gewoon 11 non rares en een coach, klaar meer nietquote:Op zondag 2 juni 2013 18:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van. Ik ga wel uithuilen in een hoekje.
Dan gaat 'ie toch lekker op het dak zitten.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:09 schreef BDIL het volgende:
Flikker die Aldeirwereld, hij wil perse hogerop
Iturbe naar Amsterdam gehaaldquote:Op zondag 2 juni 2013 18:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan gaat 'ie toch lekker op het dak zitten.
1-1 dacht ik, was fucking saaiquote:Op zondag 2 juni 2013 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe was Real Man U geëindigd? Ruudje had gescoord?
Szez - Gibbs - Kos - Verminator - Sagna - Wilshere - Diaby - Ox - Voorhoofd - Walcott - Poldiquote:Op zondag 2 juni 2013 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
die kneuzen van EA brengen echt om de dag een H2H update uit ofzo![]()
elke keer alles weer aanpassen
Oh want Mandzukic is goed?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of jij bent pure aids.
ik ga voor optie 2
okquote:Op zondag 2 juni 2013 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beter dan jij want hij heeft een CL gewonnen en jij bent maar een fokker
Hij houdt geen bal aan zijn voet.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in de handen van een capabel persoon wel ja
ik wist niet dat barca tegen chelsea moest vandaag?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
Torres 1-0 tegen BarcaEn 2-0 na 9 min
En 3-0 corner Luiz
Ja dom van je heb het nog meerdere keren gezegdquote:Op zondag 2 juni 2013 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wist niet dat barca tegen chelsea moest vandaag?
Dat niet, maar ik dacht ook dat hij een hekel aan Ajax hadquote:Op zondag 2 juni 2013 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je voor Feyenoord was. Of is dat weer iemand anders?
Mooi figuur.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:37 schreef Toefjes het volgende:
Die Maverdraagt jullie op om teams te maken met RvP, jullie maken een team met RvP, en gelijk roept ie: Ik ga m verkopen en dan ga ik met andere spelers aan de gang
Geen bedankje. Geen antwoord op gefrustreerde posts van mensen die een team gemaakt hebben. Heeft ie niet eens gelezen
Ja help hem nooit meer. Hij helpt mij ook nooitquote:Op zondag 2 juni 2013 18:37 schreef Toefjes het volgende:
Die Maverdraagt jullie op om teams te maken met RvP, jullie maken een team met RvP, en gelijk roept ie: Ik ga m verkopen en dan ga ik met andere spelers aan de gang
Geen bedankje. Geen antwoord op gefrustreerde posts van mensen die een team gemaakt hebben. Heeft ie niet eens gelezen
Jullie zijn sowieso dom dat jullie teams blijven maken waar hij toch niet langer dan 3 uur mee speelt.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja help hem nooit meer. Hij helpt mij ook nooit
Hij maakt ze niet eens.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jullie zijn sowieso dom dat jullie teams blijven maken waar hij toch niet langer dan 3 uur mee speelt.
Het was mijn eerste. Ik voel me bedrogen. Die ervaring vna de eerste keer zal nooit uit mijn geheugen verdwijnenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jullie zijn sowieso dom dat jullie teams blijven maken waar hij toch niet langer dan 3 uur mee speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |