Geen flauw ideequote:
Hee ik had je post gelezen over het avond eten.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:37 schreef V1z0R het volgende:
Is niet desastreus hoor Maracaelke beweging is goed
Fietsend naar de sportschool is sowieso beter
Als je cardio een RPM of bodypump/-combat is dan helpt het explosieve vermogen ook, nadeel is dan wanneer je te ver gaat met KT erna je ook spiervolume gaat gebruiken om de energie te leveren.
Doe ik ook met HIIT na m'n KT maar daarom probeer ik te zorgen dat ik de juiste stoffen binnenkrijg om het herstel te faciliteren.
Niet iedereen heeft dezelfde verbranding/genen, is een verschil in...quote:Op zondag 2 juni 2013 21:57 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Hee ik had je post gelezen over het avond eten.
Ik kan totaal niet koken. En ik eet avond eten al niet mee op ma / woe / vrij .
Maar voor de rest vond ik je post behoorlijk lastig
Wat kan ik nu het beste doen? En wat bedoelde je met dat je geluk kan hebben met spieren oid?
Misschien iemand anders naar laten kijken? Zeker met een langdurig project zie je door de bomen het bos niet meer. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:02 schreef Probability het volgende:
Ik heb geen zinnn meer. Ik heb mijn onderzoek volgens mij helemaal niet goed opgezet. (Veranderen kan niet meer) Misschien maak ik mij wel te druk hoor.................. Maar denk het niet.
Nu nog eten? ga voor alleen ei!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef WeCanDoIt het volgende:
Hmm kan een ei bakken, spaghetti en nog wat haha!
Hoe weet je wat voor type je bent?
Ik maak volgens mij best snel spieren
Nee ik eet nu niks meer haha!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nu nog eten? ga voor alleen ei!
Je beweegt veel toch? Ben je altijd al aan de zware kant geweest? Zo ja, dan neig je naar het laatste, zo nee dan meer naar het midden. Was je de eerste dan had je geen overgewicht
Als je dan toch snel spieren maakt zou ik aanraden om zwaar te gaan trainen, die 35kg moet dan namelijk geen punt voor je wezen. Hele dag slepen met het dubbele kan je dan ook makkelijk.
Jij neigt naar het laatste, zware werkzaamheden, dus blijven doen wat je doet en rustig aan met eten na avond drinken.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:26 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Nee ik eet nu niks meer haha!
Ben eigenlijk altijd wel zwaar geweest ja, afgelopen jaar redelijk wat afgevallen .
Vorige week kon ik 35kg amper oppakken en moest ik het in 2 delen doen, en nu doe ik het bijna zonder probleem.
Ik weet niet hoe zwaar 60x60 tegels zijn, maar 4 dozen = 100 kg.
Zodra ik er 3 tegelijk kan tillen kan ik eens aan krachttraining gaan denken
Ja ga ik doen!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:22 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Misschien iemand anders naar laten kijken? Zeker met een langdurig project zie je door de bomen het bos niet meer. Ik spreek uit ervaring.
Ik heb ook geen zin meer, maar over anderhalf uur een deadline voor het concept. En ik ben er bijna.... bijna... bijna...
Maar hoe kan ik dan beter wat afvallen?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij neigt naar het laatste, zware werkzaamheden, dus blijven doen wat je doet en rustig aan met eten na avond drinken.
Alles wat geel/bruinig van kleur is wat minder nemen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:44 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik dan beter wat afvallen?
Werkt cardio niet? Dan was ik liever van die andere soortquote:Op zondag 2 juni 2013 22:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Alles wat geel/bruinig van kleur is wat minder nemen.
Jawel, maar met 2x 25min kom je er niet, niet als je inderdaad van de laatste categorie bent. 2x 50 min schiet meer op.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:49 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Werkt cardio niet? Dan was ik liever van die andere soort
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:54 schreef WeCanDoIt het volgende:
Dan doe ik 2x 50 min!
Bedankt voor je hulp
*zweetbandje om doet* tijd voor Hepies dansjes-training?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:12 schreef V1z0R het volgende:
No problem no problem...
Yup!
De hepies enthousiasmeren voor dansjes is maar lastig.
En dat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks Vaiz, ik ben al even opgehouden, heb er een essay uitgepoept en toen was ik leeg qua herseninhoud. Essay was ook 2000 ipv 750 woorden geworden. Oeps. Gelukkig geen maximum aan hoor, maar dat verklaart wel dat t veel tijd kostte. Heb er maanden tegenaangehikt en dan schrijf je t in een middagjequote:Op zondag 2 juni 2013 22:42 schreef V1z0R het volgende:
Go Muf, Prob en kwak!
Maraca ook trouwens! Bedacht ik me netken je alleen minder goed.
Brahms is veel beter btw![]()
Jamiroquai is de juiste mindset voor nodig gok ik, het feit dat de garnalen op waren hielp ook niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*zweetbandje om doet* tijd voor Hepies dansjes-training?![]()
Bedtijd!
Ik heb zo geen zin om te gaan werken.... en mijn bed ligt ook veel te lekker!quote:
ik heb al weken geen zinquote:Op maandag 3 juni 2013 07:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb zo geen zin om te gaan werken.... en mijn bed ligt ook veel te lekker!
Dat is een leuk vooruitzicht ja!quote:Op maandag 3 juni 2013 08:04 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik heb al weken geen zinmaar ja, nog minder dan vijf weken en ik zit in de Eeuwige Stad! Die gedachte helpt
vanavond even jurkjes kopen op Zalando!
ik doe met je mee, maar dan vandaag! Heb helemaal de smoor in over mezelfquote:Op maandag 3 juni 2013 08:06 schreef J0ycie88 het volgende:
Morgen weer beginnen met gezond eten! En vanavond weer sporten.. de afgelopen weken heb ik er met de pet naar gegooid!
Vandaag nog even genieten van taart en dergelijke, wqnt ik ben een kwartje geworden vandaag.... ik voel me oud!
Dank je welquote:Op maandag 3 juni 2013 08:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik doe met je mee, maar dan vandaag! Heb helemaal de smoor in over mezelfruggengraat, waar ben je?
En gefeliciteerdje bent helemaal niet oud!
Zou dat het zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |