quote:
Nou gaat ie juist zo'n poprock liedje zingen tochquote:Op zondag 2 juni 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Graag een beetje rock door na al die riedels van vanavond.
Rock is altijd ondergewaardeerd bij wat voor talentenjacht dan ookquote:Op zondag 2 juni 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Graag een beetje rock door na al die riedels van vanavond.
^ditquote:Op zondag 2 juni 2013 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rock is altijd ondergewaardeerd bij wat voor talentenjacht dan ook
Nou 100 keer liever Coldplay dan de hele avond riedels, ik heb er bijna koppijn vanquote:Op zondag 2 juni 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^dit
En als ze rock noemen, dan zijn het bands zoals coldplay![]()
IMO is rock zeker muziek dat ver boven popmuziek staat
Serieus?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
Tuurlijk kent Danny Train. De zanger is zijn broer
Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die er een hekel aan heeftquote:Op zondag 2 juni 2013 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou 100 keer liever Coldplay dan de hele avond riedels, ik heb er bijna koppijn vanwiehhaaa-ooeeehh--aahahhhhh.
Ja. Sowieso al bizar dat er geen fatsoenlijke tv talentenjacht is voor rockbands.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^dit
En als ze rock noemen, dan zijn het bands zoals coldplay![]()
IMO is rock zeker muziek dat ver boven popmuziek staat
tja, maar toch weinig drama, itt die andere 2quote:Op zondag 2 juni 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
Mm ik weet niet, beetje rommelig. Misschien door de gitaar erbij.
Beetje maar?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
Mm ik weet niet, beetje rommelig. Misschien door de gitaar erbij.
Nee johquote:
Denk dat veel bands zich te goed voelen voor talentenjachtenquote:Op zondag 2 juni 2013 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Sowieso al bizar dat er geen fatsoenlijke tv talentenjacht is voor rockbands.
Dennis weening had er een, rocknation..quote:Op zondag 2 juni 2013 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Sowieso al bizar dat er geen fatsoenlijke tv talentenjacht is voor rockbands.
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Falset is leuk enzo, maar wel als het goed wordt toegepast op plekken waar het past. En niet in elk liedje omdat je het toevallig kan.
Dat was best wel leuk toen!quote:Op zondag 2 juni 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dennis weening had er een, rocknation..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Was een leuk programma. Al werd dat uiteindelijk ook meer pop. En er keek helaas geen hondquote:Op zondag 2 juni 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dennis weening had er een, rocknation..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |