Je bent geen slecht mens omdat je teleurgesteld was in zijn fysiek. Het is juist een heel natuurlijke reactie.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:59 schreef caisy90 het volgende:
[..]
Ik wou hier nog ff op reageren omdat ik een melding kreeg: wat een onzin. Ga niet voor vrouwen, anderen of mij praten aub. Het totaalbeeld is belangrijker dan een loser met spieren.
Damn....als ze haar haren nou eens zwart verfde zag ze er nog jonger uit.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
75 jaartjes oud
Waarom mogen moslims nou weer niet op foto's?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moeder mag niet op foto's, is moslim swa.
Geen idee zover was ik nog niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom mogen moslims nou weer niet op foto's?
Nee man eerst haar van je hoofd op je borst plakken.quote:
Zou je moslimmama (en vermoedelijk ook papa) iets aan eerwraak doen als ze wisten wat voor quasi-naakt pics je hier post?quote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee man eerst haar van je hoofd op je borst plakken.
Als ik heel lang naar de gym mascotte kijk dan denk ik hmmm would hit.
Die foto begint echt zwaar outplayed te raken.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee man eerst haar van je hoofd op je borst plakken.
Als ik heel lang naar de gym mascotte kijk dan denk ik hmmm would hit.
Zal ik het eens even checken?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zou je moslimmama (en vermoedelijk ook papa) iets aan eerwraak doen als ze wisten wat voor quasi-naakt pics je hier post?
Ja...quote:Op zondag 2 juni 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand nog gymchick/mascotte/music verzoekjes?
Ik nomineer grannyquote:Op zondag 2 juni 2013 18:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Serieus fanta verander die kut gym mascotte eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |