Je bent geen slecht mens omdat je teleurgesteld was in zijn fysiek. Het is juist een heel natuurlijke reactie.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:59 schreef caisy90 het volgende:
[..]
Ik wou hier nog ff op reageren omdat ik een melding kreeg: wat een onzin. Ga niet voor vrouwen, anderen of mij praten aub. Het totaalbeeld is belangrijker dan een loser met spieren.
Damn....als ze haar haren nou eens zwart verfde zag ze er nog jonger uit.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
75 jaartjes oud
Waarom mogen moslims nou weer niet op foto's?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moeder mag niet op foto's, is moslim swa.
Geen idee zover was ik nog niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom mogen moslims nou weer niet op foto's?
Nee man eerst haar van je hoofd op je borst plakken.quote:
Zou je moslimmama (en vermoedelijk ook papa) iets aan eerwraak doen als ze wisten wat voor quasi-naakt pics je hier post?quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee man eerst haar van je hoofd op je borst plakken.
Als ik heel lang naar de gym mascotte kijk dan denk ik hmmm would hit.
Die foto begint echt zwaar outplayed te raken.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee man eerst haar van je hoofd op je borst plakken.
Als ik heel lang naar de gym mascotte kijk dan denk ik hmmm would hit.
Zal ik het eens even checken?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zou je moslimmama (en vermoedelijk ook papa) iets aan eerwraak doen als ze wisten wat voor quasi-naakt pics je hier post?
Ja...quote:Op zondag 2 juni 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand nog gymchick/mascotte/music verzoekjes?
Ik nomineer grannyquote:Op zondag 2 juni 2013 18:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Serieus fanta verander die kut gym mascotte eens
Godver, wat een dikke homo iddquote:Op zondag 2 juni 2013 18:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Serieus fanta verander die kut gym mascotte eens
Morgen kan je weer fappen op Take me outquote:Op zondag 2 juni 2013 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
Gym chick:
[ afbeelding ]
Gym mascotte:
[ afbeelding ]
Volgens mij was vrijdag de laatste aflevering.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Morgen kan je weer fappen op Take me out
Tv programma's die pauze nemenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij was vrijdag de laatste aflevering.
Ik word een beetje hard van die foto.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:19 schreef THEFXR het volgende:
dit is pas dik, die moesten ze opsluiten in de gym, ja!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Echt alles wat die vrouwen zeggen en doen is van een scriptquote:Op zondag 2 juni 2013 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij was vrijdag de laatste aflevering.
No shit sherlock.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Echt alles wat die vrouwen zeggen en doen is van een script
zo jong en dan al zo bitterquote:Op zondag 2 juni 2013 19:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Echt alles wat die vrouwen zeggen en doen is van een script
CarbonC kijk maar naar zijn avatar.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:12 schreef Awesome_ het volgende:
Hoi jonges wie is nou eik het sterkste van ons?
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Niet te fixen, dat gezicht van die rechter
Blame Curlbrah.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wie van jullie heeft die creatinejosti van KLB naar het BB topic gestuurd?
downquote:Op zondag 2 juni 2013 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
Is bb.com down of doet mijn internet gewoon weer eens gay.
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:15 schreef seto het volgende:
morgen eindelijk weer tijd voor margaery
[ afbeelding ]
Ze heeft een raar hoofd man, moest ff goedmaken.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef seto het volgende:
[..]
gelieve niet zulke uitdagende plaatjes na margaery te posten
okquote:Op zondag 2 juni 2013 23:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Terinngg hahahaha ik moest zo hard lachen,,,zelden zo gelachen hahahihihhaaoo.
Nee.
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mag ik mijn gymbuddies een goede nacht toewensen? Ja, dat mag ik!
Een goede nacht!
ik vind dit zo'n smerig wijfquote:Op zondag 2 juni 2013 23:15 schreef seto het volgende:
morgen eindelijk weer tijd voor margaery
[ afbeelding ]
Hoezo heb je nog kleding van 3 jaar geleden dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 07:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Mogguh!
Dat feel wanneer je in een broek past van toen je 13 was en je niet op een muffin lijkt!
Ja zelfs van 6 jaar geleden als je goed kon rekenen.quote:Op maandag 3 juni 2013 07:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoezo heb je nog kleding van 3 jaar geleden dan?
okquote:Op maandag 3 juni 2013 08:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik kan ook goed rekenen, ff me kast checken dan!
God dit begint wel CarbonateC-achtige praktijken aan te nemen hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 08:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja zelfs van 6 jaar geleden als je goed kon rekenen.
waar doel je op? Ethanolquote:Op maandag 3 juni 2013 08:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
God dit begint wel CarbonateC-achtige praktijken aan te nemen hoor
quote:Op maandag 3 juni 2013 08:21 schreef Ethanolic het volgende:
DAT JE NOG GEEN TROLL ZOU ZIEN AL ZAT IE OP JE FUCKING NEUS
Je moet beginnen met roid rage.. dat je dan 10x fok mutanten roept terwijl je de hele kamer kort en klein slaat!! Yolo.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:42 schreef RaymondK het volgende:
intro voor m'n volgende filmpje is af.woensdag ga ik proberen ook wat film footage te schieten tijdens het bereiden van mijn maaltijden
lol.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je moet beginnen met roid rage.. dat je dan 10x fok mutanten roept terwijl je de hele kamer kort en klein slaat!! Yolo.
je wil dus zeggen dat ze kk grote neus heeft?quote:Op maandag 3 juni 2013 08:21 schreef Ethanolic het volgende:
DAT JE NOG GEEN TROLL ZOU ZIEN AL ZAT IE OP JE FUCKING NEUS
Not sure if srs.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:41 schreef Spatieloos het volgende:
Ging vandaag voor het eerst!
Heb er zelfs een verhaal voor /fit/ voor gemaakt:
http://boards.4chan.org/fit/res/20391943
8/10 would read again.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:41 schreef Spatieloos het volgende:
ja nee we geloven het ook wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Spatieloos het volgende:
Ja je kan nu wel gewoon je menig gaan geven over hoe goed het geschreven is ofso! Maar het is gewoon een echt gebeurd verhaal, geen fictie ofso!
Ik bedoel, dat ik normaal gesproken 10 uur wakker word, en er nu ongeveer 9 uur moest zijn, omdat ik wou uitslapen ging ik liever met de auto want het is 40 min fietsenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:52 schreef VMSDKR het volgende:
Te vroeg om te fietsen bestaat trouwens niet, vraag kaasplankje maar.
Ofso
Nou en, dan fiets je wat harder, is het maar 30 minuten. Muziek aan en trappen.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat ik normaal gesproken 10 uur wakker word, en er nu ongeveer 9 uur moest zijn, omdat ik wou uitslapen ging ik liever met de auto want het is 40 min fietsen
Moet ik eerst een muziekspeler kopen/mobieltjequote:Op maandag 3 juni 2013 11:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou en, dan fiets je wat harder, is het maar 30 minuten. Muziek aan en trappen.
Ja man creatine pakken ze je op, behalve als je ook je benen traintquote:Op maandag 3 juni 2013 12:06 schreef Ethanolic het volgende:
Is dit doping? (ik voetbal)
http://www.bodyenfitshop.(...)tsnutrition/cocktail
Makkelijk als je voetbal doet.. scheelt je mooi wat legdays.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:06 schreef Ethanolic het volgende:
Is dit doping? (ik voetbal)
http://www.bodyenfitshop.(...)tsnutrition/cocktail
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:41 schreef Spatieloos het volgende:
rijke mensen met een groot huis?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef seto het volgende:
http://www.wehkamp.nl/spo(...)/C24_TEG_DE6_766161/
wie koopt dit in godsnaam?
full body workout and washboard abs in only 5 minutes a dayquote:
Ik ga liever Thunderquote:
handig ding hoor heb er ook 1 staan kan ik mooi alle spieren pakkenquote:Op maandag 3 juni 2013 13:22 schreef seto het volgende:
http://www.wehkamp.nl/spo(...)/C24_TEG_DE6_766161/
wie koopt dit in godsnaam?
Zijn ze van goud ofzo?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:14 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.wehkamp.nl/her(...)/C22_2B7_B72_766171/
Holy shit, 149 euro voor 2 * 0,5kg dumbbells
gietijzer hehe. als je dan gaat gooien d'r mee ligt het gelijk in tweeeen.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gewoon lekker oud gietijzer dat moet hem doen
GoT mafkees, met je gekke oorlogseries.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gek gaat helemaal los hiet pacific aflevering negen!! Jappen krijgen goed op de kloten gek!
maar je mag helemaal niet gooien met gewichten hoowr!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gietijzer hehe. als je dan gaat gooien d'r mee ligt het gelijk in tweeeen.
gossip girlquote:Op maandag 3 juni 2013 14:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
GoT mafkees, met je gekke oorlogseries.
Ik ben geen mafkees.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
GoT mafkees, met je gekke oorlogseries.
Ik. Moest er ooit drie halen voor m'n opleiding maar toen ik daarmee stopte heb ik de laatste nooit gehaaldquote:Op maandag 3 juni 2013 14:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie wilt hepaprikje nemen voor mij in de plaats?
gek! Zonde... Maar je hebt er niks aan want dit is nummer 2 en die hep joj alquote:Op maandag 3 juni 2013 14:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik. Moest er ooit drie halen voor m'n opleiding maar toen ik daarmee stopte heb ik de laatste nooit gehaald
Ja ik was nog jong en onbezonnen. Heb ik nu hepatitis?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gek! Zonde... Maar je hebt er niks aan want dit is nummer 2 en die hep joj al
whehe, ik wist al dat het ging komen (werd ooit gespoiled door iemand) maar ze hebben het wel goed gedaanquote:
bij fit for free wel.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
maar je mag helemaal niet gooien met gewichten hoowr!
Ik wist niks, wel even ge-wtf-ed. Hoop dat de laatste een beetje lang wordt, dan weer 9 maanden wachten, verdomme.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:59 schreef seto het volgende:
[..]
whehe, ik wist al dat het ging komen (werd ooit gespoiled door iemand) maar ze hebben het wel goed gedaan
dat tweede weet ik wel zeker!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja ik was nog jong en onbezonnen. Heb ik nu hepatitis?
gelukkig begint breaking bad binnenkort weerquote:Op maandag 3 juni 2013 15:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik wist niks, wel even ge-wtf-ed. Hoop dat de laatste een beetje lang wordt, dan weer 9 maanden wachten, verdomme.
fitforfree is echt een tyfuszooitje wel. Altijd 1 dumbell bij de cardioapparaten en de ander boven in het krachthonkquote:Op maandag 3 juni 2013 14:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
bij fit for free wel.
zo hard en zo ver als je maar kan. liefst dat het krom is na afloop![]()
![]()
Ook maar eens proberen, kijk alleen GoT en The Walking Dead.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:02 schreef seto het volgende:
[..]
gelukkig begint breaking bad binnenkort weer
Veel plezier gewensd!!!!!!!quote:
Ik kijk momenteel helemaal geen series :p. Ik hoor iedereen erover, kan met niemand meepraten.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook maar eens proberen, kijk alleen GoT en The Walking Dead.
[..]
Veel plezier gewensd!!!!!!!
lolquote:Op maandag 3 juni 2013 15:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
fitforfree is echt een tyfuszooitje wel. Altijd 1 dumbell bij de cardioapparaten en de ander boven in het krachthonk.
Begin gewoon nu gek, niks erover lezen en gewoon erin springen, mijn favo serie op het moment.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook maar eens proberen, kijk alleen GoT en The Walking Dead.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver, kut. LA nog intact?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gek bom van amerika ging verkeerd nu veel doden en gewonden.. klote.
kunne ze dan gelyk wat test e erbij spuite hehehe :pquote:Op maandag 3 juni 2013 14:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie wilt hepaprikje nemen voor mij in de plaats?
Ja mattie is toch pacific. Wat denk je nu fucking zelf... Jesus christusquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:11 schreef seto het volgende:
[..]
Begin gewoon nu gek, niks erover lezen en gewoon erin springen, mijn favo serie op het moment.Vind van GoT eigenlijk alleen season 1 goed, rest valt beetje tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spartacus beste serie die ik gezien heb.![]()
![]()
Is het laatste seizoen het waard om te downloaden?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vind van GoT eigenlijk alleen season 1 goed, rest valt beetje tegen.
[ afbeelding ]
prettig fysiekquote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Beste cutMoet zeker wel gejuiced hebben, maar alsnog.
Spartacus beter vinden dan GoT.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vind van GoT eigenlijk alleen season 1 goed, rest valt beetje tegen.
[ afbeelding ]
Laatste seizoen is het beste.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is het laatste seizoen het waard om te downloaden?
Tering zeg.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Beste cutMoet zeker wel gejuiced hebben, maar alsnog.
GoT wordt juist pas S03 beter
Ja oke heb spijtquote:Op maandag 3 juni 2013 15:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja mattie is toch pacific. Wat denk je nu fucking zelf... Jesus christus
Dit iddquote:Op maandag 3 juni 2013 15:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Tering zeg.Hoe die tattoo ook precies fit na de cut.
Wel in de gewichthef ruimte!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
maar je mag helemaal niet gooien met gewichten hoowr!
Ja idd. 'Die billen komen van het squatten'quote:Op maandag 3 juni 2013 18:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ff paar maandjes strenge cut en ze is goet
ik zou haar eten..quote:
Ja gezicht is sowieso goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ff paar maandjes strenge cut en ze is goet
watttanquote:Op maandag 3 juni 2013 19:02 schreef Awesome_ het volgende:
Jezus Christus te paard! Wat een vuige kkzooi at GoT..
That's it, ik stop met kijken.
ja, laagje babyolie overheenquote:Op maandag 3 juni 2013 18:51 schreef kaasplankje het volgende:
ik denk dat het best prettig is daar tegen aan te stoten lekkere zacht tog
die kop van jorah toen ze naar die andere dude vroegquote:Op maandag 3 juni 2013 19:20 schreef JackieBrown het volgende:
Ben benieuwd.. nieuwe seizoen zou alleen maar khaleesi en de draakjes moeten zijn#fangirl
te beta gewoonquote:Op maandag 3 juni 2013 20:13 schreef seto het volgende:
[..]
die kop van jorah toen ze naar die andere dude vroeg
hij moet gewoon zeggen waar het op slaat en anders moet hij gewoon weggaan , zoveel zelfkastijding is niet menswaardigquote:Op maandag 3 juni 2013 20:20 schreef seto het volgende:
[..]
wat moest hij dan zeggen? jij bent zo alpha je weet het vast wel
iedereen wist het alquote:
Idd zet Paul terug jahr00n.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:47 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is dit nou waarom heeft jahroon een ander plaatje
Klagen over dat ze nauwelijks meer suiker en alcohol naar binnen kunnen werkenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef Awesome_ het volgende:
Godverdomme dat weight loss surgery topic.
Echt, die reeks druipt over van het zelfmedelijden. ALLES al geprobeerd qua diëten behalve het kcal in < kcal out dieet.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Klagen over dat ze nauwelijks meer suiker en alcohol naar binnen kunnen werken![]()
Nog niet gezienquote:Op maandag 3 juni 2013 20:13 schreef seto het volgende:
[..]
die kop van jorah toen ze naar die andere dude vroeg
ja is leuk hor, ga ook kijken dan friquequote:Op maandag 3 juni 2013 21:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is met alle jullie nerds? Dat got is toch met draakjes prinsjes en prinsesjes etc...
dieetclub is net zo, echt wat een mongolenquote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Klagen over dat ze nauwelijks meer suiker en alcohol naar binnen kunnen werken![]()
Lol dit, zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 3 juni 2013 20:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt, die reeks druipt over van het zelfmedelijden. ALLES al geprobeerd qua diëten behalve het kcal in < kcal out dieet.
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt, die reeks druipt over van het zelfmedelijden. ALLES al geprobeerd qua diëten behalve het kcal in < kcal out dieet.
Vind het minder erg dan mensen die een operatie nemen (en dat vaak ook nog vergoed krijgen ookquote:Op maandag 3 juni 2013 21:13 schreef seto het volgende:
[..]
dieetclub is net zo, echt wat een mongolen
Pics van je zusjequote:Op maandag 3 juni 2013 21:17 schreef JackieBrown het volgende:
Facebook stroomt over van foto's van m'n cosplayende zusje gvd
Probleem met die shit is dat er zo fucking nadrukkelijk aangegeven staat wat je moet eten dat wanneer ze de rijstwafels vergeten te kopen zijn, meteen schijt aan alles daarna hebben.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Is wel zo ja. Sonja bakkeren enzo. En alle diëten waar ze zich streng aan houden op de paar bakjes chips, handjes snoep en de 2 glaasjes cola na
En een pak mini-marsjes als beloning.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:15 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Is wel zo ja. Sonja bakkeren enzo. En alle diëten waar ze zich streng aan houden op de paar bakjes chips, handjes snoep en de 2 glaasjes cola na
Is stiefzusje overigens dus eigenlijk kan ik mezelf van d'r distantiëren, niet dezelfde genetics. Geen pics, is met google geloof ik in 3 sec te vinden met het juiste zoekwoord zoveel zijn erquote:
Enlighten me!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is stiefzusje overigens dus eigenlijk kan ik mezelf van d'r distantiëren, niet dezelfde genetics. Geen pics, is met google geloof ik in 3 sec te vinden met het juiste zoekwoord zoveel zijn er![]()
Puntige ellebogen, buikje, wipneus, vage lingerie.quote:
ik zweer het die heb ik vorige week op van die mars ijsjes gruwelijkquote:
papzakken die te lui zijn om te bewegenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:27 schreef G.R.S. het volgende:
Wat vinden jullie van mannen die posten in het dieet of slank topic?
goede bedoelingen, maar worden gehaat omdat die vrouwen geen excuus meer hebbenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:27 schreef G.R.S. het volgende:
oh lawd, zoveel kont, zoveel om te likken omnomnom..quote:
gayquote:Op maandag 3 juni 2013 22:27 schreef G.R.S. het volgende:
mooiie frauwquote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:46 schreef THEFXR het volgende:
lust, liefde of laten lopen voor de eckte vrouwen
[ afbeelding ]
zo toemaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:19 schreef H1N1 het volgende:
Zo, in de trein naar schiphol. Klein maandje Sumatra! Tot dan ouwe lifters! Groetjes thuis
zo maar tulpen zijn ook sjiek!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
't enige beschaafde op die foto is die geruite boodschappentas
De rest is van het kamp![]()
![]()
primo, clen en dietshakes togquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:11 schreef 16meter het volgende:
dieet shakes in de cut
die shit maakt je kk shredded zeker als je stackt met clen
lolquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:12 schreef Ethanolic het volgende:
half 6 opstaan om zumba te doen op je xbox
[..]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:53 schreef IrCute het volgende:
https://www.facebook.com/(...)24514&type=1&theater
jezus die comments
Vooral bulken denk ik, denk niet dat er veel gyms zullen zijn daar lol.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zo toemaar.
ga je daar nog sportscholen?
mooie vakantie gewenst.
Zijn ze niet een l vergeten in d'r naam? Michelequote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:53 schreef IrCute het volgende:
https://www.facebook.com/(...)24514&type=1&theater
jezus die comments
Ook als ik niet krap voor geld zou zittenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:46 schreef seto het volgende:
Ik lees nu pas over die gay4pay filmpjes van Matt Ogus, zouden jullie dat ook doen als je krap voor geld zat?
ja man hoe wil je anders groeienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:46 schreef seto het volgende:
Ik lees nu pas over die gay4pay filmpjes van Matt Ogus, zouden jullie dat ook doen als je krap voor geld zat?
Klopt, plus je ritme voor de hele week is weer vernaaid. Maandag om 00:00 snachts word alles weer op nul gezet pas dus zou nog ff wachten met eten!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb honger maar mag volgens mijn schema pas over 55 minuten eten. Wat nu?
Als ik nu ga eten gaat natuurlijk alles direct naar mijn buikvet?
geldt het ook voor vrouwen? :$quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:46 schreef seto het volgende:
resurrect zeker?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:07 schreef Pastapipos het volgende:
Sample van slaapmiddel met gaba en magnesium gehad (Ronnie Coleman ressurection pm) en nog realistischere dromen dan normale (met zma) gehad. Helemaal van de wereld wakker geworden.
ja tuurlyk is wat meer social geaccepteerd ook,d agelijks maken miljoenen mannen gebruik hiervanquote:
Denk meer dat het de gaba er nog bij in is die het nog sterker maakt. Resurrect geloof ik ja. Miss dat ik een keer een pot haal om het te proberen maar het is nogal chemischquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
resurrect zeker?
dat werkt ook wel idd. zit ook zma in.
edit: o wacht je schreef het zelf al idd.
ja het is blauw/groen en zoet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:22 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Denk meer dat het de gaba er nog bij in is die het nog sterker maakt. Resurrect geloof ik ja. Miss dat ik een keer een pot haal om het te proberen maar het is nogal chemisch
Niet zozeer zoet. Smaakt een beetje zoals no-xplode en die pwo van ronnie zelf. Chemische meuk, altijd een ramp om het naar binnen te krijgen. Rare geur ookquote:
waar de fuck kijk ik naarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:51 schreef esv7 het volgende:
Lol een gozer spamt deze vid op bb.com Zou maar goed kijken wordt je fucking ripped van.
Waar koop je die? AHquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:13 schreef Champy het volgende:
Goede eiwitrijke snack gevonden, kende het al langer, maar wist niet dat er 58,5 gram eiwit in zit per 100 gram!
[ afbeelding ]
Goed voor de bulk
AH idd. Die hebben deze en ook eigen merkquote:
Echt gruwelijk lekker dezequote:
yum,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:28 schreef kaasplankje het volgende:
een hele gebraden kip van de markt als lunch gegeten 4.50 euro goed voor de bulk
wel vieze vingers
krijg j geen last vab obstipatie?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
yum,
en ik had al zo'n honger.
m'n bananen zijn op hier op m'n werk.
Elke dag 4, mis geteld, en nou zijn ze open m'n nootjes ook al
![]()
nee, totaal niet.quote:
ik eet ze alleen maar op he, stop ze er niet van onder in of zoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Of dat je geen zin meer hebt om te leven.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, totaal niet.
[..]
ik eet ze alleen maar op he, stop ze er niet van onder in of zo
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
en nog 2 appels, en nog een tomaatquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en nog 2 appels, en nog een tomaat
dat is toch niet zo een probleem een paar bananen? Al zou ik een hele tros in 1x op moeten eten lukt dat ook nog wel zonder te klagen lol
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
lol. die heb ik wel eens eerder gehoord hier aan m'n bureau.
Op maandag liggen er een paar trossen. Zo joh bananendieet?
Hoeveel zou zo'n silverback standaard benchen trouwens?![]()
[ afbeelding ]
quote:In Steven Arlin’s boek Raw Power, stelt hij dat een gorilla 4000 pond kan bench pressen ofwel: 1818 kg.
Er zijn "ongelukjes" bekend waarbij een gorilla een auto aan 1 kant optilt en op de kop rolt.
Die beesten wegen ongeveer 180 kilo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:12 schreef kaasplankje het volgende:
ik zag gisteren ofzo nog een docu op tv met bokito dat beest is wel kkgroot man
In verhouding wel ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:19 schreef kaasplankje het volgende:
dieren zijn eigenlijk veel sterker dan mensen 100kg benchen een mier lacht je uit
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:18 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen pens, ik heb gewoon lange darmen.
Die gaan van 0 naar maximale power in 2 seconden...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Hebben ook geen pre-workout nodig die beesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |