quote:
Oké, gelukkig.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:38 schreef Scuidward het volgende:
Dat nieuwe verdwijnt vanzelf, geen zorgen. Verder maak ik het prima.
quote:Op zondag 2 juni 2013 14:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb ik je dag verpest? Vind ik altijd leuk om te horen.
Nee hoor, dat is de standaard fok! begroeting/reactie op nieuwelingenquote:Op zondag 2 juni 2013 14:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb ik je dag verpest? Vind ik altijd leuk om te horen.
Hai, mijn naam is Nora ik kom uit Limburg. Mijn hobby's zijn music, anime, gamen en lezen.quote:
I'm not sure?quote:
Oh gelukkig, xoxo.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:41 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is de standaard fok! begroeting/reactie op nieuwelingen
O god nee, iemand die xoxo zegtquote:
Je mag mij wel god noemen.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Hello, hoe heet jij? Ik vind het een beetje vreemd om je smegmanus te noemen.
Welkom Nora, mijn hobby is Paintenquote:Op zondag 2 juni 2013 14:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Hai, mijn naam is Nora ik kom uit Limburg. Mijn hobby's zijn music, anime, gamen en lezen.
How about you!?
Wat schattig! Mag ik je aaien?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
En ik ben een wasbeer
Die xoxo was sarcastisch dat kuspoppetje van jou was ook niet zo charmant.quote:
Denken mijn charmes te kunnen weerstaanquote:Op zondag 2 juni 2013 14:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat schattig! Mag ik je aaien?
[..]
Die xoxo was sarcastisch dat kuspoppetje van jou was ook niet zo charmant.
Nee dan bijt ikquote:Op zondag 2 juni 2013 14:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat schattig! Mag ik je aaien?
[..]
Die xoxo was sarcastisch dat kuspoppetje van jou was ook niet zo charmant.
Wat maakt jou zo goddelijk dan?quote:
Limburg de gezelligste provincie..quote:
Ah oke! Leuke bezigheid.quote:
Welke games speel je?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:46 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Denken mijn charmes te kunnen weerstaan![]()
Mijn hobbies zijn trouwens gamen, mij in de wondere wereld van het bier verdiepen en paardrijden
Hai!quote:
Jammer, ik heb altijd al een wasberen snoetje willen kussen.quote:
Plompzakken..quote:Op zondag 2 juni 2013 14:48 schreef smegmanus het volgende:
Ow mijn hobby's zijn LARP'en, plompzakken, sjoelen en patat eten.
Dan weet je dat vast.
RTS, RPG (Morrowindquote:
Okay! Isgoed.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:49 schreef Monopoly het volgende:
Hoi Nora. We hebben eens goed nagedacht en besloten je in te delen in een slowchat (SC)
Vanaf nu mag je hier posten: DEF / [DEF SC]#563 Nuchter... HA!
Succes
Hai!quote:
Jawel! Ik was er zelden. Ik begin fresh vandaag.quote:
Ja.quote:
Hoe ben je daar zo zeker van?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:52 schreef smegmanus het volgende:
Niet haten op plompzakken als je het nog nooit geprobeerd hebt.
haha heb je pechquote:Op zondag 2 juni 2013 14:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Welke games speel je?
[..]
Hai!
[..]
Jammer, ik heb altijd al een wasberen snoetje willen kussen.
[..]
Plompzakken..
Niet my kind of games, ben meer van Gears of War etc.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:53 schreef KLTZK het volgende:
[..]
RTS, RPG (Morrowind), FPS (Star Wars Battlefront
, maar de servers zijn definitief down
) , Minecraft, KSP
Hoeveel squat je?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Okay! Isgoed.
[..]
Hai!
[..]
Jawel! Ik was er zelden. Ik begin fresh vandaag.
[..]
Ja.
[..]
Hoe ben je daar zo zeker van?
LOL XBOXquote:Op zondag 2 juni 2013 14:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet my kind of games, ben meer van Gears of War etc.
Toen ik nog echt elke dag bezig was hield ik me aan een schema wat steeds opbouwde.quote:
Dat is ook de enige rede dat ik een XBOX heb.quote:
Je beantwoordt mijn vraag niet: hoeveel kg squat je?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen ik nog echt elke dag bezig was hield ik me aan een schema wat steeds opbouwde.
LOL GEEN WII HEBBEN WAAR JE GAMECUBE SPELLEN OP KAN SPELENquote:Op zondag 2 juni 2013 14:58 schreef Crip het volgende:
een XBOX heb.
Ik heb laatst mijn Gamecube gevonden.. ik ga
Eerlijk gezegd komt je username mij bekent voor, terwijl je beweert nieuw te zijn. Ik hou niet van mensen die liegen.quote:
quote:
Ik squat meestal zonder gewichten, ben geen krachtpatser. Doe het soms wel met dumbbels.quote:Op zondag 2 juni 2013 14:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je beantwoordt mijn vraag niet: hoeveel kg squat je?
Ik heb echt de haat aan de WII!quote:Op zondag 2 juni 2013 14:59 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
LOL GEEN WII HEBBEN WAAR JE GAMECUBE SPELLEN OP KAN SPELEN
maar zelda is wel heel leuk![]()
Ik ben hier wel eens geweest voor een hele korte periode elke keer ongeveer. Leuk dat ik onthouden word. Maar ik begin fresh vandaag.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd komt je username mij bekent voor, terwijl je beweert nieuw te zijn. Ik hou niet van mensen die liegen.
Hai, nee ik heb geen uitkering.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:00 schreef BELASTING het volgende:
Hallo Nora, mijn naam is Bas. Ik kom je belasting innen, of heb je een uiterking?
Is het zo erg?quote:
Maar je begint een topic gebaseert op een leugen? Flinke meid hoor.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben hier wel eens geweest voor een hele korte periode elke keer ongeveer. Leuk dat ik onthouden word. Maar ik begin fresh vandaag.
[..]
Hai, nee ik heb geen uitkering.
[..]
Is het zo erg?
Oke, hoeveel geld verdien jij dan? Ik ben een beginner, dus ik vraag het je maar op de man/vrouw af.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben hier wel eens geweest voor een hele korte periode elke keer ongeveer. Leuk dat ik onthouden word. Maar ik begin fresh vandaag.
[..]
Hai, nee ik heb geen uitkering.
[..]
Is het zo erg?
Het is een metafoor als in een schone lei beginnen.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Maar je begint een topic gebaseert op een leugen? Flinke meid hoor.
Dat is niet relevant.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:06 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Oke, hoeveel geld verdien jij dan? Ik ben een beginner, dus ik vraag het je maar op de man/vrouw af.
Gr gr
Kom je hier vaker?quote:
Je moet je bek houden en je smerige leugenachtige mond spoelen met zeep.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is een metafoor als in een schone lei beginnen.
Is dat echt zo?quote:Op zondag 2 juni 2013 14:48 schreef smegmanus het volgende:
Ow mijn hobby's zijn LARP'en, plompzakken, sjoelen en patat eten.
Dan weet je dat vast.
Ik weet hoe het is om verslaafd te zijn aan een forum helaas!quote:Op zondag 2 juni 2013 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.Je zal nooit meer kunnen stoppen met FOK!.
neebedanktmisschienzoujemaagdwillenblijven.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:08 schreef Spatieloos het volgende:
TS wil je daten, ik ben een maagd en wil seks.
Jij hebt het karakter van een Marokkaantje.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:10 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je moet je bek houden en je smerige leugenachtige mond spoelen met zeep.
Dit liet me wel erg lachen.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:10 schreef Vasion het volgende:
Oh, je komt uit Limburg.
H-A-L-L-O.
H-O-E
M-E-T
J-O-U-W
I-S ?
wat hoezo? wat is er zo goed aan een maagd zijn?quote:neebedanktmisschienzoujemaagdwillenblijven.
Je voorkomt SOA's. Gebruik je rechterhand.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
wat hoezo? wat is er zo goed aan een maagd zijn?
Ik doe wel een condoom om hoor, als je daar bang voor bent. En niks tegen links.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Je voorkomt SOA's. Gebruik je rechterhand.
Ik gebruik mijn linkerhand. Heel soms wel eens rechts, dan denk ik dat er iemand anders mee bezig is. Gek hé?!quote:Op zondag 2 juni 2013 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Je voorkomt SOA's. Gebruik je rechterhand.
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik doe wel een condoom om hoor, als je daar bang voor bent. En niks tegen links.
Wooow, ziek, hoe weet je dat?quote:Op zondag 2 juni 2013 15:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is om verslaafd te zijn aan een forum helaas!
[..]
neebedanktmisschienzoujemaagdwillenblijven.
[..]
Jij hebt het karakter van een Marokkaantje.
[..]
Dit liet me wel erg lachen.
Heel gek!quote:Op zondag 2 juni 2013 15:15 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn linkerhand. Heel soms wel eens rechts, dan denk ik dat er iemand anders mee bezig is. Gek hé?!
Ik denk een beetje een awkward lachje.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat?
weet je uberhaupt wat die emoticon betekent?
Gezellig!quote:Op zondag 2 juni 2013 15:16 schreef Vasion het volgende:
Ik ben met drie armen geboren, dus ik 'trek' zo een voordeel uit een nadeel.
Omdat je je zo gedraagt. En het is niet moeilijk om te herkennen voormij. Ik ben volbloeds.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wooow, ziek, hoe weet je dat?
Ik ben maar half trouwens.
Ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:19 schreef Spatieloos het volgende:
Nou kom op, zeg waarom je geen seks wil? Ben je te onzeker over je uiterlijk?
Bedankt!quote:Op zondag 2 juni 2013 15:21 schreef Bitterlemon het volgende:
TS, veel plezier met je nieuwe verslaving.
Jawel.quote:
Dan wil ik gewoon neuken hoor, maak je geen zorgen om je uiterlijk, je halve gezicht zegt genoeg.quote:
Neee! Don't touch my virginity.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan wil ik gewoon neuken hoor, maak je geen zorgen om je uiterlijk, je halve gezicht zegt genoeg.
Ik heb een halve foto op mijn UI. :pquote:Op zondag 2 juni 2013 15:34 schreef Keith_Bakker het volgende:
Nog ff een fotootje van jezelf toevoegen anders stelt dit niks voor.
Haten op Wiiquote:Op zondag 2 juni 2013 15:02 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt de haat aan de WII!
Ik heb een gamecube, xbox, ps3.
Ik ben aan het wachten op de PS4 want de xbox one is echt een klote ding.
Thanks! Moet even wennen aan de smilie's hier.quote:
Nee!quote:
Van alles, van Klassiek naar Metal. Als het maar leuk klinkt.quote:
Noem eens bandsquote:Op zondag 2 juni 2013 15:44 schreef Crip het volgende:
Van alles, van Klassiek naar Metal. Als het maar leuk klinkt.
Slipknot, disturbed, Drowning pool. Voor de rest heb ik niet zo veel metal geluisterd.quote:
Baasquote:Op zondag 2 juni 2013 15:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Slipknot, disturbed, Drowning pool. Voor de rest heb ik niet zo veel metal geluisterd.
Wel veel oudere rock en roll/pop punk achtere muziek.
Zoals je ava Blink 182, Blondie, Black label society, Ozzy, The living end, AC/DC,
Goede muziek. Dat zeker!quote:Op zondag 2 juni 2013 15:57 schreef Crip het volgende:
De klassiekers blijven toch altijd het beste hé!
Gefrituurde aardappelreepjesquote:
Deze mannen hier zijn zo getemd.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:49 schreef Ceades96 het volgende:
Niks tegen meisjes anders komen ik en crip jullie mannelijke fokkers een lesje leren ARGHH
Waar?quote:
No shit sherlock, lees eens de reactie's je bent niet zo speciaal.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:56 schreef Basxt het volgende:
jij denkt fissa hier?
mij hou je niet in de maling.
doorlopen.
wat denk jij. ik ga niet alles doorlezen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
No shit sherlock, lees eens de reactie's je bent niet zo speciaal.
Dan heb jij pech!quote:Op zondag 2 juni 2013 21:00 schreef Basxt het volgende:
[..]
wat denk jij. ik ga niet alles doorlezen.
ik niet hoor. ik vind bashen leuk!quote:
in de maling houden lolquote:Op zondag 2 juni 2013 20:56 schreef Basxt het volgende:
jij denkt fissa hier?
mij hou je niet in de maling.
doorlopen.
Ahhhhhh een m.nl troll.quote:
18.quote:
Haha, klopt!quote:Op zondag 2 juni 2013 21:24 schreef Manke het volgende:
[..]
Jouw username van Engels naar Nederlands = mijn username
Wat een baas die niggaquote:
I hope so too!quote:Op zondag 2 juni 2013 22:18 schreef Starm het volgende:
Ow hallo, dat je vele kwaliteitstopics gaat maken
Wauw, dit is heel vreemd lol.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hier zijn de meningen over verdeeld
Shit just got serious.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
jij bent helemaal niet nieuw toch, volgens mij heb je een maand geleden ook al zo'n topic geopend?
leugenaars blieven wij hier niet.
Ja goed he.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:53 schreef hosselaar.woensel het volgende:
yo crip ja alles lekker man met jou dan!
Een kloon van wat?quote:
??quote:Op maandag 3 juni 2013 17:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
ok chill man hoe gaan de hosseks dan!?
Rot terug op naar M.nl dikzak. Niet hier komen met je infantiele VMBO bullshit. Voor ik gek ga doen.quote:
Wat als ik nee zeg?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:14 schreef JCVD het volgende:
[..]
Rot terug op naar M.nl dikzak. Niet hier komen met je infantiele VMBO bullshit. Voor ik gek ga doen.![]()
![]()
Dikzak, luister naar je baas. Maak mij niet woest, want dan ga ik mijn dikke wetboek openslaan.quote:
Oké, je mag weer vertrekken.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:17 schreef JCVD het volgende:
[..]
Dikzak, luister naar je baas. Maak mij niet woest, want dan ga ik mijn dikke wetboek openslaan.
Ditquote:Op maandag 3 juni 2013 18:18 schreef Vasion het volgende:
Voor iemand die nieuw is, kun je je smoel niet houden zeg. Godver.
Gelijk de slet uithangen en aandacht zoeken met je avatar he. Waarom plaats je maar 1/8 van je foto? Waarom laat je niet je hele dikkop zien?quote:
God waardeert je taalgebruik niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:18 schreef Vasion het volgende:
Voor iemand die nieuw is, kun je je smoel niet houden zeg. Godver.
Nee ik heb alleen dit account, sorry dat ik je droom kapotmaak.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:20 schreef Driepink het volgende:
Allemaal nieuwe namen die tof denken te zijn hier. De nieuwe generatie is niet aangenaam
Vertel eens wel mnl lid je bent. Hihi.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:19 schreef JCVD het volgende:
[..]
Dit
[..]
Gelijk de slet uithangen en aandacht zoeken met je avatar he. Waarom plaats je maar 1/8 van je foto? Waarom laat je niet je hele dikkop zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |