abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 3 juni 2013 @ 09:41:49 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_127349611

quote:
AMSTERDAM -
Grumpy Cat is sinds haar eerste post vorig jaar uitgeroeid tot één van de grootste internet celebrity. De chagrijnig kijkende kat krijgt nu zelfs een eigen film.

De Grumpy Cat, oftewel de zwaar chagrijnige kat die over alles wel wat te zeuren heeft, zal binnenkort te zien zijn in de bioscoop.
Producent Todd Garner (Jack And Jill) heeft nu plannen om een film te maken over Tard, zoals het dier in werkelijkheid heet. „Ik kan om zijn karakter wel een comedy voor het hele gezin bedenken.” De reactie van Grumpy Cat is, zoals verwacht, negatief.
Volgens Garner moet het bioscoopavontuur van Grumpy Cat een komische familiefilm worden, die vergelijkbaar is met de twee live-actionfilms van Garfield, zo meldt de Amerikaanse filmsite Deadline.
Vorig jaar plaatste de eigenaar van de kat een foto op Reddit. De afbeelding van de bloedchagrijnig Grumpy Cat leidde meteen tot een internet sensatie. Op Facebook zijn er meerdere pagina's aangemaakt voor de kat met inmiddels honderdduizenden likes. Daarnaast heeft het officiële You Tube kanaal van Grumpy Cat al meer dan 120.000 abonnees. De Grumpy Cat producten gaan in de Verenigde Staten als warme broodjes over de toonbank.
Daarnaast kreeg Grumpy Cat een Webby Awards 2013 in de categorie Meme van het Jaar.
http://www.telegraaf.nl/f(...)aar_Hollywood__.html
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_127350197
Garner heeft gewerkt aan een paar van de slechtste films ooit gemaakt dus ik ben echt benieuwd. :')
Nieuw is niet altijd beter.
pi_127351844
Uitgeroeid :')
  maandag 3 juni 2013 @ 11:19:18 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_127351961
Deze past mooi in het lijstje naast de Angry Birds films als een voorbeeld van Hollywood die er weer eens geen fuck van snapt.

En het lijstje van films die ik nog niet zou kijken al zou je m'n ogen vasttapen zoals in A Clockwork Orange.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 16:42:12 #5
305049 antidood1
De enige echte.
pi_127406544
Één van de slechtste concepten ooit gecombineerd met de man die verantwoordelijk is voor Jack & Jill en Zookeeper? Count me out. Maar om eerlijk te zijn, al zou Christopher Nolan de producer zijn, een fatsoenlijke film met dit concept zie ik gewoon niet gebeuren.
Geen garantie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')