Antwoord: jaquote:Op zondag 2 juni 2013 00:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vraag: Waarom houden wielrenners zich nooit aan de verkeersregels?
ze denken dat ze aan het koersen zijn, en dat de hele weg dan voor hen is.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom zijn alle Surinamers lui?quote:Op zondag 2 juni 2013 00:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zou maar snel ff een klb topic openen over wat voor onrecht je is aangedaan toen je op je op je brommer zat, huiliequote:Op zondag 2 juni 2013 01:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ze denken dat ze aan het koersen zijn, en dat de hele weg dan voor hen is.
zo'n randdebiel reed mij haast van de motor af, door helemaal over links te gaan rijden.
werd ie nog boos ook, omdat ik op mijn lijn bleef rijden (netjes op mijn weghelft, bij een legale snelheid).
verdomd dat ik opzij ga, als ze over de hele rijbaan uitwaaieren tijdens het demarreren.
quote:Op zondag 2 juni 2013 01:18 schreef marc0871 het volgende:
je wilde toch ervaringen met recreatief wielrennen?
dit is de mijne.
moet je niet gaan huilen, omdat er negatief gedaan wordt over jouw geliefde sport.
Jaquote:Op zondag 2 juni 2013 08:18 schreef Oksel het volgende:
Nog doen:
- fiets beurtje
- sportvoeding
- zadeltasje
- doktersverklaring vervalsen
-doping halen
Da's te doen.
En die heb je helemaal zelf verzonnen? Doe je in ieder geval nog iets op fietsgebied.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik had gister ook nog een akefietje met een motorrijder. Ik kommopmeen rotonde af en had voorrang, steek keurig mijn hand uit( hij kwam van links voor mij en moest uiteindelijk ook de amerongse berg op). Daarna stak ik weer mijn hand uit dat ik eraf ging en opeens rijd die motor naast me. Ik had het fietspompje al in de aanslag en een zure rochel in mijn bek om in zijn nek te fluimen....
Zowaar kreeg ik een compliment omdat ik wel de regels volgde itt de meeste andere. Ik zei dat het eigenlijk treurig is dat het zo gaat, dat de renners die zich wel aan de regels houden een compliment krijgen.
Ondertussen waren we al bij de Jumbo dus het klimgeweld moest beginnen. Ik zette daarom ook flink aan en demarreerde bij hem vandaan.
je hebt me doorquote:Op zondag 2 juni 2013 08:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En die heb je helemaal zelf verzonnen? Doe je in ieder geval nog iets op fietsgebied.
Ben weg, rije!,
T was ook niet geloofwaardig. Alsof jij binnen een paar weken 2x de amerongseberg zou fietsenquote:
zie je wel? het kan dus wel.quote:Op zondag 2 juni 2013 08:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik had gister ook nog een akefietje met een motorrijder. Ik kommopmeen rotonde af en had voorrang, steek keurig mijn hand uit( hij kwam van links voor mij en moest uiteindelijk ook de amerongse berg op). Daarna stak ik weer mijn hand uit dat ik eraf ging en opeens rijd die motor naast me. Ik had het fietspompje al in de aanslag en een zure rochel in mijn bek om in zijn nek te fluimen....
Zowaar kreeg ik een compliment omdat ik wel de regels volgde itt de meeste andere. Ik zei dat het eigenlijk treurig is dat het zo gaat, dat de renners die zich wel aan de regels houden een compliment krijgen.
Ondertussen waren we al bij de Jumbo dus het klimgeweld moest beginnen. Ik zette daarom ook flink aan en demarreerde bij hem vandaan.
Mooie omgeving daarquote:Op zondag 2 juni 2013 10:44 schreef Skwish het volgende:
Zojuist 2 uurtjes gefiest (richting Giethoorn). Lekker weertje, wel een straffe noorden wind.
Verstandig ff rust. Ik rij weer pijnvrij maar pees is nog wel stijf na belasting.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar
Ik fiets vandaag niet. Druk met werk gehad en een zeurende knie.
Dat is sowieso een veel voorkomend probleem met de Notubes. Ze hebben echt de grens opgezocht van wat veilig is met die minimale clincher hookquote:Op zondag 2 juni 2013 00:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik moet ook nog van alles. Vandaag geconstateerd dat de notubes ztr velgen van m'n klimwieltjes geen gelukkig huwelijk vormen met fortezza's. Tot 2x toe liep de band van de velg, ze gaan er té soepel om ( en dus ook af) een keer net op tijd gestopt, lucht eruit en band weer in fatsoen duwen. De 2e keer, gelukkig alweer thuis, werd het een klapband.
Voor de 3T monteer ik dus weer 4000s' en...
Verder ook ff nieuwe voorraad CO2 patronen halen.
Oksel, supertof als je meegaat!!!![]()
Dat is een stuk isolatie tape om het ventiel niet tegen het carbon te laten rammelen. Ik heb hem even aangeraden een krimpkous te gebruiken omdat dat net even mooier is.... haha, dit was een "ghetto workshop" oplossing voor nu,quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:33 schreef the_critic het volgende:
nog 36uur en dan zit ik ook in Barcelona!heerlijk ff 4dgn eruit!
Wat heeft die Bianchi in zijn wiel, naast het ventiel? (langwerpige zwarte dingetje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |