Dus je haalt er nooit iets uit wat in totaal 30k waard is want er zijn bijna geen gold non-rares boven de 1kquote:Op zondag 2 juni 2013 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan niet, want er zitten alleen maar non rares in
dit inderdaad. Problem solved.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus je haalt er nooit iets uit wat in totaal 30k waard is want er zijn bijna geen gold non-rares boven de 1k
klopt. en met die lage prijs willen ze mensen overhalenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus je haalt er nooit iets uit wat in totaal 30k waard is want er zijn bijna geen gold non-rares boven de 1k
ja je zoekt het maar uit met je kutteamsquote:Op zondag 2 juni 2013 18:03 schreef Maver24 het volgende:
ik kan ook RVP verkopen en dan Suarez op CAM neerzetten, die biedt dan veel meer mogelijkheden omdat tie linkt met Cavani bedenk ik me zo, RVP kan ook winst op maken en dan daarvan Suarez halen,
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:03 schreef Maver24 het volgende:
ik kan ook RVP verkopen en dan Suarez op CAM neerzetten, die biedt dan veel meer mogelijkheden omdat tie linkt met Cavani bedenk ik me zo, RVP kan ook winst op maken en dan daarvan Suarez halen,
Dat kan en dan kun je SIF José Enrique op LB doen toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:03 schreef Maver24 het volgende:
Maak gewoon 2 teams en wissel die af.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:03 schreef Maver24 het volgende:
Waar staat dan dat het non-rares zijn?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goed is ie hè?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Campagnaro is alleen in de spits te vinden
niet, want dan koopt niemand zequote:Op zondag 2 juni 2013 18:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waar staat dan dat het non-rares zijn?
[ afbeelding ]
gewoon 11 non rares en een coach, klaar meer nietquote:Op zondag 2 juni 2013 18:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van. Ik ga wel uithuilen in een hoekje.
Dan gaat 'ie toch lekker op het dak zitten.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:09 schreef BDIL het volgende:
Flikker die Aldeirwereld, hij wil perse hogerop
Iturbe naar Amsterdam gehaaldquote:Op zondag 2 juni 2013 18:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan gaat 'ie toch lekker op het dak zitten.
1-1 dacht ik, was fucking saaiquote:Op zondag 2 juni 2013 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe was Real Man U geëindigd? Ruudje had gescoord?
Szez - Gibbs - Kos - Verminator - Sagna - Wilshere - Diaby - Ox - Voorhoofd - Walcott - Poldiquote:Op zondag 2 juni 2013 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
die kneuzen van EA brengen echt om de dag een H2H update uit ofzo![]()
elke keer alles weer aanpassen
Oh want Mandzukic is goed?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of jij bent pure aids.
ik ga voor optie 2
okquote:Op zondag 2 juni 2013 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beter dan jij want hij heeft een CL gewonnen en jij bent maar een fokker
Hij houdt geen bal aan zijn voet.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in de handen van een capabel persoon wel ja
ik wist niet dat barca tegen chelsea moest vandaag?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
Torres 1-0 tegen BarcaEn 2-0 na 9 min
En 3-0 corner Luiz
Ja dom van je heb het nog meerdere keren gezegdquote:Op zondag 2 juni 2013 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wist niet dat barca tegen chelsea moest vandaag?
Dat niet, maar ik dacht ook dat hij een hekel aan Ajax hadquote:Op zondag 2 juni 2013 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je voor Feyenoord was. Of is dat weer iemand anders?
Mooi figuur.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:37 schreef Toefjes het volgende:
Die Maverdraagt jullie op om teams te maken met RvP, jullie maken een team met RvP, en gelijk roept ie: Ik ga m verkopen en dan ga ik met andere spelers aan de gang
Geen bedankje. Geen antwoord op gefrustreerde posts van mensen die een team gemaakt hebben. Heeft ie niet eens gelezen
Ja help hem nooit meer. Hij helpt mij ook nooitquote:Op zondag 2 juni 2013 18:37 schreef Toefjes het volgende:
Die Maverdraagt jullie op om teams te maken met RvP, jullie maken een team met RvP, en gelijk roept ie: Ik ga m verkopen en dan ga ik met andere spelers aan de gang
Geen bedankje. Geen antwoord op gefrustreerde posts van mensen die een team gemaakt hebben. Heeft ie niet eens gelezen
Jullie zijn sowieso dom dat jullie teams blijven maken waar hij toch niet langer dan 3 uur mee speelt.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja help hem nooit meer. Hij helpt mij ook nooit
Hij maakt ze niet eens.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jullie zijn sowieso dom dat jullie teams blijven maken waar hij toch niet langer dan 3 uur mee speelt.
Het was mijn eerste. Ik voel me bedrogen. Die ervaring vna de eerste keer zal nooit uit mijn geheugen verdwijnenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jullie zijn sowieso dom dat jullie teams blijven maken waar hij toch niet langer dan 3 uur mee speelt.
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij roept Buttner, ja dat is vet. En dan weet ie al: ga ik toch niet maken sukkel
Maak eens een review over je zus.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:44 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik trouwens ook oudere bronze spelers reviewen ?
Zoals nu heb ik er niet echt veel te doen
De fuck dat is het dorp naast Waalwijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)t_lammetje_dood.html
Nekschot geven.
Heb even voor je gekeken, dit zijn de oudstequote:Op zondag 2 juni 2013 18:44 schreef Djeetje het volgende:
Maak een ginger team en ga dat reviewen.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:44 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb even voor je gekeken, dit zijn de oudste
[ afbeelding ]
Bijna alles is al gedaan.quote:
Motm diabatequote:Op zondag 2 juni 2013 18:44 schreef Djeetje het volgende:
IF Johansen is echt een baasquote:Op zondag 2 juni 2013 18:44 schreef Djeetje het volgende:
We pakken ze.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De fuck dat is het dorp naast Waalwijk.
Patje en ik gaan er wel ff op af
Wacht, ik bedenk me ineens dat ik nog een account heb met 200k erop.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet jij weten... zet er maar een speler op.
Maar wel liev.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet jij weten... zet er maar een speler op. Van mij mag je ze houden i.i.g.
Dm wachtwoord en email maar, krijg jij je 20k.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wacht, ik bedenk me ineens dat ik nog een account heb met 200k erop.![]()
Haahahhhah DAT MEEN JE NIET, WIE HEEFT JOU DAT WIJSGEMAAKT? GJE?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:58 schreef pascal08 het volgende:
Wat is miskoop was dit zeg.Ze zeiden dat 'ie goed was...
[ afbeelding ]
Niet voor Feyenoordquote:Op zondag 2 juni 2013 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je voor Feyenoord was. Of is dat weer iemand anders?
Hekel aan de meeste Ajacieden ( door hun gedachtegang en arrogantie ), maar heb niks tegen de club zelf.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik dacht ook dat hij een hekel aan Ajax had
Als ze die kaarten volgens jaar shiny maken gaan ze er voor 8 tot 10k per stuk uit denk ik..90% speelt in die formatie tegenwoordig volgens mijquote:
Op Vermaelen na.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef Topiek het volgende:
http://wefut.nl/squad/1835
Zoiets zou vrij OP zijn, vooral de verdediging
Luiz in het centrum ipv Verminator?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef Topiek het volgende:
Kaboul...quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef Topiek het volgende:
Het was snel gemaakt en zou het niet zo snel nemen. Maar Kompany is heel erg OP imo..quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op Vermaelen na.
Sowieso erg logisch om je grootste (en rechtsbenige) CB op links te zetten en je enige linkspoot op rechts.
Kompany is ook niet OP ofzo..die is IRL ook wereldtop.
Er zijn nu ook autobidders actief. Precies rond de 10 seconden voor het aflopen wordt er standaard 1800c geboden.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ze die kaarten volgens jaar shiny maken gaan ze er voor 8 tot 10k per stuk uit denk ik..90% speelt in die formatie tegenwoordig volgens mij
Dat is zo kut ja. Dat roep ik hier al maandenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zijn nu ook autobidders actief. Precies rond de 10 seconden voor het aflopen wordt er standaard 1800c geboden.En EA doet er geen flikker aan. Lullig voor de mensen die geen bot hebben. Het zal niet het eerste spel zijn dat daaraan kapot gaat.
OP gaat juist op voor spelers die IRL niet zo goed zijn..zoals Felipe Santana. Niet voor Kompany.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
Het was snel gemaakt en zou het niet zo snel nemen. Maar Kompany is heel erg OP imo..
Nee, gewoon wat piels op. Maar moet nu nog anderhalf uur reizen.quote:
Dat is lang ja. Van ouderlijk huis naar je eigen huis?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, gewoon wat piels op. Maar moet nu nog anderhalf uur reizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |