ik hoef mijn tv alleen maar te verplaatsenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:26 schreef MineraalWater het volgende:
Hoef ik alleen nog maar een TV erbij te kopen
Ik heb skeere TV. Maarja ik kijk niet veel TV dus veel nut heeft het niet. zou ik beter een 3de monitor kunnen kopen maar dat vind ik ook nog niet nodig.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoef mijn tv alleen maar te verplaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kijk ook vrij weinig tv, maar heb er ook een htpc aan hangen.. waar ik dus gewoon relaxt films e.d. op kan kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 11:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb skeere TV. Maarja ik kijk niet veel TV dus veel nut heeft het niet. zou ik beter een 3de monitor kunnen kopen maar dat vind ik ook nog niet nodig.
Nichtquote:Op maandag 3 juni 2013 11:27 schreef d4v1d het volgende:
Morgen 2 uur eerste werkdag. Ik schijt al zeven kleuren
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef MineraalWater het volgende:
Ik denk dat loon zou gaan huilen als hij dit zag.Vooral huilen dattie geo-archeoloog is en niet paleontoloog denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAAKT NIKS UIT is allebei met oloogquote:Op maandag 3 juni 2013 11:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vooral huilen dattie geo-archeoloog is en niet paleontoloog denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |