Geen flauw ideequote:
Hee ik had je post gelezen over het avond eten.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:37 schreef V1z0R het volgende:
Is niet desastreus hoor Maracaelke beweging is goed
Fietsend naar de sportschool is sowieso beter
Als je cardio een RPM of bodypump/-combat is dan helpt het explosieve vermogen ook, nadeel is dan wanneer je te ver gaat met KT erna je ook spiervolume gaat gebruiken om de energie te leveren.
Doe ik ook met HIIT na m'n KT maar daarom probeer ik te zorgen dat ik de juiste stoffen binnenkrijg om het herstel te faciliteren.
Niet iedereen heeft dezelfde verbranding/genen, is een verschil in...quote:Op zondag 2 juni 2013 21:57 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Hee ik had je post gelezen over het avond eten.
Ik kan totaal niet koken. En ik eet avond eten al niet mee op ma / woe / vrij .
Maar voor de rest vond ik je post behoorlijk lastig
Wat kan ik nu het beste doen? En wat bedoelde je met dat je geluk kan hebben met spieren oid?
Misschien iemand anders naar laten kijken? Zeker met een langdurig project zie je door de bomen het bos niet meer. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:02 schreef Probability het volgende:
Ik heb geen zinnn meer. Ik heb mijn onderzoek volgens mij helemaal niet goed opgezet. (Veranderen kan niet meer) Misschien maak ik mij wel te druk hoor.................. Maar denk het niet.
Nu nog eten? ga voor alleen ei!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hmm kan een ei bakken, spaghetti en nog wat haha!
Hoe weet je wat voor type je bent?
Ik maak volgens mij best snel spieren
Nee ik eet nu niks meer haha!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nu nog eten? ga voor alleen ei!
Je beweegt veel toch? Ben je altijd al aan de zware kant geweest? Zo ja, dan neig je naar het laatste, zo nee dan meer naar het midden. Was je de eerste dan had je geen overgewicht
Als je dan toch snel spieren maakt zou ik aanraden om zwaar te gaan trainen, die 35kg moet dan namelijk geen punt voor je wezen. Hele dag slepen met het dubbele kan je dan ook makkelijk.
Jij neigt naar het laatste, zware werkzaamheden, dus blijven doen wat je doet en rustig aan met eten na avond drinken.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:26 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Nee ik eet nu niks meer haha!
Ben eigenlijk altijd wel zwaar geweest ja, afgelopen jaar redelijk wat afgevallen .
Vorige week kon ik 35kg amper oppakken en moest ik het in 2 delen doen, en nu doe ik het bijna zonder probleem.
Ik weet niet hoe zwaar 60x60 tegels zijn, maar 4 dozen = 100 kg.
Zodra ik er 3 tegelijk kan tillen kan ik eens aan krachttraining gaan denken
Ja ga ik doen!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:22 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Misschien iemand anders naar laten kijken? Zeker met een langdurig project zie je door de bomen het bos niet meer. Ik spreek uit ervaring.
Ik heb ook geen zin meer, maar over anderhalf uur een deadline voor het concept. En ik ben er bijna.... bijna... bijna...
Maar hoe kan ik dan beter wat afvallen?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij neigt naar het laatste, zware werkzaamheden, dus blijven doen wat je doet en rustig aan met eten na avond drinken.
Alles wat geel/bruinig van kleur is wat minder nemen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:44 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik dan beter wat afvallen?
Werkt cardio niet? Dan was ik liever van die andere soortquote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Alles wat geel/bruinig van kleur is wat minder nemen.
Jawel, maar met 2x 25min kom je er niet, niet als je inderdaad van de laatste categorie bent. 2x 50 min schiet meer op.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:49 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Werkt cardio niet? Dan was ik liever van die andere soort
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:54 schreef WeCanDoIt het volgende:
Dan doe ik 2x 50 min!
Bedankt voor je hulp
*zweetbandje om doet* tijd voor Hepies dansjes-training?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:12 schreef V1z0R het volgende:
No problem no problem...
Yup!
De hepies enthousiasmeren voor dansjes is maar lastig.
En dat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks Vaiz, ik ben al even opgehouden, heb er een essay uitgepoept en toen was ik leeg qua herseninhoud. Essay was ook 2000 ipv 750 woorden geworden. Oeps. Gelukkig geen maximum aan hoor, maar dat verklaart wel dat t veel tijd kostte. Heb er maanden tegenaangehikt en dan schrijf je t in een middagjequote:Op zondag 2 juni 2013 22:42 schreef V1z0R het volgende:
Go Muf, Prob en kwak!
Maraca ook trouwens! Bedacht ik me netken je alleen minder goed.
Brahms is veel beter btw![]()
Jamiroquai is de juiste mindset voor nodig gok ik, het feit dat de garnalen op waren hielp ook niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*zweetbandje om doet* tijd voor Hepies dansjes-training?![]()
Bedtijd!
Ik heb zo geen zin om te gaan werken.... en mijn bed ligt ook veel te lekker!quote:
ik heb al weken geen zinquote:Op maandag 3 juni 2013 07:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb zo geen zin om te gaan werken.... en mijn bed ligt ook veel te lekker!
Dat is een leuk vooruitzicht ja!quote:Op maandag 3 juni 2013 08:04 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik heb al weken geen zinmaar ja, nog minder dan vijf weken en ik zit in de Eeuwige Stad! Die gedachte helpt
vanavond even jurkjes kopen op Zalando!
ik doe met je mee, maar dan vandaag! Heb helemaal de smoor in over mezelfquote:Op maandag 3 juni 2013 08:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Morgen weer beginnen met gezond eten! En vanavond weer sporten.. de afgelopen weken heb ik er met de pet naar gegooid!
Vandaag nog even genieten van taart en dergelijke, wqnt ik ben een kwartje geworden vandaag.... ik voel me oud!
Dank je welquote:Op maandag 3 juni 2013 08:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik doe met je mee, maar dan vandaag! Heb helemaal de smoor in over mezelfruggengraat, waar ben je?
En gefeliciteerdje bent helemaal niet oud!
Zou dat het zijnquote:
o, das wel rot om te horen...quote:Op maandag 3 juni 2013 08:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik moet zo op het werk een ouder aanspreken die een klacht heeft over mij..Haar dochter wilt niet naar het KDV door mij. Ik heb geen idee waarom niet.
Nee ze gaf geen reden. Dus ik heb geen idee. Mijn leidinggevende heeft schijnbaar ook niet doorgevraagd..quote:Op maandag 3 juni 2013 08:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, das wel rot om te horen...
Gaf ze echt aan dat ze een reden had? Of meer: ja ze wil niet en dat was t?
Succes!
Wij hebben een wespennestje in de schuur
[ afbeelding ]
Haal m vanavond zelf weg. Vanavond omdat ze dan rustiger schijnen te zijn en ook binnen, dus dan is de kans groter dat ze ook echt dood en weg zijn allemaal. O, en omdat ik dan niet alleen thuis ben
ik ga mn programmaatje afwerken, tien min crosstrainer, dan vijf van die &@¤&**+$ apparaten (ik vind dat dus echt níet leuk) en dan een kwartier fietsen, maar denk dat ik daar wat langer van maak. Ligt een beetje aan de tijd. (Moet kind 1 naar paardrijden brengen, even meekijken, dan naar de sportschool en dan naar tennis om ook even mee te kijken en kind 2 en kind 1 op te halenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:01 schreef Perruche het volgende:
Ja hey JB, S: "sportschool" zegt natuurlijk niets he. Ga je lekker zonnebank/sauna/koffietje drinken of Zumba doen of keihard liften??
hm, nou ja, zei al, succes. Lijkt me echt vervelend...quote:Op maandag 3 juni 2013 09:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee ze gaf geen reden. Dus ik heb geen idee. Mijn leidinggevende heeft schijnbaar ook niet doorgevraagd..
Oh wespennest is niet fijn!!
ik heb me voorgenomen om het sowieso zaterdagmorgen te gaan doen (behalve als we weg moeten ofzo, maar dat is niet zo vaak) en dan wil ik eigenlijk nog wel een keer in de week, maar moet nog even kijken wanneer.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:10 schreef Perruche het volgende:
Ah ok.
Ja spinnen is leuk he! Doe ik nu ook 2x p/w.
Oh, dat is altijd naar idd, snap best dat dat je raaktquote:Op maandag 3 juni 2013 08:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik moet zo op het werk een ouder aanspreken die een klacht heeft over mij..Haar dochter wilt niet naar het KDV door mij. Ik heb geen idee waarom niet.
Ja de eerste keer (jaar geleden) was ik bijna bang gewordenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb me voorgenomen om het sowieso zaterdagmorgen te gaan doen (behalve als we weg moeten ofzo, maar dat is niet zo vaak) en dan wil ik eigenlijk nog wel een keer in de week, maar moet nog even kijken wanneer.
Vond het zwaar, maar het ging beter dan ik had verwacht. Moet alleen op mn ademhaling letten, heb de neiging om te diep te gaan ademen en dan ga ik van mn stokjenooit gebeurd btw, want ik merk het op tijd, maar bij dat spinnen moest ik daardoor af en toe echt gas terugnemen.
mijn zusje zit nu op een dieet zonder melk (dus echt niks waar melk in zit verwerkt) en zonder eieren (ook niets met eieren erin) en die is in een half jaar tijd iets van 8 kilo afgevallen zonder verder ook maar iets te doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:13 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Oh, dat is altijd naar idd, snap best dat dat je raakt
Ik zit weer op het werk. En ik heb géén zin.
Doelen voor de komende twee weken: elke dag de trap, elke dag water, geen dropjes. Bedacht me net dat ik dan dus ook geen melk mag drinken
Je hóeft geen apparaten te doen hè, je kunt ook het krachthonk ingaan (zei de schijtlaars die dat ook niet durftquote:Op maandag 3 juni 2013 09:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ga mn programmaatje afwerken, tien min crosstrainer, dan vijf van die &@¤&**+$ apparaten (ik vind dat dus echt níet leuk) en dan een kwartier fietsen, maar denk dat ik daar wat langer van maak. Ligt een beetje aan de tijd. (Moet kind 1 naar paardrijden brengen, even meekijken, dan naar de sportschool en dan naar tennis om ook even mee te kijken en kind 2 en kind 1 op te halen) zit gelukkig allemaal redelijk bij elkaar in de buurt. (Op de fiets btw, dus fiets sowieso wel een uurtje vandaag)
Zaterdag voor het eerst in 7 jaar weer wezen spinnen... Vind het nog steeds heerlijk, dus dat wil ik morgen weer gaan doen(al ligt dat ook aan de tijd dat we gaan.)
Van borstvoeding geven val je ook af, dus denk eigenlijk dat het meer daar mee te maken heeft dan geen melk/eieren eten. (Tenzij ze eerst iedere dag 4 gebakken eieren en een kom vla at natuurlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 09:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn zusje zit nu op een dieet zonder melk (dus echt niks waar melk in zit verwerkt) en zonder eieren (ook niets met eieren erin) en die is in een half jaar tijd iets van 8 kilo afgevallen zonder verder ook maar iets te doen.
Ze doet dat btw niet omdat ze wilde afvallen, maar omdat haar dochtertje, dat ze borstvoeding geeft, een lactoseintolerantie heeft en ook niet tegen eieren kan. Die krijgt gelijk last van maagzuur als mn zusje wél eieren/melk eet/drinkt.
ik wilde het altijd zo doen dat ik trilde op mn benen naderhand. Nu nog niet gedaan, maar mezelf kennende ga ik dat straks ook gewoon weer doenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja de eerste keer (jaar geleden) was ik bijna bang geworden. Soms ga ik ook wel te ver (ook idd zwart voor de ogen enzo). maar ik vergelijk me dan met de mensen naast me die veeeeel sneller gaan, tot de instructrice langskomt en bij hem gewoon 2x kan bijdraaien. Dus die doen heul niet hun best. Nu ga ik iets rustiger en als ik echt energie over heb laatste 10 minuten nog voluit.
Maar jij gaf geen bostvoeding en daarmee verbrandt je iets van 400 kcals per dag extra ofzoquote:Op maandag 3 juni 2013 09:19 schreef Nallie het volgende:
Morning
Ik viel ook af toen ik geen melk/melkproducten mocht eten.
Meer omdat die zut overal in zit... dus dan heb je gewoon minder opties
Dat trillen gaat vanzelf over. Wat bij mij goed werkt is banaantje ervoor en half litertje kokoswater erna. Heeft je lichaam weer alle dingetjes binnen.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wilde het altijd zo doen dat ik trilde op mn benen naderhand. Nu nog niet gedaan, maar mezelf kennende ga ik dat straks ook gewoon weer doen![]()
Beter van niet eigenlijk, maar goed, kijken of ik me in kan houden.Had trouwens de hele dag honger daarna
Wuuut, dan ga ik ook borstvoeding geven!quote:Op maandag 3 juni 2013 09:21 schreef Novem het volgende:
[..]
Maar jij gaf geen bostvoeding en daarmee verbrandt je iets van 400 kcals per dag extra ofzo
ik wil het ook weer gaan doen, hardlopen, maar durf het niet eens te proberen, omdat ik ook altijd last krijg... (Van mn rechtervoet of knieen)quote:Op maandag 3 juni 2013 09:16 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Je hóeft geen apparaten te doen hè, je kunt ook het krachthonk ingaan (zei de schijtlaars die dat ook niet durft). Gisteren flink last van m'n scheenbeen gehad, dus ik vrees dat het hardlopen alweer gestaakt moet worden. Maar eerst afwachten wat de behandeling de komende weken gaat doen
. En anders ga ik intussen een andere sport zoeken, zwemmen ofzo, en een personal trainer zoeken die mij de ins en outs van krachttraining kan leren. Probeer ik het hardlopen over een halfjaar wel weer eens.
M'n moeder gisteren: "Je moet stoppen met hardlopen." Als ik érgens kwaad van word.
nee, het zit gewoon in heeeel veel dingen, dus ze eet gewoon ook heel andersquote:Op maandag 3 juni 2013 09:18 schreef Novem het volgende:
[..]
Van borstvoeding geven val je ook af, dus denk eigenlijk dat het meer daar mee te maken heeft dan geen melk/eieren eten. (Tenzij ze eerst iedere dag 4 gebakken eieren en een kom vla at natuurlijk)
dat dus iddquote:Op maandag 3 juni 2013 09:19 schreef Nallie het volgende:
Morning
Ik viel ook af toen ik geen melk/melkproducten mocht eten.
Meer omdat die zut overal in zit... dus dan heb je gewoon minder opties
banaan had ik idd ook gepakt, kokoswater eens kijken, is wel handig als ik wat sneller bijkomquote:Op maandag 3 juni 2013 09:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat trillen gaat vanzelf over. Wat bij mij goed werkt is banaantje ervoor en half litertje kokoswater erna. Heeft je lichaam weer alle dingetjes binnen.
Lastige situatie. Succes!quote:Op maandag 3 juni 2013 08:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn
Nee ff zonder gekheid, zon klacht raakt je wel dus zie er best tegen op.. Maar goed zal het gesprek denk ik toch moeten voeren. Moeder heeft ook prive contact met collega, meisje komt daar over de vloer. Dus ben bang dat dat er ook mee te maken heeft..
Maar wat HPKW eens zei, en daar herken ik me wel in, dan heb je wel een soort oermensgevoelquote:Op maandag 3 juni 2013 09:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wil het ook weer gaan doen, hardlopen, maar durf het niet eens te proberen, omdat ik ook altijd last krijg... (Van mn rechtervoet of knieen)
En ja, weet ik, maar dat is nóg krachttraining en dáár heb ik gewoon een hekel aan. Ook (vooral denk ik) omdat ik het gevoel heb dat ik het niet kan...
Btw, mijn hartslag gaat echt achterlijk snel omhoog. Ik raak niet echt buiten adem ofzo, maar in 1,5 min zit ie al op 160 ofzo. Meestal blijft ie daar hangen, soms 170, maar het gaat zo snél.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
waarom mag je geen melk drinken?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:13 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Oh, dat is altijd naar idd, snap best dat dat je raakt
Ik zit weer op het werk. En ik heb géén zin.
Doelen voor de komende twee weken: elke dag de trap, elke dag water, geen dropjes. Bedacht me net dat ik dan dus ook geen melk mag drinken
Omdat ik alleen maar water magquote:
Ja, dat is juist de uitdagingquote:Op maandag 3 juni 2013 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
alleen maar? geen thee, geen koffie, alleen maar water? Saai!
quote:
Zag de berichten, erg goed weer in Scandinavië kennelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder hebben wij dit weekend in onze tuin gewerkt, en gebarbequed. En ik heb zoveel muggenbulten dat ik m'n horloge niet meer om m'n pols kreeg want hij was zo opgezwollen...
maar zo lekker, een glas koude melk.quote:
ja, het was heerlijk. Wel benauwd trouwens, en gisteravond een onweersbui gehad. Maar, met een trui aan was het goed te doen in de tuin tijdens het bbq'en...quote:Op maandag 3 juni 2013 09:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zag de berichten, erg goed weer in Scandinavië kennelijk.
Ik mag wel melk, alleen de komende twee weken nietquote:Op maandag 3 juni 2013 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar zo lekker, een glas koude melk.
Verder viel ik vooral over het geen melk mogen
[..]
ja, het was heerlijk. Wel benauwd trouwens, en gisteravond een onweersbui gehad. Maar, met een trui aan was het goed te doen in de tuin tijdens het bbq'en...
Die hartslag kan ook gewoon komen doordat je nog moet oefenen. Ik herstel nu heel snel en krijg mijn hartslag juist heel langzaam omhoog (terwijl ik me wel voel alsof ik een marathon heb gelopen!) maar dat is pas sinds ik meer ben gaan sporten...quote:Op maandag 3 juni 2013 09:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
banaan had ik idd ook gepakt, kokoswater eens kijken, is wel handig als ik wat sneller bijkom
Edit: ik lul teveel![]()
ok, kan dat geen kwaad dan? Heb er verder geen last van, maar ik vind het zo raar! Bij Ado gaat dat veel langzamer dan bij mij en ik heb altijd meer bewogen dan hij.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die hartslag kan ook gewoon komen doordat je nog moet oefenen. Ik herstel nu heel snel en krijg mijn hartslag juist heel langzaam omhoog (terwijl ik me wel voel alsof ik een marathon heb gelopen!) maar dat is pas sinds ik meer ben gaan sporten...
Voor zover ik weet niet. Gebruik je een hartslagmeter?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok, kan dat geen kwaad dan? Heb er verder geen last van, maar ik vind het zo raar! Bij Ado gaat dat veel langzamer dan bij mij en ik heb altijd meer bewogen dan hij.
Mannen en vrouwen zijn niet 1 op 1 te vergelijken. Mannen hebben sowieso meer spierweefsel en meer rode bloedlichaampjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok, kan dat geen kwaad dan? Heb er verder geen last van, maar ik vind het zo raar! Bij Ado gaat dat veel langzamer dan bij mij en ik heb altijd meer bewogen dan hij.
nee, dat apparaat roept het zelf. Klopt trouwens niet altijd (soms geeft ie als ik net ga staan al 220 aanquote:Op maandag 3 juni 2013 09:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Gebruik je een hartslagmeter?
ja, weet ik, maar dan nog vond ik het verschil wel erg groot.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen zijn niet 1 op 1 te vergelijken. Mannen hebben sowieso meer spierweefsel en meer rode bloedlichaampjes.
Jeetje, wat eet je weinig. Waar zijn je tussendoortjes? Fruit? En eet je bij je D minimaal 200 gram groente? En waarom kaiserbroodjes? Die zijn leuk voor in het weekend, niet door de weeksquote:Op maandag 3 juni 2013 09:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
O : Kaiserbroodjes (2) uit de oven met Filet Americain , en met grilworst
L : Pak ik om 14:15, om 15:00 moet ik naar mijn werk en zal bestaan uit 2 broodjes met stukje vlees (hamburger oid)
S : half 4 tot 8 in magazijn werken
D : wat mijn ouders hebben gegeten om 18:00 warm ik op.
Als je alleen maar dingen doet die je makkelijk afgaan is het geen challenge meerquote:Op maandag 3 juni 2013 10:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ijskoude melk. Stomme challenge. Die ga ik nirt doen iig. Hou er teveel van.
Net zoals soep heerlijk
Ik ben verslaafdquote:Op maandag 3 juni 2013 10:01 schreef Perruche het volgende:
WCDI wat een verschrikkelijk lijstje! Neem eens een T tussen je O en L iets van zuivel met fruit. Je eet nu alleen vet vleesch met witbrood waar echt 0,0 voedingsstoffen inzitten.
Nallie jij sportmachine.
Wel je rust pakken ook hoor! * _Dido_ streng kijktquote:
Begint op te vallen inderdaad...quote:
Ik vraag me af of dat echt nodig is. Ik sport nu ook 6x in de week een uurtje ofzo maar verder zit ik de hele dag op mmijn luie kont. Sigme is veel actiever en die krijgt ook geen "rust". Zoalng je niet elke dag kT doet op je biceps lijkt me dat overrated.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wel je rust pakken ook hoor! * _Dido_ streng kijkt
Ja, verschillende spiergroepen trainen. Ik zou ook verslaafd kunnen raken aan sportquote:Op maandag 3 juni 2013 10:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat echt nodig is. Ik sport nu ook 6x in de week een uurtje ofzo maar verder zit ik de hele dag op mmijn luie kont. Sigme is veel actiever en die krijgt ook geen "rust". Zoalng je niet elke dag kT doet op je biceps lijkt me dat overrated.
spinnenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, verschillende spiergroepen trainen. Ik zou ook verslaafd kunnen raken aan sportAls het aan mij lag, liep ik 7 dagen per week hard, net als Murakami. Maar ja
. Ik wil nu ook iets vinden waar ik weer verslaafd aan kan raken en wat ik ook vijf/zes dagen per week kan gaan doen
.
Heroïne?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, verschillende spiergroepen trainen. Ik zou ook verslaafd kunnen raken aan sportAls het aan mij lag, liep ik 7 dagen per week hard, net als Murakami. Maar ja
. Ik wil nu ook iets vinden waar ik weer verslaafd aan kan raken en wat ik ook vijf/zes dagen per week kan gaan doen
.
Als ik íets haatquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Als ik íets haat. Maar goed, dat was in mijn ik-haat-sport-
- periode
.
Eens!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat echt nodig is. Ik sport nu ook 6x in de week een uurtje ofzo maar verder zit ik de hele dag op mmijn luie kont. Sigme is veel actiever en die krijgt ook geen "rust". Zoalng je niet elke dag kT doet op je biceps lijkt me dat overrated.
Graag een filmpje van jou terwijl je dit doetquote:
haatte je kwark en hostels ook niet? en hardlopen, trouwens?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:15 schreef _Dido_ het volgende:
Misschien moet ik me ook eens verdiepen in HIIT, want 40 min. crosstrainer, daar heb ik ook geen zin meer in...
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
haatte je kwark en hostels ook niet? en hardlopen, trouwens?
Kwark niet! Hardlopen welquote:Op maandag 3 juni 2013 10:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
haatte je kwark en hostels ook niet? en hardlopen, trouwens?
Oneerbare voorstellenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Graag een filmpje van jou terwijl je dit doet
En volgens mij kan sporten elke dag prima.
Vandaag wat lichter in elk geval. Morgen beachvolleyballen
quote:
Goed bezig!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:40 schreef Novem het volgende:
Ennnn sportplanning van de week:
Maa - Hardlopen
Di - Kettlebells
Woe - Bootcamp
Don - Boksen
Vrij - Als ik niet teveel spierpijn heb KB, anders yoga
Zat - Rust
Zon - hardlopen
smart? of nee, die is van tijdsgebondenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:02 schreef Probability het volgende:
Start methode is toch met de laatste t van tijdgebonden?
Welke is die dan met de t van transfer?
Smart is wat anders dan Star. Vraag me af of Prob niet twee dingen door elkaar haalt?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:17 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
smart? of nee, die is van tijdsgebonden
eerst stond er in die quote toch spinnen, of ben ik gek?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:29 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Kwark niet! Hardlopen wel
Maar ik heb ruim een halfjaar 40 minuten gecrosstraind, dus ik denk dat ik er nu wel een gefundeerd oordeel over kan vellenEn was jij niet degene die zei dat ze niet snapte dat ik 40 min. op een crosstrainer kon staan?
Die bedoelt ze dan toch juist niet? Een met een T van transfer ken ik niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Smart is wat anders dan Star. Vraag me af of Prob niet twee dingen door elkaar haalt?
Denk dat je smart bedoelt? specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch, tijdsgebonden.
Je was een vliegtuig maar nu ben je moequote:Op maandag 3 juni 2013 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
eerst stond er in die quote toch spinnen, of ben ik gek?
Nee dat stond er nietquote:Op maandag 3 juni 2013 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
eerst stond er in die quote toch spinnen, of ben ik gek?
Tientje op de sloop, heeft vriendje vrije tijd?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Start met de laatste t van transfer ook wel terugkoppeling (situatie, taak actie, resultaat).
35 euro voor een knipperlichtglaasje
http://www.winparts.nl/30(...)cht-orgineel/0011571 wel hoge verzendkostenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Tientje op de sloop, heeft vriendje vrije tijd?
Ja, ik dacht ook al: whoohquote:Op maandag 3 juni 2013 11:43 schreef loveli het volgende:
Is iedereen nu het weer beter is geworden opeens fanatiek aan het sporten of valt het me nu pas op dat sommige mensen dagelijks actief zijn?
Het zijn allemaal Amsterdammers iddquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:46 schreef Perruche het volgende:
Bij mij nu een maand ofzo, net als dat ik ondanks mijn hekel aan kwark dat nu ook naar binnen stouw maar ik gok dat het gewoon niet opvalt.
oooooh, dat is zó verschrikkelijkquote:
Ja. Maar volle vind ik net zo goed niet lekker. En aangezien ik probeer minder vet te eten neem ik dan liever gewoon de magere, voor de smaak maakt het toch niet uit.quote:
quote:
Welke kwark heb je?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:46 schreef Perruche het volgende:
Bij mij nu een maand ofzo, net als dat ik ondanks mijn hekel aan kwark dat nu ook naar binnen stouw maar ik gok dat het gewoon niet opvalt.
Ik ben al enige tijd Amsterdammer-afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst:
O: 2 boterhammengraskaas
T: banaan
L: 2 boterhammen graskaas, kom soep, salade
T: wat noten en rozijnen
D: goedgevulde groentensoep met ? (misschien een spinaziequiche, als de lidl weer eens spinazie heeft).Ja doei.
Komen jouw foto's eigenlijk nog? Aangezien je zoveel resultaat zegt te hebben van Jillian? Ik kan wel wat motivatie gebruikenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind de definitie zichtbaar nogal breed
Wanneer gaat een vetrol over in abs?
5 miljoen views, en serieuze reacties, ik vrees dat het echt isquote:Op maandag 3 juni 2013 12:04 schreef loveli het volgende:
Het ziet eruit als een man met pruik en willy weggestopt. Of is het serieus?
Foto's komen als ik 'klaar' benquote:Op maandag 3 juni 2013 12:05 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Komen jouw foto's eigenlijk nog? Aangezien je zoveel resultaat zegt te hebben van Jillian? Ik kan wel wat motivatie gebruiken
Tss! Op Google staan ook voor-, na level 1-, na level 2- en na level 3-foto'squote:
Dat vind ik te vroegquote:Op maandag 3 juni 2013 12:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Tss! Op Google staan ook voor-, na level 1-, na level 2- en na level 3-foto's
Ik dacht dat ik het via SMART moest doen - maar in de beoordelingscriteria staat dat vooral TRANSFER belangrijk is.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Smart is wat anders dan Star. Vraag me af of Prob niet twee dingen door elkaar haalt?
Denk dat je smart bedoelt? specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch, tijdsgebonden.
transfer (terugkoppeling) --> vanuit mn ondergesneeuwde post.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het via SMART moest doen - maar in de beoordelingscriteria staat dat vooral TRANSFER belangrijk is.
Dan moet ik ook maar mee gaan doen!quote:Op maandag 3 juni 2013 11:45 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Het zijn allemaal Amsterdammers iddHet is een complot!
Yep en dan is het dus STAR(T) met de extra T van transfer/terugkoppeling!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
transfer (terugkoppeling) --> vanuit mn ondergesneeuwde post.
Ja! Maar nu ben ik als nog in de war.. Hmmmmmm even laten bezinkenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
transfer (terugkoppeling) --> vanuit mn ondergesneeuwde post.
Leve de sollicitatie assessments!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Yep en dan is het dus STAR(T) met de extra T van transfer/terugkoppeling!
Ah bij mijn ontwikkel PLAN gebruik ik SMART: dat GA ik doenquote:Op maandag 3 juni 2013 12:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja! Maar nu ben ik als nog in de war.. Hmmmmmm even laten bezinken
Ja!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Ah bij mijn ontwikkel PLAN gebruik ik SMART: dat GA ik doen
Bij lessons learned schrijf ik op wat ik heb gedaan STAR en wat ik de volgende keer anders zou doen: TRANSFER
Toch?
Haha! Mijn huisgenootje is daar net mee begonnen dus zal de tips doorgevenquote:
Een rib uit mn lijf, maar het is de beste tijd/geld verhoudingquote:Op maandag 3 juni 2013 11:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
http://www.winparts.nl/30(...)cht-orgineel/0011571 wel hoge verzendkosten
V1z, kan je dit ook goed zoeken?
quote:Op maandag 3 juni 2013 12:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een rib uit mn lijf, maar het is de beste tijd/geld verhouding
Ah ik begrijp hem! Thx!!!quote:Op maandag 3 juni 2013 12:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja!
Je doelen, hetgeen je wilt gaan doen, formuleer je SMART - ook om te toetsen op haalbaarheid.
Om te omschijven hoe je die doelen vervolgens hebt bereikt (of niet) gebruik je de STAR(T)-methode.
Deze heeft mijn voorkeur:quote:Op maandag 3 juni 2013 13:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Weerribben magere kwark. Die van de Lidl (linessa ofzo) heb ik ook gehad.
Ik vind die van Plus ook lekkerder, maar ik ga niet speciaal voor kwark naar Plus. Denk ikquote:
Heb ze zo gemaakt: 250 gr gare kabeljauw en 150 grforel fijngemaakt (waren restjes), met 2 el maizena en 1 ei helemaal doorgekneed tot een soort gehakt. Dille, gerookte paprika, peterselie en z&p erbij en dan kleine burgertjes maken, even laten opstijven in de koelkast en bakken. had er 7 koekies uit.quote:
Ah, klinkt niet verkeerd anders!quote:Op maandag 3 juni 2013 13:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb ze zo gemaakt: 250 gr gare kabeljauw en 150 grforel fijngemaakt (waren restjes), met 2 el maizena en 1 ei helemaal doorgekneed tot een soort gehakt. Dille, gerookte paprika, peterselie en z&p erbij en dan kleine burgertjes maken, even laten opstijven in de koelkast en bakken. had er 7 koekies uit.
+ aardbeienquote:Op maandag 3 juni 2013 14:33 schreef loveli het volgende:
Het is nog lekkerder met slagroon, suiker, gelatine en een bastognebodem.
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
+ aardbeien![]()
T. zei laatst nog: "Kwarktaart is toch best gezond?"
Denk dat je die challenge zo wel wintquote:Op maandag 3 juni 2013 14:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
+ aardbeien![]()
T. zei laatst nog: "Kwarktaart is toch best gezond?"
Lekker bezigquote:Op maandag 3 juni 2013 15:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
I like the way he thinks![]()
Ik had als lunch salade met tonijn, olijfjes, ei, paprika, ui, sla, komkommer, tomaat en nog veel meer! En een speltboterham met pindakaas
En als ontbijt weer overnight oats!Easy peasy havermout mee de trein in
![]()
Tupperwarebakje, invriezen.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:38 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Ik heb net appeltaart gehad. Terwijl ik miv vandaag drie maanden geen taart zou eten @ work. Fail.
Een pipowagen.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:06 schreef Probability het volgende:
Hoe heet eigenlijk zo'n caravan? van bijv. pipo de clown, van hout. Een huifkar?
Meer iets dat je voor de sier neerzet, van hout. 'Van vroeger'quote:Op maandag 3 juni 2013 16:22 schreef loveli het volgende:
Wat is de context? Moet er een paard voor of is een auto ook goed?
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:16 schreef AnneX het volgende:
...@ Prob: schaftkeet...
# stratenmakers vroegû
Noes, je mooie donkere haartjes!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:56 schreef Maraca het volgende:
Ik kan maar niet ophouden met grijzenHeb een zwaar mondeling gehaald. Was er 2x voor gezakt en vandaag ging het zo ontzettend lekker
Zo blij dat dit is afgerond.
Wat een stomme typoquote:Op maandag 3 juni 2013 16:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Noes, je mooie donkere haartjes!![]()
![]()
.
superfijn!
Een vreugdedansjequote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef Maraca het volgende:
Alleen.. hoe ga ik dit vieren? Voorheen deed ik dat altijd met een bak B&J
Kadootje!quote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat een stomme typooh well
Vieren met een woonwagenquote:
Je moet overwinningen en teleurstellingen met iets anders vieren/wegslikken dan etenquote:
Daar heb je zeker een punt! Maar het is 5 uur dus moet toch kokenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Je moet overwinningen en teleurstellingen met iets anders vieren/wegslikken dan eten
Ik loop iedere dag naar beneden en bovenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:07 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Vieren met een woonwagen![]()
Ik heb ben net even naar beneden en weer naar boven gelopen. Wil ik elke dag gaan doen, de komende twee weken. Eens kijken of ik na verloop van tijd minder als een stervend paard boven kom.
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik loop iedere dag naar beneden en boven
Op zolder blijven zitten is ook zo des Foks
Ik ben een emotie-eterquote:Op maandag 3 juni 2013 17:13 schreef D. het volgende:
[..]
Echt iets voor een vrouw dat er weer gegeten moet worden
Het is niet de eenmalige B&J die het verschil maakt, maar de dagelijkse suiker in je koffie, auto ipv fiets naar de winkel, glas cola, frietje van de mac, whatever je slechte gewoontes waren.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat een stomme typooh well
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is niet de eenmalige B&J die het verschil maakt, maar de dagelijkse suiker in je koffie, auto ipv fiets naar de winkel, glas cola, frietje van de mac, whatever je slechte gewoontes waren.
Hoe wil je dit vieren?
Koffie is sowieso vies, en het feit dat je het niet zonder suiker drinkt betekent dat je er ook zo over denktquote:Op maandag 3 juni 2013 17:19 schreef Maraca het volgende:
[..]maar koffie zonder suiker is geen koffie
In het Zweeds?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:19 schreef Maraca het volgende:
[..]maar koffie zonder suiker is geen koffie
Heb besloten het vanavond te vieren met een fruitsalade en de Zweedse versie van 'The girl with a dragon tattoo'
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Koffie is sowieso vies, en het feit dat je het niet zonder suiker drinkt betekent dat je er ook zo over denkt
Met ondertitelingquote:
Heb de Amerikaanse alleen nog gezien. Begreep inderdaad dat de Zweedse versie beter was. Ben benieuwdquote:Op maandag 3 juni 2013 17:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
De zweedse serie is toffer dan de amerikaanse film. Heftiger wel.
Ik denk dat ik in groep 7 m'n eerste en laatste kopje heb gehadquote:Op maandag 3 juni 2013 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een half kopje gehad. Kan er weer 20 jaar tegenaan
Succesquote:Op maandag 3 juni 2013 17:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in groep 7 m'n eerste en laatste kopje heb gehad(we moesten toen koffie langsbrengen bij de leraren).
Oké, huiswaarts en Jilliannen!
Welke verdieping dan? De vierde is nog niet erg hoog zeg maar.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:14 schreef _Dido_ het volgende:
[..]Ik bedoel op het werk, smurf
Ik zit op de hoogste verdieping. Naar beneden gaat nog wel, maar helemaal naar boven is best pittig. Volgens mij zijn er weinig collega's die dat met de trap doen.
die is idd wel beterquote:
de vijfde welquote:Op maandag 3 juni 2013 17:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Welke verdieping dan? De vierde is nog niet erg hoog zeg maar.
Oh ja, treden tellen ga ik ook even doen. Als ik eraan denk.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
15 x 18 treden vandaag.. tenminste wat ik zo ongeveer heb geteld, heb wel wat gemist want ben nou niet altijd bewust van de trappen
Gootsteen is alleen voor het laatste restjequote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:15 schreef Maraca het volgende:
Soms hé.. soms zit het echt mee. Kom er net achter dat mijn lokale Jumbo ook (tijdelijk) coca cola vanille verkoopt.
Even ingeslagen![]()
Voor Cola Cola Vanille voeg ik wel een extra KT toe aan mijn workoutquote:
/guilty.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:37 schreef Nallie het volgende:
Ik at vroeger weleens zo'n hele bak leeg in 1 zitting
Oh nee, coca cola > B&J. IJkoude cola in de zomer na een lange dag werkenquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:34 schreef loveli het volgende:
Het enige wat cola doet is je suikerspiegel over de zeik helpen, je alvleesklier insuline laten aanmaken en je lever vervetten. B&J geeft daarbij ook nog wat voldoening, plus dat je het minder snel wegwerkt.
Gezondheidstechnisch is cola bagger en als mens vind ik het jammer dat je niet voor de B&J bent gegaan
En dan eerst even ruiken als je het blikje opentrektquote:Op maandag 3 juni 2013 19:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, coca cola > B&J. IJkoude cola in de zomer na een lange dag werken
En suikerquote:Op maandag 3 juni 2013 19:34 schreef loveli het volgende:
Het enige wat cola doet is je suikerspiegel over de zeik helpen, je alvleesklier insuline laten aanmaken en je lever vervetten. B&J geeft daarbij ook nog wat voldoening, plus dat je het minder snel wegwerkt.
Gezondheidstechnisch is cola bagger en als mens vind ik het jammer dat je niet voor de B&J bent gegaan
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:58 schreef Goodbye het volgende:
Whooehoeee, ik stuiter van de endorfinen. Zou met vriendje gaan hardlopen, maar die voelt zich niet lekker (
). Ben in mijn eentje gegaan (prestatie op zich) en het ging nog lekker ook! 5,3 in ongeveer 32:30.
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Slagroom, veel slagroom en bakkersroom en slagroom en zachte cake en witte chocalde erop.. en krispy spikkels. en slagroom . Slagroomgebak met bakkersroom, zijkanten bedekt met witte chocolade en gesuikerde nootjes, zonder jam.
Ik vind samen leuker, kan me een beetje optrekken aanquote:Op maandag 3 juni 2013 20:03 schreef _Dido_ het volgende:
[..]![]()
Alleen hardlopen > samen hardlopen, vind ik
ja ik kreeg altijd commentaar dat ik ongezellig was met muziek opquote:Op maandag 3 juni 2013 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind samen leuker, kan me een beetje optrekken aan's snelheid en bij het uitlopen lekker kletsen over hoe het ging. Tijdens het rennen lopen we trouwens gewoon stoïcijns achter elkaar (wel met een paar meter er tussen
) en allebei onze eigen muziek in.
![]()
ho ho.. Cola Cola Vanille hequote:
Dat maakt het nog minder begrijpelijk!quote:
Wees blij, kom je ook niet in de verleidingquote:Op maandag 3 juni 2013 20:20 schreef Maraca het volgende:
Door mensen zoals jullie heeft Coca Cola het uit de schappen gehaald
De mensheid zal me er dankbaar voor zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:20 schreef Maraca het volgende:
Door mensen zoals jullie heeft Coca Cola het uit de schappen gehaald
In een Bloody Mary?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:29 schreef loveli het volgende:
Bleekselderij. Gewoon, om het evenwicht te herstellen.
gedroogde rabarberquote:Op maandag 3 juni 2013 20:29 schreef loveli het volgende:
Bleekselderij. Gewoon, om het evenwicht te herstellen.
weet ik, maar het is allicht beter dan de optie chocoladequote:Op maandag 3 juni 2013 20:35 schreef loveli het volgende:
Wil je feestje niet verpesten, maar hou er rekening mee dat gedroogd fruit per volume (veel) meer suiker bevat. Water is eruit, suiker blijft achter.
ja, maar dat wordt m bij mij dus alleen als ik niks anders hebquote:Op maandag 3 juni 2013 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Pure choco is best goed voor je.
Ben zo vreselijk moe, totaal af maar gelukkig gaat de wekker pas weer om 4.45 uur
nou, ik heb er ook geen behoefte aan op t moment hoor, ze mogen wel blijven liggenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou weggooien dan! in de prullenbak, beetje chloor erover... weg uit je gedachte.. klaar
Dat is altijd beterquote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ik heb er ook geen behoefte aan op t moment hoor, ze mogen wel blijven liggen
ja, van mij ookquote:Op maandag 3 juni 2013 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is altijd beter
Nou van mij mag het verdomme wel eens 25 graden worden.
Succes Kwak, Prob en alle anderen met werken, leren e.d. Uks jij ook
Prob, 1 ding......................... je bent gewoon heel goed bezig, je mag trots op jezelf zijn!
Mo, ben zwaar jaloers op je runnings!
Lief!!!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is altijd beter
Nou van mij mag het verdomme wel eens 25 graden worden.
Succes Kwak, Prob en alle anderen met werken, leren e.d. Uks jij ook
Prob, 1 ding......................... je bent gewoon heel goed bezig, je mag trots op jezelf zijn!
Mo, ben zwaar jaloers op je runnings!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |