SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex
[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 03-06-2013 13:35:11 ]![]()
http://boards.4chan.org/wg/quote:Op zondag 2 juni 2013 14:22 schreef MineraalWater het volgende:
Zoek een goeie wallpaper. suggestions?![]()
Begonnen als een single province count, paganisme is inmiddels reformed
Gave my concubine a duchy
Concubines love duchies![]()
Helaas niet, voralsnog zijn de Abbasiden (Arabië, Irak, Syrië, Perzië), de Byzantijnen (Turkije, Griekenland, momenteel in burgeroorlog), de Franken (Frankrijken, Spanje, Italië) en de Egyptenaren (Egypte, Noord-Afrika) sterker.
De Hongaren waren net als horde Europa binnengevallen, duurde even maar die ben ik nu de baas. Lotharingen (Nederland, België) en de Oost-Franken stellen weinig meer voor, Zweden was ook sterker maar zijn totaal uit elkaar gevallen.
Ben qua mankracht momenteel 4e maar da's maar tot de Byzantijnen hun zaakjes weer op orde hebben, dan ben ik weer 5e.
Maar al met al niet verkeerd, de anderen begonnen nl. als staat maar ik als lullig graafje in de middle of fucking nowhere.![]()
Ga eens naar buiten met dat weke vlees!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Bedoel maar, gewoon via de rug naar het hart gaan, dan ben je dichtbij en kan ze grote borsten hebben.![]()
neger watquote:Op zondag 2 juni 2013 15:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Net vier uur zitten branden in de zon, ben pas drie kwartier weer binnenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Joi!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Jallo?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Skrikikikihttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ewaa Plexkont!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
heb een nieuw woord verzonnen, door een typo
Broberen
Iets proberen op een bro manier.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
broberen is geen typo, de P zit op een heel andere plek dan de B, oroberen zou ik dan nog wel snappen.
Dit is gewoon een mega faal.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Uitbroberen
Iets op een bro manier uitproberen. Samen met je bro.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Het was een typfout sufkut dus een typoquote:Op zondag 2 juni 2013 19:20 schreef bobbernaut het volgende:
broberen is geen typo, de P zit op een heel andere plek dan de B, oroberen zou ik dan nog wel snappen.
Dit is gewoon een mega faal.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
![]()
<------ kuiken.co
http://www.syfy.com/tinman/oz/
SWAG SWAG SWAGOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Swaggaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik hoop het voor jequote:Op zondag 2 juni 2013 22:08 schreef MineraalWater het volgende:
Nog 4 weekjes en dan heb ik hopelijk mijn diploma.
altijd spannend op het einde(voor mij dan)
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Thanks! Zal wel lukken denk ik. Ben jij ook bijna klaar of niet?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:20 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ik hoop het voor je
altijd spannend op het einde(voor mij dan)
![]()
ja, heb nog 2 weken "voorbereiding", van die opvul uurtjes.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Thanks! Zal wel lukken denk ik. Ben jij ook bijna klaar of niet?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Dus daar was je tot half twee mee bezig.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fok yeh
Nu militair gezien 2e. Bitches, hier komt Finland
[ afbeelding ]
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Si, senoraquote:Op zondag 2 juni 2013 22:24 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Dus daar was je tot half twee mee bezig.
Al draai ik dat spel wel vaak terwijl ik een serie kijk![]()
sure surequote:Op zondag 2 juni 2013 22:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Si, senora
Al draai ik dat spel wel vaak terwijl ik een serie kijkChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Nou ja, met de nieuwe DLC inderdaad minder, dan is het allemaal wat hektischer. Maar in het algemeen wel eigenlijk.![]()
Argh, nog steeds geen GoI gespeeld.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Godverdetering, heb nu al een fucking groot gat in mn DC's..
Heb ze pas 6 weken..
Terwijl al mn andere DC's het prima deden..
Mailtje sturen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Slipcursusje gedaan, mooi man.
BMW > Mini Cooper.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
baws, heb jij je rijbewijs al dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:49 schreef TJV het volgende:
Slipcursusje gedaan, mooi man.
BMW > Mini Cooper.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
mailtje sturenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:42 schreef bobbernaut het volgende:
Godverdetering, heb nu al een fucking groot gat in mn DC's..
Heb ze pas 6 weken..
Terwijl al mn andere DC's het prima deden..
Mailtje sturen?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Al kun je volgens mij ook gewoon zonder rijbewijs op dat circuitje rijden, zolang je maar geen schade maakt. Al moet je verdomd goed je best doen om schade te rijden.
valt het iemand anders ook op dat er een shitload aan media beschikbaar is de laatste tijd? Elke dag is er wel een leuke nieuwe serie / film / album / insert te downloaden.
Zit nu trouwens Warm Bodies (2013) te kijken, best leuk!Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
[Nerdmode] Star Trek IMAX [/Nerdmode]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Oja, das ook snel he..
Wil nog wel naar Star Trek maar heb geen vrienden die dat leuk vinden.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
KIinkt bekend, download hem wel op ten duurquote:Op zondag 2 juni 2013 23:38 schreef Curlbrah het volgende:
Oja, das ook snel he..
Wil nog wel naar Star Trek maar heb geen vrienden die dat leuk vinden.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:27 schreef TJV het volgende:
[Nerdmode] Star Trek IMAX [/Nerdmode]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck, goed dat je het zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was een poos geleden bij de Lidl in de aanbieding, is wel erg lekker ja.quote:
De Klok is trouwens 50 cent per twee in samplepakjes, sowieso de moeite om te checken![]()
HooooiOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
wat is het ip van dat voltz servertje. Ff rondje lopen eerdaags.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Please click on the link to receive dynamic password card to ensure account security.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Kan er niet op klikkenquote:Op maandag 3 juni 2013 08:50 schreef Ame_thyst het volgende:
Please click on the link to receive dynamic password card to ensure account security.![]()
wow mail?quote:Op maandag 3 juni 2013 08:50 schreef Ame_thyst het volgende:
Please click on the link to receive dynamic password card to ensure account security.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Oh moge.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Alright heren, hier komt een lesje Crusader Kings 2, game of the year 2012.
Kinderen, even centraal.
Crusader Kings 2 (ook wel CK2) is een real-time strategy spel dat zich tussen 1066 en 1453 afspeelt, met de nieuwe DLC the Old Gods kun je vanaf 867 spelen.
In tegenstelling tot bijv. de Total War-serie speel je niet een land maar het hoofd van een dynastie van heersers. Het spel is uit zodra je familie is uitgeroeid of geen bezittingen meer heeft.
Bezittingen zijn verdeelt over autoriteitsniveau's, waarbij de volgende elke keer meerdere van de vorige omvat.
Volgorde:
Baron (niet speelbaar)
Graaf (enkel gebied)
Hertog (omvat 2-5 graafschappen)
Koning (omvat 4-10 hertogdommen)
Keizer (omvat 2-4 koninkrijken)
Het is de bedoeling om zoveel mogelijk bezittingen voor je dynastie te vergaren. Dit doe je door te veroveren of te erven. Beide strategieën hebben voor- en nadelen, dus een combinatie van beide is het handigst.
Veroveren doe je door met de juiste casus belli (let. oorlogsreden) oorlog te verklaren en deze te winnen (doh!).
Casus belli's kunnen religieus zijn, maar ook een geërfde claim op een titel kan reden voor oorlog zijn.
Titels erven is stukken vrediger en minder riskant, maar wel stukken duurder en langzamer. Grotere titels erven is ook erg lastig omdat de AI niet dom is: een willekeurige boerenlul uit Zutphen zal niet de erfgename van het Heilige Roomse Rijk kunnen ballen.
Je weet nu dat titels verschillende lagere titels omvatten. Maar dat is alleen in de ideale (de jure) wereld het geval: feitelijk (de facto) hoeft dat bijlange na niet zo te zijn.
Een extreem voorbeeld hiervan is hier te zien:
Mali in Mali in Mali. Wat een mallerds ()
Wat daar gebeurt is het volgende: de kleinste Mali (Mali 1) onderaan is graafschap Mali bestaande enkel uit.. het graafschap Mali. Daaromheen ligt hertogdom Mali (Mali 2), bestaande uit de vier andere graafschappen die samen met graafschap Mali (Mali 1) het hertogdom vormen.
Om dit hertogdom Mali (Mali 2) ligt het koninkrijk Mali (Mali 3), dat uit twee van de drie hertogdommen bestaat die nodig zijn om het koninkrijk te vormen. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door de unieke situatie binnen Mali waarin de naam van het koninkrijk gelijk is aan de naam van het grootste hertogdom, wat weer gelijk is aan de naam van het grootste graafschap.
Ingewikkeld, eh?
Maar dat even terzijde, de meeste gebieden zitten bij begin van het spel in Koninkrijken en Keizerrijken.
Onderstaand een screen van een gedeelte van de kaart zoals die bij startdatum 1066 is.
Je ziet verschillende keizerrijken (Holy Roman Empire, Byzantine Empire), koninkrijken (France, England, Denmark), hertogdommen (Galich, Bretonië, zuidelijk Italië) en een paar onafhankelijke graafschappen die nergens onder vallen en op eigen houtje politiek bedrijven (Ierland, Wales, Letland).
Bij begin van het spel kies je meestal één van de titels die onder een andere titel vallen, zodat je nog wat uitdaging hebt. Maar daar ben je helemaal vrij in.
Binnen een grotere eenheid (hertogdom, koninkrijk of keizerrijk) is het nooit echt allemaal koek en ei. Vazallen willen meer vrijheid, terwijl jij juist alle macht naar je toe wilt trekken. Je vazallen willen soms een andere heerser op de troon terwijl jij juist wilt blijven. Je vazallen willen soms niks meer met je te maken hebben terwijl jij juist je rijk bij elkaar wil houden. Veel micromanagement dus.
Verder moet je goed voorbereid zijn op de verschillende hordes die uit het oosten komen binnenvallen (spoiler: de Gouden Horde, het Ilkhanaaat, de Timuriden en als je the Old Gods hebt ook de Seldschoeken).
Het spel heeft verschillende DLC's gehad, hier een lijst met de voordelen:
Must-haves;
Sword of Islam DLC: maakt moslims (1/3e van de map) speelbaar
Legacy of Rome DLC: geeft de Byzantijnen een fikse update en voegt retinues (staande legers) toe
The Old Gods DLC: maakt heidenen (1/3e van de map) speelbaar, voegt 867 als startdatum toe
Leuk maar niet noodzakelijk:
The Republic DLC: maakt republieken speelbaar
Texturepacks voor verschillende culturen
Musicpacks
Ruler and Designer (voor custom families om te starten)
The Aztecs DLC: voegt een ahistorische invasie van Europa van de Azteken toe.
Nu verveel ik mij, als er nog vragen zijn hoor ik het graag.
Spel is regelmatig voor -75% te krijgen op steam, anders op amazon voor vijftien euro.![]()
En het leuke? Je pleegt continu infanticide en genocide om je greep op de macht vast te houden.
Kan niet meer bijhouden hoeveel baby's ik in hun wieg heb laten smoren, hoeveel slangen ik in kinderverblijven heb laten gooien en hoeveel balkonnen ik heb laten doorzagen.![]()
Goeie uitleg, is er geen reeks voor dat spel ?
Kan nooit zo goed in zulke games komen, ooit begonnen aan één van de total wars maar na de tutorial had ik er al genoeg van.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Joah, die reeks is er wel en daar heb ik de meeste posts, as per usual. Maar dit moet gedeeld worden.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:08 schreef Ame_thyst het volgende:
Goeie uitleg, is er geen reeks voor dat spel ?
Kan nooit zo goed in zulke games komen, ooit begonnen aan één van de total wars maar na de tutorial had ik er al genoeg van.
Al heb je wel gelijk hoor met dat het genre een hoge instapdrempel heeft en zeker als je nagaat dat CK2 vele malen lastiger dan Total War is.![]()
Hehe duidelijkheid over mijn pakketje!
Blijkbaar had hij het verkeerde adres er op geschreven, word vandaag weer verstuurd dus hopelijk morgen binnen.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:28 schreef mschol het volgende:
het is dus gewoon een TW kloon in een andere tijdsspanne, next...
Het is beter dan TW, het is uitgebreider, het is grappiger dan TW en het is factor 10x moeilijker dan TW. Oh en die storende arcade battles waarin je met je koning en tien begeleiders zevenduizend peasants afslacht zitten er niet in.
Oh en zelfde tijdsspanne als Mediëval en Mediëval 2, al scheelt dat weinig. CK2 duurt wat langer, met de recentste DLC scheelt het wel een paar honderd jaar.![]()
nice nice nicequote:Op maandag 3 juni 2013 09:28 schreef MineraalWater het volgende:
Hehe duidelijkheid over mijn pakketje!
Blijkbaar had hij het verkeerde adres er op geschreven, word vandaag weer verstuurd dus hopelijk morgen binnen.
helaasj nog geen idee waar mijn shirtje zit![]()
![]()
Wat voor shirt heb je gekocht?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
nice nice nice
helaasj nog geen idee waar mijn shirtje zit![]()
Dijsselbloem heeft vandaag de 48-jarige Timo Huges naar voren geschoven als nieuwe president-directeur van de NS, weet het ANP. Huges is nu nog directievoorzitter van Koninklijke Bloemenveiling FloraHolland.
Heb er alle vertrouwen in
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ohhhh ja dat had ik gezien iddquote:Op maandag 3 juni 2013 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ajax 12-13 uitshirtje, deze zeg maar. Heb niks met de club maar die shirtjes die ze hebben hé
"Doe maar" op de radio trouwens!![]()
Ja wat weet iemand die maar de grootste bloemenveilig ter wereld bestuurd, 90% van de Nederlandse handel regelt en 4 miljard omzet draait er nou vanquote:Op maandag 3 juni 2013 09:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Dijsselbloem heeft vandaag de 48-jarige Timo Huges naar voren geschoven als nieuwe president-directeur van de NS, weet het ANP. Huges is nu nog directievoorzitter van Koninklijke Bloemenveiling FloraHolland.
Heb er alle vertrouwen in![]()
En ik bedoel maar, die deadlines van ze zijn enorm strak omdat alles verkocht moet worden terwijl het nog vers is.
En ze hebben maar duizenden leveranciers en afnemers om tegelijk afspraken mee te maken en zo.![]()
Als hij zo goed is blijf dan doen waar je goed in bent. Zal bestuurlijk best aardig wat overeenkomen maar is nu niet bepaald een vergelijkbare branche.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja wat weet iemand die maar de grootste bloemenveilig ter wereld bestuurd, 90% van de Nederlandse handel regelt en 4 miljard omzet draait er nou vanAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Maar het werk zal erg vergelijkbaar zijn. Het is niet alsof hij zelf onder zo'n trein moet sleutelen ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als hij zo goed is blijf dan doen waar je goed in bent. Zal bestuurlijk best aardig wat overeenkomen maar is nu niet bepaald een vergelijkbare branche.
Bestuurlijke ervaring heeft hij wel en zijn werk zal waarschijnlijk vooral delegeren en afspraken maken zijn. Hij zal wel een paar maanden nodig hebben om te acclimatiseren maar wie kan zoiets nou meteen goed?![]()
Bloemenkar richting Middelburg heeft een vertraging van 5 minuten.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Tvp vanmiddag maitje sturen inc foto'sOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hij kan het nooit slechter doen dan die nu weg is, die er overigens ook niet lang gezeten heeft naar ik mij kan herinneren.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar het werk zal erg vergelijkbaar zijn. Het is niet alsof hij zelf onder zo'n trein moet sleutelen ofzo.
Bestuurlijke ervaring heeft hij wel en zijn werk zal waarschijnlijk vooral delegeren en afspraken maken zijn. Hij zal wel een paar maanden nodig hebben om te acclimatiseren maar wie kan zoiets nou meteen goed?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Oeh laten we een trein bestellen bij een bedrijf die al 4 jaar vertraging heeft op een bestaande levering aan Noorwegen
De kar van drie uur veertien van spoor drie naar Breda rijdt niet in verband met een aanrijding met een tulp.![]()
Lekker Nederlands weer, +1quote:Op maandag 3 juni 2013 09:43 schreef Ame_thyst het volgende:
Oeh laten we een trein bestellen bij een bedrijf die al 4 jaar vertraging heeft op een bestaande levering aan NoorwegenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey wat is je mening hierover?
http://www.highsnobiety.c(...)cott-totem-sneakers/
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey wat is je mening hierover?
http://www.highsnobiety.c(...)cott-totem-sneakers/
Ik denk dat 'quote:' genoeg zegt
Die bijdehandte kutopmerkingen in die show de hele tijdquote:Op maandag 3 juni 2013 10:06 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
samenvatting van die aldie game![]()
Maar is wel zo, als je er een paar uurtjes in steekt zit je continu op het puntje van je stoel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 10:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hmm 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo iets zou ik ook nog wel willen ghehe![]()
Succes.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:27 schreef d4v1d het volgende:
Morgen 2 uur eerste werkdag. Ik schijt al zeven kleuren![]()
ik hoef mijn tv alleen maar te verplaatsenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:26 schreef MineraalWater het volgende:
Hoef ik alleen nog maar een TV erbij te kopen![]()
![]()
Ik heb skeere TV. Maarja ik kijk niet veel TV dus veel nut heeft het niet. zou ik beter een 3de monitor kunnen kopen maar dat vind ik ook nog niet nodig.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoef mijn tv alleen maar te verplaatsen![]()
Ik denk dat loon zou gaan huilen als hij dit zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kijk ook vrij weinig tv, maar heb er ook een htpc aan hangen.. waar ik dus gewoon relaxt films e.d. op kan kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb skeere TV. Maarja ik kijk niet veel TV dus veel nut heeft het niet. zou ik beter een 3de monitor kunnen kopen maar dat vind ik ook nog niet nodig.![]()
Nichtquote:Op maandag 3 juni 2013 11:27 schreef d4v1d het volgende:
Morgen 2 uur eerste werkdag. Ik schijt al zeven kleurenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef MineraalWater het volgende:
Ik denk dat loon zou gaan huilen als hij dit zag.Vooral huilen dattie geo-archeoloog is en niet paleontoloog denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MAAKT NIKS UIT is allebei met oloogquote:Op maandag 3 juni 2013 11:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vooral huilen dattie geo-archeoloog is en niet paleontoloog denk ik![]()
Vogel je idee van een fleshlight in een dildo bestaat al
http://www.amazon.com/Cal(...)nsion/dp/B002JINPVC/![]()
Overigens zou ik toch eens naar de dokter gaan als je joystick er zo uitziet.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
dus kans is aanwezig dat ik alleen nog een schaduw ben dan, dat is lastig smsenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Nou doe eens gekquote:Op maandag 3 juni 2013 12:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey Plex zal ik leuke schoenen voor je uitzoeken?![]()
Niceeequote:Op maandag 3 juni 2013 12:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh ja Ajax shirtje binnen, die is lekker![]()
![]()
Hahahahaquote:Op maandag 3 juni 2013 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voor Loon deze:
[ afbeelding ]![]()
Wat is deze.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Directeur vertrekt, maar geen verband met fyra-problemen, aldus woordvoerder NS.
[ afbeelding ]Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.![]()
die het songfestival gewonnen heeft en een clip opneemt.quote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ahhhhquote:Op maandag 3 juni 2013 13:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
die het songfestival gewonnen heeft en een clip opneemt.![]()
Ik ook, maar alleen om te kijken, zet er niks op.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik gebruik nog twitter, een van de weinigeRozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.![]()
haha ja ik ook, volg leuke mensen, vind het fijner dan spambook.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:16 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ik ook, maar alleen om te kijken, zet er niks op.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Wat is het nou, spam- of spacebook?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
haha ja ik ook, volg leuke mensen, vind het fijner dan spambook.Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.![]()
-weg-
[ Bericht 96% gewijzigd door STING op 03-06-2013 13:27:05 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
-weg-
[ Bericht 96% gewijzigd door STING op 03-06-2013 13:27:09 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
-weg-
[ Bericht 94% gewijzigd door STING op 03-06-2013 13:27:16 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
/rageOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar dus ja, chillings setten hier.Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.![]()
Oh oh oh tr gemacht?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Niet eens, maar gewoon 2 kkr kinderen die nooit normaal kunnen doen en veels te irritant zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja noem concrete voorbeelden danquote:Op maandag 3 juni 2013 13:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Niet eens, maar gewoon 2 kkr kinderen die nooit normaal kunnen doen en veels te irritant zijn![]()
Komt wel goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Niet eens, maar gewoon 2 kkr kinderen die nooit normaal kunnen doen en veels te irritant zijn![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef MineraalWater het volgende:
Ik denk dat loon zou gaan huilen als hij dit zag.Mja, ligt eraan wat voor schedel het is natuurlijk. Gros wordt toch gewoon ergens in een doos gemikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar onplezierig ja!
Zitten geen lichtjes in, dan koop ik ze sowieso nietquote:Op maandag 3 juni 2013 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voor Loon deze:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik had laatst een filmpje gezien waar ze hoofden laten krimpen enzo, heb jij dat wel eens gezien? En wat is het vetste wat je hebt gezien?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mja, ligt eraan wat voor schedel het is natuurlijk. Gros wordt toch gewoon ergens in een doos gemikt.Maar onplezierig ja!
[..]
Zitten geen lichtjes in, dan koop ik ze sowieso niet![]()
Je moederquote:Op maandag 3 juni 2013 13:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik had laatst een filmpje gezien waar ze hoofden laten krimpen enzo, heb jij dat wel eens gezien? En wat is het vetste wat je hebt gezien?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maare dat zouden de mummies van zuid amerika moeten zijn. Persoonlijk niet zelf gezien, maar in plaats van dat ze de organen er uithalen zoals in Egypte halen ze daar alle botten er uit en vervangen die dan door hout. Waarna ze gemummificeerd worden.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik had laatst een filmpje gezien waar ze hoofden laten krimpen enzo, heb jij dat wel eens gezien? En wat is het vetste wat je hebt gezien?
Heb zelf niet zo heel veel met menselijke resten gewerkt, al heb ik wel een cursus Osteopathie gehad, wat dus inhoudt dat je kijkt naar de effecten die ziektes op botten hebben gehad. Daar zie je wel een hoop ranzige shit voorbij komen, zoals ruggenwervels die helemaal vergroeid en verbogen zijn van mensen die dus nooit rechtop hebben kunnen lopen. Vooral tuberculose en syfilis kwamen daar veel voorbij, ook op kinderbotten en dergelijke. Ranzige shit.![]()
Ja dat was het!quote:Op maandag 3 juni 2013 13:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee maare dat zouden de mummies van zuid amerika moeten zijn. Persoonlijk niet zelf gezien, maar in plaats van dat ze de organen er uithalen zoals in Egypte halen ze daar alle botten er uit en vervangen die dan door hout. Waarna ze gemummificeerd worden.
Heb zelf niet zo heel veel met menselijke resten gewerkt, al heb ik wel een cursus Osteopathie gehad, wat dus inhoudt dat je kijkt naar de effecten die ziektes op botten hebben gehad. Daar zie je wel een hoop ranzige shit voorbij komen, zoals ruggenwervels die helemaal vergroeid en verbogen zijn van mensen die dus nooit rechtop hebben kunnen lopen. Vooral tuberculose en syfilis kwamen daar veel voorbij, ook op kinderbotten en dergelijke. Ranzige shit.![]()
Ja dat zijn ook wel toffe dingen inderdaad. Vind je hier ook nog gewoon, al komt het vaak niet in het nieuws want geen belangrijk figuur. Maar ook hier zijn woonwijken en andere gebouwen over kloosters/begraafplaatsen heen gebouwd zonder ze eerst te ruimen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vond laatst wel grappig dat ze de botten van een Engelse koning onder een parkeerplaats vonden
Dat wel met eigen ogen gezien dat skelet na skelet uit een woonwijk naar bovenkwam tijdens het neerleggen van rioolpijpen.![]()
Er komt een nieuwe Monsters Inc. Mijn lievelingsfilm als lief, klein, schattig kutjochie.
Nee pa moest weg.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Anders grijpen Jan en Tristan toch gewoon even in?
VivAldie
![]()
OMFG GoT spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:18 schreef -Datdus- het volgende:
OMFG GoT spoiler.Pff, ergste is nog dat in de boeken Robbs vrouw heul niet doodging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op maandag 3 juni 2013 14:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
mano a mano dertien miljoen soldaten tegen elkaar![]()
SPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERquote:Op maandag 3 juni 2013 14:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Pff, ergste is nog dat in de boeken Robbs vrouw heul niet doodging.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
wat gebeurde er met haarquote:Op maandag 3 juni 2013 14:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Pff, ergste is nog dat in de boeken Robbs vrouw heul niet doodging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
• Tim en Datdus praten over Game of Thronesquote:
• Ik praat over mijn schoenen
• Bobber wordt op school gepest
• TJV kijkt kinderfilms en mogelijk My little pony
Is allemaal toch niet zo ingewikkeld?![]()
Aha, nice, dankje.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
• Tim en Datdus praten over Game of Thrones
• Ik praat over mijn schoenen
• Bobber wordt op school gepest
• TJV kijkt kinderfilms en mogelijk My little pony
Is allemaal toch niet zo ingewikkeld?Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
wat gebeurde er met haarNiets, er waren hele theorieen over dat ze mogelijk zwanger was toen hij doodging en dat ze dus op een later tijdstip mogelijk een erfgenaam voor winterfell had geproduceerd. Omdat ze in de boeken ook niet uit volantis kwam, maar uit een familie die ondergeschikt was aan de Lannisters (En loyaal aan ze waren) zou dat dus een erfgenaam hebben opgeleverd voor de Lannisters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het boek bleef het allemaal erg op de achtergrond of ze dus wel of niet zwanger was, en wat de gevolgen waren. Zo zijn er over een heleboel characters dat soort vragen, die erg tof zijn maar in de serie totaal niet tot uiting komen. Nu blijkt dus dat ze verderop in het verhaal waarschijnlijk geen rol meer zal spelen omdat ze in de serie is vermoord met het eventuele kind.![]()
Ja die van jou ookquote:Op maandag 3 juni 2013 14:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hall0n,
Die avatar is trouwens baas.
SPOILER: GoT spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door STING op 03-06-2013 15:24:18 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ja maar jij hebt geen centraal thema waar je al drie uur over zeurt. Ja je toetsenbord misschien maar daar heb ik je nog niet over gehoordquote:![]()
Morgen pasquote:Op maandag 3 juni 2013 14:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heyy zit je 2 uur er al weer op?![]()
![]()
Ja dat klopt.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen centraal thema waar je al drie uur over zeurt. Ja je toetsenbord misschien maar daar heb ik je nog niet over gehoord![]()
Grappig hoe dit Minecraft SC is en waar het over Game of Thrones gaat
Het gaat hier bijna nooit over minecraft. Het is dan ook een slow chat.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:56 schreef Unmountable het volgende:
Grappig hoe dit Minecraft SC is en waar het over Game of Thrones gaat![]()
Doe je Minecraft?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het gaat hier bijna nooit over minecraft. Het is dan ook een slow chat.Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.![]()
Welkom in de SC!quote:![]()
VJ
Wij zijn mannen van de wereld en hebben het over van alles.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:56 schreef Unmountable het volgende:
Grappig hoe dit Minecraft SC is en waar het over Game of Thrones gaat![]()
Aha! Nou hoef ik dat ook niet meer te vragen.quote:Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wij zijn mannen en jongetjes van de wereld en hebben het over van alles.![]()
Ja die totempalenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had ik jullie al van mijn nieuwe schoenen verteld?![]()
Hartstikke mooiquote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ook mijn Kamikaze en mijn Alien Slam en de rest
maar jullie gaan bijten als ik er over praat![]()
Heyhey rustig aldiequote:Op maandag 3 juni 2013 15:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja flikker nou maar op je meent er niks van![]()
Weet je het zeker?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar dan gaat Bobber er op jizzen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: