Is volgens mij overal zo, behalve in Londen tegen Murray..quote:Op zondag 2 juni 2013 19:46 schreef Marcoss het volgende:
Publiek lijkt overigens meer voor Federer dan voor Simon te zijn
Als Martin weer gaat spelen dan zijn ze voor hemquote:Op zondag 2 juni 2013 19:46 schreef Marcoss het volgende:
Publiek lijkt overigens meer voor Federer dan voor Simon te zijn
Nou, valt wel mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 2 juni 2013 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, valt wel mee.Laten we het erop houden dat bijna alle mannelijke tennissers mooiere vrouwen hebben dan zij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dit moment inderdaad wel ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat bijna alle mannelijke tennissers mooiere vrouwen hebben dan zij.
Heeft Mirka geen mooie vrouw?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat bijna alle mannelijke tennissers mooiere vrouwen hebben dan zij.
Ramptoeristquote:Op zondag 2 juni 2013 19:51 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop altijd nog een keer mee te maken dat een tennisser een lekke bal gooit naar de umpire en dat hij met stoel en al omvalt terwijl hij hem probeert te vangen.
quote:
Iedereen is altijd beter tegen errani. Zelfs Rusquote:Op zondag 2 juni 2013 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Suarez Navarro zal hard balen, was eigenlijk gewoon 2 sets de betere.
Nee. Zij was echt beter, *4-2 voor, ongeveer elke game BP gehad, vaak ook meerdere. Wat open kansen uit of in het net jagen.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Iedereen is altijd beter tegen errani. Zelfs Rus
Toch wel goede doping. Zo goed dat het zelfs het gemaskeerd wordt door slecht spel.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Iedereen is altijd beter tegen errani. Zelfs Rus
Ik vind het wel leuk dat hij een normale vrouw heeft. Die andere chicks doen het echt alleen voor de status en het geld. zij misschien ook, maar het lijkt alsof ze een normaal gezin zijnquote:Op zondag 2 juni 2013 19:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |