Maar wel liev.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet jij weten... zet er maar een speler op. Van mij mag je ze houden i.i.g.
Dm wachtwoord en email maar, krijg jij je 20k.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wacht, ik bedenk me ineens dat ik nog een account heb met 200k erop.![]()
Haahahhhah DAT MEEN JE NIET, WIE HEEFT JOU DAT WIJSGEMAAKT? GJE?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:58 schreef pascal08 het volgende:
Wat is miskoop was dit zeg.Ze zeiden dat 'ie goed was...
[ afbeelding ]
Niet voor Feyenoordquote:Op zondag 2 juni 2013 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je voor Feyenoord was. Of is dat weer iemand anders?
Hekel aan de meeste Ajacieden ( door hun gedachtegang en arrogantie ), maar heb niks tegen de club zelf.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik dacht ook dat hij een hekel aan Ajax had
Als ze die kaarten volgens jaar shiny maken gaan ze er voor 8 tot 10k per stuk uit denk ik..90% speelt in die formatie tegenwoordig volgens mijquote:
Op Vermaelen na.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef Topiek het volgende:
http://wefut.nl/squad/1835
Zoiets zou vrij OP zijn, vooral de verdediging
Luiz in het centrum ipv Verminator?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef Topiek het volgende:
Kaboul...quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef Topiek het volgende:
Het was snel gemaakt en zou het niet zo snel nemen. Maar Kompany is heel erg OP imo..quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op Vermaelen na.
Sowieso erg logisch om je grootste (en rechtsbenige) CB op links te zetten en je enige linkspoot op rechts.
Kompany is ook niet OP ofzo..die is IRL ook wereldtop.
Er zijn nu ook autobidders actief. Precies rond de 10 seconden voor het aflopen wordt er standaard 1800c geboden.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ze die kaarten volgens jaar shiny maken gaan ze er voor 8 tot 10k per stuk uit denk ik..90% speelt in die formatie tegenwoordig volgens mij
Dat is zo kut ja. Dat roep ik hier al maandenquote:Op zondag 2 juni 2013 19:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zijn nu ook autobidders actief. Precies rond de 10 seconden voor het aflopen wordt er standaard 1800c geboden.En EA doet er geen flikker aan. Lullig voor de mensen die geen bot hebben. Het zal niet het eerste spel zijn dat daaraan kapot gaat.
OP gaat juist op voor spelers die IRL niet zo goed zijn..zoals Felipe Santana. Niet voor Kompany.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
Het was snel gemaakt en zou het niet zo snel nemen. Maar Kompany is heel erg OP imo..
Nee, gewoon wat piels op. Maar moet nu nog anderhalf uur reizen.quote:
Dat is lang ja. Van ouderlijk huis naar je eigen huis?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, gewoon wat piels op. Maar moet nu nog anderhalf uur reizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |