Het ging eigenlijk om de dame die de piano bespeeltquote:Op zondag 2 juni 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie een piano hoor, of was dat niet de bedoeling.
Owquote:Op zondag 2 juni 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk om de dame die de piano bespeelt
Mwah. Jessie is degene die dat het hardste roept, vooral door de steals. Terwijl haar team juist het zwakste is.quote:
Will heeft verreweg het beste team dit jaarquote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
De winnaar komt nota bene uit een ander team. Nee, dan ben je inderdaad briljant, Jessie, als jouw beste andermans slechtste is![]()
Terwijl al haar steals al zijn afgeserveerdquote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
De winnaar komt nota bene uit een ander team. Nee, dan ben je inderdaad briljant, Jessie, als jouw beste andermans slechtste is![]()
quote:
Zolang het maar geen bommnetje wordtquote:
Told you soquote:
Het schijnt in de studio altijd beter te klinken. Want daar is het elke keer Amazin' terwijl je thuis denkt, dat was niet zo bestquote:Op zondag 2 juni 2013 20:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Klinkt slecht allemaal dit weekend, zal wel aan de instellingen van de installatie liggen..
Zelfde hier. Ik heb geen favoriet, die had ik dan nog wel onthouden.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is voor mij de grote vraag bij bijna elke kandidaat
Qua stem heb ik ook geen idee meer. Qua uiterlijk wel. Weggelopen uit Grease.quote:
Dit heb ik ookquote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is voor mij de grote vraag bij bijna elke kandidaat
Same here. Alleen Connor herinner ik me nog goed.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfde hier. Ik heb geen favoriet, die had ik dan nog wel onthouden.
Terwijl dat laatste juist van toepassing is op Wendy zelf.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
In UK loopt gewoon een floormanager mee, in Nederland loopt Wendy mee alsof de visueel gehandicapt niet tot tien kan tellen
meteen maar als eerste, hebben we die gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |