appel
L: salade met tonijn en een bakje griekse yoghurt met peer
T: 2 koffie
D: rijst, 'zoet' varkensvlees, soort van sate en komkommer (bij vrienden gegeten)
T: caramelmousse en een cappiccino

Planning vandaag

O: snee brood met pindakaas en een met stroop
T: kersen
L: witlofsalade en beschuitje rookvlees
T: meloen
S: sportschool
D: pastasalade met tonijn, tomaat, ui, feta en wat sla.
T: cappuccino
compact en kleverig.
pi_127348939
Ja hey JB, S: "sportschool" zegt natuurlijk niets he. Ga je lekker zonnebank/sauna/koffietje drinken of Zumba doen of keihard liften??
pi_127348993
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 08:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

o, das wel rot om te horen... :{

Gaf ze echt aan dat ze een reden had? Of meer: ja ze wil niet en dat was t?
Succes!

Wij hebben een wespennestje in de schuur

[ afbeelding ]

Haal m vanavond zelf weg. Vanavond omdat ze dan rustiger schijnen te zijn en ook binnen, dus dan is de kans groter dat ze ook echt dood en weg zijn allemaal. O, en omdat ik dan niet alleen thuis ben :')
Nee ze gaf geen reden. Dus ik heb geen idee. Mijn leidinggevende heeft schijnbaar ook niet doorgevraagd..

Oh wespennest is niet fijn!!
pi_127349011
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:01 schreef Perruche het volgende:
Ja hey JB, S: "sportschool" zegt natuurlijk niets he. Ga je lekker zonnebank/sauna/koffietje drinken of Zumba doen of keihard liften??
ik ga mn programmaatje afwerken, tien min crosstrainer, dan vijf van die &@¤&**+$ apparaten (ik vind dat dus echt níet leuk) en dan een kwartier fietsen, maar denk dat ik daar wat langer van maak. Ligt een beetje aan de tijd. (Moet kind 1 naar paardrijden brengen, even meekijken, dan naar de sportschool en dan naar tennis om ook even mee te kijken en kind 2 en kind 1 op te halen :') ) zit gelukkig allemaal redelijk bij elkaar in de buurt. (Op de fiets btw, dus fiets sowieso wel een uurtje vandaag)

Zaterdag voor het eerst in 7 jaar weer wezen spinnen... Vind het nog steeds heerlijk, dus dat wil ik morgen weer gaan doen ^O^ (al ligt dat ook aan de tijd dat we gaan.)
compact en kleverig.
pi_127349059
Ah ok :P.

Ja spinnen is leuk he! Doe ik nu ook 2x p/w.
pi_127349063
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:06 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee ze gaf geen reden. Dus ik heb geen idee. Mijn leidinggevende heeft schijnbaar ook niet doorgevraagd..

Oh wespennest is niet fijn!!
hm, nou ja, zei al, succes. Lijkt me echt vervelend... :*
compact en kleverig.
pi_127349092
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:10 schreef Perruche het volgende:
Ah ok :P.

Ja spinnen is leuk he! Doe ik nu ook 2x p/w.
ik heb me voorgenomen om het sowieso zaterdagmorgen te gaan doen (behalve als we weg moeten ofzo, maar dat is niet zo vaak) en dan wil ik eigenlijk nog wel een keer in de week, maar moet nog even kijken wanneer.

Vond het zwaar, maar het ging beter dan ik had verwacht. Moet alleen op mn ademhaling letten, heb de neiging om te diep te gaan ademen en dan ga ik van mn stokje :') nooit gebeurd btw, want ik merk het op tijd, maar bij dat spinnen moest ik daardoor af en toe echt gas terugnemen.
compact en kleverig.
  maandag 3 juni 2013 @ 09:13:37 #59
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127349105
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 08:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Oh, dat is altijd naar idd, snap best dat dat je raakt :*

Ik zit weer op het werk. En ik heb géén zin }:|.

Doelen voor de komende twee weken: elke dag de trap, elke dag water, geen dropjes. Bedacht me net dat ik dan dus ook geen melk mag drinken :'(
And eternity in an hour.
pi_127349122
Morgen!

O - yoghurt/havermout/lijnzaad/pindakaas/blauwe bessen&bramen/maple syrup
L - 3 speltbth - 1 tonijn, 1 hummus, 1 30+ kaas. Tom&kom.
T - 25 gram amandelen, banaantje
S - half uur joggen
D - geroosterde zoete aardappel en groenten met wat verkruimelde feta en pompoenpitten
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_127349151
Goedemorgen! Saaie lijstjes op het moment

Gisteren:
O: 3 kaiserbroodjes met kaas
L: kaiserbroodje, 2 bth pindakaas
D: hartige taart met courgette/broccoli

Planning:
O: kwark/yoghurt mengsel, 1 kapje brood
L: 3 bth ei
T: banaan,
B: fietsen naar sollicitatie :o
D: rijst, gewokte groente, varkenslapje
S: misschien nog wat cardio op de sportschool, of misschien ga ik eens kijken of mijn racefiets de winter heeft overleeft
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_127349156
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb me voorgenomen om het sowieso zaterdagmorgen te gaan doen (behalve als we weg moeten ofzo, maar dat is niet zo vaak) en dan wil ik eigenlijk nog wel een keer in de week, maar moet nog even kijken wanneer.

Vond het zwaar, maar het ging beter dan ik had verwacht. Moet alleen op mn ademhaling letten, heb de neiging om te diep te gaan ademen en dan ga ik van mn stokje :') nooit gebeurd btw, want ik merk het op tijd, maar bij dat spinnen moest ik daardoor af en toe echt gas terugnemen.
Ja de eerste keer (jaar geleden) was ik bijna bang geworden :'). Soms ga ik ook wel te ver (ook idd zwart voor de ogen enzo). maar ik vergelijk me dan met de mensen naast me die veeeeel sneller gaan, tot de instructrice langskomt en bij hem gewoon 2x kan bijdraaien. Dus die doen heul niet hun best. Nu ga ik iets rustiger en als ik echt energie over heb laatste 10 minuten nog voluit.

Q succes bij je solli! Waar ga je naar solliciteren?
pi_127349159
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:13 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Doelen voor de komende twee weken: elke dag de trap, elke dag water, geen dropjes. Bedacht me net dat ik dan dus ook geen melk mag drinken :'(
mijn zusje zit nu op een dieet zonder melk (dus echt niks waar melk in zit verwerkt) en zonder eieren (ook niets met eieren erin) en die is in een half jaar tijd iets van 8 kilo afgevallen zonder verder ook maar iets te doen.

Ze doet dat btw niet omdat ze wilde afvallen, maar omdat haar dochtertje, dat ze borstvoeding geeft, een lactoseintolerantie heeft en ook niet tegen eieren kan. Die krijgt gelijk last van maagzuur als mn zusje wél eieren/melk eet/drinkt.
compact en kleverig.
  maandag 3 juni 2013 @ 09:16:54 #65
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127349163
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik ga mn programmaatje afwerken, tien min crosstrainer, dan vijf van die &@¤&**+$ apparaten (ik vind dat dus echt níet leuk) en dan een kwartier fietsen, maar denk dat ik daar wat langer van maak. Ligt een beetje aan de tijd. (Moet kind 1 naar paardrijden brengen, even meekijken, dan naar de sportschool en dan naar tennis om ook even mee te kijken en kind 2 en kind 1 op te halen :') ) zit gelukkig allemaal redelijk bij elkaar in de buurt. (Op de fiets btw, dus fiets sowieso wel een uurtje vandaag)

Zaterdag voor het eerst in 7 jaar weer wezen spinnen... Vind het nog steeds heerlijk, dus dat wil ik morgen weer gaan doen ^O^ (al ligt dat ook aan de tijd dat we gaan.)
Je hóeft geen apparaten te doen hè, je kunt ook het krachthonk ingaan (zei de schijtlaars die dat ook niet durft :')). Gisteren flink last van m'n scheenbeen gehad, dus ik vrees dat het hardlopen alweer gestaakt moet worden. Maar eerst afwachten wat de behandeling de komende weken gaat doen :Y. En anders ga ik intussen een andere sport zoeken, zwemmen ofzo, en een personal trainer zoeken die mij de ins en outs van krachttraining kan leren. Probeer ik het hardlopen over een halfjaar wel weer eens.

M'n moeder gisteren: "Je moet stoppen met hardlopen." Als ik érgens kwaad van word :').
And eternity in an hour.
pi_127349183
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:16 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mijn zusje zit nu op een dieet zonder melk (dus echt niks waar melk in zit verwerkt) en zonder eieren (ook niets met eieren erin) en die is in een half jaar tijd iets van 8 kilo afgevallen zonder verder ook maar iets te doen.

Ze doet dat btw niet omdat ze wilde afvallen, maar omdat haar dochtertje, dat ze borstvoeding geeft, een lactoseintolerantie heeft en ook niet tegen eieren kan. Die krijgt gelijk last van maagzuur als mn zusje wél eieren/melk eet/drinkt.
Van borstvoeding geven val je ook af, dus denk eigenlijk dat het meer daar mee te maken heeft dan geen melk/eieren eten. (Tenzij ze eerst iedere dag 4 gebakken eieren en een kom vla at natuurlijk :P)
pi_127349194
Morning :)

Ik viel ook af toen ik geen melk/melkproducten mocht eten.
Meer omdat die zut overal in zit... dus dan heb je gewoon minder opties :P
Be someone that makes you happy
pi_127349198
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja de eerste keer (jaar geleden) was ik bijna bang geworden :'). Soms ga ik ook wel te ver (ook idd zwart voor de ogen enzo). maar ik vergelijk me dan met de mensen naast me die veeeeel sneller gaan, tot de instructrice langskomt en bij hem gewoon 2x kan bijdraaien. Dus die doen heul niet hun best. Nu ga ik iets rustiger en als ik echt energie over heb laatste 10 minuten nog voluit.
ik wilde het altijd zo doen dat ik trilde op mn benen naderhand. Nu nog niet gedaan, maar mezelf kennende ga ik dat straks ook gewoon weer doen :')
Beter van niet eigenlijk, maar goed, kijken of ik me in kan houden.Had trouwens de hele dag honger daarna :X
compact en kleverig.
pi_127349219
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:19 schreef Nallie het volgende:

Maar jij gaf geen bostvoeding en daarmee verbrandt je iets van 400 kcals per dag extra ofzo :P
pi_127349235
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik wilde het altijd zo doen dat ik trilde op mn benen naderhand. Nu nog niet gedaan, maar mezelf kennende ga ik dat straks ook gewoon weer doen :')
Beter van niet eigenlijk, maar goed, kijken of ik me in kan houden.Had trouwens de hele dag honger daarna :X
Dat trillen gaat vanzelf over. Wat bij mij goed werkt is banaantje ervoor en half litertje kokoswater erna. Heeft je lichaam weer alle dingetjes binnen.
  maandag 3 juni 2013 @ 09:22:38 #71
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127349236
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:21 schreef Novem het volgende:

[..]

Maar jij gaf geen bostvoeding en daarmee verbrandt je iets van 400 kcals per dag extra ofzo :P
Wuuut, dan ga ik ook borstvoeding geven!
And eternity in an hour.
pi_127349249
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:16 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Je hóeft geen apparaten te doen hè, je kunt ook het krachthonk ingaan (zei de schijtlaars die dat ook niet durft :')). Gisteren flink last van m'n scheenbeen gehad, dus ik vrees dat het hardlopen alweer gestaakt moet worden. Maar eerst afwachten wat de behandeling de komende weken gaat doen :Y. En anders ga ik intussen een andere sport zoeken, zwemmen ofzo, en een personal trainer zoeken die mij de ins en outs van krachttraining kan leren. Probeer ik het hardlopen over een halfjaar wel weer eens.

M'n moeder gisteren: "Je moet stoppen met hardlopen." Als ik érgens kwaad van word :').
ik wil het ook weer gaan doen, hardlopen, maar durf het niet eens te proberen, omdat ik ook altijd last krijg... (Van mn rechtervoet of knieen)

En ja, weet ik, maar dat is nóg krachttraining en dáár heb ik gewoon een hekel aan. Ook (vooral denk ik) omdat ik het gevoel heb dat ik het niet kan...

Btw, mijn hartslag gaat echt achterlijk snel omhoog. Ik raak niet echt buiten adem ofzo, maar in 1,5 min zit ie al op 160 ofzo. Meestal blijft ie daar hangen, soms 170, maar het gaat zo snél.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
compact en kleverig.
pi_127349261
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:18 schreef Novem het volgende:

[..]

Van borstvoeding geven val je ook af, dus denk eigenlijk dat het meer daar mee te maken heeft dan geen melk/eieren eten. (Tenzij ze eerst iedere dag 4 gebakken eieren en een kom vla at natuurlijk :P)
nee, het zit gewoon in heeeel veel dingen, dus ze eet gewoon ook heel anders ;)
compact en kleverig.
pi_127349272
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:19 schreef Nallie het volgende:

dat dus idd
compact en kleverig.
pi_127349296
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat trillen gaat vanzelf over. Wat bij mij goed werkt is banaantje ervoor en half litertje kokoswater erna. Heeft je lichaam weer alle dingetjes binnen.
banaan had ik idd ook gepakt, kokoswater eens kijken, is wel handig als ik wat sneller bijkom :')

Edit: ik lul teveel :{
compact en kleverig.
pi_127349299
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 08:25 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zou dat het zijn :P

Nee ff zonder gekheid, zon klacht raakt je wel dus zie er best tegen op.. Maar goed zal het gesprek denk ik toch moeten voeren. Moeder heeft ook prive contact met collega, meisje komt daar over de vloer. Dus ben bang dat dat er ook mee te maken heeft..
Lastige situatie. Succes!
  maandag 3 juni 2013 @ 09:26:40 #77
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127349308
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:23 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik wil het ook weer gaan doen, hardlopen, maar durf het niet eens te proberen, omdat ik ook altijd last krijg... (Van mn rechtervoet of knieen)

En ja, weet ik, maar dat is nóg krachttraining en dáár heb ik gewoon een hekel aan. Ook (vooral denk ik) omdat ik het gevoel heb dat ik het niet kan...

Btw, mijn hartslag gaat echt achterlijk snel omhoog. Ik raak niet echt buiten adem ofzo, maar in 1,5 min zit ie al op 160 ofzo. Meestal blijft ie daar hangen, soms 170, maar het gaat zo snél.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Maar wat HPKW eens zei, en daar herken ik me wel in, dan heb je wel een soort oermensgevoel :P Dat heb ik met apparaten dan weer niet.
And eternity in an hour.
pi_127349318
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:13 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

waarom mag je geen melk drinken?
pi_127349350
Verder hebben wij dit weekend in onze tuin gewerkt :7 , en gebarbequed. En ik heb zoveel muggenbulten dat ik m'n horloge niet meer om m'n pols kreeg want hij was zo opgezwollen...
  maandag 3 juni 2013 @ 09:29:21 #80
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127349353
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Omdat ik alleen maar water mag :P
And eternity in an hour.
pi_127349361
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:29 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Omdat ik alleen maar water mag :P
alleen maar? geen thee, geen koffie, alleen maar water? Saai!
  maandag 3 juni 2013 @ 09:31:32 #82
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127349392
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

alleen maar? geen thee, geen koffie, alleen maar water? Saai!
Ja, dat is juist de uitdaging :P

Verder drink ik in principe ook alleen thee en melk.
And eternity in an hour.
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 09:32:33 #83
70532 loveli
N
pi_127349414
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Omdat melk voor kalfjes is.
crap in = crap out
  maandag 3 juni 2013 @ 09:33:05 #84
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127349427
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:32 schreef loveli het volgende:

[..]

:D
And eternity in an hour.
pi_127349428
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder hebben wij dit weekend in onze tuin gewerkt :7 , en gebarbequed. En ik heb zoveel muggenbulten dat ik m'n horloge niet meer om m'n pols kreeg want hij was zo opgezwollen...
Zag de berichten, erg goed weer in Scandinavië kennelijk.
pi_127349443
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:32 schreef loveli het volgende:

[..]

maar zo lekker, een glas koude melk.

Verder viel ik vooral over het geen melk mogen, vik kan zo heerlijk streng zijn voor zichzelf!
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zag de berichten, erg goed weer in Scandinavië kennelijk.
ja, het was heerlijk. Wel benauwd trouwens, en gisteravond een onweersbui gehad. Maar, met een trui aan was het goed te doen in de tuin tijdens het bbq'en...
  maandag 3 juni 2013 @ 09:34:41 #87
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127349454
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar zo lekker, een glas koude melk.

Verder viel ik vooral over het geen melk mogen

[..]

ja, het was heerlijk. Wel benauwd trouwens, en gisteravond een onweersbui gehad. Maar, met een trui aan was het goed te doen in de tuin tijdens het bbq'en...
Ik mag wel melk, alleen de komende twee weken niet ;) Is een challenge :P Net als traplopen en van de dropjes afblijven dus. Traplopen moet ik nog doen vandaag. Had te zware spullen bij me vanochtend, dus loop straks wel even heen en weer :P
And eternity in an hour.
pi_127349470
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

banaan had ik idd ook gepakt, kokoswater eens kijken, is wel handig als ik wat sneller bijkom :')

Edit: ik lul teveel :{
Die hartslag kan ook gewoon komen doordat je nog moet oefenen. Ik herstel nu heel snel en krijg mijn hartslag juist heel langzaam omhoog (terwijl ik me wel voel alsof ik een marathon heb gelopen!) maar dat is pas sinds ik meer ben gaan sporten...
pi_127349526
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Die hartslag kan ook gewoon komen doordat je nog moet oefenen. Ik herstel nu heel snel en krijg mijn hartslag juist heel langzaam omhoog (terwijl ik me wel voel alsof ik een marathon heb gelopen!) maar dat is pas sinds ik meer ben gaan sporten...
ok, kan dat geen kwaad dan? Heb er verder geen last van, maar ik vind het zo raar! Bij Ado gaat dat veel langzamer dan bij mij en ik heb altijd meer bewogen dan hij.
compact en kleverig.
pi_127349534
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:37 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ok, kan dat geen kwaad dan? Heb er verder geen last van, maar ik vind het zo raar! Bij Ado gaat dat veel langzamer dan bij mij en ik heb altijd meer bewogen dan hij.
Voor zover ik weet niet. Gebruik je een hartslagmeter?
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 09:41:05 #91
70532 loveli
N
pi_127349596
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:37 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen zijn niet 1 op 1 te vergelijken. Mannen hebben sowieso meer spierweefsel en meer rode bloedlichaampjes.
crap in = crap out
pi_127349634
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Voor zover ik weet niet. Gebruik je een hartslagmeter?
nee, dat apparaat roept het zelf. Klopt trouwens niet altijd (soms geeft ie als ik net ga staan al 220 aan :') ) dus ik weet het niet helemaal zeker, misschien maar eens een hartslagmeter vragen.
compact en kleverig.
pi_127349658
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen zijn niet 1 op 1 te vergelijken. Mannen hebben sowieso meer spierweefsel en meer rode bloedlichaampjes.
ja, weet ik, maar dan nog vond ik het verschil wel erg groot.
Maar goed, ik moet niet naar hem kijken :+

Bedenk me net dat ik morgen niet kan gaan spinnen btw, want dan hebben we een afspraak met die trainer.
compact en kleverig.
pi_127349697
Volgens mij is die hartslagmeter op apparaten heel onbetrouwbaar! Zou inderdaad een losse vragen.

Planning:

O: kwark/yoghurt met halve mango, havermout, chiazaad, kokos en pompoenpitten
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 speltbh kip, rauwkost van wortel, courgette en knolselderij met yoghurtdressing
T: 25 gr nootjes
S: eigenlijk rustdag, maar ik denk toch wat oefeningen en ff cardio, doe verder weinig vandaag
D: 2 wortel/kikkererwtenburgers met spinazie en linzen
T: ?
  maandag 3 juni 2013 @ 09:58:07 #95
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127349945
Ja, lijstje:

O: Griekse yoghurt (330 ml, zoiets), met muesli, havermout, walnoten en wat honing
T: twee sinaasappels
L: bth pindakaas, bth humus
T: banaan
T: appel
S: Jillian
D: couscous met courgette, feta en munt
And eternity in an hour.
pi_127349963
O : Kaiserbroodjes (2) uit de oven met Filet Americain , en met grilworst
L : Pak ik om 14:15, om 15:00 moet ik naar mijn werk en zal bestaan uit 2 broodjes met stukje vlees (hamburger oid)
S : half 4 tot 8 in magazijn werken
D : wat mijn ouders hebben gegeten om 18:00 warm ik op.
pi_127350024
WCDI wat een verschrikkelijk lijstje! Neem eens een T tussen je O en L iets van zuivel met fruit. Je eet nu alleen vet vleesch met witbrood waar echt 0,0 voedingsstoffen inzitten.

Nallie jij sportmachine.
  maandag 3 juni 2013 @ 10:02:11 #98
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127350031
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
O : Kaiserbroodjes (2) uit de oven met Filet Americain , en met grilworst
L : Pak ik om 14:15, om 15:00 moet ik naar mijn werk en zal bestaan uit 2 broodjes met stukje vlees (hamburger oid)
S : half 4 tot 8 in magazijn werken
D : wat mijn ouders hebben gegeten om 18:00 warm ik op.
Jeetje, wat eet je weinig. Waar zijn je tussendoortjes? Fruit? En eet je bij je D minimaal 200 gram groente? En waarom kaiserbroodjes? Die zijn leuk voor in het weekend, niet door de weeks :N.
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 10:03:59 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127350069
Ijskoude melk. Stomme challenge. Die ga ik nirt doen iig. Hou er teveel van.
Net zoals soep heerlijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 3 juni 2013 @ 10:07:10 #100
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127350137
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ijskoude melk. Stomme challenge. Die ga ik nirt doen iig. Hou er teveel van.
Net zoals soep heerlijk
Als je alleen maar dingen doet die je makkelijk afgaan is het geen challenge meer :P
And eternity in an hour.
pi_127350155
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:01 schreef Perruche het volgende:
WCDI wat een verschrikkelijk lijstje! Neem eens een T tussen je O en L iets van zuivel met fruit. Je eet nu alleen vet vleesch met witbrood waar echt 0,0 voedingsstoffen inzitten.

Nallie jij sportmachine.
Ik ben verslaafd :P
  maandag 3 juni 2013 @ 10:09:23 #102
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127350174
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:08 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wel je rust pakken ook hoor! * _Dido_ streng kijkt }:|
And eternity in an hour.
pi_127350176
quote:

[..]

dat heb ik met chocolade ;(

Beetje slechter ;(
compact en kleverig.
pi_127350192
quote:

[..]

Begint op te vallen inderdaad... :N
pi_127350212
Perruche , Dido
Waarschijnlijk zit er wel groente bij D, maar dat weet ik niet.
Verder zit ik nou aan de Kaiserbroodjes omdat ik die van het weekend niet heb gepakt, en ze op moesten.

En wat is er niet genoeg aan eigenlijk :$
pi_127350228
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:09 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Wel je rust pakken ook hoor! * _Dido_ streng kijkt }:|
Ik vraag me af of dat echt nodig is. Ik sport nu ook 6x in de week een uurtje ofzo maar verder zit ik de hele dag op mmijn luie kont. Sigme is veel actiever en die krijgt ook geen "rust". Zoalng je niet elke dag kT doet op je biceps lijkt me dat overrated.
  maandag 3 juni 2013 @ 10:12:56 #107
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127350256
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dat echt nodig is. Ik sport nu ook 6x in de week een uurtje ofzo maar verder zit ik de hele dag op mmijn luie kont. Sigme is veel actiever en die krijgt ook geen "rust". Zoalng je niet elke dag kT doet op je biceps lijkt me dat overrated.
Ja, verschillende spiergroepen trainen. Ik zou ook verslaafd kunnen raken aan sport :Y Als het aan mij lag, liep ik 7 dagen per week hard, net als Murakami. Maar ja :'). Ik wil nu ook iets vinden waar ik weer verslaafd aan kan raken en wat ik ook vijf/zes dagen per week kan gaan doen :{.
And eternity in an hour.
pi_127350264
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:12 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ja, verschillende spiergroepen trainen. Ik zou ook verslaafd kunnen raken aan sport :Y Als het aan mij lag, liep ik 7 dagen per week hard, net als Murakami. Maar ja :'). Ik wil nu ook iets vinden waar ik weer verslaafd aan kan raken en wat ik ook vijf/zes dagen per week kan gaan doen :{.
spinnen *O*
compact en kleverig.
pi_127350279
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:12 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Heroïne?
  maandag 3 juni 2013 @ 10:14:54 #110
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127350295
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

spinnen *O*
Als ik íets haat :'). Maar goed, dat was in mijn ik-haat-sport- :r - periode :').
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 10:15:38 #111
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127350312
Misschien moet ik me ook eens verdiepen in HIIT, want 40 min. crosstrainer, daar heb ik ook geen zin meer in...
And eternity in an hour.
pi_127350331
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:14 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Als ik íets haat :'). Maar goed, dat was in mijn ik-haat-sport- :r - periode :').
-O-

Btw TV / Grumpy Cat krijgt eigen film :')
compact en kleverig.
pi_127350350
Tardar sauce O+
pi_127350368
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

Eens!

Ik denk zelfs dat iedere dag 1 uur sporten icm kantoorwerk nog best wel weinig beweging is, als je het vergelijkt met wat mensen doen die bijv. op het land of in de bouw werken.
Het belangrijkste is dat je dagelijks sport voor je gezondheid en omdat je het leuk vindt, niet als een soort dwangmatige manier om je dagelijkse calorietjes te verbranden.
pi_127350415
Mijn nieuwe work-out:
pi_127350581
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:20 schreef V1z0R het volgende:
Mijn nieuwe work-out:
Graag een filmpje van jou terwijl je dit doet :D
En volgens mij kan sporten elke dag prima.
Vandaag wat lichter in elk geval. Morgen beachvolleyballen *O*
  maandag 3 juni 2013 @ 10:28:14 #117
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_127350646
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:15 schreef _Dido_ het volgende:
Misschien moet ik me ook eens verdiepen in HIIT, want 40 min. crosstrainer, daar heb ik ook geen zin meer in...
haatte je kwark en hostels ook niet? en hardlopen, trouwens?
pi_127350666
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

_O-
  maandag 3 juni 2013 @ 10:29:36 #119
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127350681
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Kwark niet! Hardlopen wel :P
Maar ik heb ruim een halfjaar 40 minuten gecrosstraind, dus ik denk dat ik er nu wel een gefundeerd oordeel over kan vellen ;) En was jij niet degene die zei dat ze niet snapte dat ik 40 min. op een crosstrainer kon staan? :P
And eternity in an hour.
pi_127350856
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:25 schreef Nallie het volgende:

[..]

Graag een filmpje van jou terwijl je dit doet :D
En volgens mij kan sporten elke dag prima.
Vandaag wat lichter in elk geval. Morgen beachvolleyballen *O*
Oneerbare voorstellen :{
pi_127350961
Ennnn sportplanning van de week:

Maa - Hardlopen
Di - Kettlebells
Woe - Bootcamp
Don - Boksen
Vrij - Als ik niet teveel spierpijn heb KB, anders yoga
Zat - Rust
Zon - hardlopen
pi_127350968
quote:
Mijn nieuwe work-out:

Vind het wel iets voor hakuna :@
pi_127351159
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef Novem het volgende:
Ennnn sportplanning van de week:

Maa - Hardlopen
Di - Kettlebells
Woe - Bootcamp
Don - Boksen
Vrij - Als ik niet teveel spierpijn heb KB, anders yoga
Zat - Rust
Zon - hardlopen
Goed bezig! ^O^
pi_127351236
Jaaa sportplanning!

Ma: bootcamp
Di: RPM
Woe: pump + balance
Do: RPM
Vrij: niets
Za: pump
Zo: combat

nu nog zien dat het gebeurt :')
  maandag 3 juni 2013 @ 11:01:19 #125
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127351466
Multivlaaitaarten ^O^. Wat kinderlijk eenvoudig om die af te slaan!
And eternity in an hour.
pi_127351481
Start methode is toch met de laatste t van tijdgebonden?
Welke is die dan met de t van transfer?
pi_127351497
quote:

[..]

Goeie verslaving wel!
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 11:11:22 #128
18653 crew  D.
pi_127351730
Alles doet pijn -O-

Nouja, niet zo negatief, bijna alles :')
pi_127351898
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:02 schreef Probability het volgende:
Start methode is toch met de laatste t van tijdgebonden?
Welke is die dan met de t van transfer?
smart? of nee, die is van tijdsgebonden
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  maandag 3 juni 2013 @ 11:18:51 #130
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127351950
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:17 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

smart? of nee, die is van tijdsgebonden
Smart is wat anders dan Star. Vraag me af of Prob niet twee dingen door elkaar haalt?

Denk dat je smart bedoelt? specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch, tijdsgebonden.
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:22:00 #131
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_127352049
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:29 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Kwark niet! Hardlopen wel :P
Maar ik heb ruim een halfjaar 40 minuten gecrosstraind, dus ik denk dat ik er nu wel een gefundeerd oordeel over kan vellen ;) En was jij niet degene die zei dat ze niet snapte dat ik 40 min. op een crosstrainer kon staan? :P
eerst stond er in die quote toch spinnen, of ben ik gek?
pi_127352055
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:18 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Smart is wat anders dan Star. Vraag me af of Prob niet twee dingen door elkaar haalt?

Denk dat je smart bedoelt? specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch, tijdsgebonden.
Die bedoelt ze dan toch juist niet? Een met een T van transfer ken ik niet.

quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Je was een vliegtuig maar nu ben je moe
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  maandag 3 juni 2013 @ 11:23:32 #133
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127352087
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee dat stond er niet :P
And eternity in an hour.
pi_127352293
Start met de laatste t van transfer ook wel terugkoppeling (situatie, taak actie, resultaat).

35 euro voor een knipperlichtglaasje :'(
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 11:38:04 #135
70532 loveli
N
pi_127352479
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Start met de laatste t van transfer ook wel terugkoppeling (situatie, taak actie, resultaat).

35 euro voor een knipperlichtglaasje :'(
Tientje op de sloop, heeft vriendje vrije tijd?
crap in = crap out
pi_127352587
nog net goedemorgen!
O: kwark, havermout, banaan, rozijntjes
T: speltbth pindakaas
L: twee speltbth met appel
T: wortels
S: lesje Jillian + touwtje springen
D: toscaanse maaltijdsalade met stokbrood

Sportplanning :D
Ma: oefeningen + touwtje springen
Di: 5 km hardlopen
Woe: oefeningen + touwtje springen
Do: 5 km hardlopen
Vrij: oefeningen + touwtje springen
Za: niets
Zo: 5 km hardlopen + 2 uurtjes wandelen

Goede variatie! :D

Na volgende week wil ik beginnen met opbouwen naar 10 km. Hopelijk willen de knietjes dat ook.
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 11:43:44 #137
70532 loveli
N
pi_127352693
Is iedereen nu het weer beter is geworden opeens fanatiek aan het sporten of valt het me nu pas op dat sommige mensen dagelijks actief zijn?
crap in = crap out
pi_127352736
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Tientje op de sloop, heeft vriendje vrije tijd?
http://www.winparts.nl/30(...)cht-orgineel/0011571 wel hoge verzendkosten
V1z, kan je dit ook goed zoeken? O-)
pi_127352739
Compleet doorgeslagen die Amsterdammers... :N
  maandag 3 juni 2013 @ 11:45:16 #140
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127352747
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:43 schreef loveli het volgende:
Is iedereen nu het weer beter is geworden opeens fanatiek aan het sporten of valt het me nu pas op dat sommige mensen dagelijks actief zijn?
Ja, ik dacht ook al: whooh :'). Volgens mij motiveert de een de ander ofzo? :P

Het fietsenrek staat ook vol hier :') stelletje mooiweerfietsers :').
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:45:38 #141
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127352763
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:44 schreef V1z0R het volgende:
Het zijn allemaal Amsterdammers idd :D Het is een complot! :o
And eternity in an hour.
pi_127352780
Bij mij nu een maand ofzo, net als dat ik ondanks mijn hekel aan kwark dat nu ook naar binnen stouw maar ik gok dat het gewoon niet opvalt.
pi_127352911
Ha, ik loop al een paar weken drie keer per week hard ;) Lekker weer helpt wel! Zwevend beenvet ook - voor de motivatie.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:50:54 #144
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127352944
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:46 schreef Perruche het volgende:
Bij mij nu een maand ofzo, net als dat ik ondanks mijn hekel aan kwark dat nu ook naar binnen stouw maar ik gok dat het gewoon niet opvalt.
:o en het wordt ook niet minder smerig?
And eternity in an hour.
pi_127352968
En ik heb een weddenschapje met T wie het eerst zichtbare buikspieren heeft (hoeft geen wasbordje te zijn) en aangezien ik genetisch in het nadeel ben moet ik harder werken om te winnen w/
pi_127353008
quote:
Mijn nieuwe work-out:
oooooh, dat is zó verschrikkelijk :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_127353011
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:50 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:o en het wordt ook niet minder smerig?
Nee.
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 11:52:35 #148
70532 loveli
N
pi_127353022
Wat krijgt de winnaar?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 11:53:03 #149
70532 loveli
N
pi_127353043
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee.
Magere kwark zeker?
crap in = crap out
pi_127353083
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Magere kwark zeker?
Ja. Maar volle vind ik net zo goed niet lekker. En aangezien ik probeer minder vet te eten neem ik dan liever gewoon de magere, voor de smaak maakt het toch niet uit.
pi_127353098
lijstje:

O: omelet
T: kwark (nu pas aan het eten :') )
L: salade met kip
T: havermoutshake
S: lesje 20 Evy, met anders gestrikte veters dus ik hoop dat het beter gaat
D: witlofsalade met geroosterde boterham
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 3 juni 2013 @ 11:56:04 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127353155
quote:
Mijn nieuwe work-out:
:D Die cameltoe in die witte legging! :X :o

Heb je het al geprobeerd?

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 03-06-2013 12:02:29 ]
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 12:01:58 #153
18653 crew  D.
pi_127353389
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:46 schreef Perruche het volgende:
Welke kwark heb je?
pi_127353399
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:44 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben al enige tijd Amsterdammer-af O-)
pi_127353404
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:52 schreef loveli het volgende:
Wat krijgt de winnaar?
euhm, zichbare buikspieren?
pi_127353413
Gisteren laatste geworden (26e van de 26 :') )van mijn onderdeel bij een club-estafette. Maar nog steeds 9.2km vol blubber, modder en heuvels in 1.03 gelopen. De rest was gewoon veel te snel. :{w

Sfeerfoto's:

SPOILER
Lijst:

O: 2 boterhammen O+ graskaas O+
T: banaan
L: 2 boterhammen graskaas, kom soep, salade
T: wat noten en rozijnen
D: goedgevulde groentensoep met ? (misschien een spinaziequiche, als de lidl weer eens spinazie heeft).
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 12:04:16 #157
70532 loveli
N
pi_127353479
Het ziet eruit als een man met pruik en willy weggestopt. Of is het serieus?
crap in = crap out
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 12:04:48 #158
18653 crew  D.
pi_127353501
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

euhm, zichbare buikspieren?
Ik vind de definitie zichtbaar nogal breed :Y
Wanneer gaat een vetrol over in abs? :P
  maandag 3 juni 2013 @ 12:05:40 #159
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127353542
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:04 schreef D. het volgende:

[..]

Ik vind de definitie zichtbaar nogal breed :Y
Wanneer gaat een vetrol over in abs? :P
Komen jouw foto's eigenlijk nog? Aangezien je zoveel resultaat zegt te hebben van Jillian? Ik kan wel wat motivatie gebruiken :P
And eternity in an hour.
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 12:06:02 #160
18653 crew  D.
pi_127353558
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:04 schreef loveli het volgende:
Het ziet eruit als een man met pruik en willy weggestopt. Of is het serieus?
5 miljoen views, en serieuze reacties, ik vrees dat het echt is :P

[ Bericht 0% gewijzigd door D. op 03-06-2013 12:11:37 ]
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 12:06:47 #161
18653 crew  D.
pi_127353595
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:05 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Komen jouw foto's eigenlijk nog? Aangezien je zoveel resultaat zegt te hebben van Jillian? Ik kan wel wat motivatie gebruiken :P
Foto's komen als ik 'klaar' ben :P
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 12:07:57 #162
18653 crew  D.
pi_127353644
Enne, 'zoveel resultaat', ik zei zichtbaar resultaat :P
  maandag 3 juni 2013 @ 12:08:08 #163
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127353654
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:06 schreef D. het volgende:

[..]

Foto's komen als ik 'klaar' ben :P
Tss! Op Google staan ook voor-, na level 1-, na level 2- en na level 3-foto's :P
And eternity in an hour.
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 12:08:46 #164
18653 crew  D.
pi_127353691
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:08 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Tss! Op Google staan ook voor-, na level 1-, na level 2- en na level 3-foto's :P
Dat vind ik te vroeg :@
pi_127354063
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:18 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik het via SMART moest doen - maar in de beoordelingscriteria staat dat vooral TRANSFER belangrijk is.
pi_127354128
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:19 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik het via SMART moest doen - maar in de beoordelingscriteria staat dat vooral TRANSFER belangrijk is.
transfer (terugkoppeling) --> vanuit mn ondergesneeuwde post.
pi_127354144
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:45 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Het zijn allemaal Amsterdammers idd :D Het is een complot! :o
Dan moet ik ook maar mee gaan doen!
pi_127354190
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Yep en dan is het dus STAR(T) met de extra T van transfer/terugkoppeling!
pi_127354193
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja! Maar nu ben ik als nog in de war.. Hmmmmmm even laten bezinken
pi_127354246
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:23 schreef anna82 het volgende:

[..]

Yep en dan is het dus STAR(T) met de extra T van transfer/terugkoppeling!
Leve de sollicitatie assessments! :s)
pi_127354356
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja! Maar nu ben ik als nog in de war.. Hmmmmmm even laten bezinken
Ah bij mijn ontwikkel PLAN gebruik ik SMART: dat GA ik doen

Bij lessons learned schrijf ik op wat ik heb gedaan STAR en wat ik de volgende keer anders zou doen: TRANSFER

Toch?
pi_127354445
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef Probability het volgende:

[..]

Ah bij mijn ontwikkel PLAN gebruik ik SMART: dat GA ik doen

Bij lessons learned schrijf ik op wat ik heb gedaan STAR en wat ik de volgende keer anders zou doen: TRANSFER

Toch?
Ja!
Je doelen, hetgeen je wilt gaan doen, formuleer je SMART - ook om te toetsen op haalbaarheid.

Om te omschijven hoe je die doelen vervolgens hebt bereikt (of niet) gebruik je de STAR(T)-methode.
pi_127354451
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Leve de sollicitatie assessments! :s)
Haha! Mijn huisgenootje is daar net mee begonnen dus zal de tips doorgeven :s)
pi_127354525
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:44 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

http://www.winparts.nl/30(...)cht-orgineel/0011571 wel hoge verzendkosten
V1z, kan je dit ook goed zoeken? O-)
Een rib uit mn lijf, maar het is de beste tijd/geld verhouding :')
pi_127354589
quote:
15s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:32 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Een rib uit mn lijf, maar het is de beste tijd/geld verhouding :')
:@ helemaal overheen gelezen, maar dit is ook een goede prijs toch :?
pi_127354713
De verzendkosten zijn zo hoog voor een stukkie plastic! /zeeuw

God straft direct, tering :o
pi_127354752
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja!
Je doelen, hetgeen je wilt gaan doen, formuleer je SMART - ook om te toetsen op haalbaarheid.

Om te omschijven hoe je die doelen vervolgens hebt bereikt (of niet) gebruik je de STAR(T)-methode.
Ah ik begrijp hem! Thx!!!
  maandag 3 juni 2013 @ 12:43:17 #178
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127354939
Vreetmonster heeft zich koest gehouden tot nu toe *O*. En het lukt me vandaag ook m'n eten goed te spreiden, zodat niet alles 's morgens al op is en ik 's middags hongerrrr heb en troep haal bij Appie :+.
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 12:48:28 #179
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127355134
And eternity in an hour.
pi_127355594
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:01 schreef D. het volgende:

[..]

Welke kwark heb je?
Weerribben magere kwark. Die van de Lidl (linessa ofzo) heb ik ook gehad.
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 13:06:12 #181
18653 crew  D.
pi_127355772
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

Weerribben magere kwark. Die van de Lidl (linessa ofzo) heb ik ook gehad.
Deze heeft mijn voorkeur:

Goedkoop, milde smaak, veel eiwitten, en bijna overal verkrijgbaar :Y
  maandag 3 juni 2013 @ 13:07:20 #182
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127355826
Plus heeft ook een kwark die heel anders smaakt dan die van Lidl (magere Franse kwark). Zachter en zoeter, vind ik :Y.
And eternity in an hour.
pi_127355843
Lidl kwark is smerig /my2cents.
  maandag 3 juni 2013 @ 13:09:26 #184
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127355898
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:07 schreef _aurum_ het volgende:
Lidl kwark is smerig /my2cents.
Ik vind die van Plus ook lekkerder, maar ik ga niet speciaal voor kwark naar Plus. Denk ik :') Zou best kunnen, denk ik...
And eternity in an hour.
pi_127356018
Ik vond die van de lidl best te doen. Maar ik houd niet van romig maar meer van fris. Maar anyway zo een enorm verschil zal het allemaal niet zijn en ik heb liever bio kwark.

Update en waarschijnlijk eindstand
O: 2 enorme bth (pindakaas, jam)
T: appel, trosje druiven
L: salade met spinazie, 1 aardappel, 5 cherrytomaat, alfalfa, gekookt ei en rauwe ham (25 gr), cappuccino met sojamelk met koekje
T: kwark met jam, chia en lijnzaad
T: enorme banaan
D: viskoekjes en restje groentenchili

1800 kcal volgens MFP. KH 45%, vet 30% proteine 25%.
pi_127356501
Viskoekjes :?
pi_127356580
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:24 schreef V1z0R het volgende:
Heb ze zo gemaakt: 250 gr gare kabeljauw en 150 grforel fijngemaakt (waren restjes), met 2 el maizena en 1 ei helemaal doorgekneed tot een soort gehakt. Dille, gerookte paprika, peterselie en z&p erbij en dan kleine burgertjes maken, even laten opstijven in de koelkast en bakken. had er 7 koekies uit.
pi_127356596
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:24 schreef V1z0R het volgende:
:9
pi_127357723
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

Heb ze zo gemaakt: 250 gr gare kabeljauw en 150 grforel fijngemaakt (waren restjes), met 2 el maizena en 1 ei helemaal doorgekneed tot een soort gehakt. Dille, gerookte paprika, peterselie en z&p erbij en dan kleine burgertjes maken, even laten opstijven in de koelkast en bakken. had er 7 koekies uit.
Ah, klinkt niet verkeerd anders! :9
pi_127357927
Woaaaaaah ik heb ff geen zin meer en moet nog zo langggg
pi_127358200
Kwark vind ik best lekker. Net als havermout met alleen water.

Dus.
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 14:33:36 #192
70532 loveli
N
pi_127359347
Het is nog lekkerder met slagroon, suiker, gelatine en een bastognebodem.
crap in = crap out
pi_127360209
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:33 schreef loveli het volgende:
Het is nog lekkerder met slagroon, suiker, gelatine en een bastognebodem.
+ aardbeien :9

T. zei laatst nog: "Kwarktaart is toch best gezond?"
  maandag 3 juni 2013 @ 15:28:48 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127361419
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:54 schreef anna82 het volgende:

[..]

I like the way he thinks :7

Ik had als lunch salade met tonijn, olijfjes, ei, paprika, ui, sla, komkommer, tomaat en nog veel meer :9 ! En een speltboterham met pindakaas :Y)

En als ontbijt weer overnight oats! *O* Easy peasy havermout mee de trein in *O*
pi_127361498
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:54 schreef anna82 het volgende:

[..]

Denk dat je die challenge zo wel wint :+
  maandag 3 juni 2013 @ 15:38:15 #196
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127361859
quote:
17s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

I like the way he thinks :7

Ik had als lunch salade met tonijn, olijfjes, ei, paprika, ui, sla, komkommer, tomaat en nog veel meer :9 ! En een speltboterham met pindakaas :Y)

En als ontbijt weer overnight oats! *O* Easy peasy havermout mee de trein in *O*
Lekker bezig ^O^.

Ik heb net appeltaart gehad. Terwijl ik miv vandaag drie maanden geen taart zou eten @ work. Fail :').
And eternity in an hour.
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 15:42:48 #197
70532 loveli
N
pi_127362055
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:38 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Lekker bezig ^O^.

Ik heb net appeltaart gehad. Terwijl ik miv vandaag drie maanden geen taart zou eten @ work. Fail :').
Tupperwarebakje, invriezen.
oO<
crap in = crap out
pi_127363068
Hoe heet eigenlijk zo'n caravan? van bijv. pipo de clown, van hout. Een huifkar?
  maandag 3 juni 2013 @ 16:07:50 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127363122
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:06 schreef Probability het volgende:
Hoe heet eigenlijk zo'n caravan? van bijv. pipo de clown, van hout. Een huifkar?
Een pipowagen.
The love you take is equal to the love you make.
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 16:07:54 #200
70532 loveli
N
pi_127363127
Pipowagen.
crap in = crap out
pi_127363436
Nee bedoel de meer algemene term :s) Meh.
pi_127363498
Woonwagen?
  maandag 3 juni 2013 @ 16:16:03 #203
211002 Goodbye
Awesome!
pi_127363510
Planning

O: yoghurt met muesli/lijnzaad
T: speltboterham pindakaas
L: 2 speltboterhammen kipfilet, wortels
T: appel, snelle jelle (jaja)
T: ?
S: hardlopen
D: rijst met kip en groente
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_127363552
...@ Prob: schaftkeet...

# stratenmakers vroegû
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 16:18:33 #205
70532 loveli
N
pi_127363648
Schaftkeet :P
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 16:18:54 #206
70532 loveli
N
pi_127363665
Crap, niet verversen en spuit 11 zijn :')
crap in = crap out
pi_127363801
Hmmm... nee ook niet :P Ik bewaar m'n vraag voor een andere keer..
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 16:22:24 #208
70532 loveli
N
pi_127363823
Wat is de context? Moet er een paard voor of is een auto ook goed?
crap in = crap out
pi_127363931
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:22 schreef loveli het volgende:
Wat is de context? Moet er een paard voor of is een auto ook goed?
Meer iets dat je voor de sier neerzet, van hout. 'Van vroeger'
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 16:27:29 #210
70532 loveli
N
pi_127364037
Volgens wikipedia bedoel je een ouderwetse woonwagen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Woonwagen
crap in = crap out
  maandag 3 juni 2013 @ 16:32:42 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_127364295
Huifkar of ouderwetse woonwagen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 3 juni 2013 @ 16:34:45 #212
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127364394
Ik zeg woonwagen :Y
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 16:35:01 #213
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127364406
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:16 schreef AnneX het volgende:
...@ Prob: schaftkeet...

# stratenmakers vroegû
:W
And eternity in an hour.
pi_127364868
Leuk gesprek gehad!
  maandag 3 juni 2013 @ 16:56:10 #215
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127365356
Ik kan maar niet ophouden met grijzen :D Heb een zwaar mondeling gehaald. Was er 2x voor gezakt en vandaag ging het zo ontzettend lekker *O* Zo blij dat dit is afgerond.
  maandag 3 juni 2013 @ 16:57:19 #216
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127365405
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:56 schreef Maraca het volgende:
Ik kan maar niet ophouden met grijzen :D Heb een zwaar mondeling gehaald. Was er 2x voor gezakt en vandaag ging het zo ontzettend lekker *O* Zo blij dat dit is afgerond.
Noes, je mooie donkere haartjes! :o ;) :P.

*O* superfijn! *O*
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 16:58:54 #217
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127365483
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Noes, je mooie donkere haartjes! :o ;) :P.

*O* superfijn! *O*
Wat een stomme typo _O- oh well :D

Alleen.. hoe ga ik dit vieren? Voorheen deed ik dat altijd met een bak B&J :o
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 17:05:11 #218
18653 crew  D.
pi_127365754
Woonwagen :Y

:P
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 17:06:21 #219
18653 crew  D.
pi_127365805
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef Maraca het volgende:

Een vreugdedansje :Y
pi_127365833
quote:

[..]

Kadootje! :D
  maandag 3 juni 2013 @ 17:07:30 #221
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127365849
Qua eten }:|
  maandag 3 juni 2013 @ 17:07:53 #222
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127365864
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:05 schreef D. het volgende:
Woonwagen :Y

:P
Vieren met een woonwagen _O- :P

Ik heb ben net even naar beneden en weer naar boven gelopen. Wil ik elke dag gaan doen, de komende twee weken. Eens kijken of ik na verloop van tijd minder als een stervend paard boven kom :P.
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:08:22 #223
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127365880
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:07 schreef Maraca het volgende:
Je moet overwinningen en teleurstellingen met iets anders vieren/wegslikken dan eten :Y
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:10:40 #224
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127365994
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Je moet overwinningen en teleurstellingen met iets anders vieren/wegslikken dan eten :Y
Daar heb je zeker een punt! Maar het is 5 uur dus moet toch koken :P
  maandag 3 juni 2013 @ 17:12:54 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127366074
Je lievelingsgroente *O* Feestje *O*

LIjst
O: kwark en vla
T's: halve komkommer, halve paprika, cup a soup tomaat, gekookt ei
L: 3 boterhammen met achterham en augurk, likje mosterd. halve paprika, tomaat, kom bruine bonensoep met rookworst, beker melk
T's: 2 appels, perzik, mandarijn, stuk slagroomgebak bij de winkel :')
D: 3 aardappelkroketten, 800 gr sperziebonen, boterslasalade met zilveruien en augurk, gegrilde tartaar, 3 gevulde champignons met ui/knof/kaas/sojasaus
T: nothink
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 17:13:13 #226
18653 crew  D.
pi_127366079
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:07 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Vieren met een woonwagen _O- :P

Ik heb ben net even naar beneden en weer naar boven gelopen. Wil ik elke dag gaan doen, de komende twee weken. Eens kijken of ik na verloop van tijd minder als een stervend paard boven kom :P.
Ik loop iedere dag naar beneden en boven :P

Op zolder blijven zitten is ook zo des Foks :+
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 17:13:50 #227
18653 crew  D.
pi_127366103
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:07 schreef Maraca het volgende:
Echt iets voor een vrouw dat er weer gegeten moet worden :{w

:*
  maandag 3 juni 2013 @ 17:14:04 #228
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127366112
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:13 schreef D. het volgende:

[..]

Ik loop iedere dag naar beneden en boven :P

Op zolder blijven zitten is ook zo des Foks :+
:D Ik bedoel op het werk, smurf :P Ik zit op de hoogste verdieping. Naar beneden gaat nog wel, maar helemaal naar boven is best pittig. Volgens mij zijn er weinig collega's die dat met de trap doen.
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:14:51 #229
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127366138
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:13 schreef D. het volgende:

[..]

Echt iets voor een vrouw dat er weer gegeten moet worden :{w

:*
Ik ben een emotie-eter :D

Daarom moeten er nu ook wat kg's af :+
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 17:16:09 #230
18653 crew  D.
pi_127366177
In het kader van probeer eens iets nieuws schaft de pot Kip Provencaal uit de oven met rijst en gewokte paprika en aubergine :Y
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 17:16:39 #231
70532 loveli
N
pi_127366196
quote:

[..]

Het is niet de eenmalige B&J die het verschil maakt, maar de dagelijkse suiker in je koffie, auto ipv fiets naar de winkel, glas cola, frietje van de mac, whatever je slechte gewoontes waren.

Hoe wil je dit vieren?
crap in = crap out
  maandag 3 juni 2013 @ 17:19:39 #232
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127366302
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Het is niet de eenmalige B&J die het verschil maakt, maar de dagelijkse suiker in je koffie, auto ipv fiets naar de winkel, glas cola, frietje van de mac, whatever je slechte gewoontes waren.

Hoe wil je dit vieren?
:'( maar koffie zonder suiker is geen koffie

Heb besloten het vanavond te vieren met een fruitsalade en de Zweedse versie van 'The girl with a dragon tattoo'
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 17:19:59 #233
18653 crew  D.
pi_127366315
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:14 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik ben een emotie-eter :D

Dat zeg ik, da's echt iets voor een vrouw :P

En voor hele vrouwelijke mannen :+
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 17:21:03 #234
18653 crew  D.
pi_127366355
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:19 schreef Maraca het volgende:

[..]

Koffie is sowieso vies, en het feit dat je het niet zonder suiker drinkt betekent dat je er ook zo over denkt :P
  maandag 3 juni 2013 @ 17:21:15 #235
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127366361
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:19 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb besloten het vanavond te vieren met een fruitsalade en de Zweedse versie van 'The girl with a dragon tattoo'
In het Zweeds? :o
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:21:39 #236
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127366369
* _Dido_ drinkt geen koffie *)
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:21:54 #237
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127366374
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:21 schreef D. het volgende:

[..]

Koffie is sowieso vies, en het feit dat je het niet zonder suiker drinkt betekent dat je er ook zo over denkt :P
:6

quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:21 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Met ondertiteling :Y
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 17:21:56 #238
70532 loveli
N
pi_127366377
quote:

[..]

Ik denk met ondertitels.
crap in = crap out
  maandag 3 juni 2013 @ 17:23:12 #239
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127366421
Oh, ik dacht dat je het boek ging lezen.
And eternity in an hour.
pi_127366501
De zweedse serie is toffer dan de amerikaanse film. Heftiger wel.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:25:42 #241
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127366528
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
De zweedse serie is toffer dan de amerikaanse film. Heftiger wel.
Heb de Amerikaanse alleen nog gezien. Begreep inderdaad dat de Zweedse versie beter was. Ben benieuwd :9
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 17:27:39 #242
18653 crew  D.
pi_127366595
quote:
* _Dido_ drinkt geen koffie *)
Ik heb vorig jaar een half kopje gehad. Kan er weer 20 jaar tegenaan :P
  maandag 3 juni 2013 @ 17:28:24 #243
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127366626
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:27 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar een half kopje gehad. Kan er weer 20 jaar tegenaan :P
Ik denk dat ik in groep 7 m'n eerste en laatste kopje heb gehad :') (we moesten toen koffie langsbrengen bij de leraren).

Oké, huiswaarts en Jilliannen! :W
And eternity in an hour.
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 17:28:51 #244
18653 crew  D.
pi_127366645
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:28 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik denk dat ik in groep 7 m'n eerste en laatste kopje heb gehad :') (we moesten toen koffie langsbrengen bij de leraren).

Oké, huiswaarts en Jilliannen! :W
Succes :W
pi_127367126
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:14 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:D Ik bedoel op het werk, smurf :P Ik zit op de hoogste verdieping. Naar beneden gaat nog wel, maar helemaal naar boven is best pittig. Volgens mij zijn er weinig collega's die dat met de trap doen.
Welke verdieping dan? De vierde is nog niet erg hoog zeg maar.
pi_127367690
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

:6

[..]

Met ondertiteling :Y
die is idd wel beter :Y

Nou, heb m'n uurtje sportschool erop zitten :) wel leuk dat ze me herkennen en vragen hoe het gaat enzo :s) dat stimuleert mij wel.
Ik hoop dat ik die KT ook nog minder vervelend ga vinden en misschien zelfs leuk :+
compact en kleverig.
pi_127367787
O, en koffie :9

Niet teveel btw
compact en kleverig.
  maandag 3 juni 2013 @ 18:35:46 #248
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127369146
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Welke verdieping dan? De vierde is nog niet erg hoog zeg maar.
de vijfde wel :Y het zijn tien halve trappen, zeg maar.
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 18:48:41 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127369688
15 x 18 treden vandaag.. tenminste wat ik zo ongeveer heb geteld, heb wel wat gemist want ben nou niet altijd bewust van de trappen :')

Koffie.. 8 zo ongeveer geloof ik.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeel gegeten, dat wordt weer 4 x pissen vannacht :')

[ Bericht 33% gewijzigd door uniekhoorn op 03-06-2013 18:53:50 ]
  maandag 3 juni 2013 @ 18:51:26 #250
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127369777
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
15 x 18 treden vandaag.. tenminste wat ik zo ongeveer heb geteld, heb wel wat gemist want ben nou niet altijd bewust van de trappen :')
Oh ja, treden tellen ga ik ook even doen. Als ik eraan denk.

Onderweg naar huis door een beest in m'n voet geprikt. Raargh.
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 19:15:59 #251
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127370659
Soms hé.. soms zit het echt mee. Kom er net achter dat mijn lokale Jumbo ook (tijdelijk) coca cola vanille verkoopt.

Even ingeslagen :9 :@
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 19:18:36 #252
70532 loveli
N
pi_127370759
Geeft niet, je hebt een gootsteen.
crap in = crap out
  maandag 3 juni 2013 @ 19:20:58 #253
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127370862
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:18 schreef loveli het volgende:
Geeft niet, je hebt een gootsteen.
Gootsteen is alleen voor het laatste restje :{w Dat is niet drinkbaar
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 19:27:03 #254
70532 loveli
N
pi_127371080
Ontstopt best.
crap in = crap out
  maandag 3 juni 2013 @ 19:27:24 #255
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127371099
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:15 schreef Maraca het volgende:
Soms hé.. soms zit het echt mee. Kom er net achter dat mijn lokale Jumbo ook (tijdelijk) coca cola vanille verkoopt.

Even ingeslagen :9 :@

And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 19:29:12 #256
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127371166
Als je wat dichterbij woonde, Maraca, kwam ik een glaasje doen :9~.
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 19:29:56 #257
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127371186
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:27 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Voor Cola Cola Vanille voeg ik wel een extra KT toe aan mijn workout :9
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 19:31:46 #258
70532 loveli
N
pi_127371252
Had je niet liever een bak B&J dan cola?
crap in = crap out
pi_127371265
Ik drink eigenlijk alleen iets anders dan water als ik bij andere mensen op bezoek ben (en dan nog niet altijd) of als t alcohol of koffie/thee is.
Vandaag heb ik tot nu toe 1 kopje koffie op en 2 liter water ongeveer.
compact en kleverig.
pi_127371289
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:31 schreef loveli het volgende:
dat kan ik dan inderdaad weer moeilijker laten staan :9~
compact en kleverig.
  maandag 3 juni 2013 @ 19:32:31 #261
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127371291
And eternity in an hour.
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 19:34:28 #262
70532 loveli
N
pi_127371391
Het enige wat cola doet is je suikerspiegel over de zeik helpen, je alvleesklier insuline laten aanmaken en je lever vervetten. B&J geeft daarbij ook nog wat voldoening, plus dat je het minder snel wegwerkt.

Gezondheidstechnisch is cola bagger en als mens vind ik het jammer dat je niet voor de B&J bent gegaan :P
crap in = crap out
pi_127371526
Ik at vroeger weleens zo'n hele bak leeg in 1 zitting :9
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 19:38:52 #264
70532 loveli
N
pi_127371622
^^

Als ontbijt :')
crap in = crap out
pi_127371715
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:37 schreef Nallie het volgende:
Ik at vroeger weleens zo'n hele bak leeg in 1 zitting :9
/guilty.
Dan toch beter een blikje cola light.
of groene ijsthee, heb ik nu.
pi_127371790
Ik heb echt dagen gehad dat ik niks anders at dan ijs en chocolade :@
compact en kleverig.
  maandag 3 juni 2013 @ 19:42:36 #267
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127371822
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:31 schreef loveli het volgende:
Oh nee, coca cola > B&J. IJkoude cola in de zomer na een lange dag werken O+
  maandag 3 juni 2013 @ 19:43:24 #268
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127371862
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:34 schreef loveli het volgende:
Het enige wat cola doet is je suikerspiegel over de zeik helpen, je alvleesklier insuline laten aanmaken en je lever vervetten. B&J geeft daarbij ook nog wat voldoening, plus dat je het minder snel wegwerkt.

Gezondheidstechnisch is cola bagger en als mens vind ik het jammer dat je niet voor de B&J bent gegaan :P
:o Coca Cola geeft mij ook voldoening hoor! Meer dan B&J. Maar verder heb je gelijk :Y
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 19:44:02 #269
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127371893
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:42 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oh nee, coca cola > B&J. IJkoude cola in de zomer na een lange dag werken O+
En dan eerst even ruiken als je het blikje opentrekt O+ Vanillaaaaah O+
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 19:47:51 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127372086
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:34 schreef loveli het volgende:

En suiker
http://www.tvgids.nl/programma/14585874/NTR_Kort%21%3A_Suiker/
  maandag 3 juni 2013 @ 19:51:19 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127372266
Slagroom, veel slagroom en bakkersroom en slagroom en zachte cake en witte chocalde erop.. en krispy spikkels. en slagroom . Slagroomgebak met bakkersroom, zijkanten bedekt met witte chocolade en gesuikerde nootjes, zonder jam.
  maandag 3 juni 2013 @ 19:58:10 #272
211002 Goodbye
Awesome!
pi_127372612
Whooehoeee, ik stuiter van de endorfinen :7 . Zou met vriendje gaan hardlopen, maar die voelt zich niet lekker ( ;( ). Ben in mijn eentje gegaan (prestatie op zich) en het ging nog lekker ook! 5,3 in ongeveer 32:30. *O* O+ *O*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 3 juni 2013 @ 20:01:55 #273
211002 Goodbye
Awesome!
pi_127372790
Liever cola dan B&J? Gekkies! O+
  maandag 3 juni 2013 @ 20:03:31 #274
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127372861
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:58 schreef Goodbye het volgende:
Whooehoeee, ik stuiter van de endorfinen :7 . Zou met vriendje gaan hardlopen, maar die voelt zich niet lekker ( ;( ). Ben in mijn eentje gegaan (prestatie op zich) en het ging nog lekker ook! 5,3 in ongeveer 32:30. *O* O+ *O*
*O*

Alleen hardlopen > samen hardlopen, vind ik :Y
And eternity in an hour.
  maandag 3 juni 2013 @ 20:03:52 #275
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127372882
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Slagroom, veel slagroom en bakkersroom en slagroom en zachte cake en witte chocalde erop.. en krispy spikkels. en slagroom . Slagroomgebak met bakkersroom, zijkanten bedekt met witte chocolade en gesuikerde nootjes, zonder jam.
:{ doe normaal!
And eternity in an hour.
pi_127372941
Mn lijstje van vandaag:

O: snee brood met pindakaas en een met stroop
T: kersen
B: uurtje steps met de wii balance board voor de tv
L: witlofsalade en 2 beschuitje rookvlees
T: meloen banaan
S: sportschool (crosstrainer 10min, KT, fietsen 15min)
D: pastasalade met tonijn, tomaat, ui, feta en veldsla
T: cappuccino 2 koffie

Daar blijft het bij voor vandaag.

En heb me weer gewogen en was -0.8, zit nu voor het eerst in lange tijd onder de 64 kilo *O*
compact en kleverig.
  maandag 3 juni 2013 @ 20:05:23 #277
211002 Goodbye
Awesome!
pi_127372950
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:03 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

*O*

Alleen hardlopen > samen hardlopen, vind ik :Y
Ik vind samen leuker, kan me een beetje optrekken aan (8> 's snelheid en bij het uitlopen lekker kletsen over hoe het ging. Tijdens het rennen lopen we trouwens gewoon stoïcijns achter elkaar (wel met een paar meter er tussen :P ) en allebei onze eigen muziek in. :D :@
  maandag 3 juni 2013 @ 20:07:57 #278
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127373076
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind samen leuker, kan me een beetje optrekken aan (8> 's snelheid en bij het uitlopen lekker kletsen over hoe het ging. Tijdens het rennen lopen we trouwens gewoon stoïcijns achter elkaar (wel met een paar meter er tussen :P ) en allebei onze eigen muziek in. :D :@
ja ik kreeg altijd commentaar dat ik ongezellig was met muziek op :')
And eternity in an hour.
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 20:12:57 #279
18653 crew  D.
pi_127373289
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb liever cola :Y

Maar ik heb ook nog nooit B&J gehad geloof ik :P
  maandag 3 juni 2013 @ 20:17:14 #280
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127373495
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:01 schreef Goodbye het volgende:
ho ho.. Cola Cola Vanille he }:|
pi_127373510
Gemis in je opvoeding D.!
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 20:17:54 #282
18653 crew  D.
pi_127373532
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Gatverdamme :X
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 20:18:12 #283
18653 crew  D.
pi_127373544
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:17 schreef Nallie het volgende:
Gemis in je opvoeding D.!
Ik zal het mijn moeder laten weten :+
  maandag 3 juni 2013 @ 20:19:10 #284
211002 Goodbye
Awesome!
pi_127373612
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat maakt het nog minder begrijpelijk! :+
  maandag 3 juni 2013 @ 20:20:48 #285
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127373696
Door mensen zoals jullie heeft Coca Cola het uit de schappen gehaald :{w
  Moderator maandag 3 juni 2013 @ 20:22:07 #286
18653 crew  D.
pi_127373767
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:20 schreef Maraca het volgende:
Wees blij, kom je ook niet in de verleiding 8-)
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 20:23:00 #287
70532 loveli
N
pi_127373820
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:20 schreef Maraca het volgende:
De mensheid zal me er dankbaar voor zijn.
crap in = crap out
pi_127373894
Oreo's met witte chocolade :@
Die zijn zoooo lekker! Gelukkig hebben ze die hier in de supermarkten waar ik kom nergens :')
compact en kleverig.
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 20:29:49 #289
70532 loveli
N
pi_127374180
Bleekselderij. Gewoon, om het evenwicht te herstellen.
crap in = crap out
  maandag 3 juni 2013 @ 20:31:16 #290
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_127374255
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:29 schreef loveli het volgende:
In een Bloody Mary? :o
pi_127374299
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:29 schreef loveli het volgende:
gedroogde rabarber :9

O, misschien dat ik dat dadelijk nog wel een handje pak!
compact en kleverig.
  Vis een optie? maandag 3 juni 2013 @ 20:35:34 #292
70532 loveli
N
pi_127374470
Wil je feestje niet verpesten, maar hou er rekening mee dat gedroogd fruit per volume (veel) meer suiker bevat. Water is eruit, suiker blijft achter.
crap in = crap out
pi_127374724
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:35 schreef loveli het volgende:
Wil je feestje niet verpesten, maar hou er rekening mee dat gedroogd fruit per volume (veel) meer suiker bevat. Water is eruit, suiker blijft achter.
weet ik, maar het is allicht beter dan de optie chocolade :+ het is nou ook weer niet dat ik kilo's eet. Doe nu al twee weken met 200 gram ;)

En ik twijfel nog, als ik trek krijg, pak ik dat, anders gewoon niets :P
compact en kleverig.
  maandag 3 juni 2013 @ 21:03:18 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127376108
Pure choco is best goed voor je.

Ben zo vreselijk moe, totaal af maar gelukkig gaat de wekker pas weer om 4.45 uur :')
pi_127376579
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Pure choco is best goed voor je.

Ben zo vreselijk moe, totaal af maar gelukkig gaat de wekker pas weer om 4.45 uur :')
ja, maar dat wordt m bij mij dus alleen als ik niks anders heb :@
En ik heb nu nog melkchocolade bonbons. Waar ik al een week niet aan gezeten heb 8-)
compact en kleverig.
  maandag 3 juni 2013 @ 21:13:58 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127376792
Nou weggooien dan! in de prullenbak, beetje chloor erover... weg uit je gedachte.. klaar
pi_127376869
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou weggooien dan! in de prullenbak, beetje chloor erover... weg uit je gedachte.. klaar
nou, ik heb er ook geen behoefte aan op t moment hoor, ze mogen wel blijven liggen :Y
compact en kleverig.
  maandag 3 juni 2013 @ 21:20:49 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127377255
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nou, ik heb er ook geen behoefte aan op t moment hoor, ze mogen wel blijven liggen :Y
Dat is altijd beter :D

Nou van mij mag het verdomme wel eens 25 graden worden.

Succes Kwak, Prob en alle anderen met werken, leren e.d. Uks jij ook

Prob, 1 ding......................... je bent gewoon heel goed bezig, je mag trots op jezelf zijn!

Mo, ben zwaar jaloers op je runnings!
pi_127377625
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Prob, 1 ding......................... je bent gewoon heel goed bezig, je mag trots op jezelf zijn!

ja, van mij ook }:|
compact en kleverig.
pi_127380123
Jaaaah er staat een cake in de oven :') *O*
pi_127380559
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lief!!!
Nog steeds bezig :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')