Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik zag het gisteren ook al: ze gebruiken dezelfde microfoon, lekkere manier om herpes over te brengen
Dat.quote:
Trevor of Sarah, maar niet die anderequote:
ik neem aan dat jij het nieuws heb gehoord over rihanna en de herpes?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik zag het gisteren ook al: ze gebruiken dezelfde microfoon, lekkere manier om herpes over te brengen
Nee, denk dat het die tweede gaat worden.quote:
Dat vond ik gisteren ijzersterk aan Cleo, ze zong mooi ingetogen, niet te veel ad libsquote:Op zondag 2 juni 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Vre-se-lijk. Niet mijn ding.
Whooeee-hooeoee--hooeoehahaaaaaaah
Ze zong zeker goed. Maar Cleo ingetogen, no way!quote:Op zondag 2 juni 2013 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat vond ik gisteren ijzersterk aan Cleo, ze zong mooi ingetogen, niet te veel ad libs
Zie TT.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
*zit ondertussen schoenen te kopen op internet
Heb ik vanmiddag gedaanquote:Op zondag 2 juni 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
*zit ondertussen schoenen te kopen op internet
ik heb alleen converse, elke keer als het regent heb ik natte voeten..quote:Op zondag 2 juni 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag gedaanWerd weleens tijd, ik heb echt 1 paar zomerschoenen
Ik loop al weer 2 weken in mijn winterlaarzen, juist omdat mijn gympies idd nat zijnquote:Op zondag 2 juni 2013 20:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb alleen converse, elke keer als het regent heb ik natte voeten..
Ik loop zelfs nu nog op laarsjes. Die zomerschoenen zijn een beetje hoog, geen zin om die naar mijn werk aan te doenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb alleen converse, elke keer als het regent heb ik natte voeten..
Birdyquote:
doc martens, hoef ik de aankomende decennia geen schoenen meer te kopenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik loop zelfs nu nog op laarsjes. Die zomerschoenen zijn een beetje hoog, geen zin om die naar mijn werk aan te doen
Heb je wat leuks gevonden?
Prima keuze hoor, die had ik vroeger ook, zwart met gele vetersquote:Op zondag 2 juni 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
doc martens, hoef ik de aankomende decennia geen schoenen meer te kopen
Ik dacht van wel ja.quote:
Schoenentopicquote:Op zondag 2 juni 2013 20:42 schreef Redefine het volgende:
Is dit The Voice UK of het schoenen topic?
Ik heb 1 paar schoenen en 1 paar ongebruikt in de kast als reservequote:Op zondag 2 juni 2013 20:42 schreef Redefine het volgende:
Jessie dramt met allesquote:Op zondag 2 juni 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit het zelf kiezen van een liedje? De coach die haar keuze doordramt?
Tsja Jessie hè. Al heeft ze zo nu en dan hier wel gelijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit het zelf kiezen van een liedje? De coach die haar keuze doordramt?
als mannen in elk willekeurig topic over voetbal praten is het ok, maar als vrouwen 2 zinnen over schoenen praten is het vervelend?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:42 schreef Redefine het volgende:
Datquote:Op zondag 2 juni 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Ze zingt het alleen niet leukGeluid is ook niet goed.
Whehe, die van gister was in etappes, dit is 1 toefquote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef chufi het volgende:
Gisteren een poedel vandaag nummer 2![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Non argument. Het gaat hier nooit over voetbal.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als mannen in elk willekeurig topic over voetbal praten is het ok, maar als vrouwen 2 zinnen over schoenen praten is het vervelend?
Onderscheiding noem je datquote:Op zondag 2 juni 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, die van gister was in etappes, dit is 1 toef
Dat is weer zo'n beyonce-ik-ben-trots-op-mijn-rollen mensquote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Geweldige jurk wel, alles vetrollen shinen through
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Geweldige jurk wel, alles vetrollen shinen through
Daar vergis je je inquote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Non argument. Het gaat hier nooit over voetbal.
Nou ja, op zich niks mis met houden van je lichaamquote:Op zondag 2 juni 2013 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n beyonce-ik-ben-trots-op-mijn-rollen mens
ik ookquote:
Het ging eigenlijk om de dame die de piano bespeeltquote:Op zondag 2 juni 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie een piano hoor, of was dat niet de bedoeling.
Owquote:Op zondag 2 juni 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk om de dame die de piano bespeelt
Mwah. Jessie is degene die dat het hardste roept, vooral door de steals. Terwijl haar team juist het zwakste is.quote:
Will heeft verreweg het beste team dit jaarquote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
De winnaar komt nota bene uit een ander team. Nee, dan ben je inderdaad briljant, Jessie, als jouw beste andermans slechtste is![]()
Terwijl al haar steals al zijn afgeserveerdquote:Op zondag 2 juni 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
De winnaar komt nota bene uit een ander team. Nee, dan ben je inderdaad briljant, Jessie, als jouw beste andermans slechtste is![]()
quote:
Zolang het maar geen bommnetje wordtquote:
Told you soquote:
Het schijnt in de studio altijd beter te klinken. Want daar is het elke keer Amazin' terwijl je thuis denkt, dat was niet zo bestquote:Op zondag 2 juni 2013 20:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Klinkt slecht allemaal dit weekend, zal wel aan de instellingen van de installatie liggen..
Zelfde hier. Ik heb geen favoriet, die had ik dan nog wel onthouden.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is voor mij de grote vraag bij bijna elke kandidaat
Qua stem heb ik ook geen idee meer. Qua uiterlijk wel. Weggelopen uit Grease.quote:
Dit heb ik ookquote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is voor mij de grote vraag bij bijna elke kandidaat
Same here. Alleen Connor herinner ik me nog goed.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfde hier. Ik heb geen favoriet, die had ik dan nog wel onthouden.
Terwijl dat laatste juist van toepassing is op Wendy zelf.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
In UK loopt gewoon een floormanager mee, in Nederland loopt Wendy mee alsof de visueel gehandicapt niet tot tien kan tellen
meteen maar als eerste, hebben we die gehadquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:03 schreef Redefine het volgende:
Gewoon die blinde wat anders in haar hand stoppen dan de microfoon. Merkt ze toch niet.
Zoals ik al zei, die onbegrijpelijke stealquote:Op zondag 2 juni 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
te overdreven... te veel hand maniertjes.. te ingestudeerd
kloptquote:
ze vond het een goed idee om een indiaas riedeltje aan het begin van het lied te stoppen..quote:
quote:
Idd nog niets goed gehoordquote:Op zondag 2 juni 2013 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
En welke stagiair zit daar achter de geluidsknoppen? Want het klinkt al heel de avond vervelend afgestemd.
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:07 schreef Stickertje het volgende:
al veel beteriemand die normaal kan zingen
Dit ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is wel een verademing qua rust na al dat ge-adlib van die twee anderen.
Ja die zingt goed. En bij gebrek aan beter is de keuze makkelijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Nee, de laatste moet het worden. Die blinde.
Ze hebben hier allemaal last van het Sandra virusquote:Op zondag 2 juni 2013 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is gewoon een kunst in dit programma om gewoon de melodie te zingen, deze slaagt daar het beste in
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Tot nu toe kan ik me wel vinden in de keuzes van de jury
Nog even en je kan door hem heen kijken jaquote:
quote:
Nou gaat ie juist zo'n poprock liedje zingen tochquote:Op zondag 2 juni 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Graag een beetje rock door na al die riedels van vanavond.
Rock is altijd ondergewaardeerd bij wat voor talentenjacht dan ookquote:Op zondag 2 juni 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Graag een beetje rock door na al die riedels van vanavond.
^ditquote:Op zondag 2 juni 2013 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rock is altijd ondergewaardeerd bij wat voor talentenjacht dan ook
Nou 100 keer liever Coldplay dan de hele avond riedels, ik heb er bijna koppijn vanquote:Op zondag 2 juni 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^dit
En als ze rock noemen, dan zijn het bands zoals coldplay![]()
IMO is rock zeker muziek dat ver boven popmuziek staat
Serieus?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:15 schreef Redefine het volgende:
Tuurlijk kent Danny Train. De zanger is zijn broer
Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die er een hekel aan heeftquote:Op zondag 2 juni 2013 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou 100 keer liever Coldplay dan de hele avond riedels, ik heb er bijna koppijn vanwiehhaaa-ooeeehh--aahahhhhh.
Ja. Sowieso al bizar dat er geen fatsoenlijke tv talentenjacht is voor rockbands.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^dit
En als ze rock noemen, dan zijn het bands zoals coldplay![]()
IMO is rock zeker muziek dat ver boven popmuziek staat
tja, maar toch weinig drama, itt die andere 2quote:Op zondag 2 juni 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
Mm ik weet niet, beetje rommelig. Misschien door de gitaar erbij.
Beetje maar?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
Mm ik weet niet, beetje rommelig. Misschien door de gitaar erbij.
Nee johquote:
Denk dat veel bands zich te goed voelen voor talentenjachtenquote:Op zondag 2 juni 2013 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Sowieso al bizar dat er geen fatsoenlijke tv talentenjacht is voor rockbands.
Dennis weening had er een, rocknation..quote:Op zondag 2 juni 2013 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Sowieso al bizar dat er geen fatsoenlijke tv talentenjacht is voor rockbands.
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Falset is leuk enzo, maar wel als het goed wordt toegepast op plekken waar het past. En niet in elk liedje omdat je het toevallig kan.
Dat was best wel leuk toen!quote:Op zondag 2 juni 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dennis weening had er een, rocknation..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Was een leuk programma. Al werd dat uiteindelijk ook meer pop. En er keek helaas geen hondquote:Op zondag 2 juni 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dennis weening had er een, rocknation..
Ja. Jammer dat Connor zo tegenvielquote:Op zondag 2 juni 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Overacting mag hij wel laten. Maar ik vind hem wel de beste van de drie.
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef Stickertje het volgende:
mijn oren laten me weten dat het niet zo best is met zijn zang
Net als zijn kleding, rommeligquote:Op zondag 2 juni 2013 21:26 schreef Stickertje het volgende:
mijn oren laten me weten dat het niet zo best is met zijn zang
quote:
Klein beetje maarquote:
Team Will is inderdaad het best. Ik moet eerlijk toegeven dat ik Leah al vergeten was, maar toen ik haar optreden hoorde wist ik weer wie ze was, en is ze naar mijn mening volkomen terecht zonder battle door naar de liveshows.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:44 schreef female81 het volgende:
Nee, ze lieten alweer een oproep voor seizoen 3 zien.
Ik vind team Will zelf trouwens erg interessant, maar ik heb binnen Nederland - met z'n maaiveld-cultuur - nou eenmaal de vreemde afwijking dat ik licht-excentriek niet zo'n probleem vind (als ik normale buurmeisjes-types ala Iris Kroes wil zien, kijk ik wel uit het raam).![]()
Ik zit me nogal op te vreten bij de grote hoeveelheid reacties in de trant van 'aanstelster' en 'aandachtshoer'.
wordt morgen herhaald (ik geloof BBC3)quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef Stickertje het volgende:
toevallig dat ik net op dit topic klik om te kijken of er nieuws over kijkcijfers is anders had ik de liveshow gemist
Connor?quote:
Ik betwijfel het eigenlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:00 schreef BabeWatcher het volgende:
waar is iedereen? Iedereen weet toch dat het vandaag is?
het werd vorige week duidelijk op het eind medegedeeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |