quote:Op zondag 2 juni 2013 19:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had deel 13 geopend, met een leukere TT. Waar is dat gebleven?
36 GS'en geleden, oftewel 9 jaar, oftewel 2004.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:18 schreef moonwalker27 het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat fed de kwartfinale niet haalde op een slam?
Geen idee.quote:
Nee, gaat automatisch. Staat er ook boven. Ik had "Federer in trubbel" als TT.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dacht dat je hem handmatig moest invoeren het nummer haha, doe hij blijkbaar automatisch.
Care about de TT :pquote:Op zondag 2 juni 2013 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, gaat automatisch. Staat er ook boven. Ik had "Federer in trubbel" als TT.
Of 'FedExpress heeft storing'.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, gaat automatisch. Staat er ook boven. Ik had "Federer in trubbel" als TT.
Ik zit hier geschiedenis te schrijven ja.quote:
care.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zit hier geschiedenis te schrijven ja.
Simon heeft nog nooit verloren van Tsonga op gravelquote:Op zondag 2 juni 2013 19:21 schreef Norrage het volgende:
Deze fed zal iig geen kans maken tegen Tsonga in topvorm
Vraag ik me ook af inderdaad. Tegen minder zeggende tegenstanders verliest hij zomaar in straight sets..quote:Op zondag 2 juni 2013 19:23 schreef Norrage het volgende:
Waarom speelt Gilles niet altijd zo aanvallend?
Ze komt haast klaar johquote:Op zondag 2 juni 2013 19:28 schreef Marcoss het volgende:
Marcella Mesker zal de partij in ieder geval altijd blijven herinneren
http://nos.nl/video/513563-federer-slaat-bal-om-netpaal-heen.html
Sjonge jongequote:Op zondag 2 juni 2013 19:28 schreef Marcoss het volgende:
OOOOOHOOHHHHHHquote:Op zondag 2 juni 2013 19:28 schreef Marcoss het volgende:
Je hoort haar op het einde ook helemaal voldaan een sigaretje opstekenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:28 schreef Marcoss het volgende:
Haast? Nou, ik weet niet, maar dit was niet gefaket.quote:
Je PI.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hoort haar op het einde ook helemaal voldaan een sigaretje opsteken
Ja, net als die "onkarakteristieke afzwaaiers." Als iets Federer in negatieve zin kenmerkt, zijn het die afzwaaiers wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:40 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
42 UE's, dat zien we toch zelden bij de Zwitser, aldus Marcella. Heb zelf het gevoel dat dat er de laatste tijd steeds meer worden..
Precies. Irritant dat ze dat altijd weer zeggen. Ik zie het vaak genoeg bij hem.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:40 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
42 UE's, dat zien we toch zelden bij de Zwitser, aldus Marcella. Heb zelf het gevoel dat dat er de laatste tijd steeds meer worden..
Die afzwaaiers vallen me sinds 2011 zo'n beetje op.. Vorig jaar kwam ie er redelijk mee weg alleen..quote:Op zondag 2 juni 2013 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, net als die "onkarakteristieke afzwaaiers." Als iets Federer in negatieve zin kenmerkt, zijn het die afzwaaiers wel.
Wat ziet Mirka er trouwens slecht uit zeg.![]()
Ze praten elkaar na. Net als dat zijn challenges de slechtste van iedereen zijn. Is ook helemaal niet zo. Als ze nou gewoon kritisch zijn en zelf nadenken - maar goed, da's kennelijk te veel gevraagd.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:42 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Precies. Irritant dat ze dat altijd weer zeggen. Ik zie het vaak genoeg bij hem.
Wie is die Niels over wie je het de hele tijd hebt?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:43 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Niels Mirka heeft stress denk ik
Die heeft er ook nooit goed uitgezienquote:Op zondag 2 juni 2013 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, net als die "onkarakteristieke afzwaaiers." Als iets Federer in negatieve zin kenmerkt, zijn het die afzwaaiers wel.
Wat ziet Mirka er trouwens slecht uit zeg.![]()
Die afzwaaiers heeft hij altijd wel gehad, ook in z'n toptijdquote:Op zondag 2 juni 2013 19:43 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Die afzwaaiers vallen me sinds 2011 zo'n beetje op.. Vorig jaar kwam ie er redelijk mee weg alleen..
Niels Mirka heeft stress denk ik
Twee sets met 6-1 6-2 schiet natuurlijk wel op.. Zat in de eerste set nog een game van twaalf minuten..quote:Op zondag 2 juni 2013 19:42 schreef Marcoss het volgende:
Opvallend snelle wedstrijd trouwens, bijna 4 sets gespeeld en pas 2 uur bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |