Lodeiro RMquote:
Tuurlijk niet, alles is cheap nu.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:44 schreef Djeetje het volgende:
Over ongeveer 3 maanden is fut 14 er al
Nog de moeite om te handelen ?
Hoezo? Coins zijn useless. Voor 20k koop je een team waar je van iedereen kunt winnen zo lang het spel je gunstig gezind is.quote:
Ik heb geen 20kquote:Op maandag 3 juni 2013 09:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo? Coins zijn useless. Voor 20k koop je een team waar je van iedereen kunt winnen zo lang het spel je gunstig gezind is.
Heb al van die teams.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo? Coins zijn useless. Voor 20k koop je een team waar je van iedereen kunt winnen zo lang het spel je gunstig gezind is.
Sponsoren zoeken.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb al van die teams.
Coins voor reviews is handig.
Ik had nog gelijk ookquote:Op zondag 2 juni 2013 17:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zullen ze in het sneakertopic wel weer geweldige schoenen vinden
Dat is aardig.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Djeetje mij 30 euro betaalt, wil ik hem wel voor 200K sponsoren
Trouwens, als je nu nog geen bazenteam kunt kopen, na 7 maanden Fifa... Robben gaat ook al onder de 250Kquote:Op maandag 3 juni 2013 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is aardig.
Ik denk toch dat iedereen het beste met hem voor heeft.
Dat is nog de enige speler die ik wil proberen in FUT.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Trouwens, als je nu nog geen bazenteam kunt kopen, na 7 maanden Fifa... Robben gaat ook al onder de 250K
Mijn totale budget zal liggen op 300K, dus de eckte bazenteams zijn niet aan mij besteedquote:Op maandag 3 juni 2013 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Trouwens, als je nu nog geen bazenteam kunt kopen, na 7 maanden Fifa... Robben gaat ook al onder de 250K
Naast mijn Bundesliga team nog 900K te besteden. Denk wel dat ik 1 van de grote spelers (TOTS Gotze, Reus of Lewa) verkoop op het moment dat ik er geen verlies op maak. Komt nog heel veel moois aanquote:Op maandag 3 juni 2013 10:31 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Mijn totale budget zal liggen op 300K, dus de eckte bazenteams zijn niet aan mij besteed
Ik rol ze wel op uiteraard
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 3 juni 2013 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
Eerste tentamenuitslag is binnenGehaald
![]()
En 46 procent van de opleiding heeft dat vak gefaald
Klassequote:Op maandag 3 juni 2013 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
![]()
En 46 procent van de opleiding heeft dat vak gefaald
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen