Prima keuze hoor, die had ik vroeger ook, zwart met gele vetersquote:Op zondag 2 juni 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
doc martens, hoef ik de aankomende decennia geen schoenen meer te kopen
Ik dacht van wel ja.quote:
Schoenentopicquote:Op zondag 2 juni 2013 20:42 schreef Redefine het volgende:
Is dit The Voice UK of het schoenen topic?
Ik heb 1 paar schoenen en 1 paar ongebruikt in de kast als reservequote:Op zondag 2 juni 2013 20:42 schreef Redefine het volgende:
Jessie dramt met allesquote:Op zondag 2 juni 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit het zelf kiezen van een liedje? De coach die haar keuze doordramt?
Tsja Jessie hè. Al heeft ze zo nu en dan hier wel gelijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit het zelf kiezen van een liedje? De coach die haar keuze doordramt?
als mannen in elk willekeurig topic over voetbal praten is het ok, maar als vrouwen 2 zinnen over schoenen praten is het vervelend?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:42 schreef Redefine het volgende:
Datquote:Op zondag 2 juni 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Ze zingt het alleen niet leukGeluid is ook niet goed.
Whehe, die van gister was in etappes, dit is 1 toefquote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef chufi het volgende:
Gisteren een poedel vandaag nummer 2![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Non argument. Het gaat hier nooit over voetbal.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als mannen in elk willekeurig topic over voetbal praten is het ok, maar als vrouwen 2 zinnen over schoenen praten is het vervelend?
Onderscheiding noem je datquote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, die van gister was in etappes, dit is 1 toef
Dat is weer zo'n beyonce-ik-ben-trots-op-mijn-rollen mensquote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Geweldige jurk wel, alles vetrollen shinen through
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Geweldige jurk wel, alles vetrollen shinen through
Daar vergis je je inquote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Non argument. Het gaat hier nooit over voetbal.
Nou ja, op zich niks mis met houden van je lichaamquote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n beyonce-ik-ben-trots-op-mijn-rollen mens
ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |