Nee. Ik wil een Doctor die vier, vijf seizoenen lang een originele kant van zichzelf kan laten zien. Tweemaal iemand drie seizoenen (na iemand die maar één seizoen deed) is wel erg snel allemaal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:53 schreef DoomCow het volgende:
Ik ook niet, maar zou wel een goeie grap zijn als hij een seizoentje doet
Nee tegen het eerste en ja tegen het tweede. Een vrouwelijke Doctor zie ik echt niet gebeuren al zou het me niet verbazen als we voor het eerst een Doctor met een donkere huidkleur krijgen.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:25 schreef Lod het volgende:
Zouden ze het verhaal nog zo kunnen draaien dat Clara de twaalfde wordt? Of is een vrouwelijke Doctor nog een brug te ver.
Drie seizoenen is toch gemiddeld voor een Who acteur?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee. Ik wil een Doctor die vier, vijf seizoenen lang een originele kant van zichzelf kan laten zien. Tweemaal iemand drie seizoenen (na iemand die maar één seizoen deed) is wel erg snel allemaal.
Ook raar; een Amerikaanse lead acteur tekent bij aanvang van een serie meestal voor meerdere jaren, zoals vijf of meer. Bij de BBC doet men dat dus niet.
Nee, dit soort rariteiten krijg je misschien als de kijkcijfers instorten en ze iets wanhopigs willen doen om weer interesse op te wekken.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:25 schreef Lod het volgende:
Zouden ze het verhaal nog zo kunnen draaien dat Clara de twaalfde wordt? Of is een vrouwelijke Doctor nog een brug te ver.
Gemiddeld wel. Hartnell, Troughton, Davison, McCoy, Tennant en nu Smith hebben allemaal drie seizoenen gedaan. Pertwee deed er 5, Tom Baker 7, Colin Baker 2, Eccleston 1 en McGann helaas slechts 1 film.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Drie seizoenen is toch gemiddeld voor een Who acteur?
Clara was volgens mij al heel vroeg bevestigd voor serie 8. Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze haar nu al eruit schrijven. Ik vond het altijd jammer dat Tennant op het einde alleen in die TARDIS stond. Het is toch een beetje traditie dat de companion nog een seizoen doorgaat met de nieuwe Doctor.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:00 schreef ImMaxa het volgende:
Moet zeggen dat het nieuws voor mij als complete verrassing kwam. 2 weken geleden was er nog in het nieuws dat Matt Smith nog Series 8 zou gaan doen. Had dus verwacht dat hij nog een vierde series zou doen en dan zou stoppen. Mooi moment lijkt me. Dit nieuws komt wat mij betreft ongelegen. Ik vind het persoonlijk nog wat te vroeg, zeker omdat Clara pas een halve series de companion is. Hoop dat zij dan nog een tijd door kan gaan met Doctor Twelve...
Van mij mogen ze ook wel wat langer meegaan, Van Eccleston vond ik het jammer dat ie maar 1 seizoen deed, van Tennant vond ik het jamer dat ie er maar 3 deed.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee. Ik wil een Doctor die vier, vijf seizoenen lang een originele kant van zichzelf kan laten zien. Tweemaal iemand drie seizoenen (na iemand die maar één seizoen deed) is wel erg snel allemaal.
Ook raar; een Amerikaanse lead acteur tekent bij aanvang van een serie meestal voor meerdere jaren, zoals vijf of meer. Bij de BBC doet men dat dus niet.
Ja, dat is juist het vreemde. 2 weken terug was het nog 'Smith blijft iig tot en met series 8', en nu opeens het bericht dat hij stopt.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:12 schreef Aardappeltaart het volgende:
Wow, echt niet verwacht. Was Smith nou eerder officieel bevestigd voor 8? Vind het wel een beetje jammer dat dit nu het 50th nieuws overschaduwt misschien.
Nieuwe Doctor, dat wordt weer wennen... Erg benieuwd wie/watvoor persoonlijkheid ditmaal.
Uit het interview:quote:Op zondag 2 juni 2013 18:20 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Ja, dat is juist het vreemde. 2 weken terug was het nog 'Smith blijft iig tot en met series 8', en nu opeens het bericht dat hij stopt.
Zie bv: http://screenrant.com/doctor-who-matt-smith-returning-season-8/
Is saying he’s definitely returning for the eighth season niet heel toevallig de interpretatie van de interviewer? Als Matt zegt “We come back and shoot the Christmas special over the summer, then we go on to the next series, which will either start filming at the end of this year or at the start of 2014.” kan dat naar mijn idee ook slaan op "we" in de zin van "de crew", en niet perse dat hij daar dan ook deel van uit maakt.quote:In a recent interview with TV Magazine (while on a break from filming Ryan Gosling’s directorial debut How To Catch A Monster, in which Smith plays the lead), the actor put his fans at ease, saying he’s definitely returning for the eighth season: “We come back and shoot the Christmas special over the summer, then we go on to the next series, which will either start filming at the end of this year or at the start of 2014.”
En het kan sowieso zijn dat hij nog niet mocht zeggen dat hij zou stoppen. Dan kun je ook alleen maar antwoorden op zo'n vraag dat je nog doorgaat. Zelfde gebeurde met Christopher Eccleston. Op de DVD van seizoen 1 staat een interview wat hij gaf voordat de show werd uitgezonden. Daarin vertelt hij ook vrolijk dat ze het eerste seizoen erop hebben zitten zegt hij ook niets over de regeneratie van David Tennant.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Uit het interview:
[..]
Is saying he’s definitely returning for the eighth season niet heel toevallig de interpretatie van de interviewer? Als Matt zegt “We come back and shoot the Christmas special over the summer, then we go on to the next series, which will either start filming at the end of this year or at the start of 2014.” kan dat naar mijn idee ook slaan op "we" in de zin van "de crew", en niet perse dat hij daar dan ook deel van uit maakt.
Vast. Maar ik ben op zoek naar de volgende Tom Baker.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Drie seizoenen is toch gemiddeld voor een Who acteur?
Wie niet?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vast. Maar ik ben op zoek naar de volgende Tom Baker.
Aangezien McGann voor Fox bezig was had hij waarschijnijk een contract voor 5 seizoenen. Er is geen serie van zijn 'backdoor pilot' gemaakt, maar hij heeft wel jarenlang audioverhalen als de Eighth Doctor gedaan.quote:
Zeker; DW is minder afhankelijk van de lead actor, maar het heeft een grotere meerwaarde als de Doctor vier of vijf jaar in de rol blijft.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook wel wat langer meegaan, Van Eccleston vond ik het jammer dat ie maar 1 seizoen deed, van Tennant vond ik het jamer dat ie er maar 3 deed.
Van Smith.. mja.. hij is wel een leuke Doctor maar ik vind het niet heel erg dat er een ander komt (maar misschien verandert dat als de nieuwe Doctor er is, als het Hurt inderdaad wordt dan kan de rol een heel andere (interessante) wending krijgen)
En wat betreft Amerikaanse series met lead-actors, die acteurs krijgen ook veel hogere salarissen en er is een veel groter budget.. ze moeten wel meerdere jaren doorgaan omdat ze de investering er anders niet uithalen.
En die series stoppen ook meestal na een jaar of 8 maar als je pech hebt al na 1 of 2 seizoenen.
PLus dat Doctor Who eigenlijk de enige serie is waarbij de hoofdpersoon constant doodgaat waarna een andere acteur verder gaat met de rol.
Qua duur.quote:
Big Finish Doctor Who McGann lijkt me wel watquote:Op zondag 2 juni 2013 19:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Qua duur.
Maar misschien ook wel qua personage. Ik wil sowieso een oudere Doctor. Eentje die direct authoriteit uitstraalt. Tennant had dat op sommige momenten en dat beviel me wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |