Er zijn heel wat audio's!!quote:Op zondag 2 juni 2013 19:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb nooit BF-verhalen beluisterd. Zijn die leuk genoeg? Ze zijn niet canon, is dat vervelend?
...en is dus eigenlijk net zo goed een jubileumquote:Op zondag 2 juni 2013 19:05 schreef Breuls het volgende:
Fun fact: de Christmas Special is de 800e aflevering.
Wie weet wat Moffats plannen zijn?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:07 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
...en is dus eigenlijk net zo goed een jubileum!
En wat als 't jubileum nou plots een twoparter is? Kunnen ze twee jubilea in één vieren.
Moffat zelf. Alhoewel... Zouden al zijn rare plotwendingen van hem raar zijn omdat ze vooraf bedacht zijn, of achteraf...?quote:
Dat vind ik wel interessant; ze kunnen dus geen nieuwe feiten verzinnen?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Big Finish has to comply with the TV series canon, but not the other way around
Hij zal veel zaken vooraf bedenken, volgens mij. Ik vind hem wel een schemer.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:14 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Moffat zelf. Alhoewel... Zouden al zijn rare plotwendingen van hem raar zijn omdat ze vooraf bedacht zijn, of achteraf...?
Audioboeken zijn leuk maar audioavonturen met volledige cast en soundeffects zoals Big Finish ze doet zijn natuurlijk veel leuker. Het is sowieso de enige manier om de 8ste doctor mee te maken.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat vind ik wel interessant; ze kunnen dus geen nieuwe feiten verzinnen?
Maar tegelijk zij er BF-avonturen die dan wel "beleefd zijn" door de Docto + companion die ze zich moeten herinneren.
Ik heb van de zomer een paar lange vluchten; misschien toch eens iets uitkiezen. Ik heb ook wel eens DW-audiboeken beluisterd, dat was ook leuk. Zat ook een verhaal tussen over Martha tussen The Sound of Drums en Last of the Time Lords, waarin ze een jaar lang rond de wereld reisde. Was best goed.
Een ginger van 2 meter lang en kleerkast-breedquote:Op zondag 2 juni 2013 19:56 schreef Sprouts het volgende:
Ik pleit deze keer voor een ginger Doctor.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat vond ik ook erg leuk toen ik begon met kijken, ik had geen idee wanneer 9 dood zou gaan. Ik wist alleen dat hij dood zou gaan, omdat ik al een aflevering van 10 had gezien. Dat zorgde dat het voor mij dus heel spannend was.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:59 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zeker; DW is minder afhankelijk van de lead actor, maar het heeft een grotere meerwaarde als de Doctor vier of vijf jaar in de rol blijft.
En once, just once, wil ik dat de BBC en iedereen die ervoor werkt het voor elkaar krijgt om een nieuwe Doctor te introduceren zonder dat er maanden aan pers aan vooraf gaan. Gewoon ergens midden in een seizoen: boem, de Doctor overkomt iets vreselijks, bang, cliffhanger, bang, regeneration en zonder dat iemand het zag aankomen: nieuwe Doctor.
De impact die dat heeft lijkt me absoluut geweldig. Dat is waarom ik na The Stolen Earth helemaal kapot was: ik hield het absoluut voor mogelijk dat dat Tennants laatste momenten waren. En dat was prachtig.
Nieuwe feiten verzinnen wel/niet(hangt van BBC Head of Drama af),maar wel linken naar andere verhalen(monthly releases).quote:Op zondag 2 juni 2013 19:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Maar tegelijk zij er BF-avonturen die dan wel "beleefd zijn" door de Docto + companion die ze zich moeten herinneren.
Ik heb van de zomer een paar lange vluchten; misschien toch eens iets uitkiezen. Ik heb ook wel eens DW-audiboeken beluisterd, dat was ook leuk. Zat ook een verhaal tussen over Martha tussen The Sound of Drums en Last of the Time Lords, waarin ze een jaar lang rond de wereld reisde. Was best goed.
Paul McGann zit al heel lang goed bij Big Finish sinds eind 2000!zeker met THE NEW EIGHTH DOCTOR ADVENTURES,4 seizoenen + Speciale boxset.(Dark Eyes saga komt in de buurt van de Last Great Time War)quote:Op zondag 2 juni 2013 19:18 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Audioboeken zijn leuk maar audioavonturen met volledige cast en soundeffects zoals Big Finish ze doet zijn natuurlijk veel leuker. Het is sowieso de enige manier om de 8ste doctor mee te maken.
Volgens mij is het net anders. Ze mogen wel feiten verzinnen, maar de TV-serie hoeft hier geen rekening mee te houden. Andersom moeten zij wel rekening houden met wat er in de TV-serie gebeurt.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
En dit mag niet:quote:Audioverhaal uit 2011: The Doctor is de broer van de Master.
TV-serie uit 2012: The Doctor is de vader van de Master.
quote:TV-serie uit 2011: The Doctor is de vader van de Master.
Audioverhaal uit 2012: The Doctor is de broer van de Master.
De BBC had een paar jaar terug regelmatig avonturen met McGann en Sheridan Smith op BBC Radio 7. Maar dat is inmiddels gestopt.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ze worden zelfs uitgezonden door BBC 4 Radio!!
wist ik nietquote:Op zondag 2 juni 2013 20:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
De BBC had een paar jaar terug regelmatig avonturen met McGann en Sheridan Smith op BBC Radio 7. Maar dat is inmiddels gestopt.
Ik het geval van dat laatste stop ik met kijken.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:20 schreef DarkSkywise het volgende:
Tom Hiddleston wordt nummer 12.![]()
Of anders Emma Watson of Joanna "Alternative Thirteenth Doctor" Lumley.
Waar is dat dan mee getekend? Volgens mij krijgt zijn kind zo best wel veel kleurstoffen binnen...quote:Op zondag 2 juni 2013 22:31 schreef Karstman het volgende:
Een kerel tekent elke dag op de lunch van zijn kind erg grappig en er zat ook een Tardis tussen[ afbeelding ]
Als je de zak ook op eet misschien, hij tekent op de zakjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Waar is dat dan mee getekend? Volgens mij krijgt zijn kind zo best wel veel kleurstoffen binnen...
Ik vind Tom Hiddleston wel een goeie optie eigenlijk, maar ik denk dat ie inmiddels iets te "groot" is als acteur. De rol van de Doctor is er toch wel een voor de wat minder bekende acteurs. Er wordt overigens behoorlijk meer gespeculeerd, hier bij de BBC een overzichtje http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-22745398quote:Op zondag 2 juni 2013 23:20 schreef DarkSkywise het volgende:
Tom Hiddleston wordt nummer 12.![]()
Of anders Emma Watson of Joanna "Alternative Thirteenth Doctor" Lumley.
Ik heb het aantal afleveringen aangepast, de rest nog niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Moet de OP trouwens niet eens een update krijgen?
Plaatjes van Amy en Tardis zijn ook achterhaald. Ik heb wel 2 redelijke gevonden (zie hierboven)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb het aantal afleveringen aangepast, de rest nog niet.
Uitgezonden in oktober 2011 (BBC): http://en.wikipedia.org/w(...)#Series_5_.282011.29quote:Seizoen 5 van The Sarah Jane Adventures was al wel in productie; er zijn zes afleveringen (drie verhalen) opgenomen. Deze zullen worden uitgezonden op een nader te bepalen datum.
Aan de andere kant lijkt hij me iemand die het evenzo zou doen omdat hij het *leuk* vindt, hij is een Who-fan, hij loopt weinig risico om te worden getypecast en volgens figuranten in The Avengers was hij altijd paraat om de stemming er in te houden als het allemaal wat lang duurde, dus ook nog leuk om mee te werken.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:42 schreef Karstman het volgende:
Ik vind Tom Hiddleston wel een goeie optie eigenlijk, maar ik denk dat ie inmiddels iets te "groot" is als acteur.
Ik ben voorquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:01 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Aan de andere kant lijkt hij me iemand die het evenzo zou doen omdat hij het *leuk* vindt, hij is een Who-fan, hij loopt weinig risico om te worden getypecast en volgens figuranten in The Avengers was hij altijd paraat om de stemming er in te houden als het allemaal wat lang duurde, dus ook nog leuk om mee te werken.
En als er iemand is die kan wegkomen met een "further emerging dark side" zonder dat het meteen al te veel opvalt...
[ afbeelding ]
quote:
Als hij echt een ander karakter goed weg kan zetten dan zou ik het wel grappig vinden denk ik. Hij was briljant als Baltarquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
en James Callis dan? (Baltar uit BSG)
Ik vond Callis erg goed in BSG en vreselijk irritant in Eureka, dus nee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
en James Callis dan? (Baltar uit BSG)
Het is dat hij op het einde nog sprak, ziet er toch heel anders uit met kort haar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:08 schreef Breuls het volgende:
Een bedankje van Matt: http://www.bbc.co.uk/programmes/p01bqbpb
Waarom denk jij dat prins Charles daar de TARDIS komt checken? Koning wordt ie voorlopig toch niet ...quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat prins Charles daar de TARDIS komt checken? Koning wordt ie voorlopig toch niet ...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat prins Charles daar de TARDIS komt checken? Koning wordt ie voorlopig toch niet ...
Ik gok een week of 3 ergens in 2019quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef Omentuva het volgende:
Hij probeert de Doctor gewoon zo te bepraten dat ie een reisje naar de toekomst weet te maken om in de geschiedenisboekjes te kijken van wanneer tot wanneer hij op de troon zat.
Ik ga maandag dat maar eens proberen dan! Hotelletje, dagje Doctor Who, Dagje London, super!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:58 schreef Breuls het volgende:
Tickets voor de 50th Anniversary Celebration van 22-24 november in ExCel in London zijn vanaf maandag te verkrijgen: http://celebration.doctorwho.tv/
Gewoon doen, de gewone is vast wel weer door te verkopen.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:15 schreef Breuls het volgende:
Shit, ik krijg nu de indruk dat er meer kaarten beschikbaar komen om 11.00 BST en ik dan alsnog zo'n TARDIS ticket had kunnen kopen...
gewoon in een roeiboot naar de overkant johquote:Op maandag 8 juli 2013 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. ja, + vervoer en verblijf London.. wordt wat te gek denk ik
Dan komt ze in Nederland uit.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
gewoon in een roeiboot naar de overkant joh
20pond enkele reis, heb ik ervarenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:47 schreef wonderer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Dat dacht ik eerst ook, maar waar sloeg ''"On the fields of Trenzalore, at the fall of the eleventh..." (Dorium) dan op?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:31 schreef Breuls het volgende:
Er is maar één naam, en dat is the Doctor. De nummering is niet in-story.
Vast iets compleet anders. Net zoals die 'knocks' van Tennant's Doctor ook niet naar de Master verwezen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:45 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar waar sloeg ''"On the fields of Trenzalore, at the fall of the eleventh..." (Dorium) dan op?
Da's op z'n minst een in-joke.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:45 schreef Aardappeltaart het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar waar sloeg ''"On the fields of Trenzalore, at the fall of the eleventh..." (Dorium) dan op?
Hurt Doctor!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:06 schreef wonderer het volgende:
Het ging mij ook niet over de officiele benaming, maar de benaming in het fandom om te weten over wie je het hebt.
Ach, als iemand half a dozen zegt ben ik ook niet zo nauwkeurig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:44 schreef Breuls het volgende:
Ja, zeker, er zijn verwijzingen naar de nummering, zoals de 5th die aangeeft dat-ie nog acht levens heeft (Mawdryn Undead) of de 10th die tegen Sarah Jane zegt dat-ie "half a dozen times" een regeneratie heeft gehad sinds hij haar voor het laatst zag (wat dus niet klopt, want dan gaat-ie voorbij aan de Hurt Doctor), maar het punt was zijn naam: die is niet "Eleventh Doctor", maar "Doctor".
(Okay, ook dat is niet zijn naam, maar je snapt me wel.)
Works on so many levels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |