PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
George zal trots zijn.quote:In his first two matches in the Chinese Super League, he broke the record of most goals in two consecutive appearances by scoring 5 goals in 2 matches.
uit de packsquote:Op zondag 2 juni 2013 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat de f*** gebeurt er met die Elkeson??
Ik heb er ook nog eentje in mijn clubs
Maar toch geen bijzondere stats oid? Ik zie geen BIN staan onder 30k op PS3quote:
5 star skill moves en hij is echt goedquote:Op zondag 2 juni 2013 20:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar toch geen bijzondere stats oid? Ik zie geen BIN staan onder 30k op PS3
Bazige volley jaquote:
hun waarschijnlijk ook aan jouquote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar ik heb een hekel aan teams met Brazilianen
Hier? www.livetv.ru/enquote:Op zondag 2 juni 2013 21:00 schreef poker4lifee het volgende:
brazil wordt zeker nergens uitgezonden hier?
Echt hèquote:
1. De liefde verklaren.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WTF is er met haar gebeurd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er niet uit als een positieve ontwikkeling.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WTF is er met haar gebeurd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een positieve ontwikkeling.
Jadson. Jadson. Michael Jadsonquote:
yea thx hoopte dat het ergens op tv te zien wasquote:
Staat die wel vaker...quote:Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
USA speelt wel goed zeg. Hoe kan het ook anders met Zusi in de basisStaat Beasley LB?
Mooie vervanger voor Klose inderdaad.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:11 schreef Toefjes het volgende:
Goed voor de transferwaarde van Jozy is dit. Schijnen een aantal Serie A clubs interesse in hem te hebben. Met name Lazio.
Dat is precies de reden die er bij geschreven stond inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2013 21:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Mooie vervanger voor Klose inderdaad.
In FUT11 en 12 was hij ook nog een Duitser.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Fabian Johnson heeft dus het EK u21 gewonnen met duitslandachterlijk dat ie dan nog uit mag komen voor USA
oke?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT11 en 12 was hij ook nog een Duitser.
Yakuza 3 & 4 ook de moeite waard imoquote:
En LA Noire?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Yakuza 3 & 4 ook de moeite waard imo
Pure afpersing. Poker weet wel welke kaart goed is. Netteler ofzo.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
wat een gedoe om een groot bedrag op je 3VCard te zetten.
Ik had een moneybookers kaart aangevraagd maar die haalt het niet voor dinsdag.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pure afpersing. Poker weet wel welke kaart goed is. Netteler ofzo.
die vond ik tegenvallenquote:
Lijkt best op Sd of niet? Karaokequote:Op zondag 2 juni 2013 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die vond ik tegenvallencheck op www.gametrailers.com vidreview van yakuza 3/4. vond die spellen echt net zo goed als sleeping dogs, weet alleen niet of die graphics nog een beetje oke zijn
yupquote:Op zondag 2 juni 2013 21:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lijkt best op Sd of niet? KaraokeGraphics zijn best oke volgens mij.
Oke tof, misschien wel leuk als ik klaar ben met sdquote:
Ja dat hoorde je goed, volgend BILD ook alquote:Op zondag 2 juni 2013 22:05 schreef rolls-reus het volgende:
Mario gomez naar napoli? Verstond ik dat goed?
Ach so!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:07 schreef Maver24 het volgende:
http://www.bild.de/sport/(...)l-30657530.bild.html
maar 8 topics op het ea forum voor nodig gehad?quote:
Wel hequote:Op zondag 2 juni 2013 22:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar 8 topics op het ea forum voor nodig gehad?
nee, nice hoor.![]()
Je zou een video erover moeten makenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb TOTS Cavani uitgeprobeerd, ik merk een aantal dingen op. Hij is dus echt behoorlijk snel geworden op de eerste meters en heeft nu ineens wel een snelle as beweging. Ik heb jammer genoeg al 5x de paal geraakt uit 10 schieten op doel, dus dat schiet niet echt op. Nog steeds een minpunt is zijn high defense workrates, hij staat gewoon veels te veel op het middenveld en mist daardoor vaak de aansluiting als je een voorzet wilt geven. Overall na een paar potjes geef ik em een 8,5 , dit had dus hoger geweest als hij goede workrates had
Please like and suprise.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
his movement around his ass is really sick guys
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
his movement around his ass is really smooth guys and his shooting is insane
booy him now
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je ook zien hoeveel mensen daadwerkelijk het filmpje af hebben gekeken?
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je ook zien hoeveel mensen er moesten lachen?
Niet zo hard rijden dan, dat trekt hij nietquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zo hard rijden dan, dat trekt hij niet
Ik geloof dat tegenwoordig alleen views van mensen die >75% van het filmpje hebben gekeken, worden geteld.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je ook zien hoeveel mensen daadwerkelijk het filmpje af hebben gekeken?
Dat is met zijn filmpjes niet zo moeilijk want nadat je op play heb gedrukt lig je op de grond van het lachen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik geloof dat tegenwoordig alleen views van mensen die >75% van het filmpje hebben gekeken, worden geteld.
huh Bayern heeft de CL toch al gewonnen?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
Finale CL penalties tegen Man Utd
Terry speelt ik ben bang
nee joh gekkiequote:Op zondag 2 juni 2013 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huh Bayern heeft de CL toch al gewonnen?
Zou leuk zijn als Ox volgend jaar ook eens voor Arsenal gaat scorenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Bij Brazilië - Engeland hebben ze een lelijke oranje bal..waarom niet gewoon altijd wit (buiten sneeuw om)
[ afbeelding ]
Ja, mag onderhand wel eens belangrijk gaan worden nu..quote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Ox volgend jaar ook eens voor Arsenal gaat scoren
Klopt, jaartje terugval mag maar komend seizoen moet hij het dan wel gaan doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, mag onderhand wel eens belangrijk gaan worden nu..
10 schieten op doel ?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb TOTS Cavani uitgeprobeerd, ik merk een aantal dingen op. Hij is dus echt behoorlijk snel geworden op de eerste meters en heeft nu ineens wel een snelle as beweging. Ik heb jammer genoeg al 5x de paal geraakt uit 10 schieten op doel, dus dat schiet niet echt op. Nog steeds een minpunt is zijn high defense workrates, hij staat gewoon veels te veel op het middenveld en mist daardoor vaak de aansluiting als je een voorzet wilt geven. Overall na een paar potjes geef ik em een 8,5 , dit had dus hoger geweest als hij goede workrates had
UP Adlerquote:Op zondag 2 juni 2013 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
Wie is volgens jullie de beste Bundesliga keeper voor <5k?
hhuuu nu al penalties het ging net toch beginnen?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mata en Torres mistte allebei de penalties
Nee was al een tijd bezig de penalties begonnen net.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hhuuu nu al penalties het ging net toch beginnen?
Ik vond hem harstikke goed.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.Kostte me 5k. Ga 'm proberen.
op welke zender is het dan ik kan het nergens vinden wtfquote:Op zondag 2 juni 2013 22:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee was al een tijd bezig de penalties begonnen net.
quote:
Netjestwitter:rioferdy5 twitterde op zondag 02-06-2013 om 20:59:34Come on England!!! I'm going for a 2-1 win for England....got a feeling. Rooney brace! reageer retweet
Wordt niet meer uitgezonden al afgelopen he. Miss komt er een smv op internetquote:Op zondag 2 juni 2013 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op welke zender is het dan ik kan het nergens vinden wtf
rare shit manquote:Op zondag 2 juni 2013 22:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wordt niet meer uitgezonden al afgelopen he. Miss komt er een smv op internet
Eigenlijk is het geen eigen goal van Ter Stegen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
Die Ter Stegen.![]()
http://www.dailymotion.co(...)e_sport#.UauwLqV7KSp
Ik zag het jaquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
Die Ter Stegen.![]()
Anders snappen ze het niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Waarom moeten Amerikanen altijd zo erg de tactieken uitlichten in het commentaar.
Die heeft er duidelijk verstand van.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
Die Ter Stegen.![]()
Inclusief jezelf.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
Die youtubers zijn trouwens echt slecht in fifa
Dan zal ik ook maar beginnen met filmpjes maken.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
Koreanen en voetbal, dat gaat gewoon niet samenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit. Geeft iedereen batta met z'n Koreaantjes.
ik heb jou wel batta gegevenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit. Geeft iedereen batta met z'n Koreaantjes.
Wel als Deji speelt. Veruit de beste van de youtubers.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Koreanen en voetbal, dat gaat gewoon niet samen
#TeamKoreaquote:Op zondag 2 juni 2013 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel als Deji speelt. Veruit de beste van de youtubers.
Ik ken die gast toch niet eensquote:Op zondag 2 juni 2013 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel als Deji speelt. Veruit de beste van de youtubers.
Deji niet kennenquote:
Met Cech op doel krijgt Luiz wel 9 chem.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:05 schreef Topiek het volgende:
Van 88k naar 49 coins in 1 easy step:
1. Create a new team
http://wefut.nl/squad/1838
okequote:Op zondag 2 juni 2013 23:10 schreef Djeetje het volgende:
Even traden voor Lamela, campagnaro, Benatia en marchetti alle 4 TOTS
Oh boyquote:Op zondag 2 juni 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Stop met mij jaloers maken op je packs
Klopt ja, alleen is Hart beter, en merk er weinig van tbhquote:Op zondag 2 juni 2013 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met Cech op doel krijgt Luiz wel 9 chem.
Jadson. Jadson.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Inmiddels twee potjes met dit team gespeeld en daarmee de gold cup gewonnen.
[ afbeelding ]
Wat een spits is die Mauricio.Heerlijke speler.
Voorste driehoek allemaal 3 uit 2.
Als linker spits is hij nog beterquote:Op zondag 2 juni 2013 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Inmiddels twee potjes met dit team gespeeld en daarmee de gold cup gewonnen.
[ afbeelding ]
Wat een spits is die Mauricio.Heerlijke speler.
Voorste driehoek allemaal 3 uit 2.
Ik vind hem nu al briljant.quote:
FIFA 11 jonguhquote:
quote:graag alle sores vergeten en losgaan en ze weten nog niet eens of ze wel geslaagd zijn
hij wil deze denkquote:Op maandag 3 juni 2013 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
http://nos.nl/artikel/513466-meer-op-vakantie-na-eindexamen.html
Nou kevin, jij wil dus:
[..]
Ik zag die pic ook al. Wat een draken.quote:
Waar ben jij geweest op examenreis?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:29 schreef ThadCastle het volgende:
Kevin gaat naar Spanje, Kent is naar Cherso waar gaat de rest heen?
Reemi Thorb Ajacied?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:31 schreef Thorb het volgende:
kan je daar leuk uitgaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Porec. Jij?quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:31 schreef Thorb het volgende:
Hoe lang ga je daar heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Albufeiraquote:Op maandag 3 juni 2013 00:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Porec. Jij?
[..]
Hoe lang ga je daar heen?
Ik vond het echt fucking vetquote:Op maandag 3 juni 2013 00:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was dat leip, ga ik deze zomer heen
Heb je iig iedere avond iets te neukenquote:Op maandag 3 juni 2013 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond het echt fucking vet
Gewoon tot 3/4 uur in de kroeg staan en dan taxi naar zon grote club daar tot 6/7 uur
Zijn schijnbaar in het hoogseizoen wel heeeel veeeel britten.
en een ragequitquote:Op maandag 3 juni 2013 00:44 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf Esswein scoort echt drie belachelijke goals
echt even mijn lach inhouden hier
Ik ga pas eind augustus..quote:Op maandag 3 juni 2013 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond het echt fucking vet
Gewoon tot 3/4 uur in de kroeg staan en dan taxi naar zon grote club daar tot 6/7 uur
Zijn schijnbaar in het hoogseizoen wel heeeel veeeel britten.
puush?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker privegesprekken met een chick van de vodafone webchat![]()
![]()
![]()
Vonden ze dit TOTS nog niet goedkoop genoegquote:
veel te veelquote:Op maandag 3 juni 2013 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
2000 fifa points, hoeveel eurootjes is dat?
Ja, die kopen met echt geldquote:
20 euro = 2900 als ik me niet vergisquote:Op maandag 3 juni 2013 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
2000 fifa points, hoeveel eurootjes is dat?
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
20 euro = 2900 als ik me niet vergis
die zijn er vast wel, al die debiele kindjes in engeland.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.utcointraders.com/pages/sell-coins
1 miljoen inkopen voor 45 pond en dan verkopen voor 125Ik mag toch niet aannemen dat er sukkels zijn die hier kopen
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.utcointraders.com/pages/sell-coins
1 miljoen inkopen voor 45 pond en dan verkopen voor 125Ik mag toch niet aannemen dat er sukkels zijn die hier kopen
waarom kan ik maar zo weinig bestanden in de root van mijn SD kaart zetten als ie FAT16 is?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sick, dat is 8 pond per 100k pure winst.
Het zijn sowieso zieke prijzenquote:Op maandag 3 juni 2013 01:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sick, dat is 8 pond per 100k pure winst.
FAT16 heeft een file size limit van 2GB. Maar waarom zou je FAT16 gebruiken?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom kan ik maar zo weinig bestanden in de root van mijn SD kaart zetten als ie FAT16 is?
aantal files gaat het hier over, na 128 stopt ie met kopieren naar de root. Ik ga nu even kijken of FAT32 werkt.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FAT16 heeft een file size limit van 2GB. Maar waarom zou je FAT16 gebruiken?
Gewoon FAT32 doen of NTFS inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aantal files gaat het hier over, na 128 stopt ie met kopieren naar de root. Ik ga nu even kijken of FAT32 werkt.
ja NTFS pakt mijn telefoon dus niet, net geprobeerd.quote:
Maak die tentamentje goed hè.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:40 schreef Zhano het volgende:
Morgen tentamen NLNu maar eens slapen dus, houdoe
tamperpackquote:Op maandag 3 juni 2013 08:10 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Nou beter dan vorige week
O ze zijn ook bijna niks meer waard
Lodeiro RMquote:
Tuurlijk niet, alles is cheap nu.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:44 schreef Djeetje het volgende:
Over ongeveer 3 maanden is fut 14 er al
Nog de moeite om te handelen ?
Hoezo? Coins zijn useless. Voor 20k koop je een team waar je van iedereen kunt winnen zo lang het spel je gunstig gezind is.quote:
Ik heb geen 20kquote:Op maandag 3 juni 2013 09:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo? Coins zijn useless. Voor 20k koop je een team waar je van iedereen kunt winnen zo lang het spel je gunstig gezind is.
Heb al van die teams.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo? Coins zijn useless. Voor 20k koop je een team waar je van iedereen kunt winnen zo lang het spel je gunstig gezind is.
Sponsoren zoeken.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb al van die teams.
Coins voor reviews is handig.
Ik had nog gelijk ookquote:Op zondag 2 juni 2013 17:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zullen ze in het sneakertopic wel weer geweldige schoenen vinden
Dat is aardig.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Djeetje mij 30 euro betaalt, wil ik hem wel voor 200K sponsoren
Trouwens, als je nu nog geen bazenteam kunt kopen, na 7 maanden Fifa... Robben gaat ook al onder de 250Kquote:Op maandag 3 juni 2013 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is aardig.
Ik denk toch dat iedereen het beste met hem voor heeft.
Dat is nog de enige speler die ik wil proberen in FUT.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Trouwens, als je nu nog geen bazenteam kunt kopen, na 7 maanden Fifa... Robben gaat ook al onder de 250K
Mijn totale budget zal liggen op 300K, dus de eckte bazenteams zijn niet aan mij besteedquote:Op maandag 3 juni 2013 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Trouwens, als je nu nog geen bazenteam kunt kopen, na 7 maanden Fifa... Robben gaat ook al onder de 250K
Naast mijn Bundesliga team nog 900K te besteden. Denk wel dat ik 1 van de grote spelers (TOTS Gotze, Reus of Lewa) verkoop op het moment dat ik er geen verlies op maak. Komt nog heel veel moois aanquote:Op maandag 3 juni 2013 10:31 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Mijn totale budget zal liggen op 300K, dus de eckte bazenteams zijn niet aan mij besteed
Ik rol ze wel op uiteraard
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
Eerste tentamenuitslag is binnenGehaald
![]()
En 46 procent van de opleiding heeft dat vak gefaald
Klassequote:Op maandag 3 juni 2013 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
![]()
En 46 procent van de opleiding heeft dat vak gefaald
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen