Dus je haalt er nooit iets uit wat in totaal 30k waard is want er zijn bijna geen gold non-rares boven de 1kquote:Op zondag 2 juni 2013 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan niet, want er zitten alleen maar non rares in
dit inderdaad. Problem solved.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus je haalt er nooit iets uit wat in totaal 30k waard is want er zijn bijna geen gold non-rares boven de 1k
klopt. en met die lage prijs willen ze mensen overhalenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus je haalt er nooit iets uit wat in totaal 30k waard is want er zijn bijna geen gold non-rares boven de 1k
ja je zoekt het maar uit met je kutteamsquote:Op zondag 2 juni 2013 18:03 schreef Maver24 het volgende:
ik kan ook RVP verkopen en dan Suarez op CAM neerzetten, die biedt dan veel meer mogelijkheden omdat tie linkt met Cavani bedenk ik me zo, RVP kan ook winst op maken en dan daarvan Suarez halen,
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:03 schreef Maver24 het volgende:
ik kan ook RVP verkopen en dan Suarez op CAM neerzetten, die biedt dan veel meer mogelijkheden omdat tie linkt met Cavani bedenk ik me zo, RVP kan ook winst op maken en dan daarvan Suarez halen,
Dat kan en dan kun je SIF José Enrique op LB doen toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:03 schreef Maver24 het volgende:
Maak gewoon 2 teams en wissel die af.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:03 schreef Maver24 het volgende:
Waar staat dan dat het non-rares zijn?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goed is ie hè?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:05 schreef Vijf_voor het volgende:
Campagnaro is alleen in de spits te vinden
niet, want dan koopt niemand zequote:Op zondag 2 juni 2013 18:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waar staat dan dat het non-rares zijn?
[ afbeelding ]
gewoon 11 non rares en een coach, klaar meer nietquote:Op zondag 2 juni 2013 18:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van. Ik ga wel uithuilen in een hoekje.
Dan gaat 'ie toch lekker op het dak zitten.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:09 schreef BDIL het volgende:
Flikker die Aldeirwereld, hij wil perse hogerop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |