PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
George zal trots zijn.quote:In his first two matches in the Chinese Super League, he broke the record of most goals in two consecutive appearances by scoring 5 goals in 2 matches.
uit de packsquote:Op zondag 2 juni 2013 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat de f*** gebeurt er met die Elkeson??
Ik heb er ook nog eentje in mijn clubs
Maar toch geen bijzondere stats oid? Ik zie geen BIN staan onder 30k op PS3quote:
5 star skill moves en hij is echt goedquote:Op zondag 2 juni 2013 20:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar toch geen bijzondere stats oid? Ik zie geen BIN staan onder 30k op PS3
Bazige volley jaquote:
hun waarschijnlijk ook aan jouquote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar ik heb een hekel aan teams met Brazilianen
Hier? www.livetv.ru/enquote:Op zondag 2 juni 2013 21:00 schreef poker4lifee het volgende:
brazil wordt zeker nergens uitgezonden hier?
Echt hèquote:
1. De liefde verklaren.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WTF is er met haar gebeurd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er niet uit als een positieve ontwikkeling.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
WTF is er met haar gebeurd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een positieve ontwikkeling.
Jadson. Jadson. Michael Jadsonquote:
yea thx hoopte dat het ergens op tv te zien wasquote:
Staat die wel vaker...quote:Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
USA speelt wel goed zeg. Hoe kan het ook anders met Zusi in de basisStaat Beasley LB?
Mooie vervanger voor Klose inderdaad.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:11 schreef Toefjes het volgende:
Goed voor de transferwaarde van Jozy is dit. Schijnen een aantal Serie A clubs interesse in hem te hebben. Met name Lazio.
Dat is precies de reden die er bij geschreven stond inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2013 21:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Mooie vervanger voor Klose inderdaad.
In FUT11 en 12 was hij ook nog een Duitser.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Die Fabian Johnson heeft dus het EK u21 gewonnen met duitslandachterlijk dat ie dan nog uit mag komen voor USA
oke?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT11 en 12 was hij ook nog een Duitser.
Yakuza 3 & 4 ook de moeite waard imoquote:
En LA Noire?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Yakuza 3 & 4 ook de moeite waard imo
Pure afpersing. Poker weet wel welke kaart goed is. Netteler ofzo.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
wat een gedoe om een groot bedrag op je 3VCard te zetten.
Ik had een moneybookers kaart aangevraagd maar die haalt het niet voor dinsdag.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pure afpersing. Poker weet wel welke kaart goed is. Netteler ofzo.
die vond ik tegenvallenquote:
Lijkt best op Sd of niet? Karaokequote:Op zondag 2 juni 2013 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die vond ik tegenvallencheck op www.gametrailers.com vidreview van yakuza 3/4. vond die spellen echt net zo goed als sleeping dogs, weet alleen niet of die graphics nog een beetje oke zijn
yupquote:Op zondag 2 juni 2013 21:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lijkt best op Sd of niet? KaraokeGraphics zijn best oke volgens mij.
Oke tof, misschien wel leuk als ik klaar ben met sdquote:
Ja dat hoorde je goed, volgend BILD ook alquote:Op zondag 2 juni 2013 22:05 schreef rolls-reus het volgende:
Mario gomez naar napoli? Verstond ik dat goed?
Ach so!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:07 schreef Maver24 het volgende:
http://www.bild.de/sport/(...)l-30657530.bild.html
maar 8 topics op het ea forum voor nodig gehad?quote:
Wel hequote:Op zondag 2 juni 2013 22:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar 8 topics op het ea forum voor nodig gehad?
nee, nice hoor.![]()
Je zou een video erover moeten makenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb TOTS Cavani uitgeprobeerd, ik merk een aantal dingen op. Hij is dus echt behoorlijk snel geworden op de eerste meters en heeft nu ineens wel een snelle as beweging. Ik heb jammer genoeg al 5x de paal geraakt uit 10 schieten op doel, dus dat schiet niet echt op. Nog steeds een minpunt is zijn high defense workrates, hij staat gewoon veels te veel op het middenveld en mist daardoor vaak de aansluiting als je een voorzet wilt geven. Overall na een paar potjes geef ik em een 8,5 , dit had dus hoger geweest als hij goede workrates had
Please like and suprise.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
his movement around his ass is really sick guys
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
his movement around his ass is really smooth guys and his shooting is insane
booy him now
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je ook zien hoeveel mensen daadwerkelijk het filmpje af hebben gekeken?
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je ook zien hoeveel mensen er moesten lachen?
Niet zo hard rijden dan, dat trekt hij nietquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zo hard rijden dan, dat trekt hij niet
Ik geloof dat tegenwoordig alleen views van mensen die >75% van het filmpje hebben gekeken, worden geteld.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je ook zien hoeveel mensen daadwerkelijk het filmpje af hebben gekeken?
Dat is met zijn filmpjes niet zo moeilijk want nadat je op play heb gedrukt lig je op de grond van het lachen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik geloof dat tegenwoordig alleen views van mensen die >75% van het filmpje hebben gekeken, worden geteld.
huh Bayern heeft de CL toch al gewonnen?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
Finale CL penalties tegen Man Utd
Terry speelt ik ben bang
nee joh gekkiequote:Op zondag 2 juni 2013 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huh Bayern heeft de CL toch al gewonnen?
Zou leuk zijn als Ox volgend jaar ook eens voor Arsenal gaat scorenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Bij Brazilië - Engeland hebben ze een lelijke oranje bal..waarom niet gewoon altijd wit (buiten sneeuw om)
[ afbeelding ]
Ja, mag onderhand wel eens belangrijk gaan worden nu..quote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Ox volgend jaar ook eens voor Arsenal gaat scoren
Klopt, jaartje terugval mag maar komend seizoen moet hij het dan wel gaan doen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, mag onderhand wel eens belangrijk gaan worden nu..
10 schieten op doel ?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb TOTS Cavani uitgeprobeerd, ik merk een aantal dingen op. Hij is dus echt behoorlijk snel geworden op de eerste meters en heeft nu ineens wel een snelle as beweging. Ik heb jammer genoeg al 5x de paal geraakt uit 10 schieten op doel, dus dat schiet niet echt op. Nog steeds een minpunt is zijn high defense workrates, hij staat gewoon veels te veel op het middenveld en mist daardoor vaak de aansluiting als je een voorzet wilt geven. Overall na een paar potjes geef ik em een 8,5 , dit had dus hoger geweest als hij goede workrates had
UP Adlerquote:Op zondag 2 juni 2013 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
Wie is volgens jullie de beste Bundesliga keeper voor <5k?
hhuuu nu al penalties het ging net toch beginnen?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mata en Torres mistte allebei de penalties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |