Ja dat hoorde je goed, volgend BILD ook alquote:Op zondag 2 juni 2013 22:05 schreef rolls-reus het volgende:
Mario gomez naar napoli? Verstond ik dat goed?
Ach so!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:07 schreef Maver24 het volgende:
http://www.bild.de/sport/(...)l-30657530.bild.html
maar 8 topics op het ea forum voor nodig gehad?quote:
Wel hequote:Op zondag 2 juni 2013 22:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar 8 topics op het ea forum voor nodig gehad?
nee, nice hoor.![]()
Je zou een video erover moeten makenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb TOTS Cavani uitgeprobeerd, ik merk een aantal dingen op. Hij is dus echt behoorlijk snel geworden op de eerste meters en heeft nu ineens wel een snelle as beweging. Ik heb jammer genoeg al 5x de paal geraakt uit 10 schieten op doel, dus dat schiet niet echt op. Nog steeds een minpunt is zijn high defense workrates, hij staat gewoon veels te veel op het middenveld en mist daardoor vaak de aansluiting als je een voorzet wilt geven. Overall na een paar potjes geef ik em een 8,5 , dit had dus hoger geweest als hij goede workrates had
Please like and suprise.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
his movement around his ass is really sick guys
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
his movement around his ass is really smooth guys and his shooting is insane
booy him now
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je ook zien hoeveel mensen daadwerkelijk het filmpje af hebben gekeken?
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je ook zien hoeveel mensen er moesten lachen?
Niet zo hard rijden dan, dat trekt hij nietquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zo hard rijden dan, dat trekt hij niet
Ik geloof dat tegenwoordig alleen views van mensen die >75% van het filmpje hebben gekeken, worden geteld.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je ook zien hoeveel mensen daadwerkelijk het filmpje af hebben gekeken?
Dat is met zijn filmpjes niet zo moeilijk want nadat je op play heb gedrukt lig je op de grond van het lachen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik geloof dat tegenwoordig alleen views van mensen die >75% van het filmpje hebben gekeken, worden geteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |