Oh boyquote:Op zondag 2 juni 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Stop met mij jaloers maken op je packs
Klopt ja, alleen is Hart beter, en merk er weinig van tbhquote:Op zondag 2 juni 2013 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met Cech op doel krijgt Luiz wel 9 chem.
Jadson. Jadson.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Inmiddels twee potjes met dit team gespeeld en daarmee de gold cup gewonnen.
[ afbeelding ]
Wat een spits is die Mauricio.Heerlijke speler.
Voorste driehoek allemaal 3 uit 2.
Als linker spits is hij nog beterquote:Op zondag 2 juni 2013 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
Inmiddels twee potjes met dit team gespeeld en daarmee de gold cup gewonnen.
[ afbeelding ]
Wat een spits is die Mauricio.Heerlijke speler.
Voorste driehoek allemaal 3 uit 2.
Ik vind hem nu al briljant.quote:
FIFA 11 jonguhquote:
quote:graag alle sores vergeten en losgaan en ze weten nog niet eens of ze wel geslaagd zijn
hij wil deze denkquote:Op maandag 3 juni 2013 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
http://nos.nl/artikel/513466-meer-op-vakantie-na-eindexamen.html
Nou kevin, jij wil dus:
[..]
Ik zag die pic ook al. Wat een draken.quote:
Waar ben jij geweest op examenreis?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:29 schreef ThadCastle het volgende:
Kevin gaat naar Spanje, Kent is naar Cherso waar gaat de rest heen?
Reemi Thorb Ajacied?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:31 schreef Thorb het volgende:
kan je daar leuk uitgaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Porec. Jij?quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 00:31 schreef Thorb het volgende:
Hoe lang ga je daar heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Albufeiraquote:Op maandag 3 juni 2013 00:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Porec. Jij?
[..]
Hoe lang ga je daar heen?
Ik vond het echt fucking vetquote:Op maandag 3 juni 2013 00:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was dat leip, ga ik deze zomer heen
Heb je iig iedere avond iets te neukenquote:Op maandag 3 juni 2013 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond het echt fucking vet
Gewoon tot 3/4 uur in de kroeg staan en dan taxi naar zon grote club daar tot 6/7 uur
Zijn schijnbaar in het hoogseizoen wel heeeel veeeel britten.
en een ragequitquote:Op maandag 3 juni 2013 00:44 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf Esswein scoort echt drie belachelijke goals
echt even mijn lach inhouden hier
Ik ga pas eind augustus..quote:Op maandag 3 juni 2013 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond het echt fucking vet
Gewoon tot 3/4 uur in de kroeg staan en dan taxi naar zon grote club daar tot 6/7 uur
Zijn schijnbaar in het hoogseizoen wel heeeel veeeel britten.
puush?quote:Op maandag 3 juni 2013 00:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker privegesprekken met een chick van de vodafone webchat![]()
![]()
![]()
Vonden ze dit TOTS nog niet goedkoop genoegquote:
veel te veelquote:Op maandag 3 juni 2013 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
2000 fifa points, hoeveel eurootjes is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |