Wat voor shirt heb je gekocht?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
nice nice nice
helaasj nog geen idee waar mijn shirtje zit
Ohhhh ja dat had ik gezien iddquote:Op maandag 3 juni 2013 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ajax 12-13 uitshirtje, deze zeg maar. Heb niks met de club maar die shirtjes die ze hebben hé
Ja wat weet iemand die maar de grootste bloemenveilig ter wereld bestuurd, 90% van de Nederlandse handel regelt en 4 miljard omzet draait er nou vanquote:Op maandag 3 juni 2013 09:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Dijsselbloem heeft vandaag de 48-jarige Timo Huges naar voren geschoven als nieuwe president-directeur van de NS, weet het ANP. Huges is nu nog directievoorzitter van Koninklijke Bloemenveiling FloraHolland.
Heb er alle vertrouwen in
Als hij zo goed is blijf dan doen waar je goed in bent. Zal bestuurlijk best aardig wat overeenkomen maar is nu niet bepaald een vergelijkbare branche.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja wat weet iemand die maar de grootste bloemenveilig ter wereld bestuurd, 90% van de Nederlandse handel regelt en 4 miljard omzet draait er nou van
Maar het werk zal erg vergelijkbaar zijn. Het is niet alsof hij zelf onder zo'n trein moet sleutelen ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als hij zo goed is blijf dan doen waar je goed in bent. Zal bestuurlijk best aardig wat overeenkomen maar is nu niet bepaald een vergelijkbare branche.
Hij kan het nooit slechter doen dan die nu weg is, die er overigens ook niet lang gezeten heeft naar ik mij kan herinneren.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar het werk zal erg vergelijkbaar zijn. Het is niet alsof hij zelf onder zo'n trein moet sleutelen ofzo.
Bestuurlijke ervaring heeft hij wel en zijn werk zal waarschijnlijk vooral delegeren en afspraken maken zijn. Hij zal wel een paar maanden nodig hebben om te acclimatiseren maar wie kan zoiets nou meteen goed?
Lekker Nederlands weer, +1quote:Op maandag 3 juni 2013 09:43 schreef Ame_thyst het volgende:
Oeh laten we een trein bestellen bij een bedrijf die al 4 jaar vertraging heeft op een bestaande levering aan Noorwegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |